Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Compunerea trenurilor din România -2013

In jos 
+76
mariuscfrbucuresti
Balto
stefan_br
AlexD
billy752-istu
cristi_tgv
FeroFan97
Teodor
Raduku09
KQQ
AeroX
stefanb.steff
decward
manuela
maris.constantin
baiazid
Dutzu
Livius0202
AndreiCFRbv
cfr500
Luna
cristi CFR
user dezactivat...
rizelgeorgel2004
Bobby_TM
cardinal
Hurricane
Amalia.Melania.Narita
cristi ar
cont dezactivat .
iustialex
Tomi13leu
alliens
laur 133
MariusM
TonyGFR
19jimmy84
cristy79
@ndrey
IonutCFR2009
Vlad Singeorzan
Radu Tudor
mtk
kristi kkk
vanchorusebulgaria
ATM
ALEXCFR
Jhonyla
TVlad
Cont dezactivat
Adirmvl
IR1822
Andrey_tm
Spartan1948
Vlad
Warrior12
florin29sv
1nt3rp0l_106
AndiCFR
Katalin4653
Alex Avram
gardianlinux
Sabik
Vitosa
Lafont
DUAL
allred
Nesebar
NicuS
EuroNight
Ryan Anderson
Dr2005
mureseanu_976
Norbi
92Dragos
Adrian78
80 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 54 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11656
Data de inscriere : 08/09/2011

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 43 Icon_minitimeLun 28 Oct 2013, 17:14

Jhonyla a scris:
Targu Jiu - Timisoara Nord ba are etajate ba are vagoane normale
azi a avut 2 etajate amandoua la fel
sus clasa 2 jos clasa 1
Într-o zi circulă cu etajate, într-o zi circulă cu vagoane 20-55. Garnitura vine de la Craiova.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 43 Icon_minitimeLun 28 Oct 2013, 20:29

Eu am mers intr-o vineri cu el si avea 2 etajate si 1X 20 55.

Astea sint singurele etajate din zona Timisoarei.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13277
Data de inscriere : 05/01/2011

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 43 Icon_minitimeMar 29 Oct 2013, 08:05

Citat :

13023 .. 2 x 36-16 .. De cand cu reparatia,culmea(tocmai acum) .. o garnitura o face Aradu,una Tirgu Jiu(Craiova gen).. oricum stralucita ideea sa mergi la Arad cu salonu in cap =)) ... Am circulat tot la 1'a.La noi in zona noastra nasii nu prea comenteaza 1'a a 2'a ..
Lumea a avut bilet ,majoritatea navetisti.
1 garnitura Timisoara/Arad
1 garnitura Tirgu Jiu/Craiova ..
Postat la pagina 62 si cateva pagini mai in urma Smile.. Chestia a inceput de asta vara,cand mai scapau cate un etajat de la Tg Jiu(el ajungand chiar si pe la Simeria,unde a facut ceva Arad-Simeria si Simeria-Petrosani probabil) ..
Problema a mai fost ridicata pe forum,acum vad ca se face 50-50.
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11656
Data de inscriere : 08/09/2011

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 43 Icon_minitimeMar 29 Oct 2013, 16:21

27.10.2013

IR12765: 44-31 + 20-55 + 20-68 + 20-49 + 20-49 (la sosirea în Timișoara)
IR12766: 20-49 + 20-49 + 20-68 + 20-55 + 44-31 (la plecarea din Timișoara)
Sus In jos
stefanb.steff

stefanb.steff


Numarul mesajelor : 69
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti/ Tg Neamt
Reputatie : 4773
Data de inscriere : 09/01/2012

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 43 Icon_minitimeJoi 31 Oct 2013, 11:19

salut.nu stiu daca am postat unde trebuie,dar vreau sa va intreb de ce in compunerea IR Bucuresti Nord - Suceava si retur nu mai sunt locomotive seria 47 (Delfini ).Doar la IR 1657 am vazut rar cate o locomotiva din seria respectiva.Depasesc numarul de km parcursi sau e altceva la mijloc.
Sus In jos
Katalin4653
V.I.P Member
V.I.P Member
Katalin4653


Numarul mesajelor : 1575
Localizare : Braila M 700
Reputatie : 6320
Data de inscriere : 30/12/2011

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 43 Icon_minitimeJoi 31 Oct 2013, 11:51

stefanb.steff a scris:
salut.nu stiu daca am postat unde trebuie,dar vreau sa va intreb de ce in compunerea IR Bucuresti Nord - Suceava si retur nu mai sunt locomotive seria 47 (Delfini ).Doar la IR 1657 am vazut rar cate o locomotiva din seria respectiva.Depasesc numarul de km parcursi sau e altceva la mijloc.
De cand e legea cu maxim 9h pe locomotiva pentru un mecanic , trasa IRurilor de IAsi si Suceava a fost data depoului Suceava sau Buzau , la Buzau se schimba Sucevean cu Buzoian sau Bucurestean cu Sucevean , IR1657/1658 a ramas cu delfin deoarece acesta sta cateva ore remizat in Gara timp in care mecanicul merge la dormitor unde teoretic ar trebui sa se odihneasca. Pe Trenurile de Suceava meacnicul facea cam 11h cu tot cu pregatirea loco cu 2h inainte de plecare si predarea acesteia in depoul de destinatie , Un caz special a fost anul trecut cand au mers Delfinii la IAsi pe la Racordul Pascani deoarece M600 era inzapezita si de la Bacau Mecanicul de Bucuresti C. era asistat de mecanic de Iasi ce cunostea traseul.
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/servtrans888
stefanb.steff

stefanb.steff


Numarul mesajelor : 69
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti/ Tg Neamt
Reputatie : 4773
Data de inscriere : 09/01/2012

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 43 Icon_minitimeJoi 31 Oct 2013, 11:57

sa inteleg ca si in cazul mecanicilor de la IR 382 se procedeaza la fel, nu ?
Sus In jos
Katalin4653
V.I.P Member
V.I.P Member
Katalin4653


Numarul mesajelor : 1575
Localizare : Braila M 700
Reputatie : 6320
Data de inscriere : 30/12/2011

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 43 Icon_minitimeJoi 31 Oct 2013, 22:12

stefanb.steff a scris:
sa inteleg ca si in cazul mecanicilor de la IR 382 se procedeaza la fel, nu ?
Buzoian pe Bucuresti Buzau apoi Sucevean si invers pentru 383 1752 1753 1621 1652 1653 1654 eetc sau cum e pe 1661 1664 1667 1668 numai mecanici de Buzau.
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/servtrans888
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
NicuS


Numarul mesajelor : 1024
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5564
Data de inscriere : 23/07/2012

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 43 Icon_minitimeJoi 31 Oct 2013, 23:12

Hai sa lamurim niste chestii:
1. @Katalin: nu stiu de unde ai scos chestia cu 11 ore, dar mai taie din ele.
2. Se depasesc orele, iar mecanicii trebuie schimbati pe traseu. Cum cei de la B.C. sunt mai pretentiosi (si, intr-un fel, e mai bine), nu vor sa isi lase masinile titularizate nesupravegheate. Ei vin la Bacau cu 1651/1652, cu masini netitularizate, si schimba cu un sucevean.
La 1657/1658 (Bicazul) sunt tot bucuresteni cu masini titularizate. Asta pentru ca le lasa in Bacau si raman si ei acolo. Nu le pleaca locomotiva mai departe.
3. Dupa ce bucurestenii au fost limitati la Bacau (din cauza orelor), tot pe traseul asta, mecanicii de la Suceava au continuat sa faca complet o vreme (cam nedrept): 554/1753. Pe urma i-au limitat la Ploiesti Sud, iar acum au din nou trenuri pana la Bucuresti Nord. Perechile 10554/1753 si 1754/10553 sunt facute de Suceveni. Acum depinde de zi pentru ca in week-end fostele IC-uri sunt anulate, dar si ei se schimba la Pascani sau Veresti cu un alt sucevean.
4. Pe vremea cand faceau complet Suceava Nord-Bucuresti Nord, sincer nu mai stiu exact la cat aveau prezentarea la tura la Suceava, dar undeva in jur de 3 fix, trenul pleca undeva in jur de 16:30 si pe traseu facea inca aproape 6 ore jumate. Mi-e lene sa calculez exact, dar cu tot cu ora aia pe care o face din Bucuresti Nord in Grivita apoi la canal in B.C. (ca atat am prins eu cel mai mult), tot iese destul de ok (adica mai are pana la 11 ore suficient).
5. In prezent perechea 1856/382-1 e facuta de suceveni intre Suceava Nord si Buzau.
In afara de trenurile descrise mai sus, toate trenurile intre Suceava si Bucuresti care au mai ramas (1654/1653, 10552/10551, 1752, 383 si 382 intre Bucuresti Nord si Suceava) sunt facute de cate 2 buzoieni (Bucuresti Nord-Buzau, Buzau-Suceava).

Se mai schimba ce am spus aici, dar in principal raman asa. Ramane de vazut de la noul mers ce se intampla, dar daca mersul a fost deja stabilit, atunci mai mult ca sigur si depourile si-au trasat turnusurile intre ele (Suceava Nord, Buzaul si B.C.-ul).
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 43 Icon_minitimeLun 04 Noi 2013, 09:48

R 9021 şi R 9028: 4 x 20-55 (aceeaşi garnitură).

Un exemplu clasic de risipă... ajung vagoanele la 9 în Piteşti şi stau 10 ore jumate acolo, la fel şi locomotiva. Păi d'aia nu sunt vagoane, aveau timp să mai facă cel puţin un drum Piteşti - Bucureşti şi retur în alea 10 ore. Şi nici măcar nu sunt măturate în intervalul ăla, coşurile de gunoi aveau aceleaşi gunoaie în ele, budele nu au fost realimentate cu apă...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vizitator
Vizitator




Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 43 Icon_minitimeLun 04 Noi 2013, 10:59

Daaaa, ei sint mai pretentiosi, masinile sint titularizate, asta e marea prostie.masinile ar trebuie sa fie la drum cit mai mult.

Ei merg stau cu ele le pazesc, le bibilesc.masinile ar trebui sa aiba doar dotarea din fabrica. Atit nimic in plus , cum vad ca sint Traxurile ungurilor. N-au minic in plus in cabina.Nu tu ,,schema sinoptica a frinelor" nu tu ,,locurile de scurgere a apei" nu tu aia, nu tu perdea, nu tricolor.

Cum altii pot?
Sa stea mecanicul si locomotiva ca si cum ar fi a lor. Ca sa faca nu stiu ce. bai ce-ar fi sa titularizam si vagoanele?

Automotoarele sint titularizate?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 43 Icon_minitimeLun 04 Noi 2013, 11:41

Schema locurilor de scurgere a apei şi cea cu modul de oprire de urgenţă trebuie să fie în orice cabină, sunt prevăzute în instrucţie. Dar alte ,,dotări" n-au ce căuta, că nu e locomotiva proprie şi personală a lu' domn' mecanic.
GM-urile de BC ştiu că nu sunt titulare... dar avem câteva EA-uri (nu mai zic de alte depouri, gen Cluj şi Arad, unde cam toate au titulari)... s-a ajuns la situaţii să meargă mecanicul în Softronic să cotizeze pe acolo să îi vopsească locomotiva diferit, că ,,e a mea!", eventual să îi facă şi steme şi să îi şi monteze şină pentru perdeluţe. Sincer, eu să fiu director în CFR Călători refuzam recepţia şi ceream să fie locomotiva cum am cerut-o în caietul de sarcini.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2161
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6764
Data de inscriere : 25/05/2012

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 43 Icon_minitimeLun 04 Noi 2013, 15:22

Dr2005 a scris:
R 9021 şi R 9028: 4 x 20-55 (aceeaşi garnitură).

Un exemplu clasic de risipă... ajung vagoanele la 9 în Piteşti şi stau 10 ore jumate acolo, la fel şi locomotiva. Păi d'aia nu sunt vagoane, aveau timp să mai facă cel puţin un drum Piteşti - Bucureşti şi retur în alea 10 ore. Şi nici măcar nu sunt măturate în intervalul ăla, coşurile de gunoi aveau aceleaşi gunoaie în ele, budele nu au fost realimentate cu apă...
Risipa e cand plimbi vagoane goale, nu cand le tii degeaba pe o durata de timp echivalenta cu o noapte.

Nu se face curat decat in Sageti, si nu mereu, doar asa pe fuga, cu calatorii in tren, cu vreo 10 minute inainte de plecare. In personale doar ce mai apuca nasii sa mai stranga din gunoaie la sosire, insa, evident, umpland toate cosurile si lasandu-le asa. In rest ii doare undeva. Nu se face curatenie propriu-zisa la Pitesti.

Oricum sunt niste glume de trenuri toate aceste 4 perechi de Regio. Pitestiul e doar un capat de linie pentru stationare. Trenurile astea deservesc doar navetistii de pe parcurs, indeosebi cei de la Titu incolo. Asa ca da, ar mai fi timp de un drum dus-intors, dar sa aiba cu ce sa-l plimbe...pentru ca sunt mai multe Regio de Targoviste care fac treaba de la Titu mai departe, asa ca de-aia stau o zi intreaga vagoanele alea in Pitesti.
Sunt anumite Sageti care circula destul de goale pe tot parcursul, precum IR 1784, 1786, 1788, semn ca la acele ore nici macar un Regio n-ar avea prea mult succes. Trenuri plimbate aiurea.

Cadenta e buna ea teoretic, dar nu are succes prea mare din cauza preturilor in practica la niste Sageti pe post de IR. Nesimtirea si prostia cea mai mare pleaca de la Bucuresti! Trebuie facute RE. Calatorii care formeaza majoritatea in aceste Sageti sunt navetistii de la Titu care platesc la rang IR pe 48 km, poate chiar si cu reduceri sau abonamente. Pe pitesteni ii numeri chiar si la o mana in zile mai proaste. Nu acestia umple trenul de rang IR! Faptul ca in alte zone nu sunt vagoane e cu totul alta problema! Pana la urma tu doar propuneai indirect inca un tren in plus pe aceeasi relatie in conditiile actuale in care CFR Calatori e pus doar sa anuleze. Iar jumatate din IR-urile Bucuresti-Pitesti si retur circula aproape goale chiar si pe toata distanta.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 43 Icon_minitimeLun 04 Noi 2013, 16:47

Pai 36 de lei la IR cand la microbuze e 17-20 de lei CFRul trebuia sa aiba avanataj in fata transportului auto pentru ca de la autogara Militari mai manci o franzela pana la GDN
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 43 Icon_minitimeLun 04 Noi 2013, 17:51

De la Autogara Militari la Gara de Nord plăteşti 1,3 RON la troleu sau 2 RON la metrou (dar ocoleşti de îmbătrâneşti). Tot te costă mai puţin, iar troleul face vreo 30 minute (45 - 60 când e super-aglomerat) şi metroul cam 45. 1h 15min autocarul + 30 minute troleul = 1h 45 min, deci tot cât trenul. Şi dacă mai adaugi 20 de minute cât faci cu 2 de la Gara de Sud la Autogara Nord şi cei 2 RON (parcă atât e un bilet de autobuz în Piteşti), tot ieşi în avantaj financiar faţă de tren.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 43 Icon_minitime

Sus In jos
 
Compunerea trenurilor din România -2013
Sus 
Pagina 43 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 54 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
»  Compunerea trenurilor din România -2013
» Compunerea trenurilor din România - 2016
» Compunerea trenurilor Regio (2013)
» Compunerea trenurilor internaționale, IC si IR (2013)
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: