| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+101alexmorph3us Costin.B phnegativ mariushal nenuandrei Raduku09 cristi.florea.9085 ANDU2100HP c o r v i n cortexedge DAS 2011 Desiro256 cnusi buldozer2 seby1998 ionutz85 alexpopa Mushu apmatei Vale Spartan1948 Luna stefan_br raoul Balto BlueLight alex1987 FeroFan97 ALEXCFR Tomi13leu Dutzu spiderpc marius_catalin84 CalinPiatraNeamt get. user dezactivat... andreiutzu DPS Czirjak Arpad cristi ar TonyGFR billy752-istu riciu Fantaghiro cristy79 Rarau florin.lifticariu COSTACHE MIHAIL ionutz72 Caravelle_Zg allred cristi_tgv alinx3330 Katalin4653 Amiralul George Petre_IFTE MariusM Hurricane maris.constantin Vitosa cont dezactivat . redeme ldh80 @ndrey Ciprian NicuS TVlad vanchorusebulgaria Teodor AlexD Simply18 rich1974 lapsanszkitamas cardinal AndiCFR AndreiCFRbv Radu Tudor Cont dezactivat Adrian78 rizelgeorgel2004 Jhonyla cristi CFR Bobby_TM IonutCFR2009 cfr500 Dr2005 kristi kkk Razvan Tudor Andrey_tm unguru22 razvan - trenuri mureseanu_976 Norbi DUAL Adirmvl Nesebar mihaiuc Vlad decward valentina04 105 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Fantaghiro
Numarul mesajelor : 10 Localizare : Oradea-Buc-Constanta Reputatie : 4078 Data de inscriere : 04/10/2013
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 28 Oct 2013, 07:18 | |
| - adirmvl a scris:
- Mi-am luat azi cardul vietii TrenPlus. Stiu ca erau ceva discutii pe forum despre calitatea... produsului. In sensul ca se poate sterge scrisul. Are cineva niste ponturi despre cum se poate mastra mai bine? Ma gandesc ca o folie ar trebui sa fie de folos.
L-am avut timp de un an, l-am utilizat mult, scrisul a ramas intact, fara sa-l tin intr-o folie. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18750 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24327 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 29 Oct 2013, 18:43 | |
| Ce fel de trenuri circula cu numerotarea 17xxx?Ieri era intre Deva si Simeria DHC603 si o rama Z5100 probabil defecta |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 29 Oct 2013, 18:59 | |
| Locomotive izolate CFR Călători.
Este un topic la TRENURI cu reguli de numerotare. |
|
| |
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6556 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 29 Oct 2013, 19:09 | |
| de ce nu au toate indusi (inductori nu stiu cum sa le zic)? am inteles ca drezinele nu au poate se evita acel accident plus de asta mecanicii sunt cam grabiti in Timisoara Nord linia 5 are 20 km/h (inainte de pasarela fiind destabilizata) dar ei trec cu 30 se poate intampla ceva? precizez ca intr-o parte a linie e sapat pe langa ea sunt portiuni mici in care e stramba sina traverse sparte si lipsa pietrii acolo unde este sapat nici la nivel nu prea mai e |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 29 Oct 2013, 19:50 | |
| Ce lucrări au loc în Timișoara Nord? Zilele trecute era scos un macaz pe partea dreaptă, spre Ronaț, în zona liniei care intră în depoul de locomotive. |
|
| |
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6556 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 29 Oct 2013, 19:59 | |
| cam in dreptul Bega Marutim se lucreaza la refacerea teransamentului la o portiune de cale ferata s-a inceput deja turnarea nisipului |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 30 Oct 2013, 08:50 | |
| Se schimba macazurile de acces la liniile peron, de la 6 incolo.
|
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 30 Oct 2013, 09:15 | |
| Dacă îmi permiteţi să fiu puţin riguros, corect era "se schimbă aparatele de cale" adică tot ansamblul, de la şine, traverse, la mecanism. Macazul e partea mobilă a aparatului de cale (ac, contraac, etc). Când spui că se schimbă macazul se poate înţelege şi trecerea lui de pe directă pe abătută sau invers. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 30 Oct 2013, 12:37 | |
| Ce stiti despre actiune gindita de specialistii CFR, prin care partizile de manevra si de tren sint scolarizate in depouri pentru a sti sa intervina la locomotiva pentru oprirea acesteia in cazul in care mecanicului i se intimpla ceva si nu mai poate conduce trenul?
Se desfasoara in aceste zile, la scoala personalului in depouri. _________
intrebari: cum poate ajunge manevrantul sau cineva din partida trenului in locomotiva in caz de urgenta? locomotiva nu are instalatie de siguranta si vigilenta?
_____________ se da si un test grila, am inteles ca exista si intrebarea cum se izoleaza frina automata la automotor? eu nu ma pricep deloc, dar daca izolezi frina automata nu se da defect? |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7573 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 30 Oct 2013, 17:57 | |
| Are cineva un BAR mai vechi de martie 2009 pentru M300/M500 ? Ma intereseaza doar "bucata" Bucuresti-Brazi. Mersi anticipat ! |
|
| |
@ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6453 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 30 Oct 2013, 22:08 | |
| - dan tm a scris:
- Ce stiti despre actiune gindita de specialistii CFR, prin care partizile de manevra si de tren sint scolarizate in depouri pentru a sti sa intervina la locomotiva pentru oprirea acesteia in cazul in care mecanicului i se intimpla ceva si nu mai poate conduce trenul?
Se desfasoara in aceste zile, la scoala personalului in depouri. _________
intrebari: cum poate ajunge manevrantul sau cineva din partida trenului in locomotiva in caz de urgenta? locomotiva nu are instalatie de siguranta si vigilenta?
_____________ se da si un test grila, am inteles ca exista si intrebarea cum se izoleaza frina automata la automotor? eu nu ma pricep deloc, dar daca izolezi frina automata nu se da defect? la conducerea trenurilor/efectuare manevrei in sistem simplificat ambele, al doilea agent are anumite indatoriri,respectiv seful( conducatorul manevrei) de manevra sa fie pe locomotiva cand mecanicul parasese postul de conducere ( dupa ce asigura cu frana de mana si deconecteaza de la sursa principala de energie) iar la trenurile de calatori ce vor circula pe pante mari( anexa12) al doilea agent al trenului ( seful de tren) obligatoriu va fi prezent la mecancul de locomotiva in prima statie de la varful pante is va urca i ncabina de conducere insotind mecanicul pana la prima statie de la baza pantei ,prezenta acestuia fiind obligatorie pentru a lua toate masurile de oprire,asigurate si ajutor in caz de pierdere a capacitatii mecanicului de conducere a trenului,indiferent de situatie!;acesta presupune conform schemei sinoptice afisata obligatoriu in cabina de conducere a fiecarei locomotive,pentru fiecare tip de locomotiva/automotor franarea rapida a trenului,oprirea motorului diesel/deconectarea disjunctorului locomotivei electrice/inchiderea controlerului si apoi asigurarea cu frana de mana a locomotivei (darea semnalelor de stragere a franelor de mana necesare a fi stranse pentru asiguraea pe loc a trenului,solicitarea ajutoprului prin RTF la pirma statie ,s.a.m.d. ). |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 31 Oct 2013, 18:58 | |
| EA-urile sint suedeze, DA-urile elvetiene, EC-urile de la iugoslavi. Dar H-urile? |
|
| |
andreiutzu
Numarul mesajelor : 168 Reputatie : 5118 Data de inscriere : 05/05/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 31 Oct 2013, 19:34 | |
| EC-urile tot sudeze...romanii au luat licenta pt CO-CO iugoslavii pentru BO-BO! |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 31 Oct 2013, 19:45 | |
| Mersi! |
|
| |
@ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6453 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 31 Oct 2013, 20:41 | |
| - adirmvl a scris:
- EA-urile sint suedeze, DA-urile elvetiene, EC-urile de la iugoslavi. Dar H-urile?
H-urile tot elvetiene sunt. EC-ul este rezultatul unui consortiu de constructori europeni de locomotive rezultat sub spectrul unificarii tractiunii eelctrice feroviare la 25 kv 50 hz ,seria initiala fiind construita la SGP( daca nu ma insel) rezultatul fiind locomotivele electrice seria 1044,apoi surorile Jz 441/ 040 EC la CFR . |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
|
| |
| Întrebări şi răspunsuri | |
|