Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare

In jos 
+76
J.N.
Adisoft1991s
IonutCFR2009
ets2oltromânia
AndreiCFRbv
@ndrey
Daniel Trifu
rayldegm
alex1987
Vice30
laur 133
marius664
neluadi
Davee91
Luca tgv
mureseanu_976
miguel1975
mielutu zburator
dan tm
TonyCFR
Ciprian.bucur.92
Spartan1948
ldh80
vanchorusebulgaria
Criss Ciuc
Katalin4653
Desiro256
BL82
calin941-2
Norbi
Amiralul
Vale
NicuS
Vitosa
Sergiu rmn
lapsanszkitamas
Semafor
Czirjak Arpad
Adirmvl
Dr2005
wittman40
Vlad
idm
raoul
bvio88
kristi kkk
razvan - trenuri
92Dragos
AlexD
mishu88
FeroFan97
AndiCFR
nenuandrei
George33
Ioan
Andrey_tm
IonutChircu
DUAL
TVlad
iuli.hard
Adrian78
Marius Iulian
sorinucu
didinul
Nesebar
MariusM
bogdan srl
cristi ar
COSTACHE MIHAIL
Gabry Gabriel
alex.alexus.tm
tacc400
cortexedge
Shinkasen
Ionutz
myster2008
80 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 37  Urmatorul
AutorMesaj
miguel1975




Numarul mesajelor : 56
Reputatie : 3515
Data de inscriere : 06/06/2015

M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare   M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare - Pagina 32 Icon_minitimeMier 09 Noi 2016, 19:25

stie cineva dc trenul 1641 acumuleaza intarziere dela dej spre jibou(pe infofer apare intarzierea la galgau)
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18754
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24332
Data de inscriere : 05/10/2010

M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare   M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare - Pagina 32 Icon_minitimeMier 09 Noi 2016, 20:16

miguel1975 a scris:
stie cineva dc trenul 1641 acumuleaza intarziere dela dej spre jibou(pe infofer apare intarzierea la galgau)

Face 7-8 min la Ileanda e primit pe baza de OC
Sus In jos
Vice30




Numarul mesajelor : 130
Reputatie : 3520
Data de inscriere : 16/08/2015

M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Remember IC542/541   M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare - Pagina 32 Icon_minitimeVin 11 Noi 2016, 10:05

Cine a călătorit cu IC 542/541? Ce amintiri frumoase aveţi din acele călătorii?

IC 542 îl aşteaptă pe IC541 la Malnaş-Băi (19 Iulie 2011).



IC542 la Sfântu Gheorghe. Îl aşteaptă pe IR 406 "CORONA"



IC542 între Izvoru Mureşului şi Sândominic (staţia CF se numeşte Izvoru Oltului)



IC542 la Băile Tuşnad



IC542 la Lunca Bradului pe Valea Mureşului



IC542 - cuplare locomotivă electrică în staţia DEDA

Sus In jos
alex1987




Numarul mesajelor : 283
Reputatie : 4852
Data de inscriere : 28/05/2012

M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare   M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare - Pagina 32 Icon_minitimeSam 12 Noi 2016, 20:46

Am ales acest tren in 2011 pentru o calatorie de la TG Musers la Brasov.Am aterizat in Targu Mures, iar de la aeroport, microbuzul m-a lasat aproape de gara.Soferul a fost foarte mirat ca nu ma duc la dube, ca toata lumea, insa facusem niste calcule, ca tocmai pierdusem plecarea unei dube, si urmatoarea care pleca ar fi avut sosirea in Brasov cam pe la aceeasi ora cu acest tren, poate cu 20 de minute mai devreme,insa am ales trenul pentru pasiune, confort, si pt faptul ca aveam cupoane pe vremea aia, desi tot a fost mai scump biletul.Nu am regretat nicio clipa, un peisaj extraordinar de toamna, confort si curatenie similar cu alte state europene.Decat sa fi stat in autogara sau prin vreo cafenea sa astept duba, am stat in tren si m-am bucurat de calatorie.
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
92Dragos


Numarul mesajelor : 2943
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 8374
Data de inscriere : 24/05/2010

M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare   M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare - Pagina 32 Icon_minitimeSam 12 Noi 2016, 21:06

Eu am amintiri si mai faine, pe cand avea alstomuri pana-n dec.2007 am fost cu el Gheorgheni-Tg Mures prea frumos !

_________________
IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti

M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare - Pagina 32 Cats10

IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia

M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare - Pagina 32 Cats_zpsc4hgwatz

M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare - Pagina 32 Cats11
Sus In jos
rayldegm

rayldegm


Numarul mesajelor : 39
Varsta : 28
Localizare : Reghin, Mures
Reputatie : 2956
Data de inscriere : 29/11/2016

M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare   M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare - Pagina 32 Icon_minitimeMier 30 Noi 2016, 17:49

Un video facut de mine pe 2 mai anul asta Smile

Intrarea in Mariselu dinspre Saratel.



Si niste fotografii din martie de la tunelul dintre Monor si Rapa de Jos (iesirea spre Monor).

M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare - Pagina 32 YZKSsbj

M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare - Pagina 32 PLi4fLc
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare   M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare - Pagina 32 Icon_minitimeMier 30 Noi 2016, 23:34

Observaţi uzura firului exterior al căii, datorată locomotivelor cu boghiuri pe 3 osii.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Daniel Trifu
User Dezactivat
User Dezactivat
Daniel Trifu


Numarul mesajelor : 17
Reputatie : 2936
Data de inscriere : 01/12/2016

M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare   M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare - Pagina 32 Icon_minitimeVin 02 Dec 2016, 23:09

Datorita locomotivelor co-co? nu cumva din pricina faptului ca nu este prevazuta nici o instalatie de uns buza bandajului sau din pricina trenurilor supratonate pe care le tot plimba privatii?
Este clar ca mai ai de invatat la capitolul "rezistenta materialelor"
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare   M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare - Pagina 32 Icon_minitimeSam 03 Dec 2016, 01:53

La locomotivele Co'Co, din cauza soluţiei tehnice eşti forţat să rulezi cu profil conic. Aşa că n-ai forţă de centraj, iar roata atacantă exercită forţe foarte mari asupra firului exterior. Se învaţă asta la orice curs de dinamică a vehiculelor feroviare (că degeaba ştii rezistenţă dacă nu ştii şi dinamică)

Da, poţi să foloseşti diverse sisteme de uns buza bandajului, inclusiv montate pe locomotivă. Dar asta nu înseamnă că, în secolul 21, trebuie să îţi adaptezi toată infrastructura pentru o soluţie tehnică depăşită de 50 de ani. Că EA-ul e Co'Co pentru că, la momentul proiectării lui, nu se inventase reglarea continuă a forţei de tracţiune, iar ca să ai aderenţă îţi trebuia masă mare pe osie şi osii motoare cât mai multe, de aia puneai şi 6t de balast pe EA. Pe un EA ai un număr limitat de caracteristici de tracţiune, câte una pentru fiecare treaptă de graduator. Dacă ce-ţi trebuie ţie e între ele ce faci?
Pe un Taurus sau pe un ES64F ai o infinitate de caracteristici, deci îţi e mai uşor să o găseşti pe cea potrivită.

Apropo de supratonaj, STI-urile impun ca infrastructura să suporte o sarcină pe osie de 22,5 t. A noastră suportă 20 - 21 t (mă refer la liniile interoperabile, nu la Ineu - Cermei). E destul de greu să ajungi cu vagonul la 20t pe osie. Şi chiar dacă o faci, profilul S-78 al roţilor îţi reduce mult uzura la curbe.
Probabil că te referi la supratonatul trenului în general, fără să depăşeşti sarcina maximă pe osie la vagoane... ceea ce poate să ducă la patinaj locomotiva, numai că patinajul produce altfel de uzuri (gropi în şine ca s-o zic popular), nu ca cele din poze. Şi iar o dăm în tehnologia depăşită a EA-ului.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 902
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6454
Data de inscriere : 26/09/2009

M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare   M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare - Pagina 32 Icon_minitimeSam 03 Dec 2016, 10:03

Daniel Trifu a scris:
Datorita locomotivelor co-co? nu cumva din pricina faptului ca nu este prevazuta nici o instalatie de uns buza bandajului sau din pricina trenurilor supratonate pe care le tot plimba privatii?
Acolo in curba resepctiva,ca si toate cele care aduc cu cea din poza, trebuiesc montate suplimentar ungatoare de cale,care evident au anumite dezavantaje...!
Un tren supratonat evident ca nu are treaba cu uzura firului exterior al sinei .
Sus In jos
Daniel Trifu
User Dezactivat
User Dezactivat
Daniel Trifu


Numarul mesajelor : 17
Reputatie : 2936
Data de inscriere : 01/12/2016

M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare   M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare - Pagina 32 Icon_minitimeSam 03 Dec 2016, 23:37

Mda. Nu stiu cati dintre voi a avut de lucru cu metalurgia sau au luat un aparat de sudura (macar cu electrod) in mana.
Personal am studiat (si inca studiez) domeniul.
Sa dam copy-paste din documente stim si noi dar nu ne pretam la asa ceva. ete ia http://www.agir.ro/buletine/468.pdf
O mica intrebare. Conteaza oare marca sinei in toata ecuatia asta si tipul de otel al bandajului? oare? Nu cumva are o influenta foarte mare si forta centrifuga (care ar trebui oarecum sa fie in echilibru cu cea centripeta)?
Oare un tren (cu marfa vrac descoperita) la ploaie nu devine supratonat?
Nu sustin ca EA-urile noastre sunt cele mai tari din ...parcare. Am asistat deseori la cantariri in statiile Chitila si s-a trecut cu vederea faptul ca unele vagoane au fost puse in circulatie cu osii supratonate.
Cat despre exfolieri la nivelul bandajului sau acestea pot avea mai multe cauze, printre care pierderea coeficientului conului de frecare, exfolieri cauzate de obiecte pe coroana sinei, exfolieri cauzate de arcuri electrice si asa mai departe.
Eu ma opresc aici. mai multe discutii despre astfel de picanterii stiti foarte bine unde le gasiti, inclusiv cu grafice si animatii descriptive.
Apropo, faceti ceva cu baza aia de date SQL ca se vad toate MD5-urile.

shell> mysqlcheck [options] --default-auth
shell> mysqlcheck [options] --ssl
shell> mysqlcheck [options] --login-path
shell> mysqladmin [options] --optimise
shell> mysqladmin [options] --ssl
Sus In jos
AndreiCFRbv

AndreiCFRbv


Numarul mesajelor : 171
Varsta : 25
Localizare : Brasov
Reputatie : 4275
Data de inscriere : 01/09/2013

M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare   M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare - Pagina 32 Icon_minitimeJoi 08 Dec 2016, 23:27

Pana la urma e cineva capabil sa explice ce a intrebat baiatul asta? Cum e cu forta centrifuga?
Sus In jos
http://www.railnet.ro
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 902
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6454
Data de inscriere : 26/09/2009

M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare   M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare - Pagina 32 Icon_minitimeVin 09 Dec 2016, 15:57

AndreiCFRbv a scris:
Pana la urma e cineva capabil sa explice ce a intrebat baiatul asta? Cum e cu forta centrifuga?

Ce a intrebat ?
Sus In jos
AndreiCFRbv

AndreiCFRbv


Numarul mesajelor : 171
Varsta : 25
Localizare : Brasov
Reputatie : 4275
Data de inscriere : 01/09/2013

M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare   M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare - Pagina 32 Icon_minitimeVin 09 Dec 2016, 17:13

Daniel Trifu a scris:

O mica intrebare. Conteaza oare marca sinei in toata ecuatia asta si tipul de otel al bandajului? oare? Nu cumva are o influenta foarte mare si forta centrifuga (care ar trebui oarecum sa fie in echilibru cu cea centripeta)?
Oare un tren (cu marfa vrac descoperita) la ploaie nu devine supratonat?
Daca e nevoie va imprumut ochelarii mei!
Sus In jos
http://www.railnet.ro
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 902
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6454
Data de inscriere : 26/09/2009

M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare   M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare - Pagina 32 Icon_minitimeVin 09 Dec 2016, 18:17

AndreiCFRbv a scris:
Daniel Trifu a scris:

O mica intrebare. Conteaza oare marca sinei in toata ecuatia asta si tipul de otel al bandajului? oare? Nu cumva are o influenta foarte mare si forta centrifuga (care ar trebui oarecum sa fie in echilibru cu cea centripeta)?
Oare un tren (cu marfa vrac descoperita) la ploaie nu devine supratonat?
Daca e nevoie va imprumut ochelarii mei!
Pai alea sunt intrebari fara sens real,pentru ca a intrebat lucruri care sunt deja stabilite , asa ca mentine pozitia de lucru ,ca daca stia asta nu mai intreba,asa cum nici tu nu o mai faceai (cautand probabil smanta adevarului neadevarat ascunsa in mintea rasarita a unui proaspar major) Very Happy .
Sus In jos
Continut sponsorizat





M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare   M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare - Pagina 32 Icon_minitime

Sus In jos
 
M 400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare
Sus 
Pagina 32 din 37Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 37  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» dfdggg
» IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia
» Reportaje feroviare Adirmvl
» IR 1941/1942 Baia M./Cluj.-Dej-M.Ciuc-Brasov-Bucuresti N-Mangalia
» P6817(Baia Mare-Debrecen) si P6816(Debrecen-Baia Mare)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 400-
Mergi direct la: