| IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia | |
|
+46Sabik ciprian71 Cipri Andrei Neculai KQQ Ghioca Bogdan laurentzu cardinal marius664 traian AndreiStefan decward get. TVlad COSTACHE MIHAIL ALEXCFR florin.lifticariu tcm Jurnal Feroviar Dionis pisti91 Katalyn alex1987 mielutu zburator IonutCFR2009 19jimmy84 Adirmvl Alextasy DUAL IR1822 Dr2005 Vlad bubu dan tm Adrian78 Vitosa AndiCFR soulcage Nesebar dan_dinamo_bm allred paulrapati sibiustation Alex Avram Grigor Norbi 92Dragos 50 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Mier 10 Iun 2015, 21:34 | |
| Da, dar nu mai ai voie să faci tren R de 500 km. E clar că e mai avantajos pentru un operator să ţină un tren R, cu care oamenii să meargă puţin... vin bani din bilete, subvenţie mai mare... nu am înţeles de ce CFR Călători a refuzat să aplice soluţia asta cât a avut ocazia. _________________ :TTT:
|
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Mier 10 Iun 2015, 22:30 | |
| - Dr2005 a scris:
În Occident, trenul e folosit preponderent pentru traficul de navetă, nu pentru tăiat ţara. Noi suntem pe dos, la noi oamenii preferă să meargă de la Cluj la Bucureşti cu trenul şi de la Chitila la Bucureşti cu maşina. Chestia e că CFR Călători pierde din treaba asta, pentru că omul care merge mult plăteşte vreo 95 lei pentru 500 km, în vreme ce navetistul plăteşte 4 lei pentru 10 km. Practic, la drum lung plăteşti 0,19 lei pe km, pe când la drum scurt plăteşti 0,4 lei pe km, deci mai mult decât dublu. Ca să faci navetă îți trebuie să ai o industrie. Uite, de ex la Galați veneau trenurile dinspre Bârlad și Tecuci cu 2 rame TE pline când lucra Sidexul ca lumea. Acum, pe o rută e de-ajuns o Malaxă 700, iar pe cealaltă un DH2. Și totuși, încă avem destui navetiști, chiar dacă nu ca-n 1980-90, dar sunt; să mai fie și trenuri la orele la care au ei nevoie și-o să mai câștige CFR și din navetă. A, și să verifice nașii cum trebuie navetiștii, nu numai cu o întrebare din vârful buzelor: acolo aveți, am văzut? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Mier 10 Iun 2015, 23:19 | |
| Sunt oraşe şi oraşe, cel puţin Bucureşti, Ploieşti, Craiova, Timişoara, Arad, Cluj, Oradea, Braşov, Iaşi, Constanţa au navetişti suficienţi. Iar restul se pot baza pe elevi şi studenţi. Dar pentru asta trebuie să adaptezi mersul de tren. Problema e că, oricât de bine l-ai face, subvenţia trebuie să ţi-o aprobe Ministerul Finanţelor Publice. Care nu ţi-o aprobă, pe motiv că sunt prea multe trenuri şi că ce atâta ,,transport social" peste tot. Eventual să ţi se comunice asta după o şedinţă începută la 11 ziua şi terminată la 3:30 noaptea (da, atât s-a negociat PMSul pe 2015). _________________ :TTT:
|
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Joi 11 Iun 2015, 00:59 | |
| Nu e vorba neaparat de comoditate cat de legaturi nu chiar grozave. Isi ia schimburi intr-un rucsac, nu merge cu sot, copil, bunica, etc. Dupa vreo patru ani cred cunosc destul de bine cat sa o inteleg ca nu ii convine. Mai ales ca am mers cu ea la Bucuresti, Timisoara-Oravita, Sighisoara-Medias-Sibiu, Oradea, Alba, etc., deci nu stramba din nas ca tre' sa mearga cu trenul si sa schimbe, dar cand timpul e limitat e mai nasol.
Plus amarul de timp pe drum, programul de la lucru, etc. Unde mai pui ca e absurd ca un tren cu vad mare de calatori sa circula cam jumatate de sezon. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Joi 11 Iun 2015, 11:59 | |
| A povestit cu ceva colege din Cluj si au rezolvat. Fany le duce la mare! |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Joi 11 Iun 2015, 12:02 | |
| - Adirmvl a scris:
- A povestit cu ceva colege din Cluj si au rezolvat. Fany le duce la mare!
Este DIRECT si rapid!!!!! E logic! |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Vin 12 Iun 2015, 00:39 | |
| E vorba si de seriozitate, Karpaty. Prima intrebare a fost "ce variante am cu trenul?". Deci asta era prima optiune. Si schimbatul mai e cum mai e, dar sa mai si stai dupa legaturi dupa o noapte pe drum, sa mai si mergi cine stie cu ce colege cu impresii... Mai complicat.
Oricum, e jenant ce se intampla si cu sezonierul asta. |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Vin 12 Iun 2015, 14:34 | |
| 1932/1931 va avea un vagon BAR 89-87 din data de 26.iunie. Momentan apare ca Oradea-Mangalia nu Cluj-Mangalia o sa vedem pana la urma. In schimb de la 1741/1934 o sa dispara acest serviciu. |
|
| |
alex1987
Numarul mesajelor : 283 Reputatie : 4850 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Sam 13 Iun 2015, 13:35 | |
| 1741 nu a avut asemenea vagon in mod cert.Are o compunere trista. |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Sam 13 Iun 2015, 14:18 | |
| - alex1987 a scris:
- 1741 nu a avut asemenea vagon in mod cert.Are o compunere trista.
1741 are vagon Bar din 15.mai pana intra sezonierul |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Sam 13 Iun 2015, 15:16 | |
| 1741/1742 are vagon mini-bar seria 89-87 cu 46 locuri pe relatia Buc.Nord-Brasov-Cluj-Oradea-Satu.Mare si retur pozitionat intre ultimul vagon de clasa 2-a si prima Cuseta/Dormitor. Cand va incepe sezonierul o sa-l scoata de pe tren si il baga pe sezonier. |
|
| |
alex1987
Numarul mesajelor : 283 Reputatie : 4850 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Sam 13 Iun 2015, 15:33 | |
| Am mers prin martie aprilie mult cu acest tren pe Buc-Brasov doar pentru ca imi convenea ora de plecare, ca vagoanele erau dintre cele mai proaste pe care le poti gasi pe aceasta relatie.Atunci sigur nu avea. ca as fi fost client permanent.Ma bucur sa aud ca a circulat, dar ce folos ca il scot acum. De altfel nici la compuenrea acestui tren afisata pe forum nu apare vagonul respectiv |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Sam 13 Iun 2015, 16:44 | |
| Revin cu o chestie legata de drumul Cluj-Eforie de care pomeneam zilele trecute. LA CFR, la clasa a II-a, biletul intreg e 130. La Fany e 160. E drept ca face cu 3 ore mai putin, dar e incredibil de mult! |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Sam 13 Iun 2015, 17:53 | |
| @alex1987 vagonul respectiv a fost bagat la jumatatea luni mai, de fapt vagoanele ca sunt 2, cate unul pe fiecare garnitura.
Le scoate de pe 1741/1742 si le baga pe sezonier pentru ca pe retur Ardeal-Capitala 1742 care va avea nr 1934 va circula in spatele sezonierului la 90 min si calatori mai multi evident ca vor fi la primul. In plus mini-barul la CFR nu sunt decat 20 vagoane, cine stie cate din astea sunt la gard si cate in circulatie, de exemplu pe M300 si M500 sunt doar 4 vagoane mini-bar 89-87 pe 1741/1742 si 1539/1538. |
|
| |
pisti91
Numarul mesajelor : 334 Varsta : 33 Localizare : Oradea Reputatie : 6330 Data de inscriere : 17/08/2008
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Dum 14 Iun 2015, 10:30 | |
| E ceva gresit pe infofer?
Nu vad decat 1741 si 1934. Nicidecum nu vad 1742...
Deci perechea lui 1741 e defapt 1934! Aceeasi garnitura cu tot cu restaurant. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia | |
| |
|
| |
| IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia | |
|