|
| Revista presei | |
|
+90TVlad sytrus user dezactivat... cortexedge pisti91 TonyCFR Spartan1948 stefanb.steff mielutu zburator vatmanul DAS 2011 didinul ANDU2100HP Sabik NicuS Costin.B M.I.C.I. Re6/6 Costin.H gabrielcr Goanga Caspar florin.lifticariu cstefan Shinkasen The Legend bobi Katalyn maris.constantin riciu 92Dragos alex.alexus.tm allred ttavi stefan_br marian1967 apmatei Florin C Elful cristi CFR COSTACHE MIHAIL ionutz72 membru dezactivat , Vlad mihaitzateo Adisoft1991s mureseanu_976 dandel rich1974 DPS AndiCFR Simply18 spiderpc LanceR Norbi AlexD Bobby_TM sergiu.asi Cont.dezactivat Amiralul alex1987 Gabry Gabriel 19jimmy84 alexpopa Tomi13leu Adirmvl cardinal Petre_IFTE bubu Andrey_tm IonutChircu alexmorph3us Adrian78 @ndrey Nk11 DUAL razvan - trenuri cristy79 TonyGFR Vitosa Dr2005 marius664 cfr500 lapsanszkitamas Dutzu alinx3330 dan tm IonutCFR2009 nenuandrei Nesebar 94 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 25 Sept 2014, 08:35 | |
| - spiderpc a scris:
- Astra Vagoane Călători a prezentat noul său vagon la târgul internaţional de material rulant InnoTrans Berlin 2014.
http://www.economica.net/vagon-astra-2014-tren-astra-vagoane-calatori-foto_88325.html Cand au plecat din Romania nu aveau LCD in scaune |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 01 Oct 2014, 08:09 | |
| Sa vedem cite ceva din afacerile locale cu calea ferata. De exemplu din acest contract de curatenie sint convins ca o parte din suma merge ,,sus" incolo spre specialistii de la Bucuresti.
http://www.renasterea.ro/stiri-timisoara/actualitate/afaceri-de-milioane-de-euro-din-salubrizarea-vagoanelor-cfr.html
Tot pe plan local mai sint afaceri cu parcarile
http://www.renasterea.ro/stiri-timisoara/actualitate/exclusiv-pentru-ca-legea-n-are-nimic-impotriva-regionala-cfr.html
pe cale de consecinta putem sa ne gindim mai departe.Adica, cei care decid mersul trenurilor, liniile inchise etc, au afaceri cu firme de transport.Si saboteaza trenurile de calatori sau marfa, tin restrictii in cale la un podet ani de zile(zicea cineva aici pe forum de o restrictie de 30de ani) asa incit lumea o sa mearga la autobuze.
Acuma urmeaza podurile. Se iau citiva oameni fara serviciu, li se da 1000 de lei salariu si li se da o betoniera de la Dedeman sa astupe crapaturile in pilonii podului iar altii sa traga o farba pe tablier.
http://www.tion.ro/peste-1-milion-500-de-lei-pentru-consultanta-si-supravegherea-lucrarilor-de-modernizare-a-unor-poduri-de-cale-ferata/1462312
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 01 Oct 2014, 08:36 | |
| Consultanţa e obligatorie la lucrările finanţate de UE. Evident, se face doar cu firme agreate la Bruxelles, care nu sunt prea multe. Măcar aici a ieşit ISPCF, puteam să ne trezim cu AECOM.
De fapt, mecanismul fondurilor UE funcţionează astfel: - ţara plăteşte impozit anual la UE - cam 1 miliard euro în cazul României - se fac proiecte.... să spunem că avem o lucrare de 1 miliard de euro, pentru simplificarea calculelor. - se alege consultantul care trebuie.... 10% (tot pentru simplificare) din valoarea lucrării îi ia el. - 1 miliard de euro + TVA înseamnă 1,24 miliarde - UE ne dă 85% din valoarea eligibilă (să zicem că nu mai trebuie avize, autorizaţii de construire, timbru la casa constructorilor ş.a.m.d.), care include şi consultanţa, deci 85% * 1,1 miliarde euro = 0,935 milioane euro, dar doar după finalizarea lucrărilor - statul îşi prevede în buget suma de 0,935 milioane euro + cofinanţarea, adică diferenţa de 165 milioane. - se termină lucrarea, vine UE şi se uită, apoi eliberează cei 0,935 milioane euro
Deci, practic, UE ne dă înapoi mai puţin decât banii pe care ni i-a luat prin impozitul anual (mult mai puţin, că nu e un singur proiect pe fonduri UE în toată ţara). Şi nu am inclus aici costurile cu proiectul tehnic... Consluzie: statul plăteşte 1,165 miliarde pe un proiect de 1 miliard.
Cum s-ar proceda într-o ţară care nu e membră UE: - se fac proiecte, iese o lucrare de 1 miliard de euro - se face proiectul cu unul din institutele de cercetare care oricum au asta ca obiect de activitate şi sunt finanţate de la buget, deci nu e nevoie de alţi bani; tot institutul va asigura şi consultanţa şi supervizarea, care iar nu ne costă în plus - se dă o lege/HG/OUG pentru declararea lucrării de utilitate publică şi scutirea de TVA şi taxe pentru avize şi autorizaţii - statul plăteşte miliardul de euro după ce lucrarea e gata şi are acum o nouă linie feroviară printre dealuri. _________________ :TTT:
|
| | | spiderpc
Numarul mesajelor : 421 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4861 Data de inscriere : 12/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 01 Oct 2014, 10:24 | |
| A fost publicat Master Planul General de Transport:
http://media.hotnews.ro/media_server1/document-2014-10-1-18214311-0-sinteza-oficiala-masterplanului-general-transport.pdf |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 01 Oct 2014, 10:36 | |
| Singurul lucru care ma bucura, Bucuresti-Giurgiu via Gradistea e NR 1 si traseele turistice, in rest...se putea mai bine. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 01 Oct 2014, 11:10 | |
| Fara Delta Dunarii si Tulcea in cadrul liniilor turistice... :shock: |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 01 Oct 2014, 11:28 | |
| Corect punct de vedere, nu mi-am dat seama...
|
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei Mier 01 Oct 2014, 14:14 | |
| - spiderpc a scris:
- A fost publicat Master Planul General de Transport:
http://media.hotnews.ro/media_server1/document-2014-10-1-18214311-0-sinteza-oficiala-masterplanului-general-transport.pdf La linii cu potential turistic ar fi trebuit sa fie si Brad - Deva _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | lapsanszkitamas V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1218 Varsta : 29 Localizare : Orasul trandafirilor Reputatie : 5792 Data de inscriere : 21/07/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 01 Oct 2014, 14:55 | |
| Am vazut printre liniile cu potential turistic si TgMures - Sovata. Asta inseamna ca va fi reabilitata linia? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 01 Oct 2014, 15:03 | |
| - lapsanszkitamas a scris:
- Am vazut printre liniile cu potential turistic si TgMures - Sovata. Asta inseamna ca va fi reabilitata linia?
Pe hartie multe se spun, asa si cu linia 219 apare pe hartie ca prioritate din 1990 pana in prezent si nimeni nu a miscat un deget, deci sa nu ne imbatam cu apa rece si sa ne facem sperante .......... |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 01 Oct 2014, 15:11 | |
| La fel si linia Faurei - Tecuci, face parte din Master Plan, propusa pentru readucere la viteza proiectata insa acum pe lista sectiilor neinteroperabile si fara trenuri de calatori. Pâna la reparatie s-ar putea sa dispara fizic din teren daca nu vor intelege ca trebuie sa treaca macar 1 tren/zi pe acolo, adica IR 1861/1862 care face un ocol nejustificat la momentul actual. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 01 Oct 2014, 15:17 | |
| Liniile neinteroperabile sunt, din start, excluse de la finanţare europeană, indiferent ce debitează Aecom prin Master Plan. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 01 Oct 2014, 15:19 | |
| - Dr2005 a scris:
- Liniile neinteroperabile sunt, din start, excluse de la finanţare europeană, indiferent ce debitează Aecom prin Master Plan.
Exact ce am spus eu mai sus, nu mai credeti tot ce se scrie.............. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 01 Oct 2014, 15:48 | |
| Cred ca se vor supara maghiari ca linia intre Brasov - Siculeni - Beclean NU va fi modernizata pentru ridicarea vitezei. Ma surprinde placut si linia Pitesti - Craiova va fi modernizata. Ar mai fi trebuit modernizata si Brasov - Sibiu...
Deasemenea prevad in viitor dupa realizarea autostrazii Brasov - Bacau si o linie feroviara noua (o bucata) intre Bacau si Moinesti sau Onesti - Bretcu pentru scurtarea legaturii intre Moldova si Ardeal, unde acum traficul RUTIER este ridicat si o cale ferata SCURTA va avea succes, mai ales daca va fi UNIREA cu Republica Moldova. Dar va mai trece ceva timp pana ce CFR-urile vor realiza necesitatea ei, deoarece magistrala 501 ocoleste si nu ajuta pentru a ajunge in Brasov si Sibiu din toata regiunea Moldovei. Este mai importanta decat Targu Mures - Sighisoara + trafic mai mic (un exemplu).
Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Mier 01 Oct 2014, 15:50, editata de 1 ori |
| | | stefan_br V.I.P Member
Numarul mesajelor : 511 Localizare : Braila/Bucuresti Reputatie : 5846 Data de inscriere : 23/05/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 01 Oct 2014, 15:49 | |
| Probabil ca e Tecuci-Galati. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |