|
| Mersul trenurilor 2013-2014 | |
|
+78Balto mirceamilitaru Sergiu rmn @ndrey billy752-istu Tomi13leu traian AeroX alex.alexus.tm Rarau Lumunita Stana MariusM AndreiStefan AndreiCFRbv user dezactivat... AlexD Luna Petre_IFTE TonyGFR COSTACHE MIHAIL Vitosa Teodor ttavi Spartan1948 mishu88 Desiro256 orestte marius_catalin84 ionutz72 cfr500 alex.barac.5 yeu1 brotybreaza Norbi dan_dinamo_bm riciu CalinPiatraNeamt stefan_br Andrey_tm Mihay cont sters Alex Avram cristi CFR Adrian78 cosmin37 mureseanu_976 Valentin Sava dandel liviulav33 rizelgeorgel2004 redeme Adirmvl Vlad kristi kkk Costin.H mihai_cfr_bacau ATM cardinal maris.constantin Jhonyla Katalin4653 cristy79 ALEXCFR IonutCFR2009 DUAL Dr2005 allred cristi_tgv vanchorusebulgaria adytm razvan - trenuri 92Dragos Radu Tudor AndiCFR manuela DPS baiazid Nesebar 82 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier 30 Oct 2013, 15:28 | |
| Culmea, nu scumpirea biletului e cauza (s-a făcut un studiu pe tema asta). Ultima scumpire, cel puţin pe distanţe scurte, e insesizabilă (de ex. 30 de bani pentru 60 km), sunt sumele pe care le oprea tanti de la ghişeu când nu vroia să dea rest. Vreo 30% din călători vor trenuri mai multe dimineaţa (din motive de navetă) şi alţi 30% vor legături mai bune între trenurile existente. Doar vreo 10% s-au plâns de tarife. Concluzii: trebuie făcut un mers mai bun. Cu mai multe trenuri de navetă şi cu mai multe legături între trenurile existente. Din păcate nu se va face din decembrie 2013. Rămânem cu aceleaşi grupuleţe de 1 vagon, cu aceleaşi 2 - 3 - 4 trenuri pe zi pe anumite relaţii şi cu aceleaşi legături care se pierd la 2 minute ( _________________ :TTT:
|
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8757 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier 30 Oct 2013, 15:44 | |
| IR-ul Brasov-Adjud care se va introduce de la noul mers va avea legatura spre/dinspre Suceava. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier 30 Oct 2013, 15:50 | |
| - AndiCFR a scris:
- IR-ul Brasov-Adjud care se va introduce de la noul mers va avea legatura spre/dinspre Suceava.
Spre Suceava ce va fi ? ca actualul 10553 care va fi 1659 va trece la 21 prin Adjud iar 1541 va ajunge la 21:41 , deci ? poate un Regio ceva nou , cine stie ? |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier 30 Oct 2013, 16:10 | |
| - Dr2005 a scris:
- Concluzii: trebuie făcut un mers mai bun. Cu mai multe trenuri de navetă şi cu mai multe legături între trenurile existente. Din păcate nu se va face din decembrie 2013. Rămânem cu aceleaşi grupuleţe de 1 vagon, cu aceleaşi 2 - 3 - 4 trenuri pe zi pe anumite relaţii şi cu aceleaşi legături care se pierd la 2 minute (
In proportie de 80% mersul trenurilor la CFRCalatori e facut la misto. Adica orice mers normal pentru secolul asta trebuie sa tina cont 100% de legaturile trenurilor de rang superior cu cele regio. Si nu in ultimul rand, trenurile regio nu sunt inca rentabilizate si nu exista un management care sa ateste numarul optim de opriri si timpii de parcurs pentru fiecare tren. Cand vad ce se intampla in Grecia incep sa cred si eu ca se doreste vanzarea unei parti din CFR Calatori, pana la urma cred ca este singura solutie de a mai vedea servicii decente in Romania. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier 30 Oct 2013, 18:17 | |
| Doctore, nu e vorba ca n-ar fi biletele scumpe, dar la cat de prost e facut mersul preturile au ajuns sa treaca in plan secund sau tert. Asta in Romania, unde pretul cam e pe primul loc in cele mai multe... domenii, situatii, etc. :shock: Deci cam in halul asta e infect e mersul trenurilor...
Bun... Deci avem asea: Craiova-Brasov, Brasov-Adjud, apoi legatura pentru Pascani (Suceava). Adica aproape complet fostul Craiova-Iasi... :roll: |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8757 Data de inscriere : 10/06/2011
| | | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier 30 Oct 2013, 18:55 | |
| ,,Trenurile din planul de mers 2013-2014 au fost deja PROIECTATE '' |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier 30 Oct 2013, 19:02 | |
| Halal raspuns diun partea CFR-ului. Da' cand se anuleaza sau se introduc trenuri in februarie, de nu stie nici dracu' de ele, atunci se pot face modificari?
Raspunsul asta putea fi formulat la fel de cinstit, si mult mai direct, zicand "lasati-ne naibii in pace, am muncit odata la mers, n-avem chef s-o luam iar de la capat doar fiindca ati observat voi o greseala".
Acuma serios, eu nu inteleg cum in anii 80 se reusea o sincronizare foarte buna a trenurilor (si trebuie sa tinem cont ca erau MULTE curse si personale sincronizate...spre exemplu in Faurei, pe la orele 08.00 respectiv 19.00 veneau 5 perechi de trenuri personale, fara a le socoti pe cele de rang superior, si toate ofereau posibilitatea conexiunilor) - iar acuma, cand avem si mai putine linii, si mai putine Regio, dar avem un sistem informatic care usureaza treaba de calcul (Iris sau cum i-o zice) nu se reuseste oferirea unor legaturi decente...de ce se putea in 1980 si nu se poate acum? erau atunci mai multi oameni care lucrau la mers? e cumva sistemul asta informatic actual intr-atat de slab incat nu permite nici macar corijari de finete? s-a pierdut stiinta lucrului de catre angajatii actuali? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier 30 Oct 2013, 19:26 | |
| Ce pretentii mari aveti voi de la astia , de la cine ? de la x si y care a iesit de pe bancile facultatii si habar nu au de mersul CFR , de traditie , de ce doleante au calatorii , care sunt nevoile acestora , si cate si mai cate , nu stiu ei asa ceva , ei viseaza cai verzi pe pereti , trenuri pe bucatele , trenuri cat mai putine si eventual tinem trenuri sa aibe tiganii cu ce face naveta , cam asta e in prezent iar omul s-a saturat de bataia de joc marca CFR , a scos banutul din buzunar s-a dus si a cumparat o masina cu care se deplaseaza unde are nevoie , nu mai sta dupa CFR , la drept vorbim ce ne mai ofera CFR , trenuri cu schimbare , legaturi cu un material rulant de pe vremea lui Pazvante Chioru (malaxa) si toate nenorocirile cand lumea acum merge cu BMW ; AUDI ; MERCEDES ; WOLKSWAGEN etc etc , iar CFR ce ne ofera ? Daca nu stai in Bucuresti ti-ai dat foc la valiza , nu prea ai legatura spre nimic , mai bine sta Timisoara ; Iasi ; Brasov ; Ploiesti si inca cateva orase plus Constanta in sezon ca in rest daca stai in Zalau , Baia Mare , Botosani , Galati , Braila si multe altele iti iei campii , iti bagi ceva in el CFR si te duci cu masina personala sau autocarul ca e mult mai comod si DIRECT , daca mergi cu trenul schimbi 10 trenuri pana la destinatie , ingheti prin gari , platesti cat nu face si mai mergi si cu un vagon/automotor din vremea razboiului care in tarile civilizate stau la muzeu nu in circulatie cum e la noi dar bine alea sunt tari civilizate cu oameni destepti care fac ceva pentru populatie , noi ............... vai de noi , a luat x si y comision gras pentru modernizarea vechiturilor , le tinem in circulatie si *rost*i platesc sa mearga cu asa ceva , spui Romania si CFR , ai spus tot . Ne racim gura de pomana , "specialistii" taie si spanzura dupa bunul plac , nu conteaza ca lumea le trimite atatea cereri si propuneri , pentru ei este egal cu 0 , cum viseaza noaptea asa pun in aplicare ziua . |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier 30 Oct 2013, 19:35 | |
| Probabil ca daca s-ar primi mai multe plangeri similare cu a ta, Karpaty, s-ar sesiza si diferiti angajati cat de adanc este nivelul de nemultumire al maselor.
Pe de alta parte insa, sunt nevoit sa iti dau partial dreptate si la partea cu "masina+autocarul" . Romanul, imi pare mie, s-a sasistit sa faca plangeri (degeaba) si sa vada cum rezultatele sunt un mare 0. Daca romanul nu gaseste ce vrea la CFR, isi baga si el picioarele, da din cap a lehamite, zice "vreo doua" si se duce la competitia auto - sau la rabla personala. Si nu pot sa-l invinovatesc, pana la urma durerile de cap nu trebuiesc sa fie ale clientului (pentru a incerca sa dezvolte ceva) ci ale ofertantului (in speta CFR).
Pentru asta exista sondaje de opinie, cercetari de piata, studii previzionale s.a.m.d. Asta, adica pentru cine stie importanta unui astfel de demers - care, spre marea surprindere a multor manageri romani, nu este doar un purcoi de bani aruncati in vant (daca stii sa si interpretezi rezultatele, adica).
Pe o nota mai umorist-sarcastica, sunt convins ca - daca Henry Ford aplica stilul romanesc si astepta sa fie convins/castigat/obligat de potentialii cumparatori asupra necesitatii modelului T - nu mai vedeam noi model T nici la anu' si la multi ani. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier 30 Oct 2013, 20:14 | |
| Au fost 2 propuneri de mers: - mersul actual, cu mici modificări pe ici-colo şi cu un turnus asemănător al vehiculelor feroviare şi al personalului - un mers nou cu program cadenţat pe toate secţiile, cu trenuri la legătură pe secţiile secundare, mai puţine grupe directe şi utilizarea tuturor automotoarelor disponibile
A fost aleasă prima variantă, că cică călătorul preferă să călătorească direct şi n-avem automotoare de drum lung (gândire de nu mai spun ce, cine dracu' te pune să faci toată ruta cu automotoare, dacă ai 500 de oameni pentru Suceava şi 70 pentru Botoşani, de ce să nu laşi vagoanele pentru Suceava şi să îi transbordezi pe ăia la Vereşti? Nu mai zic că mersul cadenţat ar aduce legături şi la alte trenuri). Mai pe româneşte ,,ne e lene să gândim, nu vream să se supere sindicatele mecanicilor că aceştia nu mai pot trage motorină şi ni se rupe de călători, că subvenţia o luăm la tren-km". Până nu or să dispară din societate asemenea personaje, nu vom vedea îmbunătăţiri. Numai ,,rentabilizări" prin anulări de trenuri şi prin concedierea celor cu studii superioare, că de mecanici, naşi şi frecători de mentă prin depouri nu se atinge nimeni. Dar până or să dispară ăştia în mod natural, s-ar putea să nu mai avem decât liniile de pe coridor. Pentru că absolut toate soluţiile propuse au fost aruncate la gunoi de aceşti câţiva omuleţi (au fost oameni care s-au chinuit ani de zile să schimbe ceva... până la urmă au plecat când au văzut că nu se poate, că nu li se aprobă nimic).
--- Karpaty, mai ţine cont şi de traseul căii ferate. N-o să îţi meargă nimeni cu trenul de la Piteşti la Rm. Vâlcea, de exemplu.
De la Galaţi/Brăila ai trenuri de Bucureşti, ai de Iaşi, de Braşov, de Constanţa. Unde ai vrea să mergi, la Zalău? Sunt anumite rute la care dacă ocoleşti Bucureştiul dai faliment din lipsă de călători (nu mai compara duba de 15 locuri cu trenul de 200). De aia nu a mai fost sezonier Timişoara - Mangalia şi a fost 1695/6 dus la Mangalia. Pentru că, fie că îţi place, fie că nu, Bucureştiul are o populaţie cam cât toate localităţile de pe M900 luate la un loc.
--- Contractul de servicii publice, care cuprinde numărul de tren*km alocaţi, se face anual. Dar în ianuarie (nu în decembrie), deci consecinţele (anulări sau introduceri de trenuri, după caz) se simt prin februarie. _________________ :TTT:
|
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier 30 Oct 2013, 20:20 | |
| Da, ai dreptate si tu doctore, in multe aspecte, insa calatorul de rand e un antitalent cand vine vorba de cifre seci. Pana si noi, astia de pe forum, mai stim una-alta, insa clientul normal stie ca prefera 1. tren direct 2. cat mai confortabil 3. cat mai ieftin. Daca ii bagi o Malaxa 77 (sau, similar, un purcelus atomic) ca mijloc de transport partial/de legatura pentru distante lungi, omul respectiv nu va sta sa cantareasca motivele pro si contra folosirii acestui mijloc, ci va zice direct "jaf, m-ati tapit odata dar a doua oara n-o sa se mai intample" si...va cauta alte variante. Cu un Desiro, sau un ADH, treaba e altfel, recunosc. Dar cat timp multe astfel de utilaje stau la gard, noi cam vindem pielea ursului din padure. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier 30 Oct 2013, 20:23 | |
| As fi fost curios sa vad si eu cum arata mersul ala in varianta 2 cadentat si sclipitor in legaturi. Doctore, deci n-ai reusit sa faci rost de o fituica ? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier 30 Oct 2013, 20:27 | |
| Am văzut porţiuni din el, îl cunosc pe cel care l-a întocmit (ni l-a prezentat la o şedinţă, am rămas :shock: , uite, domne' se poate). S-a chinuit câţiva ani să impună mersul ăla... până la urmă şi-a dat demisia când a văzut că nu e băgat în seamă. Sunt trasate inclusiv turnusurile materialului rulant şi personalului. Tot ce mai trebuia era să fie transmis la CFR S.A., introdus în softul Routes şi scoase livretele. _________________ :TTT:
|
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Mier 30 Oct 2013, 20:30 | |
| ...si nu s-a putut folosi, asa de proba, doar pe un anumit traseu, ca un fel de proiect-pilot?
(ca tentativele alea de mersuri cadentate de pe 701 nu le pot numi eforturi sustinute in nici un caz). |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2013-2014 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |