|
| Informaţii generale | |
|
+96DPS gabrielcr TVlad lifetec truscamihai matei vulcan mielutu zburator ultras bobi Elful stefan_br ttavi Amiralul florin.lifticariu florin29sv bubu cfr500 alex1987 cardinal LanceR mtk get. Vale DAS 2011 Desiro256 legolass TonyGFR didinul Dutzu frank81 dan tm Nk11 Ryan Anderson phnegativ cortexedge M.I.C.I. Caspar Norbi alinx3330 gardianlinux Razvan Tudor alexpopa Luna 92Dragos vatmanul ALEXCFR marius664 mureseanu_976 alex.alexus.tm Gabry Gabriel lapsanszkitamas riciu Rarau AlexD apmatei marius_catalin84 user dezactivat... cnusi rich1974 Spartan1948 c o r v i n Lafont rizelgeorgel2004 maris.constantin Arsen22 Cont.dezactivat Simply18 Sabik IonutCFR2009 membru dezactivat , Vitosa COSTACHE MIHAIL Petre_IFTE cstefan yeu1 Balto Radu Tudor Teodor Dr2005 Jhonyla Adrian78 Vlad kristi kkk NicuS Andrey_tm Katalin4653 baiazid allred AndiCFR Tomi13leu cristi CFR cristy79 Adirmvl DUAL razvan - trenuri Nesebar 100 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin 08 Aug 2014, 12:20 | |
| - dan tm a scris:
Reducerile de la CFR sint valabile si la privati de unde rezulta ca in relatia cu privatii Statul se comporta altfel.
S-o crezi tu, am vorbit cu un om cu functie de la o firma privata si spunea ca de 3 luni jumate nu au mai primit nimic de la stat, statul intarzie cu virarea banilor ! |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin 08 Aug 2014, 12:33 | |
| 3 luni la privat, dar probabil la CFR nu ii mai da deloc. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin 08 Aug 2014, 14:16 | |
| - Karpaty a scris:
- dan tm a scris:
Reducerile de la CFR sint valabile si la privati de unde rezulta ca in relatia cu privatii Statul se comporta altfel.
S-o crezi tu, am vorbit cu un om cu functie de la o firma privata si spunea ca de 3 luni jumate nu au mai primit nimic de la stat, statul intarzie cu virarea banilor ! Stai linistit karpaty .. statul nu da banii nimanui la timp.La CFR Calatori chiar ii da cel mai tarziu, de aia se aduna penalizarile alea gigant in neplata.. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin 08 Aug 2014, 15:00 | |
| CFR calatori oricum e tinut in spate de stat, li se sterg din datorii etc etc, deci chiar nu ma intereseaza ca nu le da bani inapoi pe facilitatile acordate, pe mine ma intereseaza ca statul sa aloce banii firmelor private asa cum trebuie . |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin 08 Aug 2014, 16:24 | |
| Nu e tinut in spate cum crezi tu karpaty .. Se sterg datoriile acumultate datorita faptului ca statul nu plateste la timp ce trebuie sa plateasca .. acele datorii sunt de fapt penalitati acumulate! Se stie ca statul e cel mai mare rau platnic .. Plateste bine, ca sunt umflate toate achizitiile.. dar dupa 1 an(in cel mai fericit caz). Noi si acum la 2 ani dupa ce am termimnat lucrarile pentru "DARM" .. sa nu zicem numele, ca nu-i frumos, mai avem de incasat bani..Au fost 3 partide la putere pe durata proiectului .. Nici unul nu a dat banii mai repede. |
| | | DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5206 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin 08 Aug 2014, 20:17 | |
| Subscriu in totalitate la afirmatia ta Nk 11, ce atatea oferte alambicate la CFR ? Pasionatii de trenuri depe forum se contrazic in oferte, sa ne punem in situatia unui novice care se intereseaza de pretul calatoriei. Plus ca sunt destule casierite care nu stiu sa te atraga cu ofertele. Ar fi indicat mai putine oferte si scaderea pretului IR-urilor mai aproape de cel al Regio. Am spus zilele trecute ca durata unei calatorii cu trenul poate fi redusa cu 10 % numai din micsorarea timpilor de mers, a stationarilor, rebrusari,etc, pe aceeasi infrastructura ( tocmai am vazut cum se pot scoate 30 min intarziere in 150 km cu un IR condus de un mecanic "la liniuta"). Asta ar insemna scaderea costurilor de exploatare. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin 08 Aug 2014, 21:22 | |
| Preturile nu vor scadea, singura solutie am mai spus, este sa se introduca trenuri RE care sa circule pe liniile principale de la un cap la altul de exemplu : -Bucuresti-Suceava -Bucuresti-Iasi -Bucuresti-Oradea -Bucuresti-Satu Mare -Bucuresti-Timisoara -Bucuresti-Sibiu-Arad -Bucuresti-Galati etc, deci printre trenurile IR sa fie introduse si trenuri RE care prin rangul sau de RE ofera calatorilor un tarif minim .
Referitor la durata calatoriei, nu va scadea pana nu se vor face lucrari majore de intretinere a caii de rulare sa nu mai zic ca se apropie termenul cand CFR va fi obligat sa ofere despagubiri pentru intarzieri si sa vedeti atunci ce vor creste timpii de calatorie ca sa nu mai fie nevoiti sa acorde despagubiri iar acolo unde durata calatoriei din pricina intarzierilor va fi exagerat de mare sa ne asteptam la anulari de trenuri . Reteaua de cai ferate din RO este foarte invechita iar lucrarile de intretinere sunt in urma cu anii de zile, bani pentru cf nu sunt (doar pentru sosele se gasesc bani) deci pe nimeni nu a interesat reteaua feroviara si de asta se merge cum se merge iar pe viitor durata calatoriei va fi in continua crestere . |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin 08 Aug 2014, 22:20 | |
| Cand operatorii de calatori pe CF vor fi obligati sa plateasca despagubiri pentru bilete, va zic eu, ca o sa fie mai nasol .. toti timpii vor fi extra umflati! Desigur nu vorbesc de regiourile zilnice,care nu isi pot scoate parleala pe un traseu scurt, sa zicem Simeria-Hunedoara, daca pusca vre-o garnitura, si trenul ramane in camp.. Aici e vorba de trenurile de lung parcurs, care intarzie mereu(aici fiind luate in calcul si trenurile operatorilor privati) .. si probabil vor exista cazuri de judecata, cand vina va fi a celor de la Infrastructura .. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 09 Aug 2014, 03:43 | |
| - Katalyn a scris:
- Nu se merita compartia intre Softrans si CFR pe M800 unde Hyperionu strange numai 180 insi in vreme ce trenurile CFR duce pe litoral peste 20.000 calatori/zi.
Poate 20.000 pe lună, pe zi nu au cum, nu e loc fizic pentru atâţia călători... Pe Bucureşti - Ploieşti sunt undeva la 3500 - 4000 călători pe zi care au bilete de la Bucureşti la Ploieşti, la care se adaugă cei care merg mai departe şi cei care navetează pe diverse bucăţele. În niciun caz Bucureşti - Constanţa - cu tot cu navetiştii - nu scoate 20.000 călători pe zi! Poate 2000 în zilele de week-end. 20.000 în niciun caz! - cristy79 a scris:
- Oricum faptul ca au postat anuntul nu este intamplator, desi este un pic inselator formulat. Daca cineva care il citeste intelege ca se duce sambata dimineata la casierie in Gara de Nord si plateste 37.7 lei la IR alea de 2 ore de exemplu - va avea o mare dezamagire Very Happy pretul este valabil numai cu oferta Biletul de Week-end care are conditii foarte precise.
Nu era şi cartea VSD? Aia parcă dădea 50% reducere. - dantm a scris:
- De aici vine problema, Statul nu vireaza acesti bani catre CFR adica tocmai catre Stat.
Reducerile de la CFR sint valabile si la privati de unde rezulta ca in relatia cu privatii Statul se comporta altfel. Statul se comportă la fel cu toată lumea... din păcate, cei care fac bugetele nu prea ştiu de diversele subvenţii şi se ajunge la situaţii în care trebuie să se aştepte rectificările. Însă întârzieri mai mari de 6 luni nu prea sunt. - dantm a scris:
- Asadar la nivel teoretic si pentru cei cu reduceri, CFR ar trebui de fapt sa bifeze incasarea integrala a tarifului, 50% de la calator 50% de la Stat.
Păi chiar o bifează, iar bugetul e constituit pe baza încasării integrale a tarifelor. - dantm a scris:
- Eu la mine aici in zona vad frecvent pensionari care folosesc cupoanele alea rosii la autobuz. Autobuz care costa 7 lei o calatorie.Cum firma e privata inseamna ca isi incaseaza banii de la Stat.
Toţi operatorii de transport feroviar, auto şi naval sunt obligaţi să aplice reducerile pentru elevi, studenţi, pensionari, veterani şi alte categorii. Din păcate, Statul nu ştie să se impună (de aia elevii din Constanţa plătesc abonament întreg la autobuz). Deconturile la auto se fac, oricum, la valoarea biletului de tren pentru aceeaşi distanţă, aşa că, de regulă, călătorul primeşte o reducere mai mică de 50% în contul cuponului. Datoriile alea ,,şterse" sunt, de fapt, penalităţi... care ajung să depăşească valoarea datoriei. CFR Călători nu mai poate primi bani sau alte foloase de la stat. Când s-a scos motorină de la rezerva de stat, s-a dat şi la privaţi, că a urlat UE că se face concurenţă neloială, favorizându-se operatorul naţional. De aia nici nu se mai dau bani pentru reparat/modernizat material rulant, toate lucrările se fac exclusiv din fondurile proprii (bilete + subvenţie + alte venituri - publicitate, închirieri de trenuri, restaurant). Ar fi o singură soluţie pentru a finanţa CFR Călători... o ştim cu toţii, chiar şi ponta o ştie, dar nu vrea să o aplice: să se dea din nou autorizaţiile de călătoriei! Acelea erau plătite de stat şi erau un mod de a mai da nişte bani. Puţini angajaţi le foloseau atât de mult încât valoarea călătoriilor să depăşească preţul autorizaţiei. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 09 Aug 2014, 08:18 | |
| Adica cum, sa se dea iar autorizatiile in baza careia merg toti trantorii din CFR gratis unde vor si cand vor ? Eu nu sunt de acord, sa plateasca si ei bilet cum plateste toata lumea, de ce aia sa mearga gratis si protimea sa plateasca biletele lor scumpe, in cazul asta ei lucreaza ei circula cu trenul ca oamenilor de rand nu le convine sa plateasca acele bilete prin care sunt tinuti in spate atatia trantori . Chiar daca lucreza unde lucreza mi se pare normal sa plateasca toti biletele la tarifele aferente nu aia care lucreaza in CFR sa se plimbe in toata tara la orice ora si gratis iar x care nu are treaba cu cfr-ul sa plateasca de se usuca, in situatia asta prosti sunt aia care mai apeleaza la serviciile cfr si nu merg cu alte mijloace de transport . Daca se baga iar acele autorizatii prin care angajatii merg moca am sa renunt la tren definitiv, asta este o bataie de joc fata de restul populatiei, adica unii sunt "smecheri" ca lucreaza in cfr si restul e prostimea care trebuie sa accepte tarifele lor nesimtite . |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 09 Aug 2014, 12:21 | |
| O teorie spune ca pentru ca un sistem sa pice trebuie sa ajunga cat mai putred. Astfel, la un moment dat, toti cei care au legatura cu sistemul si sint afectati de el se vor revolta si il vor distruge. In felul asta, teoretic, cu cat va fi mai nasol pentru ceferisti, cu atat sint sansele mai mari ca ei sa spuna "Gata ba! Ne-am saturat!". Din pacate asta e doar teoria. Am auzit discutii intre ceferisti si sint la fel ca toti romanii: injura intre ei, dar nu au tupeu sa ii spuna in fata sefului. Poate au cativa, dar aia pica de fraieri si atunci renunta si ei.
Daca am inteles corect ce vrea sa spuna Doctoru' sint de aceeasi parere cu Karpaty. Cum adica ceferistii, dintre care majoritatea au contribuit la distrugerea CFR-ului, sa calatoreasca moca? Adica io sa dau o caciula de bani pe bilet si ei sa mearga moca, la clasa I?! Unde mai punem ca am vazut destui angajati de la calea ferata care fac naveta in salopete murdare, isi pun bagajul la fel de murdar pe scaune. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 09 Aug 2014, 16:03 | |
| Atunci să dea salarii mai mari, e inadmisibil ca după 4 ani de facultate şi 2 de master salariul să fie 800 lei. Oamenii nu sunt motivaţi să lucreze eficient... nu mai zic de miile de ore suplimentare neplătite care se fac atât la societăţi, cât şi la MT. Angajaţii MAV circulă gratuit cu trenurile MAV. La fel angajaţii OBB cu trenurile OBB, cei ai DB cu trenurile DB, iar în Elveţia până şi şoferii de autobuz au gratuit la toate trenurile. _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12459 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 09 Aug 2014, 16:11 | |
| Ca functionar public la Stat, abia peste 7-8 ani de vechime vei avea salariul 1500...2000 Lei. Trebuie sa ai rabdare Dr2005. Asa e mersul salarizarii in sectorul public. Se pleaca de la un salariu de „necalificat” si se ajunge la ceva mai bine dupa 7-8 ani de vechime in sistem. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 09 Aug 2014, 16:29 | |
| E foarte jegos sistemul de salarizare la stat. Chiar am avut o discutie cu ai mei legat de angajare, si cand le-am zis ca m-ar tenta sa ma angajez ca profesor si cu cat sint platit nu au fost prea fericiti. Sint multe meserii/posturi cel putin onorabile, dar cand vine vorba de salarii... |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Sam 09 Aug 2014, 16:36 | |
| Si eu lucrez la o companie de stat dar dupa 11 ani vechime am ajuns la 1246 brut si 1050 in mana, peste inca 20 de ani o sa am si eu un salariu mai bunicel, pana atunci rabdare si tutun, ce e bine la stat ca poti fenta programul (cel putin la mine se poate) plus lejeritatea ca alte motive nu sunt sa stai sa muncesti la stat . Mie unu imi convine sa lucrez la stat ca in oricare zi vreau pot sa-mi iau liber dupa bunul plac, de exemplu saptamana viitoare sunt liber toata saptamana, si nu ma afecteaza la salariu ca sunt zilele de sambata lucrate, asa e la noi, lucrezi o sambata pe luna pentru care esti platit dar primesti si o zi libera, noi le strangem si le luam cand vrem . Cat despre facilitati, nu mi se pare normal ca ala care lucreaza la o companie sa beneficieze si de ......... pe moca iar restul sa platim pana ne uscam, depinde de companie, cum e in cazul cfr sa se plimbe aia gratis in toata tara cand vor si noi sa platim sute de lei pentru un drum Bucuresti-Satu Mare sau Iasi-Timisoara . Da, este vorba de 140 de lei un bilet, :shock: este exagerat de mult pentru salariile noastre mici si asta la clasa 2, nu mai zici de cuseta sau dormitor ca deja inseamna sa faci foamea restul lunii pana la urmatorul salariu daca mergi cu trenu la vagonul de dormit . Sa dai 280 de lei pe un drum Iasi-Timisoara-Iasi dintr-un salariu de 1000 de lei este enorm de mult si asta in cazul in care mergi singur ca daca mai ai si familie atunci te ruinezi definitiv, de asta nu mai merge nimeni cu trenu, sunt exagerat de scumpe pentru puterea noastra de cumparare, iar angajatii sa circule pe moca, este deja prea mare bataia de joc . Ca angajat ai salariu si atat, daca vrei sa te plimbi platesti ca restul populatiei !
Ultima editare efectuata de catre Karpaty in Sam 09 Aug 2014, 16:42, editata de 1 ori |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informaţii generale | |
| |
| | | | Informaţii generale | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |