Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Întrebări şi răspunsuri

In jos 
+101
alexmorph3us
Costin.B
phnegativ
mariushal
nenuandrei
Raduku09
cristi.florea.9085
ANDU2100HP
c o r v i n
cortexedge
DAS 2011
Desiro256
cnusi
buldozer2
seby1998
ionutz85
alexpopa
Mushu
apmatei
Vale
Spartan1948
Luna
stefan_br
raoul
Balto
BlueLight
alex1987
FeroFan97
ALEXCFR
Tomi13leu
Dutzu
spiderpc
marius_catalin84
CalinPiatraNeamt
get.
user dezactivat...
andreiutzu
DPS
Czirjak Arpad
cristi ar
TonyGFR
billy752-istu
riciu
Fantaghiro
cristy79
Rarau
florin.lifticariu
COSTACHE MIHAIL
ionutz72
Caravelle_Zg
allred
cristi_tgv
alinx3330
Katalin4653
Amiralul
George
Petre_IFTE
MariusM
Hurricane
maris.constantin
Vitosa
cont dezactivat .
redeme
ldh80
@ndrey
Ciprian
NicuS
TVlad
vanchorusebulgaria
Teodor
AlexD
Simply18
rich1974
lapsanszkitamas
cardinal
AndiCFR
AndreiCFRbv
Radu Tudor
Cont dezactivat
Adrian78
rizelgeorgel2004
Jhonyla
cristi CFR
Bobby_TM
IonutCFR2009
cfr500
Dr2005
kristi kkk
Razvan Tudor
Andrey_tm
unguru22
razvan - trenuri
mureseanu_976
Norbi
DUAL
Adirmvl
Nesebar
mihaiuc
Vlad
decward
valentina04
105 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 39 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13277
Data de inscriere : 05/01/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 12 Icon_minitimeMier Oct 02, 2013 8:20 pm

Dpdv al structurii pe vremuri podurile erau proiectate ca in capul convoiului sa intre 3 EA'uri .. Si aici vorbim de poduri peste mures,poduri cu 2 deschideri minim in general. Cu LM71 asta nu stiu ce sa zic .. mie mi se pare ca s-a generalizat prea "la maxim",si ca o sa-l schimbe cand intra Ukraina(de ex) in UE .. ca la aia incarcarile sunt mai mari atat pe osie,cat si pe 10 metri lineari,si cu siguranta nu intra 3 mardughii din alea rusesti pe un pod de-al nostru.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18750
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24327
Data de inscriere : 05/10/2010

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 12 Icon_minitimeMier Oct 02, 2013 8:33 pm

@ndrey a scris:
adrian78 a scris:
Instructia aia e comunista si depasita demult fata de realitate..A treia circula cu pantograful jos deoarece inainte de a trece prin ZN ar fi trebuit sa opreasca trenu si sa coboare a treia locomotiva pantografu
Eu nu am vazut nici pe vremea lui Ceasca trenuri de calatori in tripla tractiune efectiva
 Nu e mai comunista decat cei de atunci sigur,si sa si schimbat intre timp instructia ,chiar culmea in mod mai prost decat atunci.. in anumite cazuri situatii.
Nu este depasita de realitate precum sunt altii in MOD SIGUR !
Pune mana si documenteazate si apoi da de  bun un citat.
Daca nu ai vazut nu inseamna ca nu a existat vreodata sau ca nu sa folosit; ea spune ca se poate folosi acest mod  de tractiune  nu  si ce tip de locomotiva, dar spune ca se stabileste  modul de remorcare in functie  de sectie.tip de locomotiva si tip de tren,toate acestea  combinate.
 
Dacă,urmare a unor defecţiuni la una din locomotive nu poate respecta regula, se poate utiliza şi celălalt pantograf, situaţie în care mecanicul care conduce trenul, la apropiere de balizele avertizoare pentru zona neutră va comunica prin staţia RER celorlalţi mecanici să deconecteze disjunctorul şi să coboare pantografele în vederea trecerii prin zona neutră.
După trecerea de zona neutră a tuturor locomotivelor din compunerea trenului, mecanicul care conduce trenul este obligat să oprească în vederea ridicării pantografelor la celelalte locomotive.

Eu nu am vazut in nici un livret de marfa sa circule cu 3 locomotive in cap in multipla tractiune iar in 006 scrie ca in cazul in multipla tractiune adica 3 celelalte vor trage doar daca mecanicul locomotivei din cap solicita ajutor
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Întrebări şi răspunsuri - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 12 Icon_minitimeMier Oct 02, 2013 8:45 pm

Dupa poza mea discutiile se intetesc dar nu raspund la intrebarea initiala

abcd a scris:
Exista noi reglementari cu privire la tripla tractiune? Inainte vedeam mereu marfare cu astfel de compunere, insa de 3-4 ani au disparut. In cel mai bun caz, a treia locomotiva este intercalata intre vagoane. De ce?
de ce in ultima vreme nu mai sint 3 locomotive in capul trenului, chiar daca doua inactive , ci doua in cap si dupa citeva vagoane una intercalata?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18750
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24327
Data de inscriere : 05/10/2010

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 12 Icon_minitimeMier Oct 02, 2013 8:49 pm

Probabil sunt unele poduri care nu rezista la tonajul celor 3 locomotive
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13807
Data de inscriere : 08/04/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 12 Icon_minitimeMier Oct 02, 2013 8:51 pm

Păi dacă ai de dus 2 locomotive undeva, ca să nu le trimiţi separat, le legi la un tren dupa locomotiva care trage. Cele 2 locomotive ar trebui să fie active, cu mecanici, dar să nu tragă.

Când e nevoie de 3 locomotive fiindcă trenul e greu şi trebuie să tragă toate, se pun fie 2 în cap şi una la mijloc sau la urmă, fie una în cap una la mijloc şi una la coadă. Nu pot trage toate 3 din capul trenului fiindcă nu rezistă cupla.
Sus In jos
Katalin4653
V.I.P Member
V.I.P Member
Katalin4653


Numarul mesajelor : 1575
Localizare : Braila M 700
Reputatie : 6320
Data de inscriere : 30/12/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 12 Icon_minitimeMier Oct 02, 2013 9:54 pm

De ce cand toate 3 au pantograful pe fir a 3 trebuie sa il coboare la zona neutra ca nu inteleg ?! Nu are a face cu nimic , mecanicul primei locomotive ori da prin statie ori mecanicul de pe a 3 vede si el pe stalpi indicatoarele de zona neutra si da afara disjunctorul.
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/servtrans888
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 902
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6453
Data de inscriere : 26/09/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 12 Icon_minitimeJoi Oct 03, 2013 8:44 pm

adrian78 a scris:
.
 
Dacă,urmare a unor defecţiuni la una din locomotive nu poate respecta regula, se poate utiliza şi celălalt pantograf, situaţie în care mecanicul care conduce trenul, la apropiere de balizele avertizoare pentru zona neutră va comunica prin staţia RER celorlalţi mecanici să deconecteze disjunctorul şi să coboare pantografele în vederea trecerii prin zona neutră.
După trecerea de zona neutră a tuturor locomotivelor din compunerea trenului, mecanicul care conduce trenul este obligat să oprească în vederea ridicării pantografelor la celelalte locomotive.

Eu nu am vazut in nici un livret de marfa sa circule cu 3 locomotive in cap in multipla tractiune iar in 006 scrie ca in cazul in multipla tractiune adica 3 celelalte vor trage doar daca mecanicul locomotivei din cap solicita ajutor[/quote] Ia te reciteste singur si date cu mare bagarea de seama singur ce ai zis.
Nici nu ai sa gasesti asa ceva scris de multe ori ,pentru ca fie nu sunt tonajele fie nu sunt alte criteri indeplinite, etc etc ,eu personal am vazut tren de calatori cu 3 DA in cap acum vreo 13-14 ani la o zapada mare si te asigur ca trageau toate trei ( pe portiunea Iasi Barnova),si la tren de marfa am vazut compuneri de gen 3+2+1 atat cu DA cat si cu DHC sau mixt DA Da DHC+DA DHC +Da/DHC la trenurile GFR, CFR marfa circuland numai cu 2xDa+Da+Da/ sau2xDa,DHc+Da+DA/DHC in anul 2005 cand au fost inundatiile si a fost inchisa M500,asadar fi sigur ca nici atunci nu au fost inscrise in livret dar sa facut circulatie conform instructiei fiind in mod deosebit forta majora si neavandu-se alta varianta!
Nu interpreta instructia cum vrei tu ( sau ti se pare tie ),ca nu este asa .In instructie(regulament ) spune clar ca mecanicul locomotivei carea remorca trenul poate solicita ajutorul celorlati mecanici de pe celelalte locomotive din compurerea trenului in vederea remorcarii trenului pe o portiune de liniec daca acesta constata ca nu poate remorca trenul pe acea portiune de linie, dar ca sa fie si pe intelesul tuturo neparticipanti la calea ferata aceasta remorcare se poate referi foarte usor (si evident) la asigurarea franarii trenului pana la prima statie din parcurs de catre a doua locomotiva din compunerea trenului ,in ordinea asezarii in tren, chiar daca aceasta a fost inactiva pana atunci,tot remorcare se numeste !

Exsita si azi ,acum si in acest moment reglementari in vigoare si spun clar si negru pe alb trenurile se pot remorca cu trei loocmotive in cap cu mentiunea ca cele de calatori au viteza maxima limitata, in remorcarea cu trei locomotive in cap, la 80km/h maxim; o alta mentiune este cea referitoare la limitarile de tonaj pe anumite portiuni de linie ( incluzand podurile,alea tot portiuni de linie se numesc) si care nu permit/permit mai mult de 1,2 sau 3 locomotive una dupa alta ,insa aceela de obicei se regasesc astazi NUMAI la podurile care au 1500 de ani de exploatare si sunt intretinute doar cu "mangaierea vantului".
Vis-a-vis de numarul maxim de locomotive admise una dupa alta in compunerea trenului , luna trecuta am primit de la o statie de sens X limitare de viteza de 15km/h peste o portiune e linie ( pod efectiv) datorita remorcarii trenului cu 2 locomotive( de fapt AM x 4500) si am intrebat la prima statie cu oprire de ce am primit, iar raspunsul a fost ( si de ras) : ti-a dat pentru ca ai avut doua AM, insa nu e corect trebuia dat DOAR daca aveai doua locomotive una dupa alta in compunerea trenului,asdar un caz concret de conditie in remorcarea (sau circulatia cu a doua locomotiva rece ) a vitezei trenului peste poduri.
katalin raspunsul este simplu si incerca sa il deduci din ce a postat adrian78... doar daca .. prima in are pe primul si a doua pe al doilea se poate scurtcicuita zona( doar anumite zone neutre) iar daca sunt trei prima cu a doua sau cu a treia a doua cu a treia dar doar la anumite zone,insa daca zoona este vai de mama ei o faci varza si cu una bucata masina( sunt zona unde daca deconectezi anulezi indicatia de liber a semnalului de BLA/parcurs/ramificatie) la fel cu msunt zone unde poti sa tragi linistit un "trenulet" de marfa dupa ce ai facut buba si l-ai oprit ca n-ai avut destul moment ca sa poti sa tragi de el dupa zona... nu mai pune botl la toate alea !
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18750
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24327
Data de inscriere : 05/10/2010

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 12 Icon_minitimeJoi Oct 03, 2013 8:55 pm

Eu am intalnit zona in care daca conectezi dupa zona anulezi comanda semnalului stiu la Caransebes daca vi dinspre Resita impegatul te roaga sa conectezi dupa ce treci de semnalul de intrare pentru ca daca nu ii pica semnalul..
Eu atat am vrut sa evidentiez ca este trecuta multipla tractiune adica 3 locomotive doar ca sa permita circulatia in cap a trei locomotive si probabil mai sunt si cazuri exceptionale viscol cand e nevoie de tripla tractiune
Din ce am auzit de la mecanici mai vechi si pe Simeria-Banita s-a circulat in multipla tractiune dar au fost multe cuple rupte si s-a renuntat la ea..
Sus In jos
Petre_IFTE

Petre_IFTE


Numarul mesajelor : 472
Varsta : 58
Localizare : Arad
Reputatie : 5512
Data de inscriere : 06/03/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 12 Icon_minitimeVin Oct 04, 2013 9:01 am

dan tm a scris:
...de ce in ultima vreme nu mai sint 3 locomotive in capul trenului, chiar daca doua inactive , ci doua in cap si dupa citeva vagoane una intercalata?

Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Întrebări şi răspunsuri - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 12 Icon_minitimeVin Oct 04, 2013 9:57 am

Si eu tot la un carbunar am pozat 3 Ea uri in cap. Dar vezi ca discutia aluneca spre alte concluzii.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13807
Data de inscriere : 08/04/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 12 Icon_minitimeVin Oct 04, 2013 10:03 am

De tras, trage doar prima locomotivă, nu toate 3.
Mă refer la filmuleţ.
Sus In jos
Amiralul




Numarul mesajelor : 845
Reputatie : 6525
Data de inscriere : 12/06/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 12 Icon_minitimeVin Oct 04, 2013 10:44 am

Astia mutau locomotivele.nu trageau toate.Trei EA-uri ar trage 6-7000 de tone,ceea ce in Romania n-o sa vedem niciodata.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 12 Icon_minitimeVin Oct 04, 2013 12:07 pm

Ce se aude, se tine expozitia feroviara luna asta?
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13277
Data de inscriere : 05/01/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 12 Icon_minitimeVin Oct 04, 2013 1:59 pm

Asta demonstreaza ca podurile peste care au trecut au sustinut convoiul de 3 EA uri.
Sus In jos
Simply18
V.I.P Member
V.I.P Member
Simply18


Numarul mesajelor : 1085
Varsta : 30
Localizare : Bacau
Reputatie : 5677
Data de inscriere : 25/06/2012

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 12 Icon_minitimeDum Oct 06, 2013 12:30 pm

La cutremure , exista vreo restrictie la mersul unui tren? sau cade automat reteaua?
Sus In jos
http://www.flickr.com/photos/t-dan-m/
Continut sponsorizat





Întrebări şi răspunsuri - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 12 Icon_minitime

Sus In jos
 
Întrebări şi răspunsuri
Sus 
Pagina 12 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 39 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Întrebări şi răspunsuri
» Revista presei
» Întrebări şi răspunsuri
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» INTREBARI SI RASPUNSURI

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: