@calator , ca fapt divers eu am mers cu trenul Corona din Brasov pana la Budapesta la clasa 2 si am stat singur pana la Gheorghieni iar de acolo doar cu 1 doamna pana la Budapesta iar la clasa biletul este 19 euro daca il iei din timp deci asta da economie substantiala .
_________________
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: IR 1471/1470 NESSEBAR Budapest-Petrosani-Giurgiu N-Burgas/Varna Sam 22 Iun 2013, 13:04
vanchorusebulgaria V.I.P Member
Numarul mesajelor : 324 Reputatie : 5419 Data de inscriere : 09/01/2011
Numerotarea vagoanelor se face începând de la locomotivă astfel: 377 (dormitor) + 388 (ccușetă) + 433 (cușetă) + 432(dormitor) + 431 (cușetă) + 430 (restaurant) + 429 (clasa 2) + 428 (clasa 1)
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8376 Data de inscriere : 24/05/2010
Subiect: Re: IR 1471/1470 NESSEBAR Budapest-Petrosani-Giurgiu N-Burgas/Varna Mier 17 Iul 2013, 14:27
Ala este defapt vagon de clasa a doua, ei baga vagon vechi ca cls2 ca nu mai sunt vagoane pe stok asa cum am prins eu compunerea wlab,bc,bmz,abmz,avmz,wrbumz,avmz la 406.
_________________ IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti
IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia
Laur
Numarul mesajelor : 84 Varsta : 47 Localizare : Bucuresti,Drumul Taberei Reputatie : 5414 Data de inscriere : 06/05/2010
La vagonul MAV clasa 1,se emit bilete in trafic intern?Si mai am o intrebare:din filmuletele de aici deduc ca vagonul clasa 1 e primul dupa locomotiva la ducere spre Arad(1470),si ultimul la intoarcere spre Videle(1471).Intotdeauna este asa?Sunt curios fiindca as dori bilet la clasa 1,acolo,observ ca se pot deschide geamurile . La vagonul clasa 2-a alocat romanilor,geamurile nu se pot deschide,deci nu se pot face poze pe Valea Jiului;de asemenea,observ ca vagonul clasa 1,este gol.Multumesc. :TDD:
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
Vagonul clasa 1 este tarifat tot clasa 2 , nu are vagon clasa 1 , deci nu poti sa cumperi la clasa 1 practic nu exista in schema ci doar in teren , pentru trafic international se primeste loc la vagonul clasa 2 care este un vagon modern cu toate conditiile iar pentru trafic intern primesti loc la cel de clasa 1 dar se considera tot clasa 2 ca este o vechitura .
_________________
Laur
Numarul mesajelor : 84 Varsta : 47 Localizare : Bucuresti,Drumul Taberei Reputatie : 5414 Data de inscriere : 06/05/2010
@Laur , un bilet Bucuresti-Arad via Videle este 67,75 luat din timp cu anticipatie , pleci din Bucuresti la Videle cu Regio 9351 la 4:40 , ajunge 5:25 si la 5:52 ai din Videle pe 1470/1480 , deci in acest caz beneficiezi de reducerea de fidelitate plus anticipatie si pentru Bucuresti-Arad 67,75 eu zic ca este un pret minunat . Din Videle spre Arad circula in zilele de Luni ; joi si Duminica , tot in aceste zile trebuie sa pleci si din Bucuresti la ora 4:40 cu 9351 care este Desiro si circula fara oprire pana la Videle . Drum bun !
_________________
Laur
Numarul mesajelor : 84 Varsta : 47 Localizare : Bucuresti,Drumul Taberei Reputatie : 5414 Data de inscriere : 06/05/2010
Multumesc mult de tot Karpaty pentru informatiile utile pe care mi le-ai trimis!O intrebare mai am:garnitura lui 1470 este identica ca si compunere cu cea a lui 1480?
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
Multumesc mult de tot Karpaty pentru informatiile utile pe care mi le-ai trimis!O intrebare mai am:garnitura lui 1470 este identica ca si compunere cu cea a lui 1480?
Da .
_________________
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6642 Data de inscriere : 10/07/2010
Subiect: Re: IR 1471/1470 NESSEBAR Budapest-Petrosani-Giurgiu N-Burgas/Varna Lun 12 Aug 2013, 00:30
Intrebare: de ce trenul asta traverseaza Romania pe Defileul Jiului? avand in vedere lucrarile la M200, mi se parea mai logic - pentru descongestionarea traficului - sa il arunce pe 310+900, urmand o trasa similara cu a lui Traianus, prin Timisoara-Dr. T. Severin. Asta mai ales avand in vedere ca e tren de tranzit, iar pe ruta actuala deserveste doar Deva, Simeria si Petrosani...si ma indoiesc ca produc aceste orase un aflux de calatori asa de mare cat sa justifice ruta actuala.
vanchorusebulgaria V.I.P Member
Numarul mesajelor : 324 Reputatie : 5419 Data de inscriere : 09/01/2011
Subiect: Re: IR 1471/1470 NESSEBAR Budapest-Petrosani-Giurgiu N-Burgas/Varna Mier 21 Aug 2013, 13:13
Hi Haven't posted recently. Always wondering when I see this train at station Ruse. The Hungarian coaches are 5 or 6 even Restaurant coach is there. They always seem empty while the two or three Czech coaches or 1 Slovakian at times look full. I've noticed same situation with train Corona when I travelled between Brasov and Oradea. The seating coaches of MAV were completely empty unlike the sleeping and couchette ones. My question is: are there many passengers in Romania /I know it's allowed for internal use in your country unlike here/ or many passengers between Hungary and Romania cause here they are completely empty anytime I see them
Continut sponsorizat
Subiect: Re: IR 1471/1470 NESSEBAR Budapest-Petrosani-Giurgiu N-Burgas/Varna
IR 1471/1470 NESSEBAR Budapest-Petrosani-Giurgiu N-Burgas/Varna