Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Accidente si Incidente la CFR si in lume

In jos 
+108
johnsmoke
DB Robert
sytrus
LanceR
cortexedge
mielutu zburator
TonyCFR
alex.alexus.tm
gabrielcr
alex1987
alliens
truscamihai
Razvan Tudor
Katalyn
19jimmy84
George
mihaitzateo
mishu88
Kogayon
nenuandrei
TonyGFR
adibaiacos2003
mariuscfrbucuresti
dan tm
allred
DAS 2011
Elful
phnegativ
bubu
Caspar
Cont.dezactivat
Raduku09
mtk
ionutz72
63-1143-5
marius_catalin84
Florin C
Desiro256
AlexD
IonutChircu
gtavicecity
mariushal
Shinkasen
COSTACHE MIHAIL
IonutCFR2009
Grigor
vatmanul
alinx3330
Norbi
Bobby_TM
The Legend
Spartan1948
Gabry Gabriel
ionutz85
marius664
c o r v i n
M.I.C.I.
redeme
Simply18
DanyCfrPascani
Adisoft1991s
Jhonyla
AndiCFR
user dezactivat...
DPS
NicuS
Costin.H
ldh80
Amiralul
TVlad
lifetec
Teodor
mureseanu_976
AndreiCFRbv
kristi kkk
spiderpc
@ndrey
lapsanszkitamas
unguru22
rich1974
Adirmvl
Dutzu
membru dezactivat ,
Ionutz
Luna
maris.constantin
Adrian78
cfr500
orestte
Warrior12
buldozer2
florin.lifticariu
AMX 97-0548-4
cardinal
Radu Tudor
Balto
Andrey_tm
Re6/6
ANDU2100HP
Vitosa
Dr2005
DUAL
cristi CFR
daniel_c
halmarius
sorin_ncs
Vlad
Nesebar
112 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 41 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13809
Data de inscriere : 08/04/2009

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 16 Icon_minitimeSam 09 Noi 2013, 15:46

E mai comod să treci peste linii decât să cobori şi să urci nişte scări (mai ales dacă ai bagaje).
Le mai foloseşte lumea doar când nu pot trece peste linii din cauza unui tren.
Sus In jos
Simply18
V.I.P Member
V.I.P Member
Simply18


Numarul mesajelor : 1085
Varsta : 30
Localizare : Bacau
Reputatie : 5679
Data de inscriere : 25/06/2012

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 16 Icon_minitimeSam 09 Noi 2013, 18:01

ctln1991 a scris:
Ca tot veni vorba de pasaje si pasarele. Pasajele subterane din Iasi si Bacau nu sunt folosite, cele din Roman si V. Dornei sunt inchise, la Suceava, Pasacani, Veresti nu exista, la Piatra-Neamt, chiar daca e gara de tranzit nu s-a construit si la Botosani s-a facut!!!
Piatra Neamt gara de tranzit?Suspect Sunt 8 perechi de trenuri si cateva marfare care trec de 3-4 ori pe saptamana ...
De tranzit sunt Pascani , Roman si toate de pe magistrala prin care trec peste 25 de trenuri pe zi. Dupa mentalitatea asta ar trebui ca toate haltele sa aibe pasaj subteran.
Sus In jos
http://www.flickr.com/photos/t-dan-m/
Simply18
V.I.P Member
V.I.P Member
Simply18


Numarul mesajelor : 1085
Varsta : 30
Localizare : Bacau
Reputatie : 5679
Data de inscriere : 25/06/2012

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 16 Icon_minitimeDum 10 Noi 2013, 19:46

Stie cineva ceva de Transmontana care a luat foc in Ungaria?
Sus In jos
http://www.flickr.com/photos/t-dan-m/
Balto

Balto


Numarul mesajelor : 1620
Reputatie : 6774
Data de inscriere : 05/12/2010

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 16 Icon_minitimeDum 10 Noi 2013, 19:47

Am pus eu poze la http://www.forumtrenuri.com/t2794p190-locomotive-clasa-48-transmontana , detalii nu am gasit inca.
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 902
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6455
Data de inscriere : 26/09/2009

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 16 Icon_minitimeVin 15 Noi 2013, 13:23

http://www.bzi.ro/exclusiv-grav-accident-la-sarca-un-autocamion-a-fost-spulberat-de-tren-update-foto-video-401693 Astazi cu 1833 .
Sus In jos
redeme
V.I.P Member
V.I.P Member
redeme


Numarul mesajelor : 1081
Localizare : Iasi
Reputatie : 6121
Data de inscriere : 06/03/2011

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 16 Icon_minitimeVin 15 Noi 2013, 15:46

@ndrey a scris:
http://www.bzi.ro/exclusiv-grav-accident-la-sarca-un-autocamion-a-fost-spulberat-de-tren-update-foto-video-401693 Astazi cu 1833 .
EA1 465, locomotiva implicată în accidentul de la Sârca, a fost adusă la Iași de către DA 1396:

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 16 10869678974_3b860d6a63_b
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12289
Data de inscriere : 03/11/2010

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 16 Icon_minitimeLun 18 Noi 2013, 13:37

In 1972, trenul rapid Iasi-Bucuresti a intalnit, in statia Frunzeasca, semnaluil de intrare, care indica rosu. Din cauza faptului ca acesta fusese comutat pe rosu cu foarte putin timp inainte de trecerea trenului, mecanicul nu a mai avut timp sa opreasca si a intrat cu viteza in statia Frunzeasca, pe linie abatuta. Acest fapt a avut ca urmare deraierea trenului, lucru soldat cu 50 de morti si 80 de raniti"" (din site-ul Ëvolutia accidentelor feroviare ingrijoratoare- Transpor Busines")

Si acum cateva nelamuriri:

-in primul rand, stiind ca se apropia trecerea fara oprire prin statie a acelui rapid, IDM-ul din Frunzeasca de ce nu a efectuat parcursul pe linie directa pentru rapid si mai ales de ce a pus pe rosu semnalul de intrare ?!

-daca totusi- din motive fortuite- linia directa era ocupata sau si celelalte linii abatute ar fi fost toate ocupate- atunci in mod normal semnalul de intrare trebuia pus pe rosu mult mai din timp. In plus, semnalul de intrare fiind pe rosu, semnalul prevestitor era pe galben, deci mecanicul rapidului aveea un timp suficient de a opri (din momentul cand a vazut semnalul prevestitor pe galben si pana la semnalul de intrare)

-din articol trag concluzia ca la aceea data- 1972- statia Frunzeasca era echipata deja cu semnalizare luminoasa, dar nu stiu daca aveea si macazele CED!

-este posibil ca autorii articolului sa se insele si totusi in 1972 statia Frunzeasca sa fi avut inca semnalizare mecanica, cu semafoare. In acest caz, daca semaforul de intrare era pe oprire, atunci semaforul prevestitor era pozitionat cu paleta dreptunghiulara cu fata galbena spre tren.

Dupa acest accident, in anul urmator (1973), prin initiativa inginerului Ion Mitican, incepe montarea statiilor radio pe locomotivele care circulau pe magistrala 600, pentru ca mecanicii sa poata fi preveniti din timp asupra aparitiei unor situatii neprevazute.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13809
Data de inscriere : 08/04/2009

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 16 Icon_minitimeLun 18 Noi 2013, 14:02

Păi mecanicul trebuia să ştie că are pe liber la abătută că trecuse de prevestitor şi trebuia să încetinească. Dacă semnalul de intrare a trecut pe roşu înainte ca trenul să ajungă la prevestitor, atunci prevestitorul ar fi fost pe galben, deci mecanicul tot trebuia să încetinească.

Având în vedere că pe M600 nu toate staţiile au CED, tind să cred că centralizarea a început târziu şi de aceea nu a mai fost terminată (se ştie că după 1989 nu s-a mai făcut aproape nimic la CFR). Aşa că, tind să cred în proporţie de 90%,că în 1972 semnalele erau mecanice.
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 902
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6455
Data de inscriere : 26/09/2009

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 16 Icon_minitimeLun 18 Noi 2013, 14:40

Statia era dotata cu instalatie de semnalizare mecanica( o varianta de CEM),primirea trenului sa facut ulterior la linie abatuta,desi trenul avea trecere pe directa ,modificarea sa facut (din ce am auzit) din cauza unui tren de marfa ce a fost garat la linia directa dintro greseala.
Pe toata M600 astazi doar statia Banca nu are centralizare electrodinamica( CED) semnalizarea fiind asigurata cu semafoare de intrare/iesire,prevestitoare electrice si schimbatoare de cale manuale(comandate din cabina turn capY +bariera ) cabina cap X.
Trebuie tinut cont ca abia in anii 70 sa terminat procesul de montare si echipare cu instalatie de autostop atat pe partea de infrastructura cat si pe partea de locomotive,pe atunci modernele LDE 2100 fiind echipate cu INDUSI in depourile de domiciliu in perioada anilor respectivi ulterior acestea neavand INDUSI decat in anumite situatii ( in general locomotivele de trenuri rapide ,exprese si accelerate, cele de manevra ,convoaie si persoane nefiind echipate cu INDUSI).
In general informatiile nu sunt corecte ,exceptand doar accidentul in sine,restul sunt doar "cu scop informativ",locomotiva putand fi o aburoasa (Pacific cel mai probabil) sau un LDE !
Schimbarea indicatiei semaforului de intrare e posibil sa fi fost facuta dupa ce trenul a trecut de prevestitor ( care ar fi trebuit sa aiba trei indicatii dupa un alt eveniment petrecut tot acolo si tot cu rapidul) insa configuratia zonei ,nu permite nici astazi observarea semnalului de intrare,iar atunci trebuie tinut cont si de factorii respectivi de clima/vizibilitate/locomotiva/tren/frana//viteza( 100 -120km/h) e foarte simplu de ajuns intro postura deosebit de periculoasa!
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 16 Icon_minitimeJoi 21 Noi 2013, 21:29

Pe vemuri cind navetam, auzeam de la partizile de tren tot felul de povesti, cum ca erau ei prelucrati la scoala personalului.
Cica fiare care atirnau din vagoane, au tras revizorii de cale din nisele din tuneluri sau de pe poduri.

cit era adevar cit era zvon sau imaginatie in urma unor exemple a ce s-ar putea intimpla?

Si totusi am gasit un raport AFER pe care pina la urma l-am citit(am tot evitat crezind ca e o deraiere)

O usa a unui vagon de marfa s-a deschis si a lovit semnalele. :shock: :shock: Daca trenul ar fi trecut printr-o statie pe liniile de calatori?

http://www.afer.ro/rom/oifr/rap_investigare_finale/Raport%20final%20Valea%20Lunga%2025%2009%202013.pdf

Nu stiu daca s-a mai postat.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 16 Icon_minitimeVin 22 Noi 2013, 02:19

AFER a scris:
Din declaraţia şefului de staţie al staţiei Valea Lungă, se pot reţine următoarele:
- la data de 25.09.2013 la revizia zilnică a staţiei, a constatat semnalul repetitor RX4 lovit şi îndoit spre
gabaritul liniei 4;
- a încercat împreună cu electricianul SCB să îndrepte semnalul şi să asigure gabaritul, dar semnalul s-a
rupt şi a căzut între liniile III şi 4;
Se vede şi rezolvarea românească... au încercat să îndrepte semnalul până l-au pus la pământ Laughing 

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13809
Data de inscriere : 08/04/2009

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 16 Icon_minitimeMier 27 Noi 2013, 07:15

http://www.evz.ro/detalii/stiri/un-tren-care-transporta-motorina-a-deraiat-langa-cluj-napoca-hotii-de-fier-vechiau-furat-1069415.html
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13809
Data de inscriere : 08/04/2009

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 16 Icon_minitimeVin 29 Noi 2013, 09:31

http://www.gds.ro/Eveniment/2013-11-28/Olt%3A+Barbat+lovit+de+tren+in+comuna+Osica+de+Sus
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11658
Data de inscriere : 08/09/2011

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 16 Icon_minitimeDum 01 Dec 2013, 16:36

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Extern/International/FOTO+Tren+deraiat+la+New+York+Mai+multi+pasageri+au+fost+raniti
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11658
Data de inscriere : 08/09/2011

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 16 Icon_minitimeDum 01 Dec 2013, 23:06

http://stirileprotv.ro/stiri/international/un-tren-de-pasageri-a-deraiat-la-new-york-cinci-vagoane-s-au-rasturnat.html

Sunt și poze cu trenul deraiat.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 16 Icon_minitime

Sus In jos
 
Accidente si Incidente la CFR si in lume
Sus 
Pagina 16 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 41 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Accidente si Incidente in lume
» Accidente si Incidente CFR
» Accidente si Incidente la CFR si in lume
» Accidente si Incidente INTERNATIONAL
» Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: