| M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici | |
|
+126Jeorje CalinIonMihai alex_trs CristyanC Warrington AeroX marcelbanu neluadi laurentzu matei vulcan ciprian71 laur 133 sp59 Vice30 ets2oltromânia aris86 florin94 Silviu Sintea marius664 TudorVD mielutu zburator Dionis mihaitzateo cristi5 Katalyn vatmanul NicuS dan tm Razvan Tudor Spartan1948 gabrielcr yeu1 Theijs tzifrea Bobby_TM c o r v i n baiazid BL82 maris.constantin alex.barac.5 kristi kkk cfr500 Adirmvl CristianCFR29 RoRailSystems bogdan.perejuc membru inactiv riciu mariushal get. roseanu alex1987 George33 Costin.H lokomo69 Cont dezactivat Sergiu rmn IR1822 AMX 97-0548-4 daniel_c Radu EA1clony106 Traveller Rarau pannonia express 92Dragos Kriszti219 Dr2005 ravers75 mishu88 bvio88 Teodor nenuandrei Andrey_tm Goanga AndiCFR alex03bv Vitosa IonutCFR2009 Gabry Gabriel saint TVlad v43v73m41 razvan - trenuri Norbi DUAL iDorin alex.alexus.tm Caravelle_Zg David Marius sorinucu Karl COSTACHE MIHAIL FeroFan97 mardaryroby spsdc7 orestte Marius Iulian dexter23 iuli.hard adryyan mihaiuc cristi CFR cont dezactivat . bogdan srl didinul MariusM Adrian78 cont inactiv mureseanu_976 Amiralul IceShadow ATM Desiro256 jionutz Ionutz cortexedge Vlad 19jimmy84 srazvi Nesebar cristi ar loryjonel KQQ marius_m myster2008 130 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Lun 17 Iul 2023, 22:09 | |
| https://orasulmemorabil.com/gara-mica/?fbclid=IwAR2T6uB3siZxWW-7g2AGqFKpn5yyFBsmlJuUodnQrGCcAf0XAnoWgDHDCs8 _________________ :TTT:
|
|
| |
c o r v i n V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3759 Varsta : 48 Localizare : Hunedoara Reputatie : 8511 Data de inscriere : 16/10/2013
| Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Mier 25 Oct 2023, 13:28 | |
| |
|
| |
c o r v i n V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3759 Varsta : 48 Localizare : Hunedoara Reputatie : 8511 Data de inscriere : 16/10/2013
| Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Mier 25 Oct 2023, 14:01 | |
| |
|
| |
c o r v i n V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3759 Varsta : 48 Localizare : Hunedoara Reputatie : 8511 Data de inscriere : 16/10/2013
| Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Mier 25 Oct 2023, 14:32 | |
| |
|
| |
c o r v i n V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3759 Varsta : 48 Localizare : Hunedoara Reputatie : 8511 Data de inscriere : 16/10/2013
| Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Mier 25 Oct 2023, 15:08 | |
| |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Mier 25 Oct 2023, 16:21 | |
| Cred că cel mai mult se bucura locuitorii din Brănișca și cei care merg la Boz că scapă de cele trei treceri de nivel aflate la distanta de 2km din Branisca |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Mier 25 Oct 2023, 16:45 | |
| Care va fi soarta cladirilor din gara Branisca? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Mier 02 Oct 2024, 20:19 | |
| Eu nu știu de ce au ales solutia asta complicata..
Bata, bat-o vina. Pe 27 septembrie, colegul nostru Daniel David a surprins în fotografii faimosul tunel flancat de cele două mici localități ajunse celebre: Bata și Bătuța.
Zona face parte din lotul 2b de pe Simeria-KM 614, Coridorul Feroviar Rin-Dunăre. Italienii de la WeBuild au ajuns la un stadiu fizic de 91%, pe un contract semnat în 2017 pe 3 ani execuție. Finalizarea este estimată în decembrie 2025, deci o întârziere de vreo 5 ani.
Tunelul Bata, sau Bătuța dacă vreți, a fost terminat însă nu poate fi pus în valoare din cauza mai multor blocaje. În special cele două consolidări uriașe de la sud (spre Simeria) care au așteptat timp de 6 ani (!) de la semnarea contractului scoaterea din circuitul forestier a pâlcurilor de pădure de pe versanți. În poze se mai observă și un pod rămas în urmă, în buza portalului sudic.
Nu mai ținem cont că natura a fost distrusă copios, existând soluții mai elegante (polată, de exemplu), dacă nu chiar mai ieftine având în vedere numărul de ancore și tonele de torcret, plus manopera, puse în operă.
Mai mult, consolidările diferă semnificativ față de proiectul inițial, plătit de CFR cu bani frumoși și pus la dispoziția ofertanților pe licitația de lucrări, probabil din cauză că era greșit, imposibil de pus în teren.
Culmea, chiar și după rezolvarea acestor probleme, lotul stă în continuare după arheologia de la Cetatea Vărădia.
Adunăm cu tristețe și... îngrijorare tot mai numeroasele blocaje birocratice, contractuale, tehnice, arheologice și de mediu de pe marile proiecte feroviare: Cetatea Micia, tot pe Simeria-KM 614, sau Poieni, parte din Cluj-Napoca-Oradea, ca să mai amintim doar două cazuri notorii.
Fotoreportaj complet realizat de Daniel David, zona tunelului Bata/Bătuța, lot 2b KM614-Simeria, 27 septembrie: https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=69.msg465458#msg465458. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Joi 03 Oct 2024, 08:51 | |
| Oare din ,,jonglarea” cu asezara in teren a liniei nu se puteau elimina acest tunel si cetatea Varadia?
adica mai repede cred ca faceau 2 poduri in zona asta a tunelului bata decît tunelul cu toate cele expuse mai sus.
Am fost si la Varadia
acolo au reparat cladirea garii , au facut o linie cu opritoare fixe la ambele capete, probabil din motive muzeale
in fata cladirii reparate bagau in pamint containeru ala in care se afla cuptorul sau ce au luat ei din cetate, alaturi erau alte gropi in care probabil stramută ceva. |
|
| |
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Joi 03 Oct 2024, 09:47 | |
| Nu zicea nu stiu cine zilele trecute tot aici pe forum ca e mult mai buna modernizarea foarte scumpa decat RK-ul ieftin, uite ca de aia caraie API acum ca dureaza decenii in loc sa dureze mai rezonabil vreo 2-3 ani. Si de la 120/140 la 160? Merita doar pentru atata diferenta? Acum asta e...ne spalam pe cap daca asa e mai bine sa reconstruiesti din temelii si nici asa nu iese bine. Macar sa fi zis ca facem pentru 200 km/h. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Joi 03 Oct 2024, 10:27 | |
| - AeroX a scris:
- Nu zicea nu stiu cine zilele trecute tot aici pe forum ca e mult mai buna modernizarea foarte scumpa decat RK-ul ieftin, uite ca de aia caraie API acum ca dureaza decenii in loc sa dureze mai rezonabil vreo 2-3 ani. Si de la 120/140 la 160? Merita doar pentru atata diferenta?
Acum asta e...ne spalam pe cap daca asa e mai bine sa reconstruiesti din temelii si nici asa nu iese bine. Macar sa fi zis ca facem pentru 200 km/h. Pai cum am mai zis degeaba faci linie de 160 daca aia de la.mers de tren fac timpii de mers pentru 120 Actuala linie cu un upgrade adică eliminarea TN și gard pentru animale ar putea suporta 200 pe ETCS dar nu știu dacă se merita probabil la 200 sunt alte uzuri și eforturi la.materialul.rulant plus frânare electromagnetica Am văzut la.polonezi după modernizare 185 km se fac 1h38min cu o scădere de la.noul.mers probabil cu vit maxima 160 Noi avem.linii unde se merge km întregi cu 15 km/h și abătute cu 10 km/h .Sa vedem ce dezastru o sa.fie de la anul când se termină petrecerea că deja CFR SA nu mai are bani de salarii și investiții și volumul transporturilor e în scădere dar mai pun ei 15% la.TUI și gata |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Joi 03 Oct 2024, 13:11 | |
| - dan tm a scris:
- Oare din ,,jonglarea” cu asezara in teren a liniei nu se puteau elimina acest tunel si cetatea Varadia?
Există foarte multe şantiere de infrastructură deschise în ultimii ani şi foarte puţine unităţi care se ocupă de decărcarea arheologică (Muzeul Unirii e una din ele şi cam singura pe toată Transilvania). De aia partea de arheologie durează atât. - AeroX a scris:
- Nu zicea nu stiu cine zilele trecute tot aici pe forum ca e mult mai buna modernizarea foarte scumpa decat RK-ul ieftin, uite ca de aia caraie API acum ca dureaza decenii in loc sa dureze mai rezonabil vreo 2-3 ani. Si de la 120/140 la 160? Merita doar pentru atata diferenta?
România are OBLIGAŢIA ca până în 2030 să aibă toată reţeaua TEN-T Core aptă de 160 km/h, 22,5t/osie şi 740m lungime utilă tren. Nu contează dacă "merită" sau nu, e obligaţie legală. _________________ :TTT:
|
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Joi 03 Oct 2024, 14:09 | |
| Pai noi abia am modernizat Bucuresti-Campina la 140, ce facem acum?
Oricum banuiesc ca sunt si derogari, ca n-o sa daramam podurile dunarene sau sa facem tunele prin munti pentru ca actualele nu duc 160. |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Joi 03 Oct 2024, 14:48 | |
| - Dr2005 a scris:
- dan tm a scris:
- Oare din ,,jonglarea” cu asezara in teren a liniei nu se puteau elimina acest tunel si cetatea Varadia?
Există foarte multe şantiere de infrastructură deschise în ultimii ani şi foarte puţine unităţi care se ocupă de decărcarea arheologică (Muzeul Unirii e una din ele şi cam singura pe toată Transilvania). De aia partea de arheologie durează atât.
- AeroX a scris:
- Nu zicea nu stiu cine zilele trecute tot aici pe forum ca e mult mai buna modernizarea foarte scumpa decat RK-ul ieftin, uite ca de aia caraie API acum ca dureaza decenii in loc sa dureze mai rezonabil vreo 2-3 ani. Si de la 120/140 la 160? Merita doar pentru atata diferenta?
România are OBLIGAŢIA ca până în 2030 să aibă toată reţeaua TEN-T Core aptă de 160 km/h, 22,5t/osie şi 740m lungime utilă tren. Nu contează dacă "merită" sau nu, e obligaţie legală. In Romania cred ca nici in anul 2050 nu va fi toata reţeaua TEN-T Core aptă de 160 km/h, 22,5t/osie şi 740m lungime utilă tren. Evolutia de pe teren este descurajatoare, de la buget se dau bani putini. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Joi 03 Oct 2024, 16:04 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Oricum banuiesc ca sunt si derogari, ca n-o sa daramam podurile dunarene sau sa facem tunele prin munti pentru ca actualele nu duc 160.
Da, sunt derogări, pentru condiţii deosebite ale terenului, dar alea sunt acordate individual. _________________ :TTT:
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici | |
| |
|
| |
| M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici | |
|