| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+101alexmorph3us Costin.B phnegativ mariushal nenuandrei Raduku09 cristi.florea.9085 ANDU2100HP c o r v i n cortexedge DAS 2011 Desiro256 cnusi buldozer2 seby1998 ionutz85 alexpopa Mushu apmatei Vale Spartan1948 Luna stefan_br raoul Balto BlueLight alex1987 FeroFan97 ALEXCFR Tomi13leu Dutzu spiderpc marius_catalin84 CalinPiatraNeamt get. user dezactivat... andreiutzu DPS Czirjak Arpad cristi ar TonyGFR billy752-istu riciu Fantaghiro cristy79 Rarau florin.lifticariu COSTACHE MIHAIL ionutz72 Caravelle_Zg allred cristi_tgv alinx3330 Katalin4653 Amiralul George Petre_IFTE MariusM Hurricane maris.constantin Vitosa cont dezactivat . redeme ldh80 @ndrey Ciprian NicuS TVlad vanchorusebulgaria Teodor AlexD Simply18 rich1974 lapsanszkitamas cardinal AndiCFR AndreiCFRbv Radu Tudor Cont dezactivat Adrian78 rizelgeorgel2004 Jhonyla cristi CFR Bobby_TM IonutCFR2009 cfr500 Dr2005 kristi kkk Razvan Tudor Andrey_tm unguru22 razvan - trenuri mureseanu_976 Norbi DUAL Adirmvl Nesebar mihaiuc Vlad decward valentina04 105 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13811 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 30 Sept 2013, 20:12 | |
| - Amiralul a scris:
- Asa s-ar putea,daca ar fi trei EA-uri ar rupe cupla la vagon daca trag toate trei un tren greu,plus probleme in catenara din cauza curentului mare absorbit.
Probleme la catenară nu văd de ce ar fi. Dacă sunt 3 locomotive, una în faţă, una la miloc şi o împingătoare nu tot atâta curent folosesc? |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13281 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 30 Sept 2013, 21:08 | |
| Pai e vorba de lungimea cablului intre cele 2 puncte de alimentare .. Am observat si eu pe dincolo in special la liniile de curent continuu 1,5 kV si 3 kV , ca ,daca sunt 2 locomotive in capul trenului prima va merge cu primul pantograf(in directia de mers) ridicat,iar a 2'a cu cel de-al 2'lea. Alt motiv e convoiul .. Posibil ca nu foarte multe poduri sa poata sustine 3 EA uri.Acum se fac calculele dupa LM71 ,care nu e destul de acoperitor si pentru 3 EA'uri.Stasul vechi cred ca suporta mai mult! Convoiul LM71 (250 kN = 25.09 t-forta) |
|
| |
@ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6457 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 01 Oct 2013, 11:50 | |
| - Vlad a scris:
- Ştiu că regula era maxim 3 locomotive legate una după alta din cauza tonajului mare.
Poate s-au modificat reglementările şi a scăzut numărul la 2 locomotive din cauza infrastructurii proaste de la noi. Numartul maxim de locomotive admise in remorcarea unui tren este de 3 un cap 2 intercalate is o impingatoare,vorbim efectiv de locomotive active, nu reci si transportate in tren/sau dupa ultima locomotiva activa. stabilirea felui in care se remorca trenurile se face individual, pe sectii ,si tipuri de locomotiva, insa ca un exemplu, cu doua locomotive in cap tonajul va fi mai mic intotdeauna decat daca a doua ar fi folosita pe post de inpingatoare. Intercalare se foloseste pe sectii cu profil foarte greu si /sau la trenuri lungi precum si acolo unde este necesara fractionarea trenului. Asezarea locomotovelor depine si este conditionata de podurile care nu permit doua locomotiva sau mai multe locomotive asezate una dupa alta fie active sau nu. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 01 Oct 2013, 13:06 | |
| Nu cumva e vorba de o folosire mai judicioasa a locomotivelor?
Se stie ca erau cite trei nu pentru tractiune ci pentru a evita plata TUI a locomotivelor izolate.
Faptul ca e o locomotiva intercalata nu poate insemna ca trenul se descompune in parcurs? |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 02 Oct 2013, 12:23 | |
| Eu am pozat in februarie 3 aici in Gara de Nord si vorba aia, nu e zona de munte, probabil erau transportate undeva fara plata TUI. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18770 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24351 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 02 Oct 2013, 12:59 | |
| Eu nu stiu sa exista tripla tractiune se foloseste dubla tractiune in fata si impingatoare la urma..Din cate stiu nu ar rezista cupla de la ultima locomotiva si tren la o forta asa mare de tractiune maximul e de 840KN echivalentul a doua locomotive EA
Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Mier 02 Oct 2013, 13:57, editata de 1 ori |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13811 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 02 Oct 2013, 13:40 | |
| Triplă tracţiune cu toate 3 în faţă nu. În poza lui DanTm, mai mult ca sigur doar prima locomotivă trage. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 02 Oct 2013, 14:20 | |
| Art.6. (1) Remorcarea trenurilor de călători se face cu una până la trei locomotive aşezate în capul trenului, la care se mai poate ataşa una locomotivă împingătoare legată la tren şi frână; remorcarea trenurilor de călători formate din automotoare şi/sau rame se stabileşte prin reglementări proprii elaborate de către OTF – şi avizate de Autoritatea Feroviară Română – AFER.
Acuma eu le vad pe toate cu pantograful sus, intreb, se transporta inactive dar cu pantograful sus? adica sa aiba pantograful pentru serviciile auxiliare dar sa nu traga?
Nu cunosc aceste detalii. Am vazut si cu 3 locomotive in cap dar cu ultima avind pantograful coborit.
Instructia vad ca scrie doar de trenuri de calatori. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18770 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24351 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 02 Oct 2013, 14:26 | |
| Instructia aia e comunista si depasita demult fata de realitate..A treia circula cu pantograful jos deoarece inainte de a trece prin ZN ar fi trebuit sa opreasca trenu si sa coboare a treia locomotiva pantografu Eu nu am vazut nici pe vremea lui Ceasca trenuri de calatori in tripla tractiune efectiva |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13811 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 02 Oct 2013, 14:27 | |
| Celelalte 2 sunt active, dar nu trag. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 02 Oct 2013, 14:36 | |
| intrebare:
statiile de cale ferata au capacitate de garare sau de parcare?
Am dat de instructia de calcul a capacitatii statiilor si acolo am gasit ca statiile au capacitatea de garare.
Am ramas destul de uimit deaorece sint familiarizat cu termenul de garare, cel putin in domeniul feroviar. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13811 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 02 Oct 2013, 14:41 | |
| Dacă au capacitate de parcare, adică dacă se poate lăsa o garnitură pe una din liniile staţiei, la asta vă referiţi? |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 02 Oct 2013, 14:50 | |
| Ma refer daca in acest domeniu nu se folosea inainte termenul de capacitatea de garare? Sau termenul de garare se foloseste doar pentru intrarea trenului in gara? |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13811 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 02 Oct 2013, 15:04 | |
| A gara înseamnă a duce/manevra un tren sau o locomotivă pe o linie sau într-un depou/remiză
Linia de garare este linia unde se poate gara.
Garare = acţiunea de a gara şi rezultatul acesteia.
Capacitatea de garare a une staţii, dacă nu mă înşel, reprezintă numărul de vehicule feroviare care pot fi garate pe liniile (de garare) ale staţiei respective.
Nu ştiu dacă se folosea termenul ăsta şi înainte. |
|
| |
@ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6457 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 02 Oct 2013, 16:32 | |
| - adrian78 a scris:
- Instructia aia e comunista si depasita demult fata de realitate..A treia circula cu pantograful jos deoarece inainte de a trece prin ZN ar fi trebuit sa opreasca trenu si sa coboare a treia locomotiva pantografu
Eu nu am vazut nici pe vremea lui Ceasca trenuri de calatori in tripla tractiune efectiva Nu e mai comunista decat cei de atunci sigur,si sa si schimbat intre timp instructia ,chiar culmea in mod mai prost decat atunci.. in anumite cazuri situatii. Nu este depasita de realitate precum sunt altii in MOD SIGUR ! Pune mana si documenteazate si apoi da de bun un citat. Daca nu ai vazut nu inseamna ca nu a existat vreodata sau ca nu sa folosit; ea spune ca se poate folosi acest mod de tractiune nu si ce tip de locomotiva, dar spune ca se stabileste modul de remorcare in functie de sectie.tip de locomotiva si tip de tren,toate acestea combinate. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
|
| |
| Întrebări şi răspunsuri | |
|