Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+90
TVlad
sytrus
user dezactivat...
cortexedge
pisti91
TonyCFR
Spartan1948
stefanb.steff
mielutu zburator
vatmanul
DAS 2011
didinul
ANDU2100HP
Sabik
NicuS
Costin.B
M.I.C.I.
Re6/6
Costin.H
gabrielcr
Goanga
Caspar
florin.lifticariu
cstefan
Shinkasen
The Legend
bobi
Katalyn
maris.constantin
riciu
92Dragos
alex.alexus.tm
allred
ttavi
stefan_br
marian1967
apmatei
Florin C
Elful
cristi CFR
COSTACHE MIHAIL
ionutz72
membru dezactivat ,
Vlad
mihaitzateo
Adisoft1991s
mureseanu_976
dandel
rich1974
DPS
AndiCFR
Simply18
spiderpc
LanceR
Norbi
AlexD
Bobby_TM
sergiu.asi
Cont.dezactivat
Amiralul
alex1987
Gabry Gabriel
19jimmy84
alexpopa
Tomi13leu
Adirmvl
cardinal
Petre_IFTE
bubu
Andrey_tm
IonutChircu
alexmorph3us
Adrian78
@ndrey
Nk11
DUAL
razvan - trenuri
cristy79
TonyGFR
Vitosa
Dr2005
marius664
cfr500
lapsanszkitamas
Dutzu
alinx3330
dan tm
IonutCFR2009
nenuandrei
Nesebar
94 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 43 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeJoi 25 Sept 2014, 08:35

spiderpc a scris:
Astra Vagoane Călători a prezentat noul său vagon la târgul internaţional de material rulant InnoTrans Berlin 2014.

http://www.economica.net/vagon-astra-2014-tren-astra-vagoane-calatori-foto_88325.html

Cand au plecat din Romania nu aveau LCD in scaune
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeMier 01 Oct 2014, 08:09

Sa vedem cite ceva din afacerile locale cu calea ferata.
De exemplu din acest contract de curatenie sint convins ca o parte din suma merge ,,sus" incolo spre specialistii de la Bucuresti.

http://www.renasterea.ro/stiri-timisoara/actualitate/afaceri-de-milioane-de-euro-din-salubrizarea-vagoanelor-cfr.html


Tot pe plan local mai sint afaceri cu parcarile

http://www.renasterea.ro/stiri-timisoara/actualitate/exclusiv-pentru-ca-legea-n-are-nimic-impotriva-regionala-cfr.html

pe cale de consecinta putem sa ne gindim mai departe.Adica, cei care decid mersul trenurilor, liniile inchise etc, au afaceri cu firme de transport.Si saboteaza trenurile de calatori sau marfa, tin restrictii in cale la un podet ani de zile(zicea cineva aici pe forum de o restrictie de 30de ani) asa incit lumea o sa mearga la autobuze.

Acuma urmeaza podurile.
Se iau citiva oameni fara serviciu, li se da 1000 de lei salariu si li se da o betoniera de la Dedeman sa astupe crapaturile in pilonii podului iar altii sa traga o farba pe tablier.

http://www.tion.ro/peste-1-milion-500-de-lei-pentru-consultanta-si-supravegherea-lucrarilor-de-modernizare-a-unor-poduri-de-cale-ferata/1462312

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeMier 01 Oct 2014, 08:36

Consultanţa e obligatorie la lucrările finanţate de UE. Evident, se face doar cu firme agreate la Bruxelles, care nu sunt prea multe. Măcar aici a ieşit ISPCF, puteam să ne trezim cu AECOM.

De fapt, mecanismul fondurilor UE funcţionează astfel:
- ţara plăteşte impozit anual la UE - cam 1 miliard euro în cazul României
- se fac proiecte.... să spunem că avem o lucrare de 1 miliard de euro, pentru simplificarea calculelor.
- se alege consultantul care trebuie.... 10% (tot pentru simplificare) din valoarea lucrării îi ia el.
- 1 miliard de euro + TVA înseamnă 1,24 miliarde
- UE ne dă 85% din valoarea eligibilă (să zicem că nu mai trebuie avize, autorizaţii de construire, timbru la casa constructorilor ş.a.m.d.), care include şi consultanţa, deci 85% * 1,1 miliarde euro = 0,935 milioane euro, dar doar după finalizarea lucrărilor
- statul îşi prevede în buget suma de 0,935 milioane euro + cofinanţarea, adică diferenţa de 165 milioane.
- se termină lucrarea, vine UE şi se uită, apoi eliberează cei 0,935 milioane euro

Deci, practic, UE ne dă înapoi mai puţin decât banii pe care ni i-a luat prin impozitul anual (mult mai puţin, că nu e un singur proiect pe fonduri UE în toată ţara). Şi nu am inclus aici costurile cu proiectul tehnic...
Consluzie: statul plăteşte 1,165 miliarde pe un proiect de 1 miliard.

Cum s-ar proceda într-o ţară care nu e membră UE:
- se fac proiecte, iese o lucrare de 1 miliard de euro
- se face proiectul cu unul din institutele de cercetare care oricum au asta ca obiect de activitate şi sunt finanţate de la buget, deci nu e nevoie de alţi bani; tot institutul va asigura şi consultanţa şi supervizarea, care iar nu ne costă în plus
- se dă o lege/HG/OUG pentru declararea lucrării de utilitate publică şi scutirea de TVA şi taxe pentru avize şi autorizaţii
- statul plăteşte miliardul de euro după ce lucrarea e gata şi are acum o nouă linie feroviară printre dealuri.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
spiderpc

spiderpc


Numarul mesajelor : 421
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4861
Data de inscriere : 12/10/2012

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeMier 01 Oct 2014, 10:24

A fost publicat Master Planul General de Transport:

http://media.hotnews.ro/media_server1/document-2014-10-1-18214311-0-sinteza-oficiala-masterplanului-general-transport.pdf
Sus In jos
http://2wireless.blogspot.ro
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8690
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeMier 01 Oct 2014, 10:36

Singurul lucru care ma bucura, Bucuresti-Giurgiu via Gradistea e NR 1 si traseele turistice, in rest...se putea mai bine.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12456
Data de inscriere : 09/07/2009

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeMier 01 Oct 2014, 11:10

Fara Delta Dunarii si Tulcea in cadrul liniilor turistice... :shock:
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8690
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeMier 01 Oct 2014, 11:28

Corect punct de vedere, nu mi-am dat seama...
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9706
Data de inscriere : 02/11/2008

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeMier 01 Oct 2014, 14:14

spiderpc a scris:
A fost publicat Master Planul General de Transport:

http://media.hotnews.ro/media_server1/document-2014-10-1-18214311-0-sinteza-oficiala-masterplanului-general-transport.pdf

La linii cu potential turistic ar fi trebuit sa fie si Brad - Deva

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
lapsanszkitamas
V.I.P Member
V.I.P Member
lapsanszkitamas


Numarul mesajelor : 1218
Varsta : 29
Localizare : Orasul trandafirilor
Reputatie : 5792
Data de inscriere : 21/07/2012

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeMier 01 Oct 2014, 14:55

Am vazut printre liniile cu potential turistic si TgMures - Sovata. Asta inseamna ca va fi reabilitata linia?
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeMier 01 Oct 2014, 15:03

lapsanszkitamas a scris:
Am vazut printre liniile cu potential turistic si TgMures - Sovata. Asta inseamna ca va fi reabilitata linia?

Pe hartie multe se spun, asa si cu linia 219 apare pe hartie ca prioritate din 1990 pana in prezent si nimeni nu a miscat un deget, deci sa nu ne imbatam cu apa rece si sa ne facem sperante ..........

_________________
595423Revista presei - Pagina 20 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 20 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 20 Bdeem_8496_a
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12456
Data de inscriere : 09/07/2009

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeMier 01 Oct 2014, 15:11

La fel si linia Faurei - Tecuci, face parte din Master Plan, propusa pentru readucere la viteza proiectata insa acum pe lista sectiilor neinteroperabile si fara trenuri de calatori. Pâna la reparatie s-ar putea sa dispara fizic din teren daca nu vor intelege ca trebuie sa treaca macar 1 tren/zi pe acolo, adica IR 1861/1862 care face un ocol nejustificat la momentul actual.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeMier 01 Oct 2014, 15:17

Liniile neinteroperabile sunt, din start, excluse de la finanţare europeană, indiferent ce debitează Aecom prin Master Plan.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeMier 01 Oct 2014, 15:19

Dr2005 a scris:
Liniile neinteroperabile sunt, din start, excluse de la finanţare europeană, indiferent ce debitează Aecom prin Master Plan.

Exact ce am spus eu mai sus, nu mai credeti tot ce se scrie.............. Wink

_________________
595423Revista presei - Pagina 20 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 20 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 20 Bdeem_8496_a
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8366
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeMier 01 Oct 2014, 15:48

Cred ca se vor supara maghiari ca linia intre Brasov - Siculeni - Beclean NU va fi modernizata pentru ridicarea vitezei. Ma surprinde placut si linia Pitesti - Craiova va fi modernizata. Ar mai fi trebuit modernizata si Brasov - Sibiu...

Deasemenea prevad in viitor dupa realizarea autostrazii Brasov - Bacau si o linie feroviara noua (o bucata) intre Bacau si Moinesti sau Onesti - Bretcu pentru scurtarea legaturii intre Moldova si Ardeal, unde acum traficul RUTIER este ridicat si o cale ferata SCURTA va avea succes, mai ales daca va fi UNIREA cu Republica Moldova. Dar va mai trece ceva timp pana ce CFR-urile vor realiza necesitatea ei, deoarece magistrala 501 ocoleste si nu ajuta pentru a ajunge in Brasov si Sibiu din toata regiunea Moldovei. Este mai importanta decat Targu Mures - Sighisoara + trafic mai mic (un exemplu).


Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Mier 01 Oct 2014, 15:50, editata de 1 ori
Sus In jos
stefan_br
V.I.P Member
V.I.P Member
stefan_br


Numarul mesajelor : 511
Localizare : Braila/Bucuresti
Reputatie : 5846
Data de inscriere : 23/05/2010

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeMier 01 Oct 2014, 15:49

Probabil ca e Tecuci-Galati.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 20 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 43 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
» Revista presei (partea II)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: