Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Râmnicu Vâlcea (201)

In jos 
+12
Semafor
cfr500
Adirmvl
Radu Tudor
Dr2005
popovici
tacc400
Teodor
COSTACHE MIHAIL
Marian Andrei
cata
tudor_vl
16 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4
AutorMesaj
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13102
Data de inscriere : 06/04/2012

Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Râmnicu Vâlcea (201)   Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 Icon_minitimeMar 03 Mai 2016, 20:18

Vedere spre statie.

Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 SAM_0645_zpsmam6pi2e

Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 SAM_0646_zpsa4pfjko2

Pe fundal se vede discul rosu pentru linia din plan secund. Daca nu ma insel aceasta mergea spre zona industriala din Nord. Linia poate fi observata, parte prin iarba, parte acoperita de pamant, pana la pasajul pe sub calea ferata de pe Strada Matei Basarab.

Totodata ar fi de mentionat ca au mai ramas trei bariere in oras: cea dinainte de Halta Ostroveni (dinspre Piatra Olt), cea dintre Podul de Fier si Gara si aceasta, din dreptul Bulevardului Nicolae Balcescu. Traficul e ceva mai aerisit, dar nu incomparabil mai mult, din cauza numarului tot mai mare de masini.

Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 SAM_0647_zpsk2mktrm0

Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 SAM_0648_zpsbrz9xmdg

Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 SAM_0649_zpsyk7ujrqu

Prin imaginile de mai sus, cele de la subiectul cu Lucrarile de modernizare si prin cele puse in datile trecute sper ca e clar cum arata intregul ansamblu al statiei R. Valcea. Pentru eventuale intrebari va stau la dispozitie. Smile
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22392
Data de inscriere : 06/12/2009

Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Râmnicu Vâlcea (201)   Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 Icon_minitimeMar 03 Mai 2016, 21:09

Adirmvl a scris:


Normal semnalele astea luminoase (sper ca nu gresesc denumirea) nu ar trebui sa fie la ceva zesi de metri de cladirea garii, nu la 2-300 de metri, cum sint in cazul asta? Cel putin pentru R. Valcea, avand in vedere ca liniile sint in curba in jumatatea de nordica a statiei. Aici pare linia 2 e directa, dar in celalalt capat linia 1 iese direct din statie.


E bine si normal unde sunt amplasate semnalele luminoase, (ai zis bine, cele cu brate se numesc semafoare) atunci cand linia este in curba deci cum este in acest caz sunt amplasate semnale luminoase repetitoare, ai o poza cu ele, adica astea:

Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 SAM_0630_zps34zbkgyu

_________________
595423Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 Bdeem_8496_aRâmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 Bdeem_8496_aRâmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13102
Data de inscriere : 06/04/2012

Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Râmnicu Vâlcea (201)   Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 Icon_minitimeMar 03 Mai 2016, 21:19

Nu te contrazic, da' iti trebuie ochi de soim sa stai in dreptul cladirii garii ca sa vezi ce indica semnalele alea. Presupunand ca nu e curba prea stransa si le poti vedea. O sa verific cand merg la Cluj. Smile
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13102
Data de inscriere : 06/04/2012

Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Râmnicu Vâlcea (201)   Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 Icon_minitimeMar 27 Sept 2016, 02:17

O imagine cu o parte a Ramnicului din 1902. Cu 6 este marcata cladirea garii. Pentru oraselul de atunci era foarte importanta, iar odata cu demolarea ei de acum cativa ani pentru a face loc unei debarale kitschoase s-a pierdut o bucata din istoria orasului.

http://i1.wp.com/curieruldevalcea.ro/wp-content/uploads/2015/01/Imagine-26.jpg

Legenda.

PS: Rog un moderator/admin sa modifice denumirea topic-ului in Râmnicu-Vâlcea (201) apoi sa stearga acest post scriptum. Multumesc!
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13102
Data de inscriere : 06/04/2012

Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Râmnicu Vâlcea (201)   Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 Icon_minitimeVin 14 Oct 2016, 19:05

Intre Podul de Fier (cel de peste Raul Olanesti) si bariera de la sud de gara. Gardul are cam 1,20 m, dar cam la fel de ascunse pareau sinele si de la peste 1,80.

Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 SAM_0886_zpssziaggpz

Apropo de Podul de Fier, anul trecut, parca, l-au vopsit. Are rugina pe el!

Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22392
Data de inscriere : 06/12/2009

Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Râmnicu Vâlcea (201)   Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 Icon_minitimeSam 25 Feb 2017, 15:09

Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 20170222

Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 20170223

Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 20170224

Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 20170225

Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 20170226

Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 20170227

Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 20170228

Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 20170229

_________________
595423Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 Bdeem_8496_aRâmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 Bdeem_8496_aRâmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 Bdeem_8496_a
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6887
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12283
Data de inscriere : 03/11/2010

Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Râmnicu Vâlcea (201)   Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 Icon_minitimeMier 03 Mai 2017, 15:39

Din ce vad din fotografii, statia Râmnicu-Vâlcea (dupa modernizare) are 4 linii pentru calatori.


Ar fi interesant de vazut o schita cu liniile din statia Râmnicu-Vâlcea, dupa modernizare! Inclusiv liniile din remiza!



Ca si alte unitati de exploadare feroviara, statia Râmnicu-Vâlcea mai are si:


-Remiza de locomotive si automotoare (din cate stiu inca folosita)

-Revizie sau post de revizie vagoane calatori- cel putin aveea! Astazi nu stiu daca in statia Râmnicu-Vâlcea SNTFC-CFR-Calatori mai are lacatusi de revizie vagoane.

-Sectie Intretinere Linii

-Statia are probabil si electromecanic SCB.


Statia are si rampa de marfa, cu acces auto din strada Ioan Referendaru.




Prin cai ferate industriale, statia CFR Râmnicu-Vâlcea deserveste sau deservea:


-Rampa de marfa a SC Hervil SA. Calea ferata care deservea aceasta rampa mergea paralel cu linia curenta, pana inainte de pasajul denivelat pe sub strada Matei Basarab.
Aceasta cale ferata industriala mai exista in teren, dar nu mai este folosita din ?


-Un depozit de materiale de constructii, situat in apropierea podului peste paraul Olanesti.
Calea ferata industriala care deserveste acel depozit mai este probabil folosita.


-Fostul Combinat de Industrializare a Lemnului.
Calea ferata industriala care deservea CIL a fost desfiintata si demontata din teren.
Aceasta fosta cale ferata industriala trecea pe sub pasajul denivelat cu Bdul. Tudor Vladimirescu, trecea pe la est de remiza, apoi traversa la nivel strada Ferdinand (aici ar mai fi ramas o bucata de sina inglobata in asfalt), apoi trecea prin coltul nord-vestic al autogarii Dacos, traversa la nivel Bdul. Nicolae Balcescu, dupa care intra in incinta fostului CIL.
Pana când a fost utilizata si când a fost desfiintata aceasta fosta cale ferata industriala ?




Cea mai apropiata autogara de statia CFR Râmnicu-Vâlcea este autogara Dacos, insa accesul pietonal din statia CFR Râmnicu-Vâlcea pana in autogara Dacos este oarecum intortocheat (pe strazile: Maior V. Popescu, Bdul. Tudor Vladimirescu, pe pasajul denivelat, Strada Ferdinand, Bdul. Nicolae Balcescu).

Mult mai facil este accesul pietonal de la halta CFR Ostroveni h. la autogara 1 Mai.


In 1989 care era autogara din Râmnicu-Vâlcea (presupun ca atunci exista o singura autogara in Râmnicu-Vâlcea)- Dacos sau 1 Mai ?
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13102
Data de inscriere : 06/04/2012

Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Râmnicu Vâlcea (201)   Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 Icon_minitimeMier 07 Mar 2018, 22:32

Am ajuns sambata pe la gara. Cum am avut nevoie sa folosesc baia am observat ca usa unei cabine de la barbati nu mai are maner. Ma rog, nu e de vina CFR-ul pentru asta. Dar din cele trei lifturi functiona doar cel care coboara din cladire. Tare, nu? albino
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8412
Data de inscriere : 16/01/2010

Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Râmnicu Vâlcea (201)   Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 Icon_minitimeVin 09 Mar 2018, 12:47

Ce te asteptai? Smile Ceea ce e administrat de stat si necesita o minima intretinere periodica, invariabil se defecteaza si asa ramine.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20624
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25563
Data de inscriere : 17/08/2011

Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Râmnicu Vâlcea (201)   Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 Icon_minitimeVin 09 Mar 2018, 15:59

Lifturile au nişte termene de revizie, dacă trece ziua aia, se întrerupe funcţionarea liftului, că altfel rişti să iei amendă de la ISCIR.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22392
Data de inscriere : 06/12/2009

Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Râmnicu Vâlcea (201)   Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 Icon_minitimeVin 09 Mar 2018, 16:09

Asa e peste tot, orice se va moderniza fiind in Romania se va distruge in scurt timp. La Arad care e cea mai moderna gara din Romania deja nu mai ai functioneaza o chiuveta la barbati si e acoperita cu un sac de plastic, usile de la cabine scartaie.
La Sibiu o usa de la peron si o usa de la partea cu orasul sunt blocate si au geamurile sparte. La Bistrita e cam mizerie la wc. La Pitesti unele usi nu se mai inchid, freaca pe placile de granit, scarile rulante nu merg mereu. La Craiova una din usile de acces in holul caselor de bilete la fel e defecta si blocata. Lista poate continua, traim in romania si nu se intretine nimic. Tipic romanesc.

_________________
595423Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 Bdeem_8496_aRâmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 Bdeem_8496_aRâmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13102
Data de inscriere : 06/04/2012

Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Râmnicu Vâlcea (201)   Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 Icon_minitimeVin 09 Mar 2018, 18:34

Doctore, nu m-am uitat. Dar cum data pentru revizie e trecuta in interior, iar usile nu se deschideau, nu am putut verifca. Dar explicatia ta nu sta in picioare dintr-un motiv simplu: toate trei sint noi, toate trei au fost date in folosinta in acelasi timp, deci data reviziei ar trebui sa fie aproximativ aceeasi, daca nu identica. Eu zic ca o minte stralucita le-a blocat.

Karpaty, stii vreun administrator al forumului care, cand alti membri sustineau ca unele investitii reprezinta risipa de bani, sustinea ca e bine ca se fac, ca e nevoie de lucruri noi? Si inca foarte hotarat? Nu ca vreau sa zic, da' tin sa afirm: ti-am zis noi! Wink
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22392
Data de inscriere : 06/12/2009

Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Râmnicu Vâlcea (201)   Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 Icon_minitimeVin 09 Mar 2018, 20:01

Dar unde vezi tu ca am zis eu ca NU este nevoie de investitie si de modernizare? Daca e sa luam asa ca daca tot se strica sis e distruge intr-un timp scurt atunci nu mai modernizam niciodata nu?
Ba da, trebuie modernizat si facute garile noi indiferent ca peste putin timp incep distriugerile, e normal ca asa e in Romania sa se distruga, asta e omul din tara asta, sa strice si sa distruga dar nu oprim modernizarile ca omul e idiot si strica.

_________________
595423Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 Bdeem_8496_aRâmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 Bdeem_8496_aRâmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 Bdeem_8496_a
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6887
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12283
Data de inscriere : 03/11/2010

Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Râmnicu Vâlcea (201)   Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 Icon_minitimeJoi 28 Mar 2024, 14:20

Schita statiei Ramnicu-Valcea, realizata cu ajutorul Google Maps:

Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 Statia24

Statia are: macazuri manuale, semnale luminoase si doua bariere manuale (la pasajele cu strada Gib Mihaescu si cu Bdul. Nicolae Balcescu). Poate in viitor va fi echipata cu instalatie CED sau CE.

In trecut deservea, prin linii industriale: fostul "Combinat de prelucrare a lemnului", rampa Hervil si un depozit de materiale de constructii.

Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6887
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12283
Data de inscriere : 03/11/2010

Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Râmnicu Vâlcea (201)   Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 Icon_minitimeLun 01 Apr 2024, 08:17

Schita "Ramificatie Ramnicu Valcea Est", locul de unde urma sa se ramifice celebra linie spre Valcele (219)!

Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 Ramifi11

Macazurile de acolo sunt CED iar semnalele sunt luminoase. Tinand cont ca cea mai apropiata statie echipata cu instalatie CED este Bujoreni-Valcea, cel mai probabil macazurile si semnalele de acolo sunt controlate din statia Bujoreni-Valcea.

Tot de la "Ramificatie Ramnicu Valcea Est" se desprinde si o linie industriala, care deservea "Platforma Nord" si "Statiunea de cercetare-dezvoltare in pomicultura".

Din pacate in prezent al doilea fir, dintre Ramificatie Ramnicu Valcea Est si statia Bujoreni-Valcea pare a nu mai fi utilizat! Cand au dublat linia puteau macar sadubleze si portiunea dintre statia Ramnicu-Valcea si Ramificatie Ramnicu Valcea Est!
Sus In jos
Continut sponsorizat





Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Râmnicu Vâlcea (201)   Râmnicu Vâlcea (201) - Pagina 4 Icon_minitime

Sus In jos
 
Râmnicu Vâlcea (201)
Sus 
Pagina 4 din 4Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4
 Subiecte similare
-
» Excursie Ramnicu Valcea - Blidari (pe calea ferata Valcea - Valcele)
» 219 : Valcele - Ramnicu Valcea
» 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt
» Filmulete din Ramnicu Valcea
» Plecari/sosiri Ramnicu Valcea

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: STATII DE CALE FERATA DIN ROMANIA :: STAŢII ŞI HALTE (P, R, S, Ş)-
Mergi direct la: