| Informatii generale despre Softrans | |
|
+50Norbi StefanD_ alliens ciprian71 marius664 cristi ar kristi kkk billy752-istu Rarau alex.alexus.tm dan tm florin.lifticariu mielutu zburator 3ERLY gvd LanceR lifetec Jurnal Feroviar Katalyn Adisoft1991s rich1974 IonutCFR2009 DAS 2011 didinul cristy79 Vitosa Nesebar cristi CFR baiazid laur 133 Balto Radu riciu Teodor MariusM AlexD Dr2005 Adrian78 membru dezactivat , razvan - trenuri Luna DUAL COSTACHE MIHAIL vatmanul AndiCFR Adirmvl Andrey_tm Lumunita Stana cont sters Ionutz 54 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Informatii generale despre Softrans Sam Aug 29, 2015 10:00 pm | |
| La cate locuri are si dupa terminarea sezonului poate circula aproape plin mai ales ca au oferta la tarife. Poate ca in luna decembrie si ianuarie daca vom avea zapada multa iarna asta sa-l scoata de pe Constanta si sa mearga ambele rame pe Brasov, dar totul depinde si de reclama ca trebuie sa anunte sa stie calatori pe Constanta si cei de pe Brasov. |
|
| |
Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3836 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Informatii generale despre Softrans Sam Aug 29, 2015 11:46 pm | |
| Nu intra amandoua pe BV. O sa traga tare cu RES 003 si cand iese aia sigur va merge cuplata cu 002, 001 va circula numai solo. Au mai vandut o LEMA la unguri (pe 021 la CER) si acum au bani sa accelereze productia lui 003. Cu 6mil eur din 2 LEMA vandute nu mai stau dupa banci sa-i finanteze. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informatii generale despre Softrans Dum Aug 30, 2015 12:03 am | |
| Din alea 6 milioane de euro trebuie să acopere împrumuturile la bănci pentru producţia celor 2 LEMA.
Din păcate, se vede clar că nu prea au nicio strategie în a vinde ramele produse... nu poţi să produci doar pentru tine însuţi, că nu eşti RATB. În plus, durează mulţi ani amortizarea unei astfel de rame, chiar dacă o umpli până la refuz şi pui scaune pliante pe locurile pentru biciclete. _________________ :TTT:
|
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Informatii generale despre Softrans Dum Aug 30, 2015 12:13 am | |
| Vroiam sa zic mai multe dar ma abtin pentru ca nu e chat si pentru tariful care il au pe Buc-CT ca altfel as fi zis ceva de dulce, oricum nu e deloc bine cu o rama vor merge pentru reclama si bani cealalta va fi in teste cu calatori. Ritmul de productie de o rama la 16 luni si 5 Lema pe an nu e incet ci foarte lent. |
|
| |
Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3836 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Informatii generale despre Softrans Dum Aug 30, 2015 12:14 am | |
| Primele 3 rame sunt pentru ei, abia de la a4a vom vedea proiectul final al RES pentru export. Pana atunci se vor aduce imbunatatiri discrete fiecarei rame in parte. |
|
| |
didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6470 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Informatii generale despre Softrans Dum Aug 30, 2015 6:09 pm | |
| - Dr2005 a scris:
- Din alea 6 milioane de euro trebuie să acopere împrumuturile la bănci pentru producţia celor 2 LEMA.
Din păcate, se vede clar că nu prea au nicio strategie în a vinde ramele produse... nu poţi să produci doar pentru tine însuţi, că nu eşti RATB. În plus, durează mulţi ani amortizarea unei astfel de rame, chiar dacă o umpli până la refuz şi pui scaune pliante pe locurile pentru biciclete. Eu cred că au o strategie chiar bună, problema rămâne totuşi incoerenţa şi inconsecvenţa politicilor Ministerului Transporturilor în domeniul feroviar, ca să nu mai vorbesc de corupţia din instituţia aia saturată de dobitoci puşi pe căpătuială. Când lucrurile încep să se îmbunătăţescă puţin la calea ferată, apare peste noapte un ordin idiot al MT care-ţi aruncă în aer toată strategia şi-ţi aduce bisnisul în pragul falimentului. Iar dacă te întrebi qui bono, ai un indiciu despre cine a plătit să se pună capăt trendului pozitiv. Softransul este chiar parte din strategia de promovare comercială a proiectului Hyperion, fiindcă la orice licitaţie te-ai duce ţi se cere să prezinţi produse similare aflate în exploatare, iar dacă nu ai în portofoliu aşa ceva păţeşti precum Astra cu Metrorexul, pici la faza de preselecţie. Iniţial, Hyperion a apărut în urma declaraţiilor de intenţie (neconcretizate) ale SNTFC-ului de a achiziţiona rame electrice noi, iar Softrans Călători reprezintă o fericită alternativă de avarie la dezinteresul operatorului de stat faţă de produsul Softronicului. Intenţionat sau nu, SNTFC-ul şi-a generat un competitor redutabil pe cele mai profitabile rute feroviare din ţară şi dacă vor avea de suferit din cauza asta îşi pot asuma o mare parte din vină. |
|
| |
lifetec
Numarul mesajelor : 329 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4738 Data de inscriere : 01/11/2012
| Subiect: Re: Informatii generale despre Softrans Dum Aug 30, 2015 7:02 pm | |
| Cu o singura cursa nu cred ca se poate vorbi de competitie. |
|
| |
didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6470 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Informatii generale despre Softrans Dum Aug 30, 2015 7:17 pm | |
| - lifetec a scris:
- Cu o singura cursa nu cred ca se poate vorbi de competitie.
În momentul când pierzi fie şi 100 de călători/zi (cu aproximaţie generoasă în favoarea CFR Călători) la trenuri în regim IR pe o rută circulată deja ai un competitor serios. Cu altă aproximaţie largă ar fi cam 5000 lei în fiecare zi, adică într-un an cam 50% din rata pentru o ramă Hyperion. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Informatii generale despre Softrans Dum Aug 30, 2015 8:01 pm | |
| Pe Brasov-Buc.Nord si retur o luna de zile cat nu a circulat Regiotrans CFR nu a primit decat vreo 100 calatori pe zi si in week-end vreo maxim 300 in vreme ce RT aducea vinerea si duminica cu 14030 si 14094 cate 700 respectiv 850 calatori. Cu ce au mers o luna de zile acesti calatori ca la CFR nu s-au inghesuit. Cum a reinceput RT sa circule cum au revenit si calatori. Si cand ma gandesc ca visau unii la RE 3006 cu 15 vagoane si DT pe Predeal.
Asa si cu CFR Calatori de aia nu mai dorm hotii de acolo ca zilnic 150 calatori merg cu Softrans. O buna parte din calatori aia sunt clienti fideli ai lui SFT la fel cum e si la Regiotrans. |
|
| |
didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6470 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Informatii generale despre Softrans Dum Aug 30, 2015 8:24 pm | |
| Media de 50 de călători/sens care ar fi ales oricum trenul mi se pare o cifră realistă. E adevărat însă şi faptul că operatorii privaţi au deja propria lor clientelă, ăsta-i un mare câştig pentru transportul feroviar. Căutând ce s-a mai scris pe net despre Hyperion, am descoperit destui călători care spuneau că au mai călcat într-un tren în anii 90' înainte să încerce garnitura şi serviciile Softransului.
Nu ştiu cum dorm noaptea decizionarii SNTFC-ului, dar dacă lucrurile rămân măcar în trendul de acum, în următorii cinci ani operatorul de stat pierde cel puţin jumătate din clienţi pe Bucureşti - Craiova şi retur. |
|
| |
lifetec
Numarul mesajelor : 329 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4738 Data de inscriere : 01/11/2012
| Subiect: Re: Informatii generale despre Softrans Lun Aug 31, 2015 12:57 pm | |
| Daca aveau macar 5 curse pe sens se putea vorbi de concurenta, asa doar un singur tren si ala cu capacitate cat 2 autocare e doar o incercare de patrundere pe piata reusita mai mult sau mai putin. |
|
| |
LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11402 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Informatii generale despre Softrans Lun Aug 31, 2015 1:51 pm | |
| la subiectul asta,ii dau dreptate lui Kerpeten , fiecare operator are publicul sau,nu e o concurenta propriu-zisa Asa cum,in anii 70,se putea traversa Atlanticul fie cu Concorde,fie cu B747,dar cei cu posibilitati si pretentii alegeau numai avionul european. Si nu meaparat pt 3-4 ore in minus |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Informatii generale despre Softrans Lun Aug 31, 2015 3:30 pm | |
| Eu va spun ca stiu cati calatori circula cu Regiotrans in fiecare zi si doi la mana nu au plecat la CFR in acea luna cat nu au circulat. Raspunsul il stiti cu toti si de ce anumiti operatori privati au proprii lor clienti.
|
|
| |
lifetec
Numarul mesajelor : 329 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4738 Data de inscriere : 01/11/2012
| Subiect: Re: Informatii generale despre Softrans Lun Aug 31, 2015 4:18 pm | |
| Au injurat si s-au dus si la CFR nu incapeau toti in trenul Softrans |
|
| |
didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6470 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Informatii generale despre Softrans Lun Aug 31, 2015 6:34 pm | |
| - kerpeten ali a scris:
- Eu va spun ca stiu cati calatori circula cu Regiotrans in fiecare zi si doi la mana nu au plecat la CFR in acea luna cat nu au circulat. Raspunsul il stiti cu toti si de ce anumiti operatori privati au proprii lor clienti.
Dacă nu s-au dus la CFR, atunci sigur unii au apelat la TAROM, alţii au circulat pe acoperişul autobuzelor CDI. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informatii generale despre Softrans | |
| |
|
| |
| Informatii generale despre Softrans | |
|