| IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia | |
|
+46Sabik ciprian71 Cipri Andrei Neculai KQQ Ghioca Bogdan laurentzu cardinal marius664 traian AndreiStefan decward get. TVlad COSTACHE MIHAIL ALEXCFR florin.lifticariu tcm Jurnal Feroviar Dionis pisti91 Katalyn alex1987 mielutu zburator IonutCFR2009 19jimmy84 Adirmvl Alextasy DUAL IR1822 Dr2005 Vlad bubu dan tm Adrian78 Vitosa AndiCFR soulcage Nesebar dan_dinamo_bm allred paulrapati sibiustation Alex Avram Grigor Norbi 92Dragos 50 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Ayumi
Numarul mesajelor : 12 Varsta : 45 Localizare : Japan Reputatie : 3671 Data de inscriere : 16/11/2014
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Sam 02 Iun 2018, 06:03 | |
| Buna .Stie cineva daca acest tren are si compartimente?M-ar interesa pe ruta Brasov-Constanta. Multumesc. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Sam 02 Iun 2018, 16:10 | |
| Greu de pronunțat de pe acum. Prin alți ani atașau din Brașov două vagoane din seria 20-49.200 (compartimentate). La ce secretomanie si lipsă acută de comunicare există în compania asta până nu-l vedem în primele zile de circulație nu avem de unde să știm. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Sam 02 Iun 2018, 18:30 | |
| Depinde, grupa Brasov-CTA nu a mai fost de multi ani cu vagoane compartimentate dar daca prinde bilet la grupa de Oradea acolo da sunt destule compartimentate. |
|
| |
Ayumi
Numarul mesajelor : 12 Varsta : 45 Localizare : Japan Reputatie : 3671 Data de inscriere : 16/11/2014
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Dum 03 Iun 2018, 04:09 | |
| Va multumesc pentru raspunsuri! Acest tren are si vagon restaurant,nu? |
|
| |
Ayumi
Numarul mesajelor : 12 Varsta : 45 Localizare : Japan Reputatie : 3671 Data de inscriere : 16/11/2014
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Lun 04 Iun 2018, 14:10 | |
| |
|
| |
Dionis
Numarul mesajelor : 211 Varsta : 41 Localizare : Paris Reputatie : 3703 Data de inscriere : 12/05/2015
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Lun 04 Iun 2018, 15:17 | |
| A avut intr-o vreme vagon bar, dar nu cred ca mai are. |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Lun 04 Iun 2018, 20:11 | |
| Are si anul asta vagon bar... |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Vin 08 Iun 2018, 14:33 | |
| De ce merge prin Baneasa si nu prin Nord ? Poate ar trebui schimbat si titlul topicului. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Vin 08 Iun 2018, 14:58 | |
| Asa e normal, ce e sezonier prin Baneasa ca pentru Nord sunt trenurile permanente, sezonierele sunt sa duca/aduca lumea din tara pe litoral si invers nu sa se amestece cu cei ce vor la Bucuresti si unu care vrea Cluj-Mangalia nu mai gaseste loc ca il fura unu ce merge la Bucuresti. Asa e ok, ce e sezonier sa treaca direct prin Baneasa. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Vin 08 Iun 2018, 16:10 | |
| Merge prin Băneasa că s-a prins şi CFR Călători că e cel mai bun tren ca orar pentru Bucureşti - Cluj şi retur... de ce să meargă lumea cu el şi nu cu porcăria de 1741/2 care, într-o vreme, nu avea nici măcar prize în vagoane (nu ştiu acum ce compunere mai mare)? Pe vremea când intra în Bucureşti Nord mereu i se ataşau vagoane de la Bucureşti pentru Cluj (a plecat şi cu 17 vagoane uneori). _________________ :TTT:
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Vin 08 Iun 2018, 16:48 | |
| Lasa ca pentru Bucuresti-Cluj ai grupa la 1641, nu trebuie sa amesteci calatorii de pe litoral cu aia din Bucuresti sau sa se umple de oameni de pe Litoral pentru Bucuresti la 1931 cand de fapt Mangalia-Bucuresti este 1984 cu ala trebuie sa mearga Bucurestenii nu cu alte trenuri ce tranziteaza statia, de asta se baga tren special pentru fiecare zona nu sa fie o ambrambureala totala. Fiecare zona din tara are un tren sau mai multe directe la capitala le foloseste pe alea, fiecare zona din tara are sezonier de litoral, il foloseste pe ala, iar din Bucuresti pe litoral este special 1983/1984, astea trebuie folosite nu alte trenuri din tara. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Sam 09 Iun 2018, 11:17 | |
| - Dr2005 a scris:
- Merge prin Băneasa că s-a prins şi CFR Călători că e cel mai bun tren ca orar pentru Bucureşti - Cluj şi retur... de ce să meargă lumea cu el şi nu cu porcăria de 1741/2 care, într-o vreme, nu avea nici măcar prize în vagoane (nu ştiu acum ce compunere mai mare)? Pe vremea când intra în Bucureşti Nord mereu i se ataşau vagoane de la Bucureşti pentru Cluj (a plecat şi cu 17 vagoane uneori).
E și nu prea e așa deși pe undeva la mijloc e și un gram de adevăr în încercarea de a le crește pe timp de vară gradul de ocupare și trenurilor IR1741 respectiv IR1934. Adevărul e că în primul rând firavele investiții în infrastructură, modul greu cum evoluează lucrările de modernizare la coridorul 4, dar și firimiturile investite în repararea locomotivelor și aici este vorba și despre rebandajarea osiilor acestora ca să poată merge la Vmax constructiv ori modernizate mai târziu, duc ca an de an mersului trenurilor să li se mărească timpii de mers. Și poftim comparații: Mers 2014/2015 IR 1932 Oradea 19.12 Cluj 21.59 - 22.15 Teiuș 0.01 - 0.03 Sighișoara 2.36 - 2.39 Brașov 5.07 - 5.19 București Nord 8.14 - 9.30 Constanța 12.10 - 12.31 Mangalia 14.07 Mers 2015/2016 IR 1932 Oradea 18.00 Cluj 20.46 - 21.00 Teiuș 22.49 - 22.53 Sighișoara 1.33 - 1.38 Brașov 4.20 - 4.35 București Nord 7.35 - 8.20 Constanța 11.04 - 11.31 Mangalia 13.14 Mers 2016/2017 IR 1932 Oradea 19.12 Cluj 21.54 - 22.09 Teiuș 0.01 - 0.04 Sighișoara 2.15 - 2.18 Brașov 5.00 - 5.14 București Nord 8.10 - 8.30 Constanța 11.18 - 11.44 Mangalia 13.05 Mers 2017/2018 IR 1932 Oradea 19.12 Cluj 21.53 - 22.09 Teiuș 0.11 - 0.15 Sighișoara 2.42 - 2.46 Brașov 5.31 - 5.45 București Băneasa 8.38 - 8.41 Constanța 11.01 - 11.25 Mangalia 13.08 Înțelegi acuma de ce a fost deviat prin Băneasa? Altfel prin București Nord ar fi ajuns la Mangalia in jurul orei 14, poate chiar 14 și ceva. Nu mai notez și returul ultimilor ani spre Oradea dar dacă insisti o pot face. Și e lesne de înțeles de ce nici la întoarcere nu intră prin Gara de Nord. IR 1931-2/1931 Mangalia 16.05 Constanța 17.39 - 18.05 București Băneasa 20.36 - 20.39 Ploiești Vest 21.27 - 21.29 Brașov 23.30 - 23.50 Sighișoara 2.37 - 2.44 Teiuș 5.05 - 5.09 Cluj 7.11 - 7.28 Oradea 10.40 Cum IR 1641 are plecarea din București Nord la 21.10 iar o iminentă trasare prin GdN a lui 1931 i-ar fi făcut sosirea acestuia undeva la 20.45 și plecarea la concurență cu IR1641 (ori inainte ori după acesta) ar fi rezultat o sosire in Oradea cu cel puțin 30+ dacă nu chiar mult mai mult. În plus, CFR SA s-ar fi văzut nevoită să modifice și mersul altor trenuri de rang inferior cum ar fi 3011, 16037, etc altele întâlnite pe traseu, dar acest aspect e irelevant. 1741/1742/(1934) fiind făcute de Revizia de Vagoane Satu Mare cu excepția cușetelor și dormitoarelor Griviței ce altceva mai poate trimite înafară de 20-49, 20-54, 20-76 ? Altele 'mama' nu mai are Pentru Cluj din GdN mai atașau 1-2 dormitoare/cușete și la fel și pentru Oradea. La faza cu 17 vagoane la plecarea din GdN nu e nevoie să faci din țânțar armăsar. Au fost cazuri răzlețe, dacă s-au petrecut de 3-4 ori in ultimii 10 ani e mult. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Sam 09 Iun 2018, 11:47 | |
| Nu găseşte Griviţa câteva vagoane care să înlocuiască jegurile de pe 1741? În altă ordine de idei, ataşarea de vagoane în Bucureşti la 1931 arăta fix că mulţi călători urcau de aici. Pe asta cu grupa lui 1641 o să o iau ca o glumă, nu cred că vrea cineva să facă turul Transilvaniei şi să meargă şi să şi plătească mai mult doar pentru a ajunge de la Bucureşti la Cluj sau invers. _________________ :TTT:
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Sam 09 Iun 2018, 12:12 | |
| Păi dacă nu e trenul Griviței cum să i le înlocuiască? Despre ocolul prin Deda s-a mai discutat pe forum. Sunt 53 de km in plus față de drumul prin Sighișoara. Pe M300 sunt 496 km, pe M400/401 sunt 549 km. Iar ca timp de mers avem asa: IR1641/1639 București Nord 21.10 Cluj 7.43 IR1931 respectându-i livretul actual dar și o intrare prin GdN ar fi rezultat București Nord 20.40 Cluj 7.11 Deci nu-i mare tragedie pe cât îți place ție să amplifici. A că peste tspe ani va fi gata coridorul 4 și vor scădea drastic timpii de mers e altă discuție. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Sam 09 Iun 2018, 12:17 | |
| 1639 (grupa de Cluj a lui 1641) a ajuns ieri la timp, azi cu doua minute intarziere, in timp ce 1741 a ajuns la timp azi. Pretul: 89,65 lei la 1641+1639 si 90,8 lei la 1741. Deci cum era cu pretul? Orele: Eu clar as alege 1641+1639 ca sa ma intorc la Bucuresti. Pe langa faptul ca pleaca mai tarziu, ajunge la 8 fara ceva in Cluj. La 8 si jumatate as fi la lucru. Cu 1741 ajung la 5 dimineata. De ce mi-ar conveni 1741? |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia | |
| |
|
| |
| IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia | |
|