|
| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+101alexmorph3us Costin.B phnegativ mariushal nenuandrei Raduku09 cristi.florea.9085 ANDU2100HP c o r v i n cortexedge DAS 2011 Desiro256 cnusi buldozer2 seby1998 ionutz85 alexpopa Mushu apmatei Vale Spartan1948 Luna stefan_br raoul Balto BlueLight alex1987 FeroFan97 ALEXCFR Tomi13leu Dutzu spiderpc marius_catalin84 CalinPiatraNeamt get. user dezactivat... andreiutzu DPS Czirjak Arpad cristi ar TonyGFR billy752-istu riciu Fantaghiro cristy79 Rarau florin.lifticariu COSTACHE MIHAIL ionutz72 Caravelle_Zg allred cristi_tgv alinx3330 Katalin4653 Amiralul George Petre_IFTE MariusM Hurricane maris.constantin Vitosa cont dezactivat . redeme ldh80 @ndrey Ciprian NicuS TVlad vanchorusebulgaria Teodor AlexD Simply18 rich1974 lapsanszkitamas cardinal AndiCFR AndreiCFRbv Radu Tudor Cont dezactivat Adrian78 rizelgeorgel2004 Jhonyla cristi CFR Bobby_TM IonutCFR2009 cfr500 Dr2005 kristi kkk Razvan Tudor Andrey_tm unguru22 razvan - trenuri mureseanu_976 Norbi DUAL Adirmvl Nesebar mihaiuc Vlad decward valentina04 105 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 20 Feb 2014, 10:53 | |
| asa nervos era il inteleg na ca trenul intarzie dar sa spui asa ceva ce in Germania crede ca se porcedeaza altfel ca la noi? poate da, nu cunosc dar nu in 5 minute cum spunea asta si mai ales ca daca mecanicul nu repara e dat afara (vai vai ce oameni...) |
| | | Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 20 Feb 2014, 10:55 | |
| am povestit asta la un prieten si a facut o gluma pe seama asta daca se strica masina si nu o repari te da nevasta afara? |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 20 Feb 2014, 11:11 | |
| In Germania se intampla multe lucruri bune, e o tara bine organizata, il mai pun pe fratemiu sa povesteasca cum e pe acolo cand vine vorba de legalitati, transport si dastea, spunea ca avea un coleg care luase nush ce amenda de 50 euro, nu a platit-o si intr-o seara a fost legitimat de militie, avea chestie daia cum e la noi "dat in urmarire generala" si l-au inchis pentru amenda aia de 50 euro care se facuse intre timp vreo 750 euro, 50 de zile cu 15 euro/zi dar erau romani pe acolo si cu 5 euro/zi. Si mai avea omul amenzi, in prima zi dupa ce a iesit si-a luat bilet la autocar si a venit acasa, la 2 controale pe drum pe teritoriul Germaniei a stat cu inima in san crezand ca il gaseste iar si il inchide. D-aia Germania e tara perfectiunilor, dar acolo militia e lege nu ca la noi, niste oameni normali imbracati in uniforma sa castige si ei o paine.
O alta faza cu o baba care venea acasa cu 1.800 euro salariul pe 2 luni care i-a pierdut intr-o benzinarie la alba-neagra, mafie pe mana tigani de acolo cu cei de la benzinarie si cei de la Atlassib, camere video care nu bat in locul unde tigani isi fac jocul si romani prosti care viseaza la castiguri nemuncite.
Imi spunea fratemiu ca daca vrei sa mergi intr-o tara si esti singur si vrei sa fi in siguranta ori iei avionul ori trenul, cu autocarul e pericol, e mafie mare in strainatate, un alt coleg de la munca la fel patise un tovaras de-al lui cand a venit de la nemti a pierdut 3.000 euro la alba-neagra si batut in toaleta benzinariei, noroc ca ceilalti bani nu-i avea la el in portofel ca ii pierdea si pe aia, erau in valiza la bagaje, odata ce ai intrat in joc nu mai poti sa iesi. Soferul autocarului : "Bai cucoana eu te-am pus sa te duci sa te joci ?? De ce te-ai dat jos din autocar ?? " Alti care nu jucau la alba-neagra erau urmariti la wc si erau jefuiti acolo. |
| | | vanchorusebulgaria V.I.P Member
Numarul mesajelor : 323 Reputatie : 5414 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 20 Feb 2014, 20:00 | |
| Hello. Can you give me some materials even in Romanian on the following topic : railway transport and logistics in Romania. Trends, problems, opportunities for development. Hope it's clear. Thank you in advance Best wishes, Ivan Ruse |
| | | KQQ
Numarul mesajelor : 391 Reputatie : 6053 Data de inscriere : 21/06/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 20 Feb 2014, 21:20 | |
| Cum se justifică acel "81" de pe vagoanele 20-81? Inscripţiile de pe el nu arată că ar fi vagon apt pentru traficul internaţional:
http://transport-in-comun.ro/trenuri/vag-cal/20-58/50%2053%2020-81%20001-1-R680(Ct-BucN)-BucN-012.jpg |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6452 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 20 Feb 2014, 21:21 | |
| - Jhonyla a scris:
- Ieri locomotiva trenului 2604 nu a mai vrut sa porneasca in statia Ronat
a fost ceruta o locomotiva de ajutor un calator nervos se certa cu seful de tren "in Germania locomotiva venea in 5 minute mecanicul daca nu e apt sa o repare e concediat" atunci i-am explicat si eu ca sunt proceduri in cazuri din astea a strigat la mine sa tac ca eu nu stiu ce este aia cale ferata, si am tacut intrebarea mea este care este procedura in cazul de fata pentru aducerea unei locomotive de ajutor? precizez ca locomotiva a venit dupa aprox 50 minute a venit si 2606 intre timp care a plecat primul iar 2604 la 5 minute dupa
Se declara locomotiva defecta in maxim 15 minute,cu un anume defect ,se cere locomotiva de ajutor,amble prin avizare RTF la prima statie din parcurs , cu numar de foaie ,mecanic, tren si locomotiva,pozitia kilometrica ,cu consemnarea lor in foaia de parcurs cu numar si otra comonicate de la IDM din statia care a primit avizarea si cam asta e, daca intre timp se reuseste remedierea defectului, se renunta la locomotiva de ajutor prin avizarea tot a primei statii din parcurs prin RTF ,tot cu, consemnarea in foia de parcurs la renuntarea la mijlocul de ajutor ,ora si numarul la care sa primit confirmarea renuntarii ,evident si numele statiei si a IDM care a facut operatiunile ! Degeaba se crede respectivul in tara OZN-urilor, ca nici o locomotiva nu va fi venit in 5 minute ca mijloc de interventie nicaieri in lume,cat despre bagatori de seama ,aia nu au ce cauta in interesul de serviciu al mecanicului de locomotiva ,indiferent de cauza si scop, mecanicul este singurul care dicteaza situatia, cum de altfel este singurul care raspunde pe orice plan pentru orice se intampla pe teren.Nu ia nimeni capulo nici unui mecanic daca acesta n ureuseset sa remedieze defectiunea in alea `5 minute, si cu atat mai putin nu va imaginati ca se va intampla acest fapt in tari precum Germania, Franta, etc , acolo ala e pus efectiv si numaidecat sa duca trenul si asta e serviciu lui, nuca la noi sa bage ramurele in tevi la compresor la Desiro ,noi deocamdata sunt in cel mult lumea a 2-ua al cailor ferate ,si asta numai datorita disciplinei seriozitatii si bunelor cunostinte in domeniu, dar nu neaparat valabile, si imi asum raspunderea celor scrise ,sunt destui care inca nu stiu multe ! |
| | | MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8340 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 21 Feb 2014, 00:36 | |
| - KQQ a scris:
- Cum se justifică acel "81" de pe vagoanele 20-81? Inscripţiile de pe el nu arată că ar fi vagon apt pentru traficul internaţional:
http://transport-in-comun.ro/trenuri/vag-cal/20-58/50%2053%2020-81%20001-1-R680(Ct-BucN)-BucN-012.jpg "81" n-are a face cu faptul de a fi apt pentru trafic internațional, ci cu caracteristicile tehnice(viteza de circulație și condițiile de alimentare cu energie electrică și tipul încălzirii vagonului). |
