Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Întrebări şi răspunsuri

In jos 
+101
alexmorph3us
Costin.B
phnegativ
mariushal
nenuandrei
Raduku09
cristi.florea.9085
ANDU2100HP
c o r v i n
cortexedge
DAS 2011
Desiro256
cnusi
buldozer2
seby1998
ionutz85
alexpopa
Mushu
apmatei
Vale
Spartan1948
Luna
stefan_br
raoul
Balto
BlueLight
alex1987
FeroFan97
ALEXCFR
Tomi13leu
Dutzu
spiderpc
marius_catalin84
CalinPiatraNeamt
get.
user dezactivat...
andreiutzu
DPS
Czirjak Arpad
cristi ar
TonyGFR
billy752-istu
riciu
Fantaghiro
cristy79
Rarau
florin.lifticariu
COSTACHE MIHAIL
ionutz72
Caravelle_Zg
allred
cristi_tgv
alinx3330
Katalin4653
Amiralul
George
Petre_IFTE
MariusM
Hurricane
maris.constantin
Vitosa
cont dezactivat .
redeme
ldh80
@ndrey
Ciprian
NicuS
TVlad
vanchorusebulgaria
Teodor
AlexD
Simply18
rich1974
lapsanszkitamas
cardinal
AndiCFR
AndreiCFRbv
Radu Tudor
Cont dezactivat
Adrian78
rizelgeorgel2004
Jhonyla
cristi CFR
Bobby_TM
IonutCFR2009
cfr500
Dr2005
kristi kkk
Razvan Tudor
Andrey_tm
unguru22
razvan - trenuri
mureseanu_976
Norbi
DUAL
Adirmvl
Nesebar
mihaiuc
Vlad
decward
valentina04
105 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 39 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13811
Data de inscriere : 08/04/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 11 Icon_minitimeLun 30 Sept 2013, 20:12

Amiralul a scris:
Asa s-ar putea,daca ar fi trei EA-uri ar rupe cupla la vagon daca trag toate trei un tren greu,plus probleme in catenara din cauza curentului mare absorbit.
Probleme la catenară nu văd de ce ar fi. Dacă sunt 3 locomotive, una în faţă, una la miloc şi o împingătoare nu tot atâta curent folosesc?
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13281
Data de inscriere : 05/01/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 11 Icon_minitimeLun 30 Sept 2013, 21:08

Pai e vorba de lungimea cablului intre cele 2 puncte de alimentare .. Am observat si eu pe dincolo in special la liniile de curent continuu 1,5 kV si 3 kV , ca ,daca sunt 2 locomotive in capul trenului prima va merge cu primul pantograf(in directia de mers) ridicat,iar a 2'a cu cel de-al 2'lea.
Alt motiv e convoiul .. Posibil ca nu foarte multe poduri sa poata sustine 3 EA uri.Acum se fac calculele dupa LM71 ,care nu e destul de acoperitor si pentru 3 EA'uri.Stasul vechi cred ca suporta mai mult!
Convoiul LM71 (250 kN = 25.09 t-forta)
Întrebări şi răspunsuri - Pagina 11 J10568b-g12
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 902
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6457
Data de inscriere : 26/09/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 11 Icon_minitimeMar 01 Oct 2013, 11:50

Vlad a scris:
Ştiu că regula era maxim 3 locomotive legate una după alta din cauza tonajului mare.
Poate s-au modificat reglementările şi a scăzut numărul la 2 locomotive din cauza infrastructurii proaste de la noi.
Numartul maxim de locomotive admise in remorcarea unui tren este de 3 un cap 2 intercalate is o impingatoare,vorbim efectiv de locomotive active, nu reci si transportate in tren/sau dupa ultima locomotiva activa.
stabilirea felui in care se remorca trenurile se face individual, pe sectii ,si tipuri de locomotiva, insa ca un exemplu, cu doua locomotive in cap tonajul va fi mai mic intotdeauna decat daca a doua ar fi folosita pe post de inpingatoare.
Intercalare se foloseste pe sectii cu profil foarte greu si /sau la trenuri lungi precum si acolo unde este necesara fractionarea trenului.
Asezarea locomotovelor depine si este conditionata de podurile care nu permit doua locomotiva sau mai multe locomotive asezate una dupa alta fie active sau nu.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Întrebări şi răspunsuri - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 11 Icon_minitimeMar 01 Oct 2013, 13:06

Nu cumva e vorba de o folosire mai judicioasa a locomotivelor?

Se stie ca erau cite trei nu pentru tractiune ci pentru a evita plata TUI a locomotivelor izolate.

Faptul ca e o locomotiva intercalata nu poate insemna ca trenul se descompune in parcurs?
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Întrebări şi răspunsuri - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 11 Icon_minitimeMier 02 Oct 2013, 12:23

Eu am pozat in februarie 3 aici in Gara de Nord si vorba aia, nu e zona de munte, probabil erau transportate undeva fara plata TUI.

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 11 P2080186_zps7bb7f57c

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18770
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24351
Data de inscriere : 05/10/2010

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 11 Icon_minitimeMier 02 Oct 2013, 12:59

Eu nu stiu sa exista tripla tractiune se foloseste dubla tractiune in fata si impingatoare la urma..Din cate stiu nu ar rezista cupla de la ultima locomotiva si tren la o forta asa mare de tractiune maximul e de 840KN echivalentul a doua locomotive EA


Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Mier 02 Oct 2013, 13:57, editata de 1 ori
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13811
Data de inscriere : 08/04/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 11 Icon_minitimeMier 02 Oct 2013, 13:40

Triplă tracţiune cu toate 3 în faţă nu.
În poza lui DanTm, mai mult ca sigur doar prima locomotivă trage.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Întrebări şi răspunsuri - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 11 Icon_minitimeMier 02 Oct 2013, 14:20

Art.6. (1) Remorcarea trenurilor de călători se face cu una până la trei locomotive aşezate în capul trenului, la care se mai poate ataşa una locomotivă împingătoare legată la tren şi frână; remorcarea trenurilor de călători formate din automotoare şi/sau rame se stabileşte prin reglementări proprii elaborate de către OTF – şi avizate de Autoritatea Feroviară Română – AFER.

Acuma eu le vad pe toate cu pantograful sus, intreb, se transporta inactive dar cu pantograful sus? adica sa aiba pantograful pentru serviciile auxiliare dar sa nu traga?

Nu cunosc aceste detalii. Am vazut si cu 3 locomotive in cap dar cu ultima avind pantograful coborit.


Instructia vad ca scrie doar de trenuri de calatori.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18770
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24351
Data de inscriere : 05/10/2010

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 11 Icon_minitimeMier 02 Oct 2013, 14:26

Instructia aia e comunista si depasita demult fata de realitate..A treia circula cu pantograful jos deoarece inainte de a trece prin ZN ar fi trebuit sa opreasca trenu si sa coboare a treia locomotiva pantografu
Eu nu am vazut nici pe vremea lui Ceasca trenuri de calatori in tripla tractiune efectiva
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13811
Data de inscriere : 08/04/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 11 Icon_minitimeMier 02 Oct 2013, 14:27

Celelalte 2 sunt active, dar nu trag.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Întrebări şi răspunsuri - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 11 Icon_minitimeMier 02 Oct 2013, 14:36

intrebare:

statiile de cale ferata au capacitate de garare sau de parcare?

Am dat de instructia de calcul a capacitatii statiilor si acolo am gasit ca statiile au capacitatea de garare.

Am ramas destul de uimit deaorece sint familiarizat cu termenul de garare, cel putin in domeniul feroviar.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13811
Data de inscriere : 08/04/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 11 Icon_minitimeMier 02 Oct 2013, 14:41

Dacă au capacitate de parcare, adică dacă se poate lăsa o garnitură pe una din liniile staţiei, la asta vă referiţi?
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Întrebări şi răspunsuri - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 11 Icon_minitimeMier 02 Oct 2013, 14:50

Ma refer daca in acest domeniu nu se folosea inainte termenul de capacitatea de garare?
Sau termenul de garare se foloseste doar pentru intrarea trenului in gara?
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13811
Data de inscriere : 08/04/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 11 Icon_minitimeMier 02 Oct 2013, 15:04

A gara înseamnă a duce/manevra un tren sau o locomotivă pe o linie sau într-un depou/remiză

Linia de garare este linia unde se poate gara.

Garare = acţiunea de a gara şi rezultatul acesteia.

Capacitatea de garare a une staţii, dacă nu mă înşel, reprezintă numărul de vehicule feroviare care pot fi garate pe liniile (de garare) ale staţiei respective.

Nu ştiu dacă se folosea termenul ăsta şi înainte.
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 902
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6457
Data de inscriere : 26/09/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 11 Icon_minitimeMier 02 Oct 2013, 16:32

adrian78 a scris:
Instructia aia e comunista si depasita demult fata de realitate..A treia circula cu pantograful jos deoarece inainte de a trece prin ZN ar fi trebuit sa opreasca trenu si sa coboare a treia locomotiva pantografu
Eu nu am vazut nici pe vremea lui Ceasca trenuri de calatori in tripla tractiune efectiva
Nu e mai comunista decat cei de atunci sigur,si sa si schimbat intre timp instructia ,chiar culmea in mod mai prost decat atunci.. in anumite cazuri situatii.
Nu este depasita de realitate precum sunt altii in MOD SIGUR !
Pune mana si documenteazate si apoi da de bun un citat.
Daca nu ai vazut nu inseamna ca nu a existat vreodata sau ca nu sa folosit; ea spune ca se poate folosi acest mod de tractiune nu si ce tip de locomotiva, dar spune ca se stabileste modul de remorcare in functie de sectie.tip de locomotiva si tip de tren,toate acestea combinate.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Întrebări şi răspunsuri - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 11 Icon_minitime

Sus In jos
 
Întrebări şi răspunsuri
Sus 
Pagina 11 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 39 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Întrebări şi răspunsuri
» Revista presei
» Întrebări şi răspunsuri
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» INTREBARI SI RASPUNSURI

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: