|
| M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare | |
|
+76J.N. Adisoft1991s IonutCFR2009 ets2oltromânia AndreiCFRbv @ndrey Daniel Trifu rayldegm alex1987 Vice30 laur 133 marius664 neluadi Davee91 Luca tgv mureseanu_976 miguel1975 mielutu zburator dan tm TonyCFR Ciprian.bucur.92 Spartan1948 ldh80 vanchorusebulgaria Criss Ciuc Katalin4653 Desiro256 BL82 calin941-2 Norbi Amiralul Vale NicuS Vitosa Sergiu rmn lapsanszkitamas Semafor Czirjak Arpad Adirmvl Dr2005 wittman40 Vlad idm raoul bvio88 kristi kkk razvan - trenuri 92Dragos AlexD mishu88 FeroFan97 AndiCFR nenuandrei George33 Ioan Andrey_tm IonutChircu DUAL TVlad iuli.hard Adrian78 Marius Iulian sorinucu didinul Nesebar MariusM bogdan srl cristi ar COSTACHE MIHAIL Gabry Gabriel alex.alexus.tm tacc400 cortexedge Shinkasen Ionutz myster2008 80 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare Mar 28 Iul 2020, 09:00 | |
| Ai trei dealuri de trecut între Sighişoara şi Tg. Mureş, pe un teren comparabil cu Vâlcele - Rm. Vâlcea. Desigur, normal ar fi să existe autobuz la Sighişoara şi să schimbi trenul cu autobuzul acolo, mai ales că urmează să fie modernizat Coridorul. Dar noi suntem ţara vagonaşelor directe şi a DA-urilor de rigoare. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare Mar 28 Iul 2020, 10:25 | |
| Dar nici nu ne miram ca ai putea da un alt răspuns, pai e logic daca sunt 3 dealuri nu putem face cale ferată, altii au in tara doar munti si e plin de cai ferate sau altii au trecut stramtori cu poduri foarte lungi, noi nu suntem in stare sa trecem 3 dealuri, vai de steaua noastră, cu asa oameni care orice le spui ei zic NU , Nu se poate , nu avem, nu există, etc.
Mergi mai nene cu vaca cu capra pe camp ca esti paralel cu realitatea si cu viata in general, te bate viata!!! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare Mar 28 Iul 2020, 13:29 | |
| Tu ştii diferenţa între deal şi munte?! Dealul are soluri nisipoase şi argile, muntele are şisturi cristaline şi roci vulcanice (mai rar calcare, care oricum sunt mai dure decât argilele). Mai pe româneşte muntele e din piatră şi dealul e dintr-un amestec de nisip şi argilă. Iar Podişul Târnavelor are o alcătuire petrografică în care predomină fix argilele. Ca să faci un tunel prin aşa ceva şi să nu-ţi pice dealul în cap şi nici să nu se scufunde... de fapt nu prea poţi, de aia nici nu prea vezi tuneluri în zone de deal. Uită-te câte probleme au fost şi sunt în continuare cu autostrada Sibiu - Sebeş, care străbate tot o zonă de podiş din interiorul Depresiunii Colinare a Transilvaniei. Li s-a surpat drumul de nu ştiu câte ori (de au trebuit să refacă o bucată din el).
O cale ferată Sighişoara - Tg. Mureş ar fi fost o Vâlcele - Rm. Vâlcea ediţia II, ar fi fost aproape imposibil de menţinut în exploatare. Iar dacă ar fi fost atât de uşor de făcut, să fii convins că ar fi făcut-o MAV înainte de 1918.
P.S.: Recunosc că nu am fost chiar un elev de nota 10 la geografie în liceu, la bacalaureat nu am luat decât 9,80 deşi speram la 10 (na, mai grşeesc şi eu). Dacă luam 10, mă bătea gândul să merg la Facultatea de Geografie. E drept că geologia unităţilor de relief din România nu a fost tratată prea detaliat în programă, dar sunt ferm convins că pot să fac diferenţa între un munte şi un deal sau un podiş. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare Mar 28 Iul 2020, 16:28 | |
| Wtf? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18754 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24332 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare Mar 28 Iul 2020, 16:38 | |
| Bine de aia austriecii nemtii nu mai fac autostrazi si cai ferate ca li se surpa dealurile in cap .. Dr2005 si viitoare autostrada Targu Mures Brasov pe unde o sa se faca nu tot pe acolo? alo suntem in secolul 21 altii fac tuneluri sub apa austostrazi suspendate pe mare si noi ne oprim in podisul Transilvaniei
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18754 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24332 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare Mar 28 Iul 2020, 16:58 | |
| Altii fac 32 de km de tunel dublu pentru a reduce timpul de mers de la 3 ore la 45 de minute
The contract includes the construction of around 66km of slab track, walkways and ballasted access routes for both tunnel entrances.
FF Koralm will also supply sound and fall protection barriers for the eastern access route, adaptations to the water protection facilities, road construction work, supply and installation of overhead contact line, telecommunications infrastructure, ventilation systems and construction work on the east and west portals.
FF Koralm will also be responsible for the manufacture and operation of temporary construction work during the installation phases until commissioning begins in 2025.
During the construction phase, the joint venture is responsible for the overall coordination of construction logistics and site safety.
The announcement follows the completion of tunnelling work on June 17.
Work will begin in May 2021 and is scheduled to be completed by April 2023. Porr Bau will be the technical lead and Rhomberg Bahntechnik will be responsible for commercial management.
The twin-bore tunnel is at the centre of the new Koralm high-speed railway, a new alignment which will link Klagenfurt, Carinthia, and Graz, Styria, and will reduce travel times between the two cities from three hours currently to 45 minutes.
For detailed information on rail projects around the world, subscribe to IRJ Pro. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare Mar 28 Iul 2020, 17:58 | |
| La mintea lui, gaseste scuze pentru orice, cu alte cuvinte ce atatea pretenții, stati asa prosti in prostie. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare Mar 28 Iul 2020, 18:23 | |
| Austria e o ţară preponderent montană, iar Alpii au altă structură geologică faţă de Subcarpaţii de la noi. Uită-te prin ce structuri geologice sunt forate tunelurile mari... toate sunt pe sub munţi (Gotthard, Brenner - e încă în lucru, Guadarrama ş.a.), excepţia fiind tunelul de sub Canalul Mânecii, care oricum are apă deasupra, deci nu stă nimeni cu grija că sunt degradări ale solului deasupra, câtă vreme ,,solul" e fundul mării.
Tunelul pe fundul apei, dacă te referi la tunel scufundat ("immersed tunnel"), e cu totul altceva, acolo ai nişte segmente prefabricate care sunt sudate sub apă ( https://en.wikipedia.org/wiki/Immersed_tube ), e cu totul altă tehnologie faţă de cea a tunelurilor ,,clasice" săpate cu TBM-ul ("tunnel boring machine"), iar în România nu ai unde să aplici asemenea tehnologie, nu avem lacuri imense, râuri extrem de largi, mări interioare, strâmtori ori insule aparţinătoare pe care să trebuiască să le legăm cu astfel de tuneluri. _________________ :TTT:
|
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8415 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare Mier 29 Iul 2020, 11:55 | |
| Eh, important e altceva: dificultatile tehnice nu sint insurmontabile. Avem actualmente cunostintele si utilajele necesare pentru a construi aproape orice, oriunde. Chestiunea rentabilitatii insa e cu mult mai complexa si cred ca metodele teoretice de evaluare nu sint inca si nici nu pot fi vreodata puse la punct in asa fel incit sa elimine complet subiectivismul si decizia politica. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare Mier 29 Iul 2020, 12:06 | |
| Tocmai subiectivismul şi decizia politică au dus la realizarea unei autostrăzi care s-a surpat la câteva luni de la darea în folosinţă. Tot subiectivismul şi decizia politică au dus şi la eşecul liniei Vâlcele - Rm. Vâlcea. Acelaşi subiectivism politic ne va lăsa şi cu o autostradă Piteşti - Curtea de Argeş, pentru că tronsonul Curtea de Argeş - Sibiu nu se va face în veci în forma din SF, fiind sit Natura 2000.
