|
| Compunerea trenurilor din România -2013 | |
|
+76mariuscfrbucuresti Balto stefan_br AlexD billy752-istu cristi_tgv FeroFan97 Teodor Raduku09 KQQ AeroX stefanb.steff decward manuela maris.constantin baiazid Dutzu Livius0202 AndreiCFRbv cfr500 Luna cristi CFR user dezactivat... rizelgeorgel2004 Bobby_TM cardinal Hurricane Amalia.Melania.Narita cristi ar cont dezactivat . iustialex Tomi13leu alliens laur 133 MariusM TonyGFR 19jimmy84 cristy79 @ndrey IonutCFR2009 Vlad Singeorzan Radu Tudor mtk kristi kkk vanchorusebulgaria ATM ALEXCFR Jhonyla TVlad Cont dezactivat Adirmvl IR1822 Andrey_tm Spartan1948 Vlad Warrior12 florin29sv 1nt3rp0l_106 AndiCFR Katalin4653 Alex Avram gardianlinux Sabik Vitosa Lafont DUAL allred Nesebar NicuS EuroNight Ryan Anderson Dr2005 mureseanu_976 Norbi 92Dragos Adrian78 80 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Lun 28 Oct 2013, 17:14 | |
| - Jhonyla a scris:
- Targu Jiu - Timisoara Nord ba are etajate ba are vagoane normale
azi a avut 2 etajate amandoua la fel sus clasa 2 jos clasa 1 Într-o zi circulă cu etajate, într-o zi circulă cu vagoane 20-55. Garnitura vine de la Craiova. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Lun 28 Oct 2013, 20:29 | |
| Eu am mers intr-o vineri cu el si avea 2 etajate si 1X 20 55.
Astea sint singurele etajate din zona Timisoarei. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mar 29 Oct 2013, 08:05 | |
| - Citat :
13023 .. 2 x 36-16 .. De cand cu reparatia,culmea(tocmai acum) .. o garnitura o face Aradu,una Tirgu Jiu(Craiova gen).. oricum stralucita ideea sa mergi la Arad cu salonu in cap =)) ... Am circulat tot la 1'a.La noi in zona noastra nasii nu prea comenteaza 1'a a 2'a .. Lumea a avut bilet ,majoritatea navetisti.
1 garnitura Timisoara/Arad 1 garnitura Tirgu Jiu/Craiova .. Postat la pagina 62 si cateva pagini mai in urma .. Chestia a inceput de asta vara,cand mai scapau cate un etajat de la Tg Jiu(el ajungand chiar si pe la Simeria,unde a facut ceva Arad-Simeria si Simeria-Petrosani probabil) .. Problema a mai fost ridicata pe forum,acum vad ca se face 50-50. |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mar 29 Oct 2013, 16:21 | |
| 27.10.2013
IR12765: 44-31 + 20-55 + 20-68 + 20-49 + 20-49 (la sosirea în Timișoara) IR12766: 20-49 + 20-49 + 20-68 + 20-55 + 44-31 (la plecarea din Timișoara) |
| | | stefanb.steff
Numarul mesajelor : 69 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti/ Tg Neamt Reputatie : 4773 Data de inscriere : 09/01/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 31 Oct 2013, 11:19 | |
| salut.nu stiu daca am postat unde trebuie,dar vreau sa va intreb de ce in compunerea IR Bucuresti Nord - Suceava si retur nu mai sunt locomotive seria 47 (Delfini ).Doar la IR 1657 am vazut rar cate o locomotiva din seria respectiva.Depasesc numarul de km parcursi sau e altceva la mijloc. |
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6320 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 31 Oct 2013, 11:51 | |
| - stefanb.steff a scris:
- salut.nu stiu daca am postat unde trebuie,dar vreau sa va intreb de ce in compunerea IR Bucuresti Nord - Suceava si retur nu mai sunt locomotive seria 47 (Delfini ).Doar la IR 1657 am vazut rar cate o locomotiva din seria respectiva.Depasesc numarul de km parcursi sau e altceva la mijloc.
De cand e legea cu maxim 9h pe locomotiva pentru un mecanic , trasa IRurilor de IAsi si Suceava a fost data depoului Suceava sau Buzau , la Buzau se schimba Sucevean cu Buzoian sau Bucurestean cu Sucevean , IR1657/1658 a ramas cu delfin deoarece acesta sta cateva ore remizat in Gara timp in care mecanicul merge la dormitor unde teoretic ar trebui sa se odihneasca. Pe Trenurile de Suceava meacnicul facea cam 11h cu tot cu pregatirea loco cu 2h inainte de plecare si predarea acesteia in depoul de destinatie , Un caz special a fost anul trecut cand au mers Delfinii la IAsi pe la Racordul Pascani deoarece M600 era inzapezita si de la Bacau Mecanicul de Bucuresti C. era asistat de mecanic de Iasi ce cunostea traseul. |
| | | stefanb.steff
Numarul mesajelor : 69 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti/ Tg Neamt Reputatie : 4773 Data de inscriere : 09/01/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 31 Oct 2013, 11:57 | |
| sa inteleg ca si in cazul mecanicilor de la IR 382 se procedeaza la fel, nu ? |
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6320 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 31 Oct 2013, 22:12 | |
| - stefanb.steff a scris:
- sa inteleg ca si in cazul mecanicilor de la IR 382 se procedeaza la fel, nu ?
Buzoian pe Bucuresti Buzau apoi Sucevean si invers pentru 383 1752 1753 1621 1652 1653 1654 eetc sau cum e pe 1661 1664 1667 1668 numai mecanici de Buzau. |
| | | NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5564 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 31 Oct 2013, 23:12 | |
| Hai sa lamurim niste chestii: 1. @Katalin: nu stiu de unde ai scos chestia cu 11 ore, dar mai taie din ele. 2. Se depasesc orele, iar mecanicii trebuie schimbati pe traseu. Cum cei de la B.C. sunt mai pretentiosi (si, intr-un fel, e mai bine), nu vor sa isi lase masinile titularizate nesupravegheate. Ei vin la Bacau cu 1651/1652, cu masini netitularizate, si schimba cu un sucevean. La 1657/1658 (Bicazul) sunt tot bucuresteni cu masini titularizate. Asta pentru ca le lasa in Bacau si raman si ei acolo. Nu le pleaca locomotiva mai departe. 3. Dupa ce bucurestenii au fost limitati la Bacau (din cauza orelor), tot pe traseul asta, mecanicii de la Suceava au continuat sa faca complet o vreme (cam nedrept): 554/1753. Pe urma i-au limitat la Ploiesti Sud, iar acum au din nou trenuri pana la Bucuresti Nord. Perechile 10554/1753 si 1754/10553 sunt facute de Suceveni. Acum depinde de zi pentru ca in week-end fostele IC-uri sunt anulate, dar si ei se schimba la Pascani sau Veresti cu un alt sucevean. 4. Pe vremea cand faceau complet Suceava Nord-Bucuresti Nord, sincer nu mai stiu exact la cat aveau prezentarea la tura la Suceava, dar undeva in jur de 3 fix, trenul pleca undeva in jur de 16:30 si pe traseu facea inca aproape 6 ore jumate. Mi-e lene sa calculez exact, dar cu tot cu ora aia pe care o face din Bucuresti Nord in Grivita apoi la canal in B.C. (ca atat am prins eu cel mai mult), tot iese destul de ok (adica mai are pana la 11 ore suficient). 5. In prezent perechea 1856/382-1 e facuta de suceveni intre Suceava Nord si Buzau. In afara de trenurile descrise mai sus, toate trenurile intre Suceava si Bucuresti care au mai ramas (1654/1653, 10552/10551, 1752, 383 si 382 intre Bucuresti Nord si Suceava) sunt facute de cate 2 buzoieni (Bucuresti Nord-Buzau, Buzau-Suceava).
Se mai schimba ce am spus aici, dar in principal raman asa. Ramane de vazut de la noul mers ce se intampla, dar daca mersul a fost deja stabilit, atunci mai mult ca sigur si depourile si-au trasat turnusurile intre ele (Suceava Nord, Buzaul si B.C.-ul). |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Lun 04 Noi 2013, 09:48 | |
| R 9021 şi R 9028: 4 x 20-55 (aceeaşi garnitură).
Un exemplu clasic de risipă... ajung vagoanele la 9 în Piteşti şi stau 10 ore jumate acolo, la fel şi locomotiva. Păi d'aia nu sunt vagoane, aveau timp să mai facă cel puţin un drum Piteşti - Bucureşti şi retur în alea 10 ore. Şi nici măcar nu sunt măturate în intervalul ăla, coşurile de gunoi aveau aceleaşi gunoaie în ele, budele nu au fost realimentate cu apă... _________________ :TTT:
|
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Lun 04 Noi 2013, 10:59 | |
| Daaaa, ei sint mai pretentiosi, masinile sint titularizate, asta e marea prostie.masinile ar trebuie sa fie la drum cit mai mult.
Ei merg stau cu ele le pazesc, le bibilesc.masinile ar trebui sa aiba doar dotarea din fabrica. Atit nimic in plus , cum vad ca sint Traxurile ungurilor. N-au minic in plus in cabina.Nu tu ,,schema sinoptica a frinelor" nu tu ,,locurile de scurgere a apei" nu tu aia, nu tu perdea, nu tricolor.
Cum altii pot? Sa stea mecanicul si locomotiva ca si cum ar fi a lor. Ca sa faca nu stiu ce. bai ce-ar fi sa titularizam si vagoanele?
Automotoarele sint titularizate? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Lun 04 Noi 2013, 11:41 | |
| Schema locurilor de scurgere a apei şi cea cu modul de oprire de urgenţă trebuie să fie în orice cabină, sunt prevăzute în instrucţie. Dar alte ,,dotări" n-au ce căuta, că nu e locomotiva proprie şi personală a lu' domn' mecanic. GM-urile de BC ştiu că nu sunt titulare... dar avem câteva EA-uri (nu mai zic de alte depouri, gen Cluj şi Arad, unde cam toate au titulari)... s-a ajuns la situaţii să meargă mecanicul în Softronic să cotizeze pe acolo să îi vopsească locomotiva diferit, că ,,e a mea!", eventual să îi facă şi steme şi să îi şi monteze şină pentru perdeluţe. Sincer, eu să fiu director în CFR Călători refuzam recepţia şi ceream să fie locomotiva cum am cerut-o în caietul de sarcini. _________________ :TTT:
|
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Lun 04 Noi 2013, 15:22 | |
| - Dr2005 a scris:
- R 9021 şi R 9028: 4 x 20-55 (aceeaşi garnitură).
Un exemplu clasic de risipă... ajung vagoanele la 9 în Piteşti şi stau 10 ore jumate acolo, la fel şi locomotiva. Păi d'aia nu sunt vagoane, aveau timp să mai facă cel puţin un drum Piteşti - Bucureşti şi retur în alea 10 ore. Şi nici măcar nu sunt măturate în intervalul ăla, coşurile de gunoi aveau aceleaşi gunoaie în ele, budele nu au fost realimentate cu apă... Risipa e cand plimbi vagoane goale, nu cand le tii degeaba pe o durata de timp echivalenta cu o noapte. Nu se face curat decat in Sageti, si nu mereu, doar asa pe fuga, cu calatorii in tren, cu vreo 10 minute inainte de plecare. In personale doar ce mai apuca nasii sa mai stranga din gunoaie la sosire, insa, evident, umpland toate cosurile si lasandu-le asa. In rest ii doare undeva. Nu se face curatenie propriu-zisa la Pitesti. Oricum sunt niste glume de trenuri toate aceste 4 perechi de Regio. Pitestiul e doar un capat de linie pentru stationare. Trenurile astea deservesc doar navetistii de pe parcurs, indeosebi cei de la Titu incolo. Asa ca da, ar mai fi timp de un drum dus-intors, dar sa aiba cu ce sa-l plimbe...pentru ca sunt mai multe Regio de Targoviste care fac treaba de la Titu mai departe, asa ca de-aia stau o zi intreaga vagoanele alea in Pitesti. Sunt anumite Sageti care circula destul de goale pe tot parcursul, precum IR 1784, 1786, 1788, semn ca la acele ore nici macar un Regio n-ar avea prea mult succes. Trenuri plimbate aiurea. Cadenta e buna ea teoretic, dar nu are succes prea mare din cauza preturilor in practica la niste Sageti pe post de IR. Nesimtirea si prostia cea mai mare pleaca de la Bucuresti! Trebuie facute RE. Calatorii care formeaza majoritatea in aceste Sageti sunt navetistii de la Titu care platesc la rang IR pe 48 km, poate chiar si cu reduceri sau abonamente. Pe pitesteni ii numeri chiar si la o mana in zile mai proaste. Nu acestia umple trenul de rang IR! Faptul ca in alte zone nu sunt vagoane e cu totul alta problema! Pana la urma tu doar propuneai indirect inca un tren in plus pe aceeasi relatie in conditiile actuale in care CFR Calatori e pus doar sa anuleze. Iar jumatate din IR-urile Bucuresti-Pitesti si retur circula aproape goale chiar si pe toata distanta. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Lun 04 Noi 2013, 16:47 | |
| Pai 36 de lei la IR cand la microbuze e 17-20 de lei CFRul trebuia sa aiba avanataj in fata transportului auto pentru ca de la autogara Militari mai manci o franzela pana la GDN |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Lun 04 Noi 2013, 17:51 | |
| De la Autogara Militari la Gara de Nord plăteşti 1,3 RON la troleu sau 2 RON la metrou (dar ocoleşti de îmbătrâneşti). Tot te costă mai puţin, iar troleul face vreo 30 minute (45 - 60 când e super-aglomerat) şi metroul cam 45. 1h 15min autocarul + 30 minute troleul = 1h 45 min, deci tot cât trenul. Şi dacă mai adaugi 20 de minute cât faci cu 2 de la Gara de Sud la Autogara Nord şi cei 2 RON (parcă atât e un bilet de autobuz în Piteşti), tot ieşi în avantaj financiar faţă de tren. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din România -2013 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |