| Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|
+6719jimmy84 ionutz85 alex.barac.5 Bobby_TM ATM alexul alex1987 AndreiSV rizelgeorgel2004 florin29sv Vale ttavi DPS baiazid decward Rarau The Legend NicuS manuela @ndrey j o a n t a celmaifidel lapsanszkitamas Vlad Singeorzan Jhonyla riciu cristi ar Razvan Tudor lifetec KQQ cristy79 alex.alexus.tm AeroX phnegativ COSTACHE MIHAIL Sabik cristi CFR stefan_br Norbi Livius0202 mtk maris.constantin Dr2005 cfr500 Ryan Anderson MariusM Katalin4653 Andrey_tm IonutCFR2009 ALEXCFR Alex Avram AndiCFR Teodor DUAL Spartan1948 Adrian78 Radu Tudor allred cardinal Vitosa Vlad Warrior12 Adirmvl kristi kkk Nesebar mureseanu_976 92Dragos 71 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11658 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 02 Mai 2014, 08:47 | |
| Compuneri de ieri, 01.05.2014, din Aradu Nou și Arad
2602 (20-49.2) (20-49.2) (20-49.2) 1744 Desiro + Desiro 1844 (20-49) (19-55) (20-49) 2023 (20-49.2) (36-16) (26-16) - nu foarte aglomerat în Aradu Nou 1765 (20-68) (19-55) (20-68) (20-68) (44-31) - la clasa a II-a aproximativ 10-15 călători în fiecare vagon, iar la clasa I aproximativ 2 călători în fiecare compartiment 3112 (20-54) (20-54) (20-54) (20-54) 3113 (20-49) (20-49) (20-49) - în Aradu Nou avea un vagon plin de elevi, iar celelalte cu grad de ocupare scăzut, iar la plecarea din Arad, vagoanele aveau un grad ridicat de ocupare 1834 (22-96) (22-76) (30-76) (30-76) (22-96) (22-49) 3747 Malaxa 1000 2605 (20-49) (20-49) (20-49) 2217 Malaxa 1000 2031 (20-54) (20-54) (20-54) (20-54) 3746 Malaxa 1000 2210 Malaxa 1000 3117 (20-49) (20-54) (20-54) |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 02 Mai 2014, 18:25 | |
| Pe 30 Aprilie 2024 a avut 4 vagoane 3x20-55 si un 19-54 in statia Ghioroc statea lumea si pe culoar |
|
| |
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6322 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Vin 02 Mai 2014, 18:33 | |
| Ieri IR1833 in Cluj avea 22-96+21-70+30-76+22-96+22-96+20-49-0 si astazi la fel numai ca in loc de 21-70 avea 2x20-49-0 in coada. |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8375 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 04 Mai 2014, 10:33 | |
| De cateva zile una dintre garniturile trenului 1641/42 nu mai are cls 1 am intrebat pe conductor si a zis ca avem la ramura de Zalau. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 04 Mai 2014, 10:36 | |
| in ultima perioada era gol golut asa ca acum poti sa umpli un vagon de cls 1-a cu ce erau la cel de Zalau si Satu.Mare. |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8375 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 04 Mai 2014, 16:10 | |
| Pai da, dar trebuia sa circule pe toata distanta mai ales de Baia Mare asa ceva nu am mai vazut. La Zalau puneam dubla de 20-54 si cls1 ptr Satu Mare. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 04 Mai 2014, 16:27 | |
| Nu este nevoie de clasa 1 , nu merge nimeni la clasa 1 cu 1641 , pentru cine ? doar asa ca da bine in compunerea trenului ? ca da bine in poze ? terminati cu prostiile astea am fost cu 1641 acum 2 saptamani , calatori gasesti la clasa 2 , cuseta si 2-3 la dormitor , la clasa 1 nu erau nici 5 persoane , mai aglomerat era vagonul de clasa 1 pentru Zalau fata de ala pentru Satu Mare , in iarna am fost cu 4090 Dej-Satu Mare , am stat singur in compartiment la clasa 1 , vagon 19-80 care avea mai multe compartimente goale , cu bilet de clasa 2 se putea merge la clasa 1 , deci ce rost avea acest vagon ? sa fie plimbat aiurea si sa apara in poze , romanul nu mai merge cu trenul la clasa 2 ca este scump dar la clasa 1 , acolo mai sunt doar cei ce au gratuitati , trebuie sa fi picat in cap sa platesti bilet intreg la clasa 1 . |
|
| |
Razvan Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 649 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5903 Data de inscriere : 10/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 04 Mai 2014, 16:37 | |
| La trenurile de noapte, si aici ma refer la cele care au si vagoane cuseta/dormit, nici nu ar trebui sa mai fie vagon de cls I. De exemplu de la Bucuresti la Cluj costa 146 lei la cls I si 142.5 lei la cuseta cu 4 paturi. In conditiile astea cine e nebun sa mearga 10-11-12 ore in c*r la cls I, cand pentru aceeasi bani doarme linistit orele alea? |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6641 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 04 Mai 2014, 16:57 | |
| ...nu imi vine in minte nici un motiv valid, intr-adevar, sa imi iau bilet de clasa 1 in conditiile astea. Prin urmare, logic ar fi sa dispara vagoanele de cl. 1 pe trenurile IR unde exista macar 1 vagon cuseta/de dormit noaptea. Ziua, hai, sa zici ca totusi sa mai ramana unul pentru distantele lungi si foarte lungi. Dar, daca stau bine si ma gandesc, nici macar pe distantele medii gen trenurile Bucuresti-Craiova sau Bucuresti-Constanta n-am vazut sa fie foarte aglomerat vagonul de cl. 1... Cum deja de la regio a disparut oficialmente rangul asta, cel putin momentan, practic daca tragem linie ...la foarte putine trenuri se justifica existenta vagonului de cl. 1.
In ritmul asta, cat de curand o sa se renunte de tot la rangul asta de vagon. Ca la avion, clasa economy din cap pana-n spate si...cam atat... |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8375 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 04 Mai 2014, 17:45 | |
| Trebuie ieftinit cu 25% Nici eu nu is prost sa merg la mare cu cls1 cand am cuseta cu 4paturi cam la acelasi pret. |
|
| |
allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6605 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 04 Mai 2014, 18:51 | |
| IR1652 azi: 21-76 21-86 30-76 20-76 21-76 21-90 21-90 suplimentare (Suceava) + 22-96 22-96 (Piatra Neamț) |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 04 Mai 2014, 20:16 | |
| CFR-ul ar fi trebuit sa modernizeze niste vagoane in format 30. Sau chiar 30-50-urile sa le mentina, nu sa le transforme in 20-83-uri. Dar unde nu-i cap vai de calatori. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 04 Mai 2014, 20:45 | |
| - adirmvl a scris:
- CFR-ul ar fi trebuit sa modernizeze niste vagoane in format 30. Sau chiar 30-50-urile sa le mentina, nu sa le transforme in 20-83-uri. Dar unde nu-i cap vai de calatori.
Asta da ... Sau facute AWRmz'uri |
|
| |
florin29sv
Numarul mesajelor : 102 Reputatie : 4431 Data de inscriere : 28/01/2013
| Subiect: IR 1752 foarte lung Dum 04 Mai 2014, 23:29 | |
| Trenul IR 1752 Suceava-Bucureşti Nord a plecat duminică, 4 mai, de la Suceava cu 10 vagoane (7 suplimentar), plus cele 2 vagoane de Botoşani care s-au adăugat la Vereşti. Un total de 12 vagoane aşadar, un tren adevărat.... Numai de la Suceava au urcat cred că cel puţin 150 de oameni, inclusiv la clasa 1 vreo 15. Şi la Paşcani au urcat destul de mulţi călători. Cum a circulat mai încolo poate ştiu alţi colegi.... |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Lun 05 Mai 2014, 17:18 | |
| R 5023 Buc.Nord-Pl.Sud sosire 16.36 R 7109 PL.Sud-Urziceni plecare 16.50
R 7102 Urziceni-Pl.Sud R 5026 Pl.Sud-Buc.Nord.
Vă rugăm poftiţi în vagoane : 21-80, 20-55, 19-80, 21-80. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|