| | | KQQ
Numarul mesajelor : 391 Reputatie : 6053 Data de inscriere : 21/06/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 21 Feb 2014, 01:38 | |
| - MariusM a scris:
- KQQ a scris:
- Cum se justifică acel "81" de pe vagoanele 20-81? Inscripţiile de pe el nu arată că ar fi vagon apt pentru traficul internaţional:
http://transport-in-comun.ro/trenuri/vag-cal/20-58/50%2053%2020-81%20001-1-R680(Ct-BucN)-BucN-012.jpg "81" n-are a face cu faptul de a fi apt pentru trafic internațional, ci cu caracteristicile tehnice(viteza de circulație și condițiile de alimentare cu energie electrică și tipul încălzirii vagonului). Conform directivei UIC din 2011, dar şi a celei anterioare, 81-le înseamnă, pe lângă viteza maxim admisă de 160 km/h, toate tensiunile şi abur (aburul doar pentru vehiculele destinate traficului intern). Dacă mai e activă încălzirea cu abur (poate ştie Dr2005 dacă au lăsat-o sau au desfiinţat-o), codul 81 are o anumită logică. Ca fapt divers. Cifra 1 în a opta poziţie a codului de 12 cifre ale vagoanelor de călători înseamnă: -ori toate tensiunile (codul 71 şi codul 91) -ori toate tensiunile + abur (aburul doar pentru vagoanele destinate traficului intern) - majoritatea codurilor de tip "x1" -ori 1000 V şi abur (codul 11) -ori serii rezervate (codurile 01, 31 şi 61); iniţial, tot ce era între 60 şi 68 era doar pe abur; de aceea sunt atâtea serii rezervate de tipul 6x -ori doar abur (codul 21) |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 21 Feb 2014, 08:49 | |
| 8 e pentru viteza maximă de 160 km/h. _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 21 Feb 2014, 17:29 | |
| Nu se justifica KQQ! Nu mai cauta logica in inscriptiile interne CFR .. 20-81 e mai inrudit cu 20-58 decat cu 21-80 sau 21-90 ... Atat timp cat e intern nu comenteaza nimeni ca e pictat pe el 20-81 sau 20-83 .. 21-76 are totusi regim international ca 76'le e corect!La fel si 22-76/96 ar putea merge afara... (si acum evident ca merg ) .. ca e usor sa pictezi 61 pe ele .. dar sunt apte cel putin UIC inscriptionate corect.. ) . 21-86,daca nu ma insel e 1500 V~ si abur .. iar 21-86 garantat nu are abur . Nici acest 20-81 nu are conducta de abur ... Daca ai noroc vara il gasesti pe 1821/1822.. iar in timpul anului,tot cu 1821/1822 merge sigilat la Arad pentru revizii .. l-am prins acum 2 ani in Savarsin in drum spre casa,si l-am studiat un pic.. |
| | | Cont.dezactivat
Numarul mesajelor : 1236 Reputatie : 5469 Data de inscriere : 20/05/2013
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 21 Feb 2014, 22:43 | |
| Stie cineva cat de des circula CTV prin zona moldovei (mai exact Suceava, Iasi) si pe ce rute? |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 21 Feb 2014, 22:57 | |
| Baieti din zona Moldovei te pot ajuta cu acest raspuns dar la ce parc de locomotive au e clar ca trec destul de rar pe acolo. |
| | | Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6771 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 21 Feb 2014, 23:36 | |
| Vin pentru Dornesti (fabrica Egger), odata cam la 2 saptamani sau 1 luna (nu e regula), anul trecut au fost de vreo 3-4 ori cu unul din Siemensurile (Hercules), in rest cu DA-uri. Si plecau incarcate cu PAL ambalat (vreo 25 de Hibblinsuri, sau ceva de genu), pentru export. Stateau cate o zi intreaga in curte la incarcat. |
| | | KQQ
Numarul mesajelor : 391 Reputatie : 6053 Data de inscriere : 21/06/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 22 Feb 2014, 00:17 | |
| Ştie careva, în prezent, care este numărul total de vagoane în cadrul seriilor: -10-56? În 2010 era unicat -20-58? -20-81?
Pe site-ul lui Dr2005, la fiecare din cele 3 serii e prezentat doar vagonul cu numărul de parc 001. Sunt unicate toate 3? sau au sosit, între timp, şi ale vagoane din seriile respective. La 10-56 mi se pare interesantă ideea de a folosi, la clasa I, 10 compartimente virtuale la o lungime a cutiei de 24,20 m. Ca o clasă a doua, dar cu 6 locuri / compartiment virtual şi cu mese. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 22 Feb 2014, 00:24 | |
| 20-81 .. doar 1 a fost facut! 20-58 .. 1 bucata! 10-56 ... 6 daca nu ma insel .. O sa ma corecteze Doctoru(sau Mureseanu) imediat .. din care 1 are usi automate si a fost al Galatiului! si inca e.. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
| | | | Întrebări şi răspunsuri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |