|
| IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia | |
|
+46Sabik ciprian71 Cipri Andrei Neculai KQQ Ghioca Bogdan laurentzu cardinal marius664 traian AndreiStefan decward get. TVlad COSTACHE MIHAIL ALEXCFR florin.lifticariu tcm Jurnal Feroviar Dionis pisti91 Katalyn alex1987 mielutu zburator IonutCFR2009 19jimmy84 Adirmvl Alextasy DUAL IR1822 Dr2005 Vlad bubu dan tm Adrian78 Vitosa AndiCFR soulcage Nesebar dan_dinamo_bm allred paulrapati sibiustation Alex Avram Grigor Norbi 92Dragos 50 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Mar 28 Iun 2016, 22:29 | |
| - TVlad a scris:
- Astia batrinii or sa dea in primire pina la urma si poate viitorii batrini o sa fie mai normali. Din proprie experienta insa pot sa va spun ca in Moldova chestiunea "curentului" e mult mai delicata decit in alte regiuni.
Or sa dea in primire de la atata curent :p Eu sunt galatean si as merge numai cu geamul deschis |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Mar 28 Iun 2016, 23:11 | |
| De la 70 km/h în sus nu prea mai poţi să mergi cu geamul deschis, pe ăla de pe locurile de la geam îl termină curentul. La regio-uri mai merge, când opreşti din 5 în 5 minute, dar la IR nu prea merge. _________________ :TTT:
|
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Mar 28 Iun 2016, 23:44 | |
| Intre Galati si Bucuresti nu prea sunt zone cu peste 70 km/h Stau pe hol, la ceva distanta de geam, daca e cazul. Mai periculoasa mi se pare vegetatia de pe linia Urziceni Balotesti, iti zboara fata, daca nu esti atent. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Mier 29 Iun 2016, 00:41 | |
| - Dr2005 a scris:
- De la 70 km/h în sus nu prea mai poţi să mergi cu geamul deschis, pe ăla de pe locurile de la geam îl termină curentul. La regio-uri mai merge, când opreşti din 5 în 5 minute, dar la IR nu prea merge.
Am stat pe locul de la geam (făcusem schimb cu cineva care se văita de curent) 3 ore juma, la 100 km/h, n-am avut nicio treabă. Nimic, nici măcar un strănutat. |
| | | laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3515 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: AC Mier 29 Iun 2016, 10:20 | |
| - 92Dragos a scris:
- @Laurentiu Da? Na lasa ca ma duc acolo cu 1766 sau 1838 si o sa deschid geamul. Si nu o sa-l inchid chiar daca trenul are vs 120 , afara oricum sunt 35C.
Da asa am patit. Oricum pe ruta Suceava - Pascani - Iasi cred ca se poate merge cu geam deschis peste tot. N-as putea spune ca e o viteza chiar fantastica. Intr-ader de la Pascani spre Roman - Bacau - Adjud, sunt unele zone in care viteza e mult mai mare si poate ca acolo mai trebuie sa urci putin geamul. Ca tot veni vorba de 1832 cu care am mers de curand. Am o curiozitate. De ce de la Cluj-Napoca la Galati trenul vine prin Iasi ? Nu ar fi mai pe direct o ruta: Cluj Napoca - Beclean pe Somes - Deda - Siculeni - Adjud - Marasesti - Tecuci - Barbosi - Galati ? Intr-adevar ar trebui o rebrusare la Siculeni probabil (daca este legatura directa acolo sa ma scuzati, am mers vara trecuta pe acolo dar nu retin daca era si racord direct dinspre Deda spre Ghimes fara a trebui rebrusare). Bine ar mai trebui pusa si locomotiva Diesel de la Tecuci spre Galati. Dar si prin Iasi e nevoie de schimbarea locomotivei de la electric la Diesel. Personal ma gandesc ca e vorba si de factorul economic. Nu cred ca merge f multa lume de la Cluj pana la Galati si invers. Asa mergand prin nord probabil atrage calatori din cateva resedinte de judet gen: Vaslui, Iasi, Suceava (+ Veresti din relatia cu Botosani) sau orase mai mari de pe traseu cum ar fi Tecuci, Barlad, Pascani, Campul Lung sau Vatra Dornei. Daca ar fi mers prin Adjud nu ar fi trecut prin nicio resedinta de judet pana la destinatie. Aveti si alte pareri? |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Mier 29 Iun 2016, 10:45 | |
| Merge multa lume de la Iasi SPRE Galati la legatura, de aceea s-a si prelungit trasa.
Si celelalte trenuri(Iasurile de Timisoara si perechile lor) au calatori la/de la legatura din Iasi pe 600.
Mai degraba pe 501 s-au scos trenurile din lipsa de calatori. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Mier 29 Iun 2016, 12:54 | |
| Logic ar fi ca drumul Galaţi - Cluj să se facă prin Valea Prahovei, dar lucrările de pe Coridorul IV nu permit asta, aşa că se ocoleşte juma' de ţară.
Evident, măsura unificării trenurilor Iaşi - Galaţi şi Galaţi - Cluj ţine de utilizarea mai eficientă a materialului rulant (vagoanele sunt ale Galaţiului), că pasageri de la Galaţi care să meargă mai departe de Iaşi, eventual Suceava sunt puţini, vara mai nimereşti pensionari veniţi la băi în Vatra Dornei şi iarna ceva schiori. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Mier 29 Iun 2016, 13:13 | |
| Doctore, eu am circulat de citeva ori cu Iasul (1766 cit si 1838) si de la Cluj Napoca au urcat calatori care aveau bilete mai departe, care Vaslui, care Tecuci, care Birlad. Ba au mai urcat si la Dej Calatori veniti de pe sectii. Mai incolo in parcurs au urcat altii, nu pot sa spun ca erau cu duiumul dar erau calatori care mergeau mai departe, acesta este motivul prelungirii trenurilor si nu pentru baile de la Vatra Dornei. De aceea 1766 avea legatura dimineata atit regio cit si interregio chiar eu le-am folosit. Cind am vrut sa pozez sectia am continuat cu regio, alta data am luat IR care era compus cind din vagoane cind Desiro.
Poate ca ar avea clienti si pe dincolo insa ar ramine descoperiti calatorii de dincoace.
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Mier 29 Iun 2016, 14:27 | |
| - laurentzu a scris:
Da asa am patit. Oricum pe ruta Suceava - Pascani - Iasi cred ca se poate merge cu geam deschis peste tot. N-as putea spune ca e o viteza chiar fantastica. Intr-ader de la Pascani spre Roman - Bacau - Adjud, sunt unele zone in care viteza e mult mai mare si poate ca acolo mai trebuie sa urci putin geamul.
Ca tot veni vorba de 1832 cu care am mers de curand. Am o curiozitate. De ce de la Cluj-Napoca la Galati trenul vine prin Iasi ? Nu ar fi mai pe direct o ruta: Cluj Napoca - Beclean pe Somes - Deda - Siculeni - Adjud - Marasesti - Tecuci - Barbosi - Galati ? Intr-adevar ar trebui o rebrusare la Siculeni probabil (daca este legatura directa acolo sa ma scuzati, am mers vara trecuta pe acolo dar nu retin daca era si racord direct dinspre Deda spre Ghimes fara a trebui rebrusare). Bine ar mai trebui pusa si locomotiva Diesel de la Tecuci spre Galati. Dar si prin Iasi e nevoie de schimbarea locomotivei de la electric la Diesel.
Personal ma gandesc ca e vorba si de factorul economic. Nu cred ca merge f multa lume de la Cluj pana la Galati si invers. Asa mergand prin nord probabil atrage calatori din cateva resedinte de judet gen: Vaslui, Iasi, Suceava (+ Veresti din relatia cu Botosani) sau orase mai mari de pe traseu cum ar fi Tecuci, Barlad, Pascani, Campul Lung sau Vatra Dornei. Daca ar fi mers prin Adjud nu ar fi trecut prin nicio resedinta de judet pana la destinatie.
Aveti si alte pareri? Vezi ca nu sti istoria mersului de tren, asa a fost acest tren Galati-Iasi-Cluj practic mergea la Oradea, acum e doar pana la Cluj si e ok asa cum e. Colac peste pupaza mai se gaseste un Gigel care le stie el pe toate ca nu e bine asa, daca asa are el impresia i se pare normal ca e bine ca el. Dar nu, nu e ca el si e asa cum a fost si este. Mai bine era pe 501 ca era mai direct si km cei mai putini Galati-Cluj sunt prin Comanesti. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Mier 29 Iun 2016, 14:34 | |
| Eu susțin de 1 an împreună cu colegul Karpaty să se introducă trenul prin Ghimeș, pe 501, pentru că sunt mult mai puțini km (durată mai mică, aprox 10 h 30, cost mai mic) și pentru că direct Galați - Iași nu sunt clienți; sunt foarte mulți Bârlad/Vaslui - Iași și invers. Oricum, mergând prin Ghimeș, trenul ar putea fi folosit de pensionari și de familiile care merg la Tg. Ocna și la Saline, pentru cure medicale; cum Galați și Brăila (și Tecuci) sunt orașe cu populație îmbătrânită, cererea pentru saline, băi, etc. este mare. Am trimis și eu și Karpaty cereri pentru modificarea mersului a.î. să fie posibil un tren de zi, Galați - Tecuci - Adjud - Ghimeș - Beclean - Cluj, dar degeaba. Bine măcar că e și cum e acum, să ne bucurăm cât mai circulă. |
| | | laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3515 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Cluj-Galati Mier 29 Iun 2016, 14:44 | |
| - Kapпaтй a scris:
Vezi ca nu sti istoria mersului de tren, asa a fost acest tren Galati-Iasi-Cluj practic mergea la Oradea, acum e doar pana la Cluj si e ok asa cum e. Colac peste pupaza mai se gaseste un Gigel care le stie el pe toate ca nu e bine asa, daca asa are el impresia i se pare normal ca e bine ca el. Dar nu, nu e ca el si e asa cum a fost si este. Mai bine era pe 501 ca era mai direct si km cei mai putini Galati-Cluj sunt prin Comanesti. Pai tocmai de asta am intrebat ca nu stiam istoria lui. Probabil era bine sa fi pus si aceasta intrebare. Si mie mi se pare cel mai bine pe unde e acuma, de pilda cand am mers ultima data cu el aveam in compartiment calatori care veneau de la cluj si mergeau la Vaslui. Iasi - Cluj sunt 3 trenuri pe zi cu cele de Timisoara si asta, dar sa zic Barlad/Vaslui - Suceava nu e decat acesta direct. Deci e foarte bun acest tren. In plus mie personal, imi ofera si o legatura buna la R de Botosani din Veresti. E mai scump la IR pe distante scurte, dar macar nu astept mult la Veresti. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Mier 29 Iun 2016, 15:25 | |
| Iasi -Cluj Napoca sint 4 ca sint 3 de la Timisoara la Iasi.
Acuma cine stie cum o fi mai bine pe 502 sau pe 501, e posibil sa fie nevoie si pe 501 pe unul pentru zona in cauza asta nu inseamna imediat ca pe 502 trebuie eliminat.
Luind-o prin istorie acest tren inainte sa fie Galati-Iasi -Oradea (cu care am mers de la Bratca la Iasi) a fost chiar Galati-Iasi -Timisoara Nord via Buzias, concomitent cu un tren Galati-Razboieni -Timisoara care avea grupa de Galati -Cluj Napoca.
Dar erau alte vremuri, |
| | | laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3515 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Iasi - Cluj Mier 29 Iun 2016, 15:42 | |
| - dan tm a scris:
- Iasi -Cluj Napoca sint 4 ca sint 3 de la Timisoara la Iasi.
Acuma cine stie cum o fi mai bine pe 502 sau pe 501, e posibil sa fie nevoie si pe 501 pe unul pentru zona in cauza asta nu inseamna imediat ca pe 502 trebuie eliminat.
Luind-o prin istorie acest tren inainte sa fie Galati-Iasi -Oradea (cu care am mers de la Bratca la Iasi) a fost chiar Galati-Iasi -Timisoara Nord via Buzias, concomitent cu un tren Galati-Razboieni -Timisoara care avea grupa de Galati -Cluj Napoca.
Dar erau alte vremuri, Pai da 4 sunt, asta am zis si eu alea 3 de TM plus asta de galati cluj. Multumesc de completare, nu stiam de cel de Timisoara - Galati si cu vagoane si de Cluj |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| | | | Ghioca Bogdan
Numarul mesajelor : 6 Reputatie : 3209 Data de inscriere : 15/02/2016
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia Dum 03 Iul 2016, 19:49 | |
| Stie cineva pe IR 1932 ce serie este vagonul 10 si daca avem in compunere vagon bar / bistro? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia | |
| |
| | | | IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |