Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 INTREBARI SI RASPUNSURI

In jos 
+111
David Marius
rizelgeorgel2004
ionutz85
mihaiuc
Razvan Tudor
Nk11
Karl
MelecaCristian
@ndrey
biokosmy
alexandruh
Vitosa
decward
frank81
Saruman
vanchorusebulgaria
puscasu
sorinucu
razwy
Norbi
iuli.hard
Cobra
valibu
djdanny
63-1143-5
1nt3rp0l_106
cata
rowanberry
Adrian78
popandrei10
alinx3330
Boracik
diana04
RazvanCFR
AlexCta
bogdan srl
dany90
zenox4500
clauadrian24
saint
marian_topy
halmarius
ionut_te
Razvan
Marius Iulian
cont dezactivat .
stoica gheorghe
kaan
baciulik
didinul
marcelbanu
pannonia express
LocoMania
The Legend
Andrei
raoul
ludwig87
alexg
stakee
Mihay
VeV
FeroFan97
iuliana
cont inactiv
Vlad12
ion1982
060-EA078
Lde 2100
Caravelle_Zg
IonutChircu
jionutz
Axwell21
Costin.H
myster2008
alex.alexus.tm
ionutz72
Traveller
g.popovici
srazvi
AMX 97-0548-4
PrisecaruFlorin
stinky
George2210
dan ciprian
cristi CFR
vrabieionut
stegaru
43.309
Nesebar
mureseanu_976
marius_catalin84
membru inactiv
lovekomotive
tacc400
IonutCFR2009
Amiralul
pisti91
KQQ
mtk
mardaryroby
Codrut1985
Vlad
Ionutz
kristi kkk
MariusM
DonVILLy
cortexedge
cristi ar
mariuskl
tudor_vl
COSTACHE MIHAIL
115 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 31 ... 58, 59, 60 ... 63 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
decward
V.I.P Member
V.I.P Member
decward


Numarul mesajelor : 2594
Varsta : 27
Localizare : Bükreş
Reputatie : 7999
Data de inscriere : 15/08/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 59 Icon_minitimeSam 29 Ian 2011, 18:00

paall a scris:
Din orice gara cu X-Shell se poate lua bilet la orice tren de pe teritoriul RO pentru orice data ( nush care este data maxima ) si nu doar pentru a prinde aceea reducere. Casierele te serveste doar iti ia banii nu ??

De exemplu cand plec la tara la ( Pietrosita ) imi iau bilet din PL.Vest atat pentru dus cat si pentru intors, pentru ca la Pietrosita nu mai exista casa de bilete.

In seara asta voi merge la PL.Vest sa fac o testare. Voi cere un bilet la Acc 1931 pentru maine de la statia Campina la Predeal sa vad daca intr-adevar e tarif de personal. Fiind tarif de personal adica fara loc pot sa stau oriunde la cls 2-a in orice vagon de cls 2-a.

Intradevar pe Campina-Predeal se aplica tarif de personal !!! Asta ti-o pot dovedi cu un bilet la tr. P 1643 pe relatia Sinaia-Busteni !
INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 59 Ploiesti
Sus In jos
rizelgeorgel2004
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 608
Reputatie : 6181
Data de inscriere : 23/10/2009

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Din pacate   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 59 Icon_minitimeSam 29 Ian 2011, 20:28

Astazi, in gara Bucuresti Nord, am intrebat despre tariful de personal pe sectiunea Campina - Predeal. Casierita a introdus la sugestia mea in calculator ruta Sinaia-Predeal la trenul 1631 si i-a dat pretul de accelerat. In calculatoare la ei NU APARE acea reducere pe sectiune. Care o fi de fapt adevarul? Oare e valabil doar daca vei cumpara bilet din statiile de acolo?
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22395
Data de inscriere : 06/12/2009

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 59 Icon_minitimeDum 30 Ian 2011, 01:34

rizelgeorgel2004 a scris:
Astazi, in gara Bucuresti Nord, am intrebat despre tariful de personal pe sectiunea Campina - Predeal. Casierita a introdus la sugestia mea in calculator ruta Sinaia-Predeal la trenul 1631 si i-a dat pretul de accelerat. In calculatoare la ei NU APARE acea reducere pe sectiune. Care o fi de fapt adevarul? Oare e valabil doar daca vei cumpara bilet din statiile de acolo?

Cand intra in calculator si baga Breaza-Busteni de exemplu calculatorul i arata toate trenurile , dupa ce selecteaza un tren fie el acc sau rapid sau ic are o optiune unde poate emite biletul la acel tren dar cu tarif de personal deasta alte casierii din tara nu emit la tarif de personal pentru acea sectie (acceasi treaba cum a mai spus cineva mai sus ca a cumparat din Buc. bilet pentru Constanta-Mangalia la un rapis si a fost tarifat ca rapid inloc de personal ) aceeasi treaba numai casieriile din zona respectiva stiu ca pe sectia x-y toate trenurile se tarifeaza la pret de personal restul din tara vor elibera biletul conform rangului de tren . Sper ca acum intelege toata lumea ce si cum e cu aceste tarifari diferentiate .

_________________
595423INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 59 Bdeem_8496_aINTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 59 Bdeem_8496_aINTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 59 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 59 Icon_minitimeDum 30 Ian 2011, 02:50

am fost in aceasta seara la PL.Vest si casierele de acolo nu stiau nimic, ca auzisera si ele ceva de genul, nu a mai tastat biletul dar mi-a zis ca se poate sa fie asa. in schimb la PL.Sud cand am intrebat m-au trimis la biroul de informatii de parca la informatii s-ar emite bilete. Am fost si acolo si mi-a spus ca "cum sa aiba tarif de pesronal, poate mers de personal da".

Abia marti ajung la Campina si iau si eu un bilet la A 1643 pana la Predeal.
Sus In jos
David Marius

David Marius


Numarul mesajelor : 37
Localizare : Cristur, HD / Alba Iulia, AB
Reputatie : 5085
Data de inscriere : 30/01/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: mai multe   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 59 Icon_minitimeLun 31 Ian 2011, 23:02

Niste chestiuni interesante:

1)La iesirea din pitesti catre Valcea(in preajma Glambocu) am vazut ceva trecere la nivel, cu o linie ce era dezafectata. Ultima data cand am vazut-o pe acolo era prin 2005 (insa cred ca mai era chiar numai la nivelul soselei, si de atunci sigur nu mai e nici aia...) si trecea prin spatele curtilor oamenilor. Poate cineva sa imi spuna ce e cu ea? Smile NU e Valcele - Rm. Valcea, aia e mult mai sus. DN 7, drumul despre care e vorba, merge relativ catre vest, iar linia il intersecta in diagonal, avand directia NE-SV(daca sunt nelamuriri revin cu o harta).

2)As putea face o drumetie pe linia Sibiu-Cisnadie intr-un weekend dupa 20 feb, cu cineva din zona.

3)N-am prea vazut nimic pe aici de mocanita din Orastie si istoria ei. Daca am timp, fac o drumetie si pe fostul traseu al acestei linii.

4)Legat tot de Orastie - exista un sistem de linii industriale ce legau Mecanica de fabrica din Turdas si de Chimica(pentru asta va fi un topic separat).

5)Nu se pot face racorduri gen ruta directa Sebes-Alba Iulia sau Hunedoara-Deva?

6)Ar fi posibila o dublare a liniei M200 intre Cunta si Miercurea Sibiului?

Multumesc!



Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13808
Data de inscriere : 08/04/2009

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 59 Icon_minitimeMar 01 Feb 2011, 16:09

David Marius a scris:

5)Nu se pot face racorduri gen ruta directa Sebes-Alba Iulia sau Hunedoara-Deva?

Daca nu ma insel a existat un racord direct Sebes - Alba Iulia
Sus In jos
David Marius

David Marius


Numarul mesajelor : 37
Localizare : Cristur, HD / Alba Iulia, AB
Reputatie : 5085
Data de inscriere : 30/01/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: mda..   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 59 Icon_minitimeMar 01 Feb 2011, 16:22

Eu sincer nu stiu sa fi fost...am locuit in zona si am intrebat in stanga si in dreapta:P

Daca chiar ar fi, ar trebui sa treaca printr-o mlastina/balta Wink) si un alt motiv, pentru ca trenurile spre SB trebuie sa intre neaparat in Vintu de Jos..pacat, s-ar fi scurtat timpul de la Alba la Sibiu.
Sus In jos
David Marius

David Marius


Numarul mesajelor : 37
Localizare : Cristur, HD / Alba Iulia, AB
Reputatie : 5085
Data de inscriere : 30/01/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 59 Icon_minitimeMar 01 Feb 2011, 16:30

Si inca un set de intrebari(sper ca nu sunt prea agasant Razz)

1)cat ar costa un kilometru de cale ferata normala(ecartament normal, traverse de beton etc), pe teren normal(ses) ? In 2005 mi-a zis un om din domeniu ca ar fi ceva la 12.000 de euro.
2)tipul de sina se exprima in kilograme pe mili-Litru? mi se pare oarecum ciudat sa bagi 45 de kilograme/1 mililtru de volum
3)n-am putut sa nu observ locomotiva din remiza Brezoi(aia roz, e la topicul cu linia Lotru - Brezoi). Se mai poate face ceva cu ea? Very Happy

Astept intre timp raspunsuri si la celelalte de mai sus - cum poate fiecare Smile
____________________________________________________
Romania merita mai mult. Respect.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13808
Data de inscriere : 08/04/2009

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 59 Icon_minitimeMar 01 Feb 2011, 16:33

Tipul de sina se exprima in kilograme pe metru liniar, adica un metru de sina are 45 kg
Sus In jos
RazvanCFR




Numarul mesajelor : 165
Reputatie : 5329
Data de inscriere : 30/10/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 59 Icon_minitimeMar 01 Feb 2011, 17:19

Nu exista o regula ca un metru sa cantareasca 45 kg. Depinde de tipul sinei.
Sunt sine de 49, 60, 65, etc. unde un metru cantareste valoarea tipului sinei.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13808
Data de inscriere : 08/04/2009

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 59 Icon_minitimeMar 01 Feb 2011, 19:01

RazvanCFR a scris:
Nu exista o regula ca un metru sa cantareasca 45 kg. Depinde de tipul sinei.
Sunt sine de 49, 60, 65, etc. unde un metru cantareste valoarea tipului sinei.

Eu am dat un exemplu...
Sus In jos
David Marius

David Marius


Numarul mesajelor : 37
Localizare : Cristur, HD / Alba Iulia, AB
Reputatie : 5085
Data de inscriere : 30/01/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 59 Icon_minitimeMar 01 Feb 2011, 19:35

e ok, am inteles despre ce e vorba:D

Am facut o schita in marime naturala cu sectiunea transversala a sinei. Am calculat aria sectiunii ca fiind 80 de cm patrati(in realitate poate e diferit), ori 100 cm => 8 dm cubi de volum.

Pentru sina de tipul 60 => 60 kg/8 dm cubi, si o densitate de 7,5 kg/metru cub (din cate stiu, mai mica decat la otelurile obisnuite, care au intre 7,75 si Cool. Acuma, vorba lui Razvan, 60 poate fi si alt numar, depinde cat se vrea sa fie sina de puternica.
Sus In jos
mihaiuc




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5521
Data de inscriere : 14/07/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 59 Icon_minitimeMar 01 Feb 2011, 20:33

David Marius a scris:
Si inca un set de intrebari(sper ca nu sunt prea agasant Razz)
1)cat ar costa un kilometru de cale ferata normala(ecartament normal, traverse de beton etc), pe teren normal(ses) ? In 2005 mi-a zis un om din domeniu ca ar fi ceva la 12.000 de euro.

Depinde de ce intrebi. Daca intrebi cat costa un km de cale ferata, de la camp verde pana la primul tren, cu tot cu semnalizare si achizitia de teren, ti-as da urmatoarele estimari:
1.00 milioane de euro pentru un km de cale simpla, semnalizare non-ATC, ne-electrificata, 100 km/h, in teren cu dificultate redusa. Linie dubla neelectrificata, in aceiasi parametri, in jur de 1.8-2 milioane euro.
1.75 milioane (nu mii) de euro pentru un km de cale simpla, electrificata, 140-160 km/h, in teren cu dificultate redusa (campie, podis plan). Linie dubla electrificata, in jur de 3-3.25 milioane euro.
La munte, creste preturile cu 75-150% daca vrei aceleasi viteze. De obicei se opteaza pentru un compromis intre viteza si cost. Fiecare pas peste 160 creste pretul (din cauza cresterii complexitatii constructiei si a semnalizarii) cu intre 75% si 150%. Liniile de mare viteza trec de 10-15 milioane de euro pe km linie dubla in ses, si asta e o estimare conservatoare pentru 250 km/h (care este necesara, asta daca nu esti suedez, caz in care faci cale simpla de mare viteza, astfel incat mergi cu 250, dupa care stai la incrucisare cu un marfar limitat la 80 si intarziat jumate de ora).
Podurile si tunelurile nu sunt incluse, podetele mici (de maxim 5 m, daca nu ma insel) sunt incluse.
Ceea ce se numeste RK poate costa mai mult sau mai putin in functie de ce se reabiliteaza. Ce se face, de exemplu, pe Campina - Predeal, s-ar putea sa coste chiar mai mult decat o cale noua echivalenta (daca nu existau sine pe V. Prahovei) pentru ca se face in trafic, ceea ce limiteaza sever viteza de munca, si deci creste mult durata lucrarii, crescand durata reabilitarii.
M-am folosit de estimarile de pret suedeze, le-am calmat un pic la cost forta de munca (scazand 50%) si la cost combustibil (cu 25%) si achizitie terenuri (50%), si le-am rotunjit in minus, facand estimarile mai ieftine cu cam 5% fata de ce-am in carticica Trafikverket.
Cu 12 mii de euro poate cumperi cleme de prindere pentru un km, dar nu sunt foarte sigur de asta (trebuie sa ma uit in carticica la detaliere si nu am acum timp).
Sus In jos
David Marius

David Marius


Numarul mesajelor : 37
Localizare : Cristur, HD / Alba Iulia, AB
Reputatie : 5085
Data de inscriere : 30/01/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 59 Icon_minitimeMar 01 Feb 2011, 20:45

E curios cum pana sa vina "capitalismul" s-au cosntruit atatea cai ferate Evil or Very Mad ori erau mai ieftine ori erau bani mai multi
Sus In jos
mihaiuc




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5521
Data de inscriere : 14/07/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 59 Icon_minitimeMar 01 Feb 2011, 21:07

David Marius a scris:
E curios cum pana sa vina "capitalismul" s-au cosntruit atatea cai ferate Evil or Very Mad ori erau mai ieftine ori erau bani mai multi

Nici, nici... In perioada comunista nu stiu sa se fi construit prea mare lucru de la zero (s-a finalizat Bumbesti - Livezeni si Craiova-Videle-Bucuresti, astea incepute inainte de razboi, si finalizate in mare parte prin 'munca patriotica' si s-a construit Tecuci-Faurei plus cateva linii scurte, regionale de tipul Tg. Neamt-Pascani). In rest, nimic altceva nou - doar dublari, electrificari si reconstructii, la care in mare parte, costurile interne erau sustinute de tiparnita de lei neconvertibili (statul putea tipari cat vroia, oricum nu conta ca nu existau marfuri cumparabile cu banii, pentru ca statul oricum controla toate preturile - nu avea cum sa apara inflatie), iar cheltuielile externe, prin imprumuturi (Romania a dat faliment de doua ori, in 1934 si in 1982). Cat despre cum s-au construit liniile in perioada capitalista de dinainte, e o intreaga poveste!
Sus In jos
Continut sponsorizat





INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 59 Icon_minitime

Sus In jos
 
INTREBARI SI RASPUNSURI
Sus 
Pagina 59 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 31 ... 58, 59, 60 ... 63 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Întrebări şi răspunsuri
» Revista presei
» Întrebări şi răspunsuri
» Întrebări şi răspunsuri
» INTREBARI SI RASPUNSURI

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: