|
| INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|
+111David Marius rizelgeorgel2004 ionutz85 mihaiuc Razvan Tudor Nk11 Karl MelecaCristian @ndrey biokosmy alexandruh Vitosa decward frank81 Saruman vanchorusebulgaria puscasu sorinucu razwy Norbi iuli.hard Cobra valibu djdanny 63-1143-5 1nt3rp0l_106 cata rowanberry Adrian78 popandrei10 alinx3330 Boracik diana04 RazvanCFR AlexCta bogdan srl dany90 zenox4500 clauadrian24 saint marian_topy halmarius ionut_te Razvan Marius Iulian cont dezactivat . stoica gheorghe kaan baciulik didinul marcelbanu pannonia express LocoMania The Legend Andrei raoul ludwig87 alexg stakee Mihay VeV FeroFan97 iuliana cont inactiv Vlad12 ion1982 060-EA078 Lde 2100 Caravelle_Zg IonutChircu jionutz Axwell21 Costin.H myster2008 alex.alexus.tm ionutz72 Traveller g.popovici srazvi AMX 97-0548-4 PrisecaruFlorin stinky George2210 dan ciprian cristi CFR vrabieionut stegaru 43.309 Nesebar mureseanu_976 marius_catalin84 membru inactiv lovekomotive tacc400 IonutCFR2009 Amiralul pisti91 KQQ mtk mardaryroby Codrut1985 Vlad Ionutz kristi kkk MariusM DonVILLy cortexedge cristi ar mariuskl tudor_vl COSTACHE MIHAIL 115 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 7999 Data de inscriere : 15/08/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam 29 Ian 2011, 18:00 | |
| - paall a scris:
- Din orice gara cu X-Shell se poate lua bilet la orice tren de pe teritoriul RO pentru orice data ( nush care este data maxima ) si nu doar pentru a prinde aceea reducere. Casierele te serveste doar iti ia banii nu ??
De exemplu cand plec la tara la ( Pietrosita ) imi iau bilet din PL.Vest atat pentru dus cat si pentru intors, pentru ca la Pietrosita nu mai exista casa de bilete.
In seara asta voi merge la PL.Vest sa fac o testare. Voi cere un bilet la Acc 1931 pentru maine de la statia Campina la Predeal sa vad daca intr-adevar e tarif de personal. Fiind tarif de personal adica fara loc pot sa stau oriunde la cls 2-a in orice vagon de cls 2-a.
Intradevar pe Campina-Predeal se aplica tarif de personal !!! Asta ti-o pot dovedi cu un bilet la tr. P 1643 pe relatia Sinaia-Busteni ! |
| | | rizelgeorgel2004 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 608 Reputatie : 6181 Data de inscriere : 23/10/2009
| Subiect: Din pacate Sam 29 Ian 2011, 20:28 | |
| Astazi, in gara Bucuresti Nord, am intrebat despre tariful de personal pe sectiunea Campina - Predeal. Casierita a introdus la sugestia mea in calculator ruta Sinaia-Predeal la trenul 1631 si i-a dat pretul de accelerat. In calculatoare la ei NU APARE acea reducere pe sectiune. Care o fi de fapt adevarul? Oare e valabil doar daca vei cumpara bilet din statiile de acolo? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 30 Ian 2011, 01:34 | |
| - rizelgeorgel2004 a scris:
- Astazi, in gara Bucuresti Nord, am intrebat despre tariful de personal pe sectiunea Campina - Predeal. Casierita a introdus la sugestia mea in calculator ruta Sinaia-Predeal la trenul 1631 si i-a dat pretul de accelerat. In calculatoare la ei NU APARE acea reducere pe sectiune. Care o fi de fapt adevarul? Oare e valabil doar daca vei cumpara bilet din statiile de acolo?
Cand intra in calculator si baga Breaza-Busteni de exemplu calculatorul i arata toate trenurile , dupa ce selecteaza un tren fie el acc sau rapid sau ic are o optiune unde poate emite biletul la acel tren dar cu tarif de personal deasta alte casierii din tara nu emit la tarif de personal pentru acea sectie (acceasi treaba cum a mai spus cineva mai sus ca a cumparat din Buc. bilet pentru Constanta-Mangalia la un rapis si a fost tarifat ca rapid inloc de personal ) aceeasi treaba numai casieriile din zona respectiva stiu ca pe sectia x-y toate trenurile se tarifeaza la pret de personal restul din tara vor elibera biletul conform rangului de tren . Sper ca acum intelege toata lumea ce si cum e cu aceste tarifari diferentiate . |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 30 Ian 2011, 02:50 | |
| am fost in aceasta seara la PL.Vest si casierele de acolo nu stiau nimic, ca auzisera si ele ceva de genul, nu a mai tastat biletul dar mi-a zis ca se poate sa fie asa. in schimb la PL.Sud cand am intrebat m-au trimis la biroul de informatii de parca la informatii s-ar emite bilete. Am fost si acolo si mi-a spus ca "cum sa aiba tarif de pesronal, poate mers de personal da".
