|
| Automotoare clasa 77 Malaxa | |
|
+67cristi CFR Dr2005 Adirmvl Peter Fodor Lineus646 t1972 tcm Theo A. marius664 Cipri Andrei Neculai alliens Warrington daniel_c Jhonyla Rarau riciu Luna Andrei Andras Michael Mihay Jurnal Feroviar Motreanu Sorin TVlad cristy79 deconectat Vitosa AeroX didinul florin.lifticariu DAS 2011 alex.alexus.tm AMX 97-0548-4 kristi kkk TonyCFR c o r v i n cata decward cristi ar mielutu zburator MariusM @ndrey Teodor Razvan Tudor Katalyn IonutCFR2009 allred Desiro256 adrian.vidican.9 Petre_IFTE COSTACHE MIHAIL AlexD Luca tgv Cont.dezactivat j o a n t a Norbi The Legend Amiralul Bobby_TM Lafont Radu Tudor cfr500 Tomi13leu Nesebar KQQ Andrey_tm ANDU2100HP DUAL 71 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5452 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Lun Ian 09, 2017 7:31 pm | |
| - mielutu zburator a scris:
- Îți zic eu, Dr2005, dacă ar avea radare fixe, tot le-ar șunta românii cumva. Suntem inventivi la asta, știm să ne descurcăm și-avem cap cu care să gândim conform situației din teren, nu conform celei din cartea de legislație. Gândește-te că românul s-a prins că o intrare în Basarab e considerată Basarab 1 și cealaltă Basarab 2, așa că bagă abonamentul la una, apoi îl dă prietenului său care intră la cealaltă cu același abonament.
la abonamente este o limitare de 15 minute si nu cred ca poate fi suntita. daca mergi cu un prieten ii poti lasa lui abonamentul si peste 15 minute intra el (am facut si eu chestia asta) |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Lun Ian 09, 2017 10:00 pm | |
| Se poate șunti la orice stație cu schimb de magistrală. Adică la Basarab, Victoriei, Piața Unirii. Nu merge schema la Eroilor. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Lun Ian 09, 2017 10:11 pm | |
| - Rarau a scris:
- mielutu zburator a scris:
- Îți zic eu, Dr2005, dacă ar avea radare fixe, tot le-ar șunta românii cumva. Suntem inventivi la asta, știm să ne descurcăm și-avem cap cu care să gândim conform situației din teren, nu conform celei din cartea de legislație. Gândește-te că românul s-a prins că o intrare în Basarab e considerată Basarab 1 și cealaltă Basarab 2, așa că bagă abonamentul la una, apoi îl dă prietenului său care intră la cealaltă cu același abonament.
la abonamente este o limitare de 15 minute si nu cred ca poate fi suntita.
daca mergi cu un prieten ii poti lasa lui abonamentul si peste 15 minute intra el (am facut si eu chestia asta) Limita de 15 minute e doar pentru aceeaşi staţie. Dacă intri prin altă staţie, nu e nicio limită. La Basarab e un singur rând de turnichete de intrare, la fel şi la Victoriei, nu cred că sunt diferite între ele. În schimb, Gara de Nord 1 şi 2 sunt staţii diferite. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Mier Sept 06, 2017 9:24 pm | |
| Malaxele nu moare.
http://www.zf.ro/auto/cfr-la-un-pas-de-a-reintroduce-locomotivele-pe-aburi-compania-vrea-sa-repare-automotoare-vechi-de-70-de-ani-16719103 |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Mier Sept 06, 2017 9:38 pm | |
| Jurnal Feroviar scrie o prostie. ProInfrastructura o preia, apoi ajunge în presă, că aşa merge manipularea la noi. Toată suma alocată pentru RG la 32 de Malaxe face cam un R8 la Desiro sau 5 RT-uri la AVA200. _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Joi Sept 07, 2017 8:53 am | |
| Și de banii ăia nu sînt în stare să strângă șuruburile ca să se reducă din zgomot. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Joi Sept 07, 2017 10:36 am | |
| Suspensia cu arcuri în foi e zgomotoasă prin natura ei... amortizarea se face prin frecarea foilor de arc, de aia suspensia cu arcuri în foi nu necesită amortizor. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Joi Sept 07, 2017 11:35 am | |
| Uite Dragos aici modernizare si facute la automotoare din 1973
http://www.railwaygazette.com/news/traction-rolling-stock/single-view/view/zos-zvolen-produces-demonstrator-dmu.html
Poate acuma RG nu costa asa mult dar modernizarile au costat 100000 euro
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Joi Sept 07, 2017 4:01 pm, editata de 1 ori |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Joi Sept 07, 2017 2:07 pm | |
| Preţul unui Desiro nou a fost de 2,8 milioane euro. Cel am unui ADH a fost de 1,5 milioane euro. Cele 32 (?) de AM 900, dacă a costat 100.000 euro modernizarea unuia au costat toate cât două ADH-uri. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Joi Sept 07, 2017 2:31 pm | |
| Bani aruncati ca oricum nu merge nici draq cu mortaciunile. Lumea care nu are masina si nu a prins duba/autocarul/rata, sta la ocazie dar nu merge cu mortaciunea. Pe la Piatra Olt sunt vesnic goale, 2-3 cfr-isti si 2-3 boschetari sau astia care nu au dupa ce sa bea apa mai gasesti prin malaxor, in rest pustiu dar cineva sustine ca ce senzationale sunt. Daca ai zice la oameni pe strada sa vina sa mearga cu asemenea cazane mergatoare te rade in cap si te baga in cazanul de gunoi ca ii jignesti cu asemenea zdrente. Cati ani se mai baga bani aiurea in asemenea cazane? Prin Africa mai gasesti asemenea conditii demne de epoca de piatra ca in Europa pana si Albania a luat vagoane de la DB deci a crescut gradul de confort oferit calatorilor, mai sunt prin Moldova motoarele alea cu banci de lemn si prin Ucraina dar la suspensie sigur e peste malaxor, nu stiu daca mai gasesti in Europa un cazan mergator din care cand cobori esti capiat de creieri. |
| | | Michael V.I.P Member
Numarul mesajelor : 228 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5036 Data de inscriere : 15/12/2011
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Joi Sept 07, 2017 3:45 pm | |
| Salutari, Malaxa prin jud. Teleorman: IMG_9938 by Mihai Blanque, on Flickr IMG_9928 by Mihai Blanque, on Flickr Mihai |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Joi Sept 07, 2017 4:03 pm | |
| - Dr2005 a scris:
- Preţul unui Desiro nou a fost de 2,8 milioane euro. Cel am unui ADH a fost de 1,5 milioane euro. Cele 32 (?) de AM 900, dacă a costat 100.000 euro modernizarea unuia au costat toate cât două ADH-uri.
O rabla din aia de ADH merita vreo 200000 euro maxim stim bine cati bani s-au spalat cu ADH rame Z LVT modernizari de vagoane etajate si 20-49 si locomotive |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Joi Sept 07, 2017 10:59 pm | |
| Măcar suma investită în Malaxe a fost mică. - Karpaty a scris:
- Bani aruncati ca oricum nu merge nici draq cu mortaciunile.
Cine dracu' să meargă cu ele la ce program au?! Omul vrea să aibă tren să se ducă la muncă şi să se întoarcă, nu să stea o oră prin gară. Iar încasările oricum se fac fifty-fifty cu naşii, că nu verifică nimeni. Crezi că cu Desiro ar fi mers mai mulţi? _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Lun Sept 11, 2017 12:27 am | |
| Dacă era cadențat și dacă Malaxa aia ordinară avea o pernuță pe scaun sau ceva sigur mergea lumea cu ele, dar când ai un tren acum și altul peste 3 ore, 31 de minute, 15 secunde și 18 milisecunde normal că nu se uită nici dracu la ele. Malaxa trebuia să fie la muzeu din 1980, dar dacă nu s-a putut, asta e. Nouă ne trebuie de urgență minim 30 de motoare ca Y1, cu maxim 60 de locuri, consum de 40-50 l/ 100 km și spațiu de biciclete. Sau ca cele cehești, am uitat seria, și alea sunt foarte bune la navetă și sunt din 73 nu din 43. Iar în Albania ce vagoane au de la DB? Ultimele dăți când am verificat (2016) încă aveau niște căzături produse prin 1960 în Italia, căzături la care din lipsă de bani înlocuiseră geamurile cu table, că le sparg animalele cu pietre și lemne, că atât îi duce capul. Acele vagoane nu aveau scaune ci un fel de scânduri montate cumva cât să poți sta. Viteza medie la ei e pe la vreo 20-30 km/h... Iar semnalizarea nu mai există nicăieri, circulația e la cum se nimerește. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Lun Sept 11, 2017 1:43 am | |
| Tocmai m-am întors dintr-un drum care a inclus Valea Oltului... când m-am dus cred că de la Vâlcea la Călimăneşti am făcut mai bine de o oră, era bară la bară. Desigur, un tren putea scoate mult mai puţin, da' care tren? Că nu era niciunul la ora aia, iar navetiştii stăteau prin midibuze în aceeaşi coloană. - mielutu zburator a scris:
- Iar în Albania ce vagoane au de la DB? Ultimele dăți când am verificat (2016) încă aveau niște căzături produse prin 1960 în Italia, căzături la care din lipsă de bani înlocuiseră geamurile cu table, că le sparg animalele cu pietre și lemne, că atât îi duce capul. Acele vagoane nu aveau scaune ci un fel de scânduri montate cumva cât să poți sta. Viteza medie la ei e pe la vreo 20-30 km/h... Iar semnalizarea nu mai există nicăieri, circulația e la cum se nimerește.
Au nişte 21-43 ca cele luate de bulgari. Acum vreo 2 ani le-au prezentat cu mare pompă, astea chiar au geamuri şi banchete întregi. E drept, în afară de o revopsire, nu le-au făcut altceva. http://www.railwaygazette.com/news/passenger/single-view/view/trains-return-to-outskirts-of-tirane.html _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa | |
| |
| | | | Automotoare clasa 77 Malaxa | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |