Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7654 Data de inscriere : 25/08/2008
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 13 Sept 2013, 21:39
Amigos, replica mea era cu caracter peiorativ(ceva legat de sula si rai), la cineva care zicea ca nu vrea euthanasie dar nici caini nu vrea in gari! Voi o tineti langa:lol:!
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 14 Sept 2013, 18:06
In Anglia Eurostarul este alimentat la 750v printrun conductor lateral la fel ca cel de la metrou?
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 14 Sept 2013, 18:56
Până s-a făcut HighSpeed 1, se foloseau trenuri care permiteau şi alimentarea din şina a 3a. Din ce ne spune vocea de pe fundal, ar fi 660 V c.c.. Interesant că se face referire şi la faptul că în Marea Britanie e obligatoriu să fluieri când treci pe lângă trenuri oprite la peron
_________________ :TTT:
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 30/01/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 15 Sept 2013, 09:56
ce spune legea pe drumul pe care fac eu naveta sunt portiuni in care nu ma pot baga pe margine cand o masina imi vine din fata iar una din spate cum se procedeaza? multi arbusti crescuti pe margine ....
Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8442 Data de inscriere : 18/04/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 15 Sept 2013, 11:56
Dr2005 a scris:
Interesant că se face referire şi la faptul că în Marea Britanie e obligatoriu să fluieri când treci pe lângă trenuri oprite la peron
Ar trebui trecuta chestia asta si in instructie la noi, multi mecanici am vazut ca totusi practica acest lucru. Pana la urma nu sti cui, pe ce parte ii vine sa coboare si sa nu sara direct in fata trenului. ( la noi )
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 15 Sept 2013, 12:02
Chiar dacă fluieri când treci pe lângă un tren oprit tot se găsesc să treacă prin fața trenului unii inconștienți. Ieri în Săvârșin era oprit în gară 13024 la linia 3, iar la linia 2 a trecut un tren de marfă. Câțiva au coborât pe partea fără peron (între liniile 2 și 3) pentru a nu aștepta pe peron până pleacă trenul. Chiar dacă mecanicul de la marfă a dat goarne ei tot au trecut prin fața lui.
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 15 Sept 2013, 12:22
La noi IDM de obicei îi transmite mecanicului că încrucişează cu tren de călători şi să dea semnale de atenţie. Probabil aşa e scris în instrucţie.
Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8442 Data de inscriere : 18/04/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 15 Sept 2013, 12:24
Totusi e bine sa se atentioneze acustic, ca mai sunt inconstienti asta-i treaba lor, e viata lor. Insa nu toti sunt asa ( din cate am vazut ) unii poate chiar nu isi dau seama ca vine trenul iar acele semnale chiar sunt de folos si raman in locul in care sunt. Ca tot vorbim de inconstienti, acum cateva zile la iesire din Ramnicu Vacea spre Sibiu, exact la 200 m de gara. O femeie se plimba pe langa linii de ziceai ca e posedata, efectiv se uita in toate pertile, era aeriana ( nici nu stiu sa explic ), trenul era la 30 de metrii de ea, mecanicul dadea si dadea goarne, ea nimi se intorcea cu spatele ( era fix langa linie ), se uita pe sus, in ultima secunda s-a dat la o parte, si atunci nu ca a sarit, s-a pus lent in miscare. Daca era sa o loveasca o " mangaia " putin cu partea laterala. ( era AM Deiro ) Nu era ceva grav, insa grav este ca oamenii de genul acest pot fi suprinsi de un tren ce nu are 23 km / h, ci care poate avea 80 - 90, si atunci nici ca mai scapa.
@ Vlad : In instructia IDM-ului posibil, din cate stiu in instrctia mecanicilor spune ca semnalele actustice se dau in apropierea unui pasaj rutier, la intrare in tuneluri, inaintea unui pod a carui lungime depaseste 30 de metrii, la intalnirea cu un grup de muncitori la calea ferata, etc. Cazurile sunt multe, acum mecaniul atentioneaza cand considera si el, exemplele pot fi multe, nu stiu daca chiar toate sunt trecute in instructie, dar mai mult ca sigur toate fac parte din conduita preventiva. Oricum este semnalul pentru fluier prezent in cele mai multe cazuri.
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 15 Sept 2013, 12:30
La Floresti Prahova cand coboara din 3003, si coboara destui aia care se duc la Baicoi-Plopeni coboara pe partea cu gara dar ceilalti care sunt din Floresti trec liniile cand Regiotransul tranziteaza gara cu peste suta...
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 15 Sept 2013, 12:49
Vlad a scris:
La noi IDM de obicei îi transmite mecanicului că încrucişează cu tren de călători şi să dea semnale de atenţie. Probabil aşa e scris în instrucţie.
Sau iti mai pune galben la intrare si sa opresti cu peron pana da plecarea la trenul regio sau sa il lasi mai incet
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 15 Sept 2013, 13:06
Am mai întâlnit cazuri în care trenul InterRegio a trecut în abatere, iar trenul Regio era oprit pe directă.
lapsanszkitamas V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1218 Varsta : 29 Localizare : Orasul trandafirilor Reputatie : 5791 Data de inscriere : 21/07/2012
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 18 Sept 2013, 08:29
Eu am o harta pe care M200 intre Arpas si Porumbacu apare ca si linie inchisa". Mai e valabila harta?
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 18 Sept 2013, 08:39
Nu mai e închisă de vreo 3 ani.
_________________ :TTT:
vanchorusebulgaria V.I.P Member
Numarul mesajelor : 323 Reputatie : 5414 Data de inscriere : 09/01/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 21 Sept 2013, 23:30
Hello I have some questions about traveling with CITYSTAR group ticket to Hungary if somebody has tried and could help me
My questions are the following : can I travel on different routes for example onward journey with Ister through Arad and return with Corona through Deda ? Also I've heard that through the validity of ticket which is one month can be made stops everywhere on route and you can stay there as much as time you want. But have no idea if I can use trains in intern traffic or it should be just international ones. And finally I have a question of what is the seat reservation or IC category price I should pay if using train Ister on that route or Dacia. I want to travel onward and return with train Ister but during return journey to stop at Sighisoara and travel with intern trains from there to Bucharest. Is it possible with Citystar to Hungary or not ? Hope my questions were clear. Thanks in advance
Best regards Ivan, Ruse
cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 22 Sept 2013, 23:09
E normal ca un tren de calatori sa fie garat pe o linie fara peron? De exemplu in Veresti M500 trenurile care vin spre/dinspre Botosani sunt deseori garate la linia 5 de cand s-a scos diagonala din capatul x. Asta se intampla cand sosesc in statie cam la aceeasi ora fara intarzieri RE5582 Botosani-Bucuresti la linia 4 , R5566 Suceava-Botosani la linia 5 fara peron, IR 1831 Iasi-Cluj la linia 3 si R 5606 Suceava - Iasi la linia 2.
Se poate face reclamatie la CFR Calatori in acest sens?