Nu stiu cum se aloca trasele de ce factori se tine cont de distanta nu se pune problema si pe Titu-Chitila-Pl.Vest si pe Titu-Nucet-Tgv-Mija tot atatia km sunt dar acum 3 luni le-a adus un Ldh pe malaxele 907 si 918 acum s-a dus singura pe picioarele ei.
Sa vedem cand va iesi si 918 daca va mai iesi si nu au facut din doua una )
didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6467 Data de inscriere : 31/08/2009
Interesanta trasa aleasa cum la fel de interesant de aflat e de la ce depou a prestat mecanicul portocalei tinând cont ca pe aici n-a mai trecut demult nici un tren de călători ?!
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
@karpaty Da, portocala e de Pitesti. @dan tm Ai intuit bine unde am 'batut' eu. @Adrian78 Mecanici de Titu autorizați la călători m-aș mira sa mai existe. Sigur in portocala era si un instructor dar totuși rămâne o enigma de la ce depou era mecanicul. Acum legat si de instructorul respectiv mai am o nelămurire. El când si cu ce fel de tren a făcut recunoașterea secției ? Cu tren marfar sau cu trasa de locomotivă izolata a cfr calatori si însoțit la randu-i de instructor de marfa ? Întreb pentru ca pe secția Targoviste-Ploiesti in ultimii ani numai trenuri de marfa au circulat.
Ultima editare efectuata de catre Mario 076 in Mar 29 Sept 2015, 21:15, editata de 1 ori
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Nu ştiu de ce am impresia că TFC a trimis câţiva mecanici la recunoaştere. Cu ocazia asta a fost nevoie şi de instructor, care s-a pregătit ca atare, ca să nu mai zic că TFC mai mult ca sigur că a făcut câteva curse cu un automotor ca să vadă cum se comportă.
_________________ :TTT:
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014