Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 17 Noi - 15:58
Sint confortabile scaunele de la clasa I, dar acolo nu ai priza. In schimb, la clasa a II-a ai.
Dar decat la clasa I mai bine la cuseta. Fie ca iti iei la 6 paturi, fie la 4, tot iesi mai ieftin decat la clasa I. Plus ca esti si mai in siguranta acolo decat intr-un vagon "normal".
BlueLight
Numarul mesajelor : 23 Localizare : Chisinau Reputatie : 4050 Data de inscriere : 16/11/2013
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 17 Noi - 16:05
andrey_tm a scris:
Locurile din trenul 12765 sunt aproape toate ocupate, așadar 8 persoane într-un compartiment. Nu îți recomand călătoria la clasa a doua în acest tren. La 1837 sunt doar șase locuri într-un compartiment, sunt scaune mai confortabile decât pe 12765, iar trenul este mai gol.
Între clasa I și cușetă te sfătuiesc să alegi cușeta.
Mersi.
Eu fac zilnic naveta cu un tren Diesel D1 - 700 de productie Ungara, care nici in anii de glorie arata mai rau decat in imaginile de mai jos, modernizat recent la Pascani. Acu arata asa:
Nu am habar cum arata un IR si daca se compara cu trenul din video de mai sus
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 17 Noi - 16:08
Aici sunt poze cu vagoanele de clasa I: http://www.forumtrenuri.com/t533p10-vagoane-seria-19-54-si-19-55
iar aici sunt poze cu vagoanele cușetă: http://www.forumtrenuri.com/t1333p10-vagoane-cueta-40-31-44-31-i-40-70
Vagoanele de clasa I sunt di seria 19-55, iar cele cușetă sunt din seria 44-31. Nu se compară cu vagoanele prezentate de tine.
Oricum, te sfătuiesc să alegi cușeta. La clasa I biletul este foarte scump și acolo nu te prea poți întinde ca să dormi.
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 17 Noi - 16:17
Cusetele arata cam asa (poza e a lui Dr2005):
Si asa e la clasa I cu trenul de noapte cu care zici ca vrei sa mergi (poza e a lui Dutzu):
BlueLight
Numarul mesajelor : 23 Localizare : Chisinau Reputatie : 4050 Data de inscriere : 16/11/2013
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 17 Noi - 16:18
mersi frumos. Cuseta, intr-adevar, arata mai bine si mai sigur. Iar in mijlocul saptamanii nu cred ca o sa fie toate cele 4 locuri ocupate.
ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6759 Data de inscriere : 05/03/2013
Subiect: Întrebări şi răspunsuri Dum 17 Noi - 22:00
cu ce viteza se circula pe podurile de la fetesti si cernavoda , trenurile de calatori?
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5564 Data de inscriere : 23/07/2012
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 17 Noi - 22:15
30 km/h.
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6556 Data de inscriere : 30/01/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 20 Noi - 10:03
Un utilaj nu poate trage sau impinge o locomotiva asai? (este vorba de utilaj SSP) a trebuit sa iasa la lucru si a garat la linia 10 dar nu am avut loc de o marfa utilajul trecand peste semnal mecanicul de pe utilaj cere la cel de pe locomotiva sa dea mai in spate dar cel de pe locomotiva spune impinge-ne un utilaj sa impinga o marfa ala nu isi da seama ce spune? locomotiva era cu pantograful coborat si oprita
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 20 Noi - 10:08
Ia spus la bascalie sa il impinga..
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6556 Data de inscriere : 30/01/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 20 Noi - 10:10
ma gandeam eu am o intrebare un utilaj poate trage dupa el un vagon ? cat are voie maxim (tonaj sau cum sa ii spun )
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6453 Data de inscriere : 30/03/2010
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 20 Noi - 10:35
Jhonyla a scris:
Un utilaj nu poate trage sau impinge o locomotiva asai? (este vorba de utilaj SSP) a trebuit sa iasa la lucru si a garat la linia 10 dar nu am avut loc de o marfa utilajul trecand peste semnal mecanicul de pe utilaj cere la cel de pe locomotiva sa dea mai in spate dar cel de pe locomotiva spune impinge-ne un utilaj sa impinga o marfa ala nu isi da seama ce spune? locomotiva era cu pantograful coborat si oprita
1.O locomotiva, sau o marfa? Nu e totuna. 2.Daca nu a garat, a cui era obligatia sa asigure linii de garare sau loc,utilajului? 2.Daca era o marfa lunga si nu este om la acoperire la urma trenului,nu iti da ala inapoi nici picat cu ceara.Iti inchipui ce se intampla,daca ultimul vagon e la limita sectiunii/marcii de siguranta,ce se poate intampla. 3.IDM nu trebuia sa o bage la linia 10,daca stia ca nu e loc.Sau nu stia? Atunci e grav...
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6556 Data de inscriere : 30/01/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 20 Noi - 10:39
o marfa utilajul a facut manevra in gara pentru a pleca spre Arad insa pe acea linie era acel marfar garat cu putin a trecut peste semnal SSP-ul mai degraba cu tampoanele
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6453 Data de inscriere : 30/03/2010
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 20 Noi - 10:46
Daca era marfa,nici nu se pune problema sa dea inapoi,pana nu este om sa dea semnale de manevra la urma lui. Alta linie nu mai era sa il regareze sa vada semnalul? In fine daca era doar cu tampoanele,sigur avea sectiune libera dupa semnal,si se putea pune pe liber semnalul.Iar daca mecanicul SSP-ului nu vede semnalul, R005 spune cum expediezi trenul in cazul asta.IDM ar fi trebuit sa stie asta.
Cat despre tonajul remorcat,este conform diagramelor din cărţile tehnice ale fiecărei variante de utilaj in parte.Un SSP,nu va tracta acelasi tonaj ca o DP,UAM sau un ciur (tren de pamant).
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6556 Data de inscriere : 30/01/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 20 Noi - 10:57
semnalul se vedea si chiar a fost pus pe liber marfa era tractata de o locomotiva frantuzeasca cu containere linia 9 era mai libera avand doar in capatul celalalt tren Regio spre Caransebes restul de la 10 in sus erau cu marfare doar ca mecanicul de pe utilaj il rugase pe mecanicul de pe marfa sa dea un pic inapoi....
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6453 Data de inscriere : 30/03/2010
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 20 Noi - 11:02
Ceva nu se leaga... De ce sa dea inapoi daca vedea semnalul? Cum sa dea inapoi daca avea pantograful jos? Si de ce nu l-a bagat la 9 daca stia ca era mai mult loc?