Orice proiect are nevoie de o analiză cost-beneficiu. Poţi să faci un tunel de 30 km şi rezolvi Podişul Târnavelor, dar costul o să fie de ordinul zecilor de miliarde de euro. Merită investiţia pentru câteva EA-uri cu 2 vagoane şi 2 - 3 marfare pe zi? Semmeringul şi Brennerul sunt străbătute de sute de trenuri pe zi şi abia de curând s-au început lucrări de realizare a unor tuneluri. La Semmering au început în 2012 şi se estimează punerea în funcţiune în 2027, iar la Brenner au început în 2008 şi se estimează finalizarea în 2028. Să se calculeze cât ar dura realizarea unor astfel de mega-structuri în România (deci muncitori puţini şi prost plătiţi), printr-un sol nisipos (nu prin munte ca în Austria) şi cât ar costa. _________________ :TTT:
|
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8415 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare Mier 29 Iul 2020, 13:51 | |
| Asa e, cind politica se amesteca in decizia tehnica si gaseste acolo incompetenta sau, in cel mai bun caz, dorinta de a face totusi ceva cu banii putini alocati, avem rezultate precum Vilcele - Rm. Vilcea sau A1 la Aciliu. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18754 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24332 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare Mier 29 Iul 2020, 18:31 | |
| Pai tocmai ca studiile geologice sunt trecute cu vederea știu ca la A1 porțiunea cu probleme Lugoj Deva o firma de prospecțiuni nu și-a dat acceptul pentru ca solul nu corespundea dar a venit nenea politicianul și a zis nu exista in 3 saptamani dam drumul la lucrări cu studiu făcut cu 5000.de.lei subevaluat unde o firma serioasa nu se baga |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6913 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare Joi 30 Iul 2020, 11:49 | |
| - Dr2005 a scris:
- Tocmai subiectivismul şi decizia politică au dus la realizarea unei autostrăzi care s-a surpat la câteva luni de la darea în folosinţă. .
Nup, acolo a fost coruptia si aranjamentele CNADR de a face studiile de fezabilitate cu firme de 2 lei...In privinta liniei de cale ferata Targu Mures-Sighisoara si a costurilor care zici ca sunt prea mari-ca alea tehnice banuiesc ca in secolul asta nu le iei in calcul, trec ca o gluma ce ai spus-oare cei care au construit Oravita-Anina s-au gandit la asta? Sau alte lucrari de infrastructura facute acum 100 de ani? Crezi ca podul lui Saligny a fost ieftin? Pentru ca daca conducatorii de atunci aveau gandirea ta, acum se facea transbordare pe bac la Cernavoda... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare Joi 30 Iul 2020, 16:11 | |
| Oraviţa - Anina e construită într-o zonă de munte, până şi tunelurile sunt săpate direct în munte, fără a fi căptuşite cu beton. Acolo nu o să îţi alunece terasamentul. Dacă tu în continuare nu poţi face diferenţa între piatră şi nisip...
Acum 100 de ani erau alte condiţii de muncă. Noţiuni precum program de 8 ore pe zi, protecţia muncii, aigurare de sănătate sau pensie nici nu existau. Ba chiar până prin anii '50 încă se făceau lucrări grele cu puşcăriaşi, prizonieri de război sau deţinuţi politic, că nici ce numim azi drepturile omului nu existau decât în teorie. Aruncă o privire pe la alţii să vezi cât durează şi cât costă lucrările de artă complexe în vremea de azi. 20 km de tunel costă vreo 9 miliarde de euro, preţ în care probabil nu intră şi linia şi catenara, la care numai certificarea de interoperabilitate bate spre 100.000 euro pe km. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare Joi 30 Iul 2020, 16:36 | |
| In concluzie la noi nu se poate nimic.
Tu trebuie sa fi impuscat! Esti unu din aia care se opun modernizarii si evolutiei acestei tari. Impuscat fara nici un drept! Sa nu te mai opui tu aiurea in programele de modernizare si evolutie a tarii. Plus sa terminam acest circ in care te tot bagi aiurea ca musca unde nu trebuie, la orice subiect si la orice om care spune ceva tu hop sari sa raspunzi, da unu o basina hop tu sa nu cumva sa ratezi ocazia. Bagator de seama ce esti. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare | |
| |
| | | | M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |