| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+101alexmorph3us Costin.B phnegativ mariushal nenuandrei Raduku09 cristi.florea.9085 ANDU2100HP c o r v i n cortexedge DAS 2011 Desiro256 cnusi buldozer2 seby1998 ionutz85 alexpopa Mushu apmatei Vale Spartan1948 Luna stefan_br raoul Balto BlueLight alex1987 FeroFan97 ALEXCFR Tomi13leu Dutzu spiderpc marius_catalin84 CalinPiatraNeamt get. user dezactivat... andreiutzu DPS Czirjak Arpad cristi ar TonyGFR billy752-istu riciu Fantaghiro cristy79 Rarau florin.lifticariu COSTACHE MIHAIL ionutz72 Caravelle_Zg allred cristi_tgv alinx3330 Katalin4653 Amiralul George Petre_IFTE MariusM Hurricane maris.constantin Vitosa cont dezactivat . redeme ldh80 @ndrey Ciprian NicuS TVlad vanchorusebulgaria Teodor AlexD Simply18 rich1974 lapsanszkitamas cardinal AndiCFR AndreiCFRbv Radu Tudor Cont dezactivat Adrian78 rizelgeorgel2004 Jhonyla cristi CFR Bobby_TM IonutCFR2009 cfr500 Dr2005 kristi kkk Razvan Tudor Andrey_tm unguru22 razvan - trenuri mureseanu_976 Norbi DUAL Adirmvl Nesebar mihaiuc Vlad decward valentina04 105 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 23 Ian 2014, 15:21 | |
| - Jhonyla a scris:
- am vorbit cu un mecanic de utilaj
si a spus ca impiegat e mai greu
Impiegat e mai greu decât mecanic de utilaj poate. Mie mi se pare mai grea meseria de mecanic de locomotivă decât cea de IDM. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 23 Ian 2014, 15:31 | |
| Pensia este - sau ar trebui să fie - stabilită în funcţie de venit şi de contribuţie. Deci, teoretic, nu are cum să fie pensia mai mare decât salariul. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 23 Ian 2014, 15:38 | |
| Am dat-o-n offtopic. Cred ca ar fi mai bine ca discutia sa fie mutata la Diverse. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 23 Ian 2014, 19:13 | |
| Am dat-o in off topic, dar am dat de un paradox.
Mecanicii lucreaza si dupa pensie pentru copii, ba ca unu e profesor ba ca unul e nu stiu ce. Bun dar lucrind dupa pensie tine locul ocupat al unui tinar, poate chiar un fiu. Atunci cum sa progreseze tinerii, sa cistige experienta, sa acumuleze cunostinte?
__________________
Mai ramine intrebarea lui Jhonila, ce meserie sa aleaga?
Eu cred ca nici una. |
|
| |
Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8443 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 23 Ian 2014, 19:24 | |
| Exemplul dat de Adi este partial adevarat. Eu de exemplu am mers pe la inceputul verii trecute pana la Alunu si inapoi, cu un prieten de la bloc. In Alunu ne-am dat jos putin, sa fac o poza - doua, etc. Mecanicul si seful de tren ne-au interbat una alta, eu spunandu-le ca am aceasta pasiune pentru trenuri. La intoarcere, mecanicul ne-a luat in cabina pana la Copaceni, pe drum ne-a marturisit ca este defapt la pensie, dar se plictisea acasa asa ca s-a angajat la RegioTrans. Deci nu toti trag pentru copii. Bine, nu ca as avea ceva cu respectivul mecanic, sper sa nu se inteleaga gresit, doar am dat un exemplu.
Ultima editare efectuata de catre Teodor in Joi 23 Ian 2014, 19:35, editata de 1 ori |
|
| |
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6772 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 23 Ian 2014, 19:30 | |
| - Paul CFR a scris:
- Oricum salariul e mai mare ca pensia, + ca nu au ce face acasa, fiind invatati sa fie printre trenuri
Si ai ajuns la concluzia scrisa cu 2 pagini in urma. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 25 Ian 2014, 01:52 | |
| 3.200 de tone e un tonaj bun, putin mult pentru infrastructura noastra in compunerea uni tren de marfa ?? e la limita, depaseste afecteaza cumva infrastructura ?? |
|
| |
rizelgeorgel2004 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 608 Reputatie : 6180 Data de inscriere : 23/10/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 25 Ian 2014, 02:24 | |
| Salut! Ma interesa dintre dvs cine ma poate lamuri cum este construit racordul care face legatura intre Ploiesti triaj si cele doua gari Vest si Sud. Care este locul exact in care se despart cele 2 fire spre vest de cele 2 spre sud. Eu niciodata nu pot sa imi dau seama cand schimbam macazul spre sud/vest, mai ales ca nu se micsoreaza viteza, iar macazul cu viteza sporita in abatere are 70 km/h, si nicidecum 90/100, viteza cu care intram noi in Pl. Vest sau Sus. Simtim ca si cum ar fi linie directa si spre vest si spre sud. Ma poate lamuri cineva? |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 25 Ian 2014, 02:44 | |
| Pana pune cineva o schita a statiei Ploiesti Triaj cu doar cele 4 lini cu trafic de calatori pun aici 2-3 poze. Pentru traficul de calatori is 4 lini la Ploiesti Triaj astfel : 1 - Ploiesti.Vest - Ploiesti Triaj - Brazi - se uneste cu linia 2 care e directa 2 - Ploiesti.Sud - Ploiesti.Triaj - Brazi - e linie directa 3 - Brazi - Ploiesti Triaj - Ploiesti Sud - e linie directa 4 - Brazi - Ploiesti Triaj - Ploiesti Vest - abatuta se desprinde din linia 3. Uite locul unde se desparte M300 de M500. Dupa ce pleci din Brazi spre Ploiesti exact inainte de intrarea in Ploiesti Triaj. online photo sharing IR 1644 pe linia 1 din directia Ploiesti Vest in directia Brazi how do i print screen image upload Aici e linia 1 abatuta care se uneste cu 2 directa iar trenul e pe linia 3 merge spre Ploiesti Sud image url R 3002 de pe M300 unindu-se cu M500 la iesirea din Ploiesti Triaj in directia Brazi image hosting R 14092 in 15 dec 2013 capture software R 3001 la linia 4 in Ploiesti Triaj. screen shot on pc Schita gari te va lamuri. |
|
| |
rizelgeorgel2004 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 608 Reputatie : 6180 Data de inscriere : 23/10/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 25 Ian 2014, 03:50 | |
| Multumesc frumos pentru informatii. Totusi ce fel de macaz special poate sa aiba acel loc, sa permita intrari si iesiri la asa viteze (90 km/h)? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 25 Ian 2014, 09:30 | |
| Macaz cu viteza sporita in abatere mai sunt si pe M1000 cu viteza de 100km/h |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 25 Ian 2014, 15:11 | |
| De ce au anulat trenurile compuse din Desiro cu statia de plecare/sosire Bucuresti Nord? |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 25 Ian 2014, 15:28 | |
| - adirmvl a scris:
- De ce au anulat trenurile compuse din Desiro cu statia de plecare/sosire Bucuresti Nord?
E interzisa circulatia automotoarelor pe vremea asta , cand ninge si e zapada abundenta/viscol NU trimiti automotoare . Deci exista si cazul asta cand automotoarele NU sunt bune , trebuie locomotiva+vagoane |
|
| |
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6772 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 25 Ian 2014, 15:28 | |
| Pentru ca circulatia AM de orice tip este interzisa in astfel de condtii, sunt predispuse inzapezirii, nu au forta pe care o are o locomotiva. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 25 Ian 2014, 15:33 | |
| Deci Pitestiul are doar R-uri pentru Bucuresti. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
|
| |
| Întrebări şi răspunsuri | |
|