Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8694 Data de inscriere : 09/01/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 23 Dec 2013, 20:55
Cu ce material rulant se fac trenurile regio pe Urziceni-Ploiesti Sud?
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 23 Dec 2013, 21:05
Malaxa 900 sau LDH + TE.
_________________ :TTT:
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14507 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 23 Dec 2013, 21:39
@spiderpc Si in Bucuresti s-a montat rampa de urcare/coborare auto in si din tren in zona garii Basarab mai spre IDM unde se termina una dintre liniile Remizei L.E. Basarab.
lapsanszkitamas V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1218 Varsta : 29 Localizare : Orasul trandafirilor Reputatie : 5796 Data de inscriere : 21/07/2012
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 24 Dec 2013, 00:45
eu sunt singurul enervat la culme de noul site CRE Calatori? stie cineva o sursa din care pot scoate la imprimanta mersul trenurilor pe o statie? nu pot copy+paste-ui de pe informaremt.ro fiindca 1. numarul trenurilor este o imagine si 2. nu mai exista optiunea de a vedea toate trenurile care trec printr-o statie care este capat de linie (TgMures, Razboieni, Deda etc)
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 24 Dec 2013, 01:21
AlexD a scris:
Cu ce material rulant se fac trenurile regio pe Urziceni-Ploiesti Sud?
Malaxe 900, Ldh/DA + 3-4 vag 19/20-55 sau TE.
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8694 Data de inscriere : 09/01/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 24 Dec 2013, 08:52
Multam.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 26 Dec 2013, 10:07
De ce nu s-a instalat CEL pe sectile M310 si 300 in detrimentul 212 si 510? Oare nu se ia in considerare traficul sau pe ce criteriu?
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7376 Data de inscriere : 18/11/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 27 Dec 2013, 21:06
Ce s-a intamplat cu vagonele 21-76 si 10-91, ca nu le mai vad prin Moldova?
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11660 Data de inscriere : 08/09/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 27 Dec 2013, 23:02
Un 21-76 a ajuns luni de la Iași cu 1837.
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 28 Dec 2013, 07:39
sunt pe trenul IR 1663/1668 Buc.Nord-Iasi si retur.
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15509 Data de inscriere : 06/03/2009
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 29 Dec 2013, 18:27
In ultima perioada mereu in silozurile de pe M800 vad ca este activitate ca niciodata. Toata toamna, silozurile din Fundulea, Sarulesti, Lehliu, Ciulnita, erau pline cu vagoane de cereale. Dar de cate ori era nevoie de manevrarea vagoanelor, se foloseau doua locomotive. Una de la CFR Marfa, iar alta, una din LDH-urile 25 care se gasesc in silozuri. Locomotivele ale CFR Marfa, de cele mai multe ori LDH125, imping vagoanele cu spatele pana la intrarea in siloz, iar de acolo sunt preluate de locomotivele silozului, LDH25. Niciodata nu am vazut intrate locomotive CFR Marfa in siloz, si niciodata nu am vazut sa iasa locomotivele LDH25 de portile silozului! Oare nu au voie?
cnusi
Numarul mesajelor : 80 Reputatie : 4851 Data de inscriere : 07/11/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 29 Dec 2013, 18:36
depinde cum au contractul făcut,poate acele LDH-uri nu au autorizaţie decât pe linii industriale
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12462 Data de inscriere : 09/07/2009
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 30 Dec 2013, 23:10
Cineva a filmat intrarea in Sibiu cu un tren IR. La minutul 1:15 se poate vedea cum trenul depaseste in viteza o TN cu bariera mecanica insa cu bratul barierei ridicat. Considerand ca bariera era defecta la momentul respectiv, mecanicul nu trebuia sa reduca viteza pe acolo ?
Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8674 Data de inscriere : 19/04/2009
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 30 Dec 2013, 23:13
Vazand ca e bariera mecanica, poate a facut pazitorul greseala pe care o fac multi: Cand locomotiva ajunge pe trecere pazitorul deja ridica bariera. Am vazut in mai multe locuri ca se practica asa. Sa te uiti si la filmarea mea la minutul 36:13
Desiro256 Fotograful anului
Numarul mesajelor : 1171 Varsta : 30 Localizare : Sibiu Reputatie : 6449 Data de inscriere : 19/09/2010
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 30 Dec 2013, 23:32
Bariera respectivă e desființată de ani buni. S-a renunțat la ea, deoarece traficul de mașini este foarte scăzut și deservea doar Baza Sportivă Pompierul din cartierul Ștrand.