Abia marti ajung la Campina si iau si eu un bilet la A 1643 pana la Predeal. |
| | | David Marius
Numarul mesajelor : 37 Localizare : Cristur, HD / Alba Iulia, AB Reputatie : 5085 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: mai multe Lun 31 Ian 2011, 23:02 | |
| Niste chestiuni interesante: 1)La iesirea din pitesti catre Valcea(in preajma Glambocu) am vazut ceva trecere la nivel, cu o linie ce era dezafectata. Ultima data cand am vazut-o pe acolo era prin 2005 (insa cred ca mai era chiar numai la nivelul soselei, si de atunci sigur nu mai e nici aia...) si trecea prin spatele curtilor oamenilor. Poate cineva sa imi spuna ce e cu ea? NU e Valcele - Rm. Valcea, aia e mult mai sus. DN 7, drumul despre care e vorba, merge relativ catre vest, iar linia il intersecta in diagonal, avand directia NE-SV(daca sunt nelamuriri revin cu o harta). 2)As putea face o drumetie pe linia Sibiu-Cisnadie intr-un weekend dupa 20 feb, cu cineva din zona. 3)N-am prea vazut nimic pe aici de mocanita din Orastie si istoria ei. Daca am timp, fac o drumetie si pe fostul traseu al acestei linii. 4)Legat tot de Orastie - exista un sistem de linii industriale ce legau Mecanica de fabrica din Turdas si de Chimica(pentru asta va fi un topic separat). 5)Nu se pot face racorduri gen ruta directa Sebes-Alba Iulia sau Hunedoara-Deva? 6)Ar fi posibila o dublare a liniei M200 intre Cunta si Miercurea Sibiului? Multumesc! |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13808 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 01 Feb 2011, 16:09 | |
| - David Marius a scris:
5)Nu se pot face racorduri gen ruta directa Sebes-Alba Iulia sau Hunedoara-Deva?
Daca nu ma insel a existat un racord direct Sebes - Alba Iulia |
| | | David Marius
Numarul mesajelor : 37 Localizare : Cristur, HD / Alba Iulia, AB Reputatie : 5085 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: mda.. Mar 01 Feb 2011, 16:22 | |
| Eu sincer nu stiu sa fi fost...am locuit in zona si am intrebat in stanga si in dreapta:P Daca chiar ar fi, ar trebui sa treaca printr-o mlastina/balta ) si un alt motiv, pentru ca trenurile spre SB trebuie sa intre neaparat in Vintu de Jos..pacat, s-ar fi scurtat timpul de la Alba la Sibiu. |
| | | David Marius
Numarul mesajelor : 37 Localizare : Cristur, HD / Alba Iulia, AB Reputatie : 5085 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 01 Feb 2011, 16:30 | |
| Si inca un set de intrebari(sper ca nu sunt prea agasant ) 1)cat ar costa un kilometru de cale ferata normala(ecartament normal, traverse de beton etc), pe teren normal(ses) ? In 2005 mi-a zis un om din domeniu ca ar fi ceva la 12.000 de euro. 2)tipul de sina se exprima in kilograme pe mili-Litru? mi se pare oarecum ciudat sa bagi 45 de kilograme/1 mililtru de volum 3)n-am putut sa nu observ locomotiva din remiza Brezoi(aia roz, e la topicul cu linia Lotru - Brezoi). Se mai poate face ceva cu ea? Astept intre timp raspunsuri si la celelalte de mai sus - cum poate fiecare ____________________________________________________ Romania merita mai mult. Respect. |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13808 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 01 Feb 2011, 16:33 | |
| Tipul de sina se exprima in kilograme pe metru liniar, adica un metru de sina are 45 kg |
| | | RazvanCFR
Numarul mesajelor : 165 Reputatie : 5329 Data de inscriere : 30/10/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 01 Feb 2011, 17:19 | |
| Nu exista o regula ca un metru sa cantareasca 45 kg. Depinde de tipul sinei. Sunt sine de 49, 60, 65, etc. unde un metru cantareste valoarea tipului sinei. |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13808 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 01 Feb 2011, 19:01 | |
| - RazvanCFR a scris:
- Nu exista o regula ca un metru sa cantareasca 45 kg. Depinde de tipul sinei.
Sunt sine de 49, 60, 65, etc. unde un metru cantareste valoarea tipului sinei. Eu am dat un exemplu... |
| | | David Marius
Numarul mesajelor : 37 Localizare : Cristur, HD / Alba Iulia, AB Reputatie : 5085 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 01 Feb 2011, 19:35 | |
| e ok, am inteles despre ce e vorba:D Am facut o schita in marime naturala cu sectiunea transversala a sinei. Am calculat aria sectiunii ca fiind 80 de cm patrati(in realitate poate e diferit), ori 100 cm => 8 dm cubi de volum. Pentru sina de tipul 60 => 60 kg/8 dm cubi, si o densitate de 7,5 kg/metru cub (din cate stiu, mai mica decat la otelurile obisnuite, care au intre 7,75 si . Acuma, vorba lui Razvan, 60 poate fi si alt numar, depinde cat se vrea sa fie sina de puternica. |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5521 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 01 Feb 2011, 20:33 | |
| - David Marius a scris:
- Si inca un set de intrebari(sper ca nu sunt prea agasant )
1)cat ar costa un kilometru de cale ferata normala(ecartament normal, traverse de beton etc), pe teren normal(ses) ? In 2005 mi-a zis un om din domeniu ca ar fi ceva la 12.000 de euro.
Depinde de ce intrebi. Daca intrebi cat costa un km de cale ferata, de la camp verde pana la primul tren, cu tot cu semnalizare si achizitia de teren, ti-as da urmatoarele estimari: 1.00 milioane de euro pentru un km de cale simpla, semnalizare non-ATC, ne-electrificata, 100 km/h, in teren cu dificultate redusa. Linie dubla neelectrificata, in aceiasi parametri, in jur de 1.8-2 milioane euro. 1.75 milioane (nu mii) de euro pentru un km de cale simpla, electrificata, 140-160 km/h, in teren cu dificultate redusa (campie, podis plan). Linie dubla electrificata, in jur de 3-3.25 milioane euro. La munte, creste preturile cu 75-150% daca vrei aceleasi viteze. De obicei se opteaza pentru un compromis intre viteza si cost. Fiecare pas peste 160 creste pretul (din cauza cresterii complexitatii constructiei si a semnalizarii) cu intre 75% si 150%. Liniile de mare viteza trec de 10-15 milioane de euro pe km linie dubla in ses, si asta e o estimare conservatoare pentru 250 km/h (care este necesara, asta daca nu esti suedez, caz in care faci cale simpla de mare viteza, astfel incat mergi cu 250, dupa care stai la incrucisare cu un marfar limitat la 80 si intarziat jumate de ora). Podurile si tunelurile nu sunt incluse, podetele mici (de maxim 5 m, daca nu ma insel) sunt incluse. Ceea ce se numeste RK poate costa mai mult sau mai putin in functie de ce se reabiliteaza. Ce se face, de exemplu, pe Campina - Predeal, s-ar putea sa coste chiar mai mult decat o cale noua echivalenta (daca nu existau sine pe V. Prahovei) pentru ca se face in trafic, ceea ce limiteaza sever viteza de munca, si deci creste mult durata lucrarii, crescand durata reabilitarii. M-am folosit de estimarile de pret suedeze, le-am calmat un pic la cost forta de munca (scazand 50%) si la cost combustibil (cu 25%) si achizitie terenuri (50%), si le-am rotunjit in minus, facand estimarile mai ieftine cu cam 5% fata de ce-am in carticica Trafikverket. Cu 12 mii de euro poate cumperi cleme de prindere pentru un km, dar nu sunt foarte sigur de asta (trebuie sa ma uit in carticica la detaliere si nu am acum timp). |
| | | David Marius
Numarul mesajelor : 37 Localizare : Cristur, HD / Alba Iulia, AB Reputatie : 5085 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 01 Feb 2011, 20:45 | |
| E curios cum pana sa vina "capitalismul" s-au cosntruit atatea cai ferate ori erau mai ieftine ori erau bani mai multi |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5521 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 01 Feb 2011, 21:07 | |
| - David Marius a scris:
- E curios cum pana sa vina "capitalismul" s-au cosntruit atatea cai ferate ori erau mai ieftine ori erau bani mai multi
Nici, nici... In perioada comunista nu stiu sa se fi construit prea mare lucru de la zero (s-a finalizat Bumbesti - Livezeni si Craiova-Videle-Bucuresti, astea incepute inainte de razboi, si finalizate in mare parte prin 'munca patriotica' si s-a construit Tecuci-Faurei plus cateva linii scurte, regionale de tipul Tg. Neamt-Pascani). In rest, nimic altceva nou - doar dublari, electrificari si reconstructii, la care in mare parte, costurile interne erau sustinute de tiparnita de lei neconvertibili (statul putea tipari cat vroia, oricum nu conta ca nu existau marfuri cumparabile cu banii, pentru ca statul oricum controla toate preturile - nu avea cum sa apara inflatie), iar cheltuielile externe, prin imprumuturi (Romania a dat faliment de doua ori, in 1934 si in 1982). Cat despre cum s-au construit liniile in perioada capitalista de dinainte, e o intreaga poveste! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI | |
| |
| | | | INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |