|
| Linii industriale in Bucuresti! | |
|
+9Vitosa IonutCFR2009 Dr2005 dan tm Radu161 Shinkasen COSTACHE MIHAIL ldh80 nsw 13 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Linii industriale in Bucuresti! Mier 13 Dec 2017, 21:09 | |
| FAIN o uzina care inca mai functioneaza, oamenii au de lucru, e nevoie de transport feroviar deci o linie mai traieste. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Linii industriale in Bucuresti! Sam 23 Dec 2017, 20:51 | |
| Am circulat cu 8083 si mergind spre Pantelimon am vazut o linie abandonata pe dreapta(cu diverse ramificatii) ajungea pe la UPA Carpati si o trecere la nivel unde era o tabla cu Euroest Terenuri.La trecere era amenajata in rest era plina de gunoaie si demontata pe anumite portiuni. Apoi mai incolo alta linie abandonata in zona Dragonul rosu. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Linii industriale in Bucuresti! Sam 23 Dec 2017, 21:24 | |
| Nu ştiu unde e UPA Carpaţi ăsta, dar dacă e unde zice Google, atunci ai văzut vechiul racord al fostei fabrici de pâine Băneasa. CFR l-a refăcut când a refăcut M800, doar că fabrica nu şi-a mai reluat activitatea feroviară (de fapt, nu a mai reluat nicio activitate, a fost închisă şi demolată). Înainte de Dragonul Roşu probabil ai văzut racordul spre Obor. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Linii industriale in Bucuresti! Sam 23 Dec 2017, 21:54 | |
| Racordul l-am vazut dar pina la el mai sint niste linii, plus ca si racordul e dublat de o alta linie care se pierde pe acolo prin mizeria aia. Am fost atent pentru ca m-a surprins bariera manuala.
dar si cita mizeria poate fi pe linga linie pina in Obor. este chiar si un arc linga linie si cre ca resturile de la inretinerea lui tot pe caleq ferata se arunca. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12458 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Linii industriale in Bucuresti! Dum 24 Dec 2017, 11:59 | |
| Asa a fost mereu linia Bucuresti Obor - Pantelimon, plina de gunoiul aruncat de cei care traiesc in mahalaua de langa linie. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12289 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Linii industriale in Bucuresti! Lun 25 Dec 2017, 00:24 | |
| - dan tm a scris:
- Am circulat cu 8083 si mergind spre Pantelimon am vazut o linie abandonata pe dreapta(cu diverse ramificatii) ajungea pe la UPA Carpati si o trecere la nivel unde era o tabla cu Euroest Terenuri.La trecere era amenajata in rest era plina de gunoaie si demontata pe anumite portiuni. Apoi mai incolo alta linie abandonata in zona Dragonul rosu.
De fapt cred ca este vorba despre fosta cale ferata industriala care se ramifica din M800 (la est de pasajul la nivel cu Soseaua Petricani) , cale ferata industriala care deservea platform industriala "Pipera", platforma industriala care este (sau mai degraba era) cuprinsa intre: M800, Soseaua Pipera, Bdul. Barbu Vacarescu, Soseaua Fabrica de Glucoza si Soseaua Petricani. Aceasta cale ferata industriala se ramifica din M800, mergea apoi parallel cu M800, traversa la nivel Soseaua Petricani, apoi intra in incinta platformei industriale Pipera, unde deservea urmatoarele unitati economice: Betoniera "Holcim" (pe o harta a Bucurestiului de prin 1998- 2000 aceasta apare ca "UPA Carpati"), fostul "Combinat de industrializare a lemnului Pipera (SC Pinum SA)", fosta intreprindere "Rocin" (unde se produceau cinescoape pentru televizoare, astazi "Iride Bussines Park") si fost intreprindere "Electronica TV" (infiintata in 1982, unde se produceau televizoarele cu circuite integrate alb-negru- "Sirius", "Diamant", "Olt" etc sau color- "Elcrom", "Telecolor", etc). Deci in total 4 intreprinderi de pe platforma Pipera erau deservite de aceasta cale ferata industriala in 1990. *Intreprinderile de pe platforma Pipera, care erau situate la sud de strada Bdul. Dimitrie Pompei ("Conect", "Intrarom" si "Intreprinderea de calculatoare ICE Felix") nu au avut nicioadata cale ferata industriala. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12289 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Linii industriale in Bucuresti! Lun 25 Dec 2017, 00:55 | |
| Iar legat de calea ferata industriala care deservea fosta Panificatie Baneasa, situate in cartierul "Aviatiei":
Aceasta se racorda tot direct in M800, intre "pasajul Baneasa" (inaugurat conform wikimapia in anul 1988, locul unde Bdul. Aerogarii cu linie de tramvai trece peste M800) si aproximativ locul unde strada Avionului ajunge aproximativ in dreptul M800.
Aceasta cale ferata industriala deservea atat fosta Panificatie Baneasa, dar, tot din ea se ramifica si o alta cale ferata industriala, care mergea parallel cu strada Avionului, si deservea fosta betoniera "Aviatiei", care era situate inaintea intersectiei strazii Avionului cu Bdul. Aviator Serbanescu.
Deoarece am o matusa care locuieste in Bucuresti in cartierul Aviatiei, am trecut prin zona respectiva, si, prin anii 1996-1999-2000, tin minte ca am vazut o locomotive LDH in zona fostei betoniere Aviatiei, iar, tot in aceea perioada, tin minte ca am vazut de pe pasajul Baneasa o locomotiva de manevra, de un model mai special, in curtea Panificatiei baneasa.
Tinand cont de faptul ca acest cartier "Aviatiei" (cuprins intre M800, Strada Avionului, Soseaua Pipera (de fapt cartierul Aviatiei se intinde si la sud de Soseaua Pipera, pana la Lacul Floreasca), Strada Nicolae Caramfil (fosta Scoala Herastrau), este considerat, alaturi de cartierul "baneasa noua", cel mai bun cartier de blocuri construite inainte de 1990 din Bucuresti (in aceste doua cartiere intalnim blocuri cu numai 4 etaje, cu finisaje mai bune, mai de calitate, sunt considerate cele mai sigure cartiere de blocuri din Bucuresti, cu cel mai scazut nivel al infractionalitatii fata de toate celelalte cartiere de blocuri din Bucuresti, plus existenta in immediate apropiere a parcului Herastrau- cel mai mare parc din Bucuresti), disparitia acestor doua unitati industriale (si implicit a cailor ferate industriale ce le deserveau) situate in zona cartierului "Aviatiei" (Panificatia Baneasa si Betoniera Aviatiei) era de asteptat!
Conform unor legend urbane, cartierul de blocuri Aviatiei a fost proiectat si construit inainte de 1990 pentru lucratorii din aviatia comerciala si din ministerul de interne! Asa s-ar explica calitatea mai bunaa executiei blocurilor de aici.
Pentru inbunatatirea si fluidizarea circulatiei rutiere in zona cartierul Aviatiei, ar trebui indreptata si largita strada Avionului, astfel: sa porneasca din apropierea Lacului Floreasca (din zona "Island Club"), apoi pe la est de clubul sportiv "Vointa", intersectia cu Soseaua Pipera, intersectia cu Bdul. Aviator Serbanescu si linia de tramvai, apoi pe la vest de fosta betoniera Aviatiei. De aici strada Avionului ar trebui indreptata si largita (loc ar fi sufficient, pe amplasamentul fostei cai ferate industriale ce deservea betoniera Aviatiei), apoi strada Avionului prelungita spre nord , si realizat un pasaj rutier denivelat peste M800, care sa asigure legatura intre strada Avionului si Drum Nisipoasa si implicit cu cartierul ANL Henri Coanda.
Desi este preponderant un cartier de blocuri construite inainte de 1990, cartierul Aviatiei are si o zona de case, situate in general la nord de strazile Siriului si Balonului. |
| | | Radu161
Numarul mesajelor : 29 Reputatie : 3995 Data de inscriere : 22/01/2014
| Subiect: Re: Linii industriale in Bucuresti! Mar 06 Mar 2018, 12:10 | |
| LDH-ul de la betoniera mi-l amintesc ca LDH70, parca avea acea "cocoasa" in fata cabinei. Parca era gri. LDH-ul de la siloz era LDH25, pe 2 osii. Parca era un verde mai spalacit. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Linii industriale in Bucuresti! Lun 13 Aug 2018, 18:56 | |
| Întreb și eu, trenul cu păcură pentru CET Cotroceni pe unde mai poate trece în condițiile în care e vegetație la greu, chiar copaci crescuți între linii !? Am trecut azi în jurul orelor 16 pe strada Valea Cascadelor și ce am vazut acolo mi-am pus mâinile în cap! Aș fi vrut să fac ceva poze dar soarele era prea puternic și nu mi-ar fi ieșit cu telefonul. Poate data viitoare în caz că nu postează între timp altcineva. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Linii industriale in Bucuresti! Lun 13 Aug 2018, 23:07 | |
| O să tundă vegetaţia prin septembrie, aşa au făcut şi anul trecut. Numai că anul trecut nu a mai fost nevoie de păcură, ori au avut în stoc, ori au mers pe gaz. _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6989 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Linii industriale in Bucuresti! Vin 17 Aug 2018, 13:07 | |
| Anul trecut nu a trecut absolut nimic pe linia aia, nici măcar o drezină. Totuși, în jurul CET Grozăvești mirosea tare a păcură, deci posibil să fi avut pe stoc. Cum iarna a avut temperaturi foarte blânde până în martie, posibil să nu fi fost nevoie de mai mult. |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8416 Data de inscriere : 16/01/2010
| | | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Linii industriale in Bucuresti! Lun 26 Oct 2020, 20:06 | |
| Am gasit fara sa vreau o harta cu multe linii industriale. Sint convins ca nu mai e de actualitate(racord Chiajna-Virteju demontat) dar e buna pentru discutii.
Pracatic din Bucuresti Progresu a fost o cale ferata prin INTERIORUL capitalei pina la Cotroceni si apoi Bucuresti Vest. Destula lipsa de imaginatie ca nu i s-a gasit o utilitate. Dar mai ciudat e ca apare o linie de la Basarab la linia asta spre Progresul.
http://www.mt.gov.ro/web14/documente/strategie/strategii_sectoriale/anexe_strategie.pdf |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8416 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Linii industriale in Bucuresti! Mier 28 Oct 2020, 13:59 | |
| Era chiar si un pod cu trei deschideri peste Dimbovita putin in amonte de actuala centrala Grozavesti. Nu stiu de ce tin minte anul desfiintarii 1960, s-ar putea sa gresesc. Urca dealul Cotroceni intre gradina Botanica si sos. Grozavesti apoi venea gara de la Palatul Cotroceni care exista si astazi pe Bd. Geniului. E cladirea cu copertina de sticla. Pe aceasta linie treceau trenurile de Giurgiu dupa punerea in functiune a Garii de Nord. |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8416 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Linii industriale in Bucuresti! Mier 06 Ian 2021, 16:55 | |
| Iata citeva ramasite ale liniei Cotroceni - Filaret. Se gasesc aproape de Electromagnetica, in fata cladirii unde functioneaza magazinul Total Fishing. Spre Cotroceni: Spre Filaret: |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Linii industriale in Bucuresti! | |
| |
| | | | Linii industriale in Bucuresti! | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |