Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9360 Data de inscriere : 20/08/2008
Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Vin 13 Aug 2010, 01:02
E simpla, iar alaturi exista o linie care duce din interiorul fabricii Kronospan din Sebes Alba, pana in gara din Vintu de Jos. Uite si o poza facuta acum 2 ani, imediat dupa iesirea din Vintu...
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g
cortexedge Administrator
Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9360 Data de inscriere : 20/08/2008
Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Mier 18 Aug 2010, 16:52
Starea magistralei 200, intre Sibot si Blandiana, firul respectiv fiind inchis de mai multi ani datorita fisurarii unui pilon de pod. Se pare ca se lucreaza la pod in stilul caracteristic. Iesirea din Sibot
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
-- De aici catenara este completa
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Dum 17 Oct 2010, 21:07
16.10.2010 Plec din Brasov cu 2103 la Arpas .
Arpas
Vedere spre Brasov
Cladirea garii
Loco face manevre de mutare la capatul celalalt pentru a pleca inapoi la Brasov
Trenul a plecat la Brasov , urmatorul a doua zi dimineatza eu am plecat spre Sibiu pe linie am 7 km de mers pe jos pana in Scoreiu deunde iau trenul mai departe la Sibiu , sa vedem urmatoarele poze :
Spre Brasov
Spre Sibiu
Si apare Halta Carta
Spre Brasov
Trecere la nivel in Carta
Si ajung imediat la pod , care .........surpriza .
Se pare ca lucrarile au inceput , din ce am inteles trenurile ar trebuii sa inceapa a circula din noul mers acum ramane de vazut daca va fi sau nu asa .
Spre Sibiu
Mai am de mers cativa km pana in Scoreiu deunde iau trenul la Sibiu si noaptea se apropie , dar cu un mers sustinut ajung in Scoreiu la ora 19
Traverse la iesirea din Scoreiu , capatul liniei .
Cladirea garii , nelocuita , inchisa , m-am mirat ff mult cand am vazut ca acel bec functiona pe peron , am avut de stat pana la ora 20:45 cand a venit sageata de la Sibiu , ma gandeam ca va fi bezna totala in acea halta mai ales ca satul nu este aproape de halta , dupa ora 19:30 era bezna totala spre Sibiu sau spre Arpas deunde am venit pe jos noroc ca am ajuns inainte sa se intunece detot , plus ca a inceput o ploaie destul de tare .
Vedere spre Sibiu
La ora 20:45 trenul format din 2 Desiro a venit in Scoreiu , am plecat la Sibiu , afara ploua de o ora jumate , sper ca in Decembrie sa trec cu trenul pe aici . Cam atat
_________________
Ultima editare efectuata de catre karpaty in Lun 18 Oct 2010, 00:05, editata de 1 ori
Ionutz Moderator
Numarul mesajelor : 1493 Localizare : Baia Mare Reputatie : 7936 Data de inscriere : 16/04/2009
Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Dum 17 Oct 2010, 21:15
Felicitari karpaty! Vesti imbucuratoare ne aduci! In sfarsit se intrezareste speranta reparaii acelui pod. Ce mult imi plac liniile insotite de acei stalpi de lemn...Multumim mult pentru aceste imagini!
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Dum 17 Oct 2010, 21:21
Multumesc pentru felicitari , ambele reportaje au fost facute cu multa pasiune .
_________________
jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5992 Data de inscriere : 28/04/2010
Subiect: m 200 Sam 30 Oct 2010, 22:05
am vazut intro poza cu gara Orlat ca primele linii sunt cam nefolosite... sunt inchise? sau sunt linii de rezerva?
Desiro256 Fotograful anului
Numarul mesajelor : 1171 Varsta : 30 Localizare : Sibiu Reputatie : 6444 Data de inscriere : 19/09/2010
Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Sam 30 Oct 2010, 23:06
Sunt 5 linii în gara Orlat: - linia 1 duce la fabrica de lângă gară, dar din păcate nu mai este folosită - linia 2 abatare, dar nu este folosită decât în cazuri rare - linia 3 directa - linia 4 abatere care este folosită în special de trenurile care vin dinspre Sibiu spre Orlat, mai exact trenurile care tranzitează gara (A, R, IC şi marfare) deoarece ele trebuie să intre pe fir normal, adică cel din dreapta (între Orlat şi Sălişte e linie dublă) - linia 5 este şi ea folosită extrem de rar (câteodată mai staţionează câte o drezină sau vagoane de marfă)
Câteva filmuleţe din gara Orlat
Desiro256 Fotograful anului
Numarul mesajelor : 1171 Varsta : 30 Localizare : Sibiu Reputatie : 6444 Data de inscriere : 19/09/2010
Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Sam 30 Oct 2010, 23:23
Orlat - Miercurea Sibiului Filmat din coada R372 (Sibiu - Budapesta Keleti), în capul trenului se afla maşina 65-0957-4.
Intrare în Simeria Filmat din acelaşi tren, dar de data aceasta altă maşină mai exact 41-0137-4.
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Dum 31 Oct 2010, 18:06
Poate ca o fi unul mai luminat la minte la CFR si-si da semana ca nu se va relua traficul normal in decembrie... (cum dealtfel nici eu nu prea cred, sincer) si atunci a facut trasa trenului in consecinta. Raman la parerea ca odata si odata 1622 va reveni la traficul vechi. Cat despre 337/235... si acuma-s suparat pe CFR ca l-au scos. Dupa cum la fel de suparat sunt ca au segmentat fostul 746/747 la Targu Mures, ca l-au hacuit pe 255/258, sau pe 7112/5101, sau pe 6008/6003, sau pe 8201/8204...si lista e lunga.
IceShadow
Numarul mesajelor : 55 Reputatie : 5198 Data de inscriere : 27/10/2010
Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Dum 31 Oct 2010, 18:17
Sincer sa fiu..si eu sunt banuiesc ca va reveni la vechiul traseu, prin Valea Prahovei. Trenul pe ruta aceea era tot timpul plin..si avea cel putin 7-8 vagoane... In Brasov, unde se schimba locomotiva, era un furnicar de nedescris pe peron, plus ca pe Valea Jiului "titular" era alt accelerat..care ajungea in Bucuresti cu cateva ore mai tarziu..corectati-ma daca gresesc va rog :roll: In alta ordine de idei..si podul de la Cernavoda a inceput sa dea semne de oboseala??? :shock: :shock: :shock: :TDD: :AA19: :AA19: :AA17: :AA19:
Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6524 Data de inscriere : 12/06/2009
Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Dum 31 Oct 2010, 18:22
IceShadow a scris:
In alta ordine de idei..si podul de la Cernavoda a inceput sa dea semne de oboseala??? :shock: :shock: :shock: :TDD: :AA19: :AA19: :AA17: :AA19:
Parca are restrictie 30 la ora.Si se va repara dupa ce se termina de reabilitat m 800.
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Dum 31 Oct 2010, 21:17
ATM a scris:
Dupa cum la fel de suparat sunt ca au segmentat fostul 746/747 la Targu Mures
Cred ca te referi la raposatul 1974/75 Galati - Tirgu Mures - Timisoara. Nu ma deranjeaza neaparat ca l-au limitat (trenul oricum trebuie curatat dupa 11 ore de mers), ma deranjeaza ca de la Tirgu Mures la Timisoara circula Siemens Dezastro. 7 ore sa stai pe niste "pietre" dauneaza grav spatelui (Pana si un accelerat Regio ofera mai mult confort decat un...Dezastro)
_________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Lun 01 Noi 2010, 20:30
Da, la 1974 ma refeream, eu inca am ramas cu nostalgii dupa numerotarea veche... Ca sa-mi explic postul anterior: 255/258 era acceleratul Iasi - Craiova, care pe numar nou cred ca era 1924/1921 7112/5101 personalul Galati - Campulung Moldovenesc 6008/6003 personalul Brasov - Iasi 8204 personalul Brasov - Mangalia. Ca sa nu fiu complet off-topic: trenurile care merg la Timisoara si o iau prin Ilia, unde schimba electrica cudieselul: in Deva sau in Ilia?
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Lun 01 Noi 2010, 20:39
ATM a scris:
Ca sa nu fiu complet off-topic: trenurile care merg la Timisoara si o iau prin Ilia, unde schimba electrica cudieselul: in Deva sau in Ilia?
In Simeria de obicei Acc1837 acolo schimba
cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7010 Data de inscriere : 25/04/2010
Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici Lun 01 Noi 2010, 20:45
alex.alexus.tm a scris:
ATM a scris:
Da Doamne sa fie asa cum zici tu. In mod normal, o cale ferata are nevoie de intretinere constanta...insa la noi se merge pe principiul " da-i pana pica" si dupa aia mai vedem noi - a se vedea podul de la Cernavoda. Ala vechi dezafectat si uitat de Dumnezeu, ala nou, de prea multa folosinta, da semne de oboseala si are ditai restrictia pe el. Si uite asa, avem doua poduri si trecem Dunarea mergand in varful picioarelor. In alta ordine de idei, nu cred ca se va pastra fragmentarea lui A1622 la Sibiu dupa ce podul va fi dat in folosinta. E totusi tren cu state vechi, prima lui " atestare" cu cel mai vechi Mt personal in fata eu o pot confirma din 1982 dar cine stie de cand circula el de fapt...Cred ca se va reveni la trasa clasica, prin Fagaras si pana la Timisoara.
Podul va fi dat in folosinta (odata cu noul mers) , trenul va circula prin Fagaras, dar pana la Sibiu. In livretul pentru 2010-2011 apare fragmentat si probabil asa va ramane.
explicati-mi si mie,cum fragmentat? merge intreg pana la o anumita statie din ruta intreaga,lasa acol di 7 vagoane 3 si merge mai departe cu restul 4?
Multumesc anticipat!
Continut sponsorizat
Subiect: Re: M 200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici