| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+101alexmorph3us Costin.B phnegativ mariushal nenuandrei Raduku09 cristi.florea.9085 ANDU2100HP c o r v i n cortexedge DAS 2011 Desiro256 cnusi buldozer2 seby1998 ionutz85 alexpopa Mushu apmatei Vale Spartan1948 Luna stefan_br raoul Balto BlueLight alex1987 FeroFan97 ALEXCFR Tomi13leu Dutzu spiderpc marius_catalin84 CalinPiatraNeamt get. user dezactivat... andreiutzu DPS Czirjak Arpad cristi ar TonyGFR billy752-istu riciu Fantaghiro cristy79 Rarau florin.lifticariu COSTACHE MIHAIL ionutz72 Caravelle_Zg allred cristi_tgv alinx3330 Katalin4653 Amiralul George Petre_IFTE MariusM Hurricane maris.constantin Vitosa cont dezactivat . redeme ldh80 @ndrey Ciprian NicuS TVlad vanchorusebulgaria Teodor AlexD Simply18 rich1974 lapsanszkitamas cardinal AndiCFR AndreiCFRbv Radu Tudor Cont dezactivat Adrian78 rizelgeorgel2004 Jhonyla cristi CFR Bobby_TM IonutCFR2009 cfr500 Dr2005 kristi kkk Razvan Tudor Andrey_tm unguru22 razvan - trenuri mureseanu_976 Norbi DUAL Adirmvl Nesebar mihaiuc Vlad decward valentina04 105 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6556 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 20 Noi 2013, 11:12 | |
| deci marfa avea locomotiva oprita complet cu pantograful jos de acea a zis la mecanicul de pe utilaj sa il impinga cel de pe SSP a vrut sa treaca cu tot utilajul dupa semnal iar de ce nu la bagat pe linia 9 ... doar cei de la turn pot sti asta |
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6453 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 20 Noi 2013, 11:20 | |
| Pai,in turn nu era prietena ta? Nu erai si tu acolo? Cum ai auzit conversatia radio? In fine,ca raspuns la intrebarea ta initiala, nu avea cum impinge SSP-ul marfa.Pentru ca sigur era infranata in aer daca avea pantograful jos,iar ca sa il alimenteze cu aer trebuia sa ridice pantograful... |
|
| |
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6556 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 20 Noi 2013, 11:35 | |
| prietena mea lucreaza la Ortisoara si daca tot mergea spre Arad SSP-ul iar eu acasa de la lucru (lucram ca paza la Simc atunci) mergeam pana la Ortisoara am decis sa merg cu ei intamplarea a fost in Timisoara Nord utilajul era foarte aproape de tampoanele locomotivei si prin geam au discutat cei doi mecanici -te rog nu poti sa dai mai in spate? sa am si eu loc? -nu ma poti impinge? -nu am voie ... |
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6453 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 20 Noi 2013, 11:38 | |
| Am inteles. Asta e, dar tot nu inteleg de ce,daca vedea semnalul... |
|
| |
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6556 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 20 Noi 2013, 11:44 | |
| poate ca ii era frica ca turnul sa nu reuseasca sa puna pe liber si totusi au reusit mai am o intrebare pentru tine ca sa nu il puna pe liber cat trebuia sa fie trecut peste semnal utilajul? |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 20 Noi 2013, 11:55 | |
| Depinde unde e joanta izolantă. Dacă prima osie trece de joanta izolantă a semnalului atunci secţiunea de după semnal "cade" iar semnalul se anulează/nu se poate pune pe liber |
|
| |
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6556 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 20 Noi 2013, 11:58 | |
| a deci joanta... eu pana acum credeam ca indusii fac treaba asta |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 20 Noi 2013, 12:08 | |
| Induşii nu au nici o treabă cu asta, plus că nu toate semnalele au induşi (mă refer la cele de manevră).
Toată treaba e cu secţiunile de linie. Dacă una din secţiunile de după semnal e ocupată (sau căzută) semnalul nu se pune pe liber sau se anulează, după caz. |
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6453 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 20 Noi 2013, 12:11 | |
| Cu verde limita vizibilitate semnal,cu rosu joanta izolata,albastru tren. Cum este in imagine,trenul este garat la urma chiar daca este dincolo de semnal. Practic joantele "dicteaza" lungimea utila a liniei,care poate diferi in sens X fata de sens Y. Pozitionarea joantelor fata de semnal este in functie de teren,si nu este aceeasi la fiecare linie sau statie. Evident ca indusii sunt in dreptul semnalului si il franeaza daca depaseste. Lungimea de la semnal la joanta,nu am vazut-o niciodata la mai mult de vreo 5m,acum instructional nu stiu cat poate fi maxim. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 20 Noi 2013, 12:20 | |
| - ionutz72 a scris:
Lungimea de la semnal la joanta,nu am vazut-o niciodata la mai mult de vreo 5m,acum instructional nu stiu cat poate fi maxim. Se poate şi mai mult de 5m. Am văzut cazuri în care joanta era atât de departe de semnal încât încăpeau lejer o locomotivă şi un vagon între cele 2. De exemplu la Dolhasca, joanta izolantă a semnalului XIIP e mai departe. Odată a oprit trenul în gară, iar semnalul XIIP era în dreptul geamului meu (eram la jumatea primului vagon) şi era pe liber, semn că locomotiva nu ajunsese la joanta izolantă. |
|
| |
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6556 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 20 Noi 2013, 12:21 | |
| deci asta era bun am citit cum ca indusii sunt pentru siguranta circulatiei in caz ca un tren trece pe rosu dar nu toate vehiculele feroviare sunt echipate cu indusi ... |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 20 Noi 2013, 12:26 | |
| Inductorul te frânează dacă:
- semnalul e pe roşu (inductor de 2000Hz) - semnalul e pe: galben, galben-galben sau galben clipitor dacă mecanicul nu apasă butonul atenţie (inductor de 1000 Hz) - viteza de deplasare e prea mare înaintea unui semnal pe roşu (inductorul de 500 Hz care se montează cu circa 200-300m înaintea unui semnal)
Inductorul se poate monta şi la un indicator de restricţie de viteză. |
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6453 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 20 Noi 2013, 12:31 | |
| - Vlad a scris:
- ...inductorul de 500 Hz care se montează cu circa 200-300m înaintea unui semnal...
In general pe liniile directe si in curenta. |
|
| |
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6556 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 20 Noi 2013, 12:32 | |
| Vlad profesorul meu ia sa te mai intreb ceva in cazul statiei Ortisoara (poate cunosti gara) cand intra un tren dinspre Vinga trebuie sa puna bariera desi trenul are oprire in statie multi soferi nu stiu asta si injura ete asta pune bariera dar nu vine niciun tren... (dar de fapt intra unul din directia Vinga) poate intelegi ce vreau sa zic |
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6453 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 20 Noi 2013, 12:37 | |
| La pasajul asta? http://goo.gl/maps/rZx9J De ce nu iti intrebi prietena? Este specificat sigur in Instructia de manipulare a statiei. Dupa harta pare in incinta statiei,pe continuarea parcursului de iesire(sau chiar inclus in el),si probabil este o conditie in instalatie. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
|
| |
| Întrebări şi răspunsuri | |
|