|
| Compunerea trenurilor din România -2013 | |
|
+76mariuscfrbucuresti Balto stefan_br AlexD billy752-istu cristi_tgv FeroFan97 Teodor Raduku09 KQQ AeroX stefanb.steff decward manuela maris.constantin baiazid Dutzu Livius0202 AndreiCFRbv cfr500 Luna cristi CFR user dezactivat... rizelgeorgel2004 Bobby_TM cardinal Hurricane Amalia.Melania.Narita cristi ar cont dezactivat . iustialex Tomi13leu alliens laur 133 MariusM TonyGFR 19jimmy84 cristy79 @ndrey IonutCFR2009 Vlad Singeorzan Radu Tudor mtk kristi kkk vanchorusebulgaria ATM ALEXCFR Jhonyla TVlad Cont dezactivat Adirmvl IR1822 Andrey_tm Spartan1948 Vlad Warrior12 florin29sv 1nt3rp0l_106 AndiCFR Katalin4653 Alex Avram gardianlinux Sabik Vitosa Lafont DUAL allred Nesebar NicuS EuroNight Ryan Anderson Dr2005 mureseanu_976 Norbi 92Dragos Adrian78 80 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6556 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 17 Oct 2013, 21:35 | |
| vagoane busines nu mai sunt pe niciun tren? |
| | | Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6556 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 17 Oct 2013, 21:39 | |
| iar vagonul laborator masurat calea a plecat azi spre resita (cu regiotrans) LDH vagon 2 automotoare |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 17 Oct 2013, 21:49 | |
| - Jhonyla a scris:
- vagoane busines nu mai sunt pe niciun tren?
Nu.Revizii expirate probabil. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 17 Oct 2013, 22:02 | |
| Stie cineva ce compunere au trenurile 2306 si 3089 ? |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 18 Oct 2013, 15:27 | |
| 2075 Piatra-Valcea avea azi o singura malaxa. E definitiva compunerea? |
| | | allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6603 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 18 Oct 2013, 18:07 | |
| - adirmvl a scris:
- 2075 Piatra-Valcea avea azi o singura malaxa. E definitiva compunerea?
Daca e vorba de cel care pleaca la 12:45 din Piatra, eu imi amintesc ca mereu a avut unul singur |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 18 Oct 2013, 18:22 | |
| E prima data cand il vad cu un singur AM. Chiar si cand am mers la Cluj, acum o luna si ceva cu 1737 l-am prins in gara si avea doua. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 18 Oct 2013, 21:48 | |
| Astazi am circulat cu 13024. 5 case de bilete deschise in gara de nord, toate cu cozi foarte mari, automatul de bilete fara conexiune sau ce avea iar zebra de afara doar cu oferta pentru IR pina la Arad.
In aceste conditii multa lume urca fara bilet desi ar fi vrut sa isi poata cumpara.Normal stiind acest lucru trenul compus din 2 etajate si un 20 49 are 2 supracontrolori care taie bilete la pret de tren. 12 lei pina la Arad.
Intrebare: avind in vedere timpii de emitere a biletelor la casa, nu ar fi posibil ca de la o anumita ora casele de bilete sa emita doar pentru un tren, respectiv cel care urmeaza sa plece in scurt timp? adica la casa 5 de la ora 13.20 se dau bilete doar la trenul de Tirgu Jiu iar la casa 4 doar pentru Drobeta Turnu Severin?
Celelalte case sa emita pentru toate trenurile.
Cred, ca in acest fel un calator pentru Bucuresti care oricum pleaca la 14.10 nu ar mai sta la rind in fata unor calatori pentru trenul de Arad-Tirgu Jiu iar dincolo la casa 4 ar fi cu precadere cei pentru personalul de Severin.
Alta prostie care doar in Timisoara Nord poate fi intilnita este stabilirea linie de plecare 1 peron capatul dinpre pasarela. Trenul a oprit ca sa ajunga mai multi calatori care si-au luat bilet in ultima clipa.
Asta in timp ce linia 1 este libera dar urmeaza sa vina acolo un RGT pentru Radna. Am circulat mult prin tara si am remarcat ca in alte gari mari linia 1 se foloseste bine mersi. O indirjire atit de mare in a nu folosi linia 1 peron ca in Timisaora NOrd nu cred ca mai fie. Probabil motiveaza ca e de manevra pentru 1 si 2 Resita.
Pe traseu la un schimb de replici cu doua pasagere fara bilet, supracontrolul a spus: ,,stiu ca erau cozi la case dar asta nu este treaba noastra, nu ne priveste" Pe cine priveste acest aspect si de ce pasagerii sint considerati din start infractori? De ce nu exista o politica de vinzare a biletelor in tren la pret de casa? Asa calatorul ce stie? uau daca urc fara bilet imi iau 15 lei ia sa ii dau la nas 5 lei. Nasul sa zica nu, biletul la pret de casa e 7 lei, treci cu banul.
In Baile Calacea nici nu am oprit bine ca a si trecut 12766 din urma. Normal daca ne gindim ca pleaca la 10 minute dupa 13024.
Toate statiile pline de marfare.
Trenul stationeaza 10 minute.
Sosim in Arad la linia 3. Calatorii sa ne rupa frate abia am reusit sa ne dam jos. Ba chiar bagau bagaje si pe geam la 49. o usa de la un etajat defecta a produs o busculada la cealalta. Nu stiu daca asa este zilnic dar la urma se mai ataseaza un 55 in care pasagerii erau deja in picioare pina am ajuns eu pe acolo. O ,,echipa completa" de 10 ceferinti polemizeaza pe linga vagon.
SURPRIZA pe linia 2 era 12766 care trecuse inainte in Baile Calacea si in urma caruia plecasem dupa 10 minute.Tras de 199 a depoului Brasov.
Probabil la interval de BLA in urma noastra la linia 1 intra 73 de la Timisoara.
Asadar 3 trenuri care au plecat la ore diferite din Timisoara Nord, R 13024 la 13,40, IR 12766 la 13.50 si IR 72 la 14.15 s-au intilnit in gara Arad.
Care e rostul acestui mers, ca se depasesc si mai apoi se asteapta trenurile? Ar putea sa ii dea stationare de 10 minute la 72 in Timisoara Nord si sa il ataseze la urma pe 12766.N-ar mai plati traasa si locomotiva.
Asadar cine a pierdut pe 13014 il poate lua pe 12766, dar cine le-a pierdut pe amindoua poate veni la Arad cu 72.
|
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Sam 19 Oct 2013, 11:19 | |
| 9573, astăzi
19-55 + 20-55 + 21-80 |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Sam 19 Oct 2013, 19:27 | |
| Tot astăzi, 10.19.2013, trenul R9553 Orșova - Timișoara Nord a avut următoarea compunere: 20-55 + 19-47 + 20-55. |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8757 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Sam 19 Oct 2013, 23:31 | |
| De saptamana asta trenul IR1620 nu mai pleaca cu IR1636 iar garnitura acestuia va pleca atasat la IR1622. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 20 Oct 2013, 10:13 | |
| IR 1637 Buc-Brasov
L-D : 84-96, 84-87, 21-87, 19-83, 21-87.
IR 1636 Brasov-Buc
L-V : 21-87, 19-83, 21-87, 84-87, 84-96 S-D : 21-87, 19-83, 21-87, 84-87, 84-96 + 21-76, 10-70, 21-76
IR 1621 Buc-Brasov-Timisoara
L-V : 22-96, 84-96, 89-87, 22-96 + 22-96 S-D : 22-96, 84-96, 89-87, 22-96 + 21-76, 10-70, 21-76
IR 1622 Timisoara-Brasov-Buc
L-V : 22-96, 89-87, 84-96, 22-96 + 22-96 + 21-76, 89-87, 10-70, 21-76 S-D : 22-96, 89-87, 84-96, 22-96 + 21-76, 89-87, 10-70, 21-76
Grupa de Brasov de week-end de la 1621 se intoarce cu 1636, iar 1620 vine zilnic la Buc cu 1622. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 20 Oct 2013, 14:37 | |
| Astzi in Tg Jiu 2021/2022 21-87 21-70-005 21-87 3x21-80 2x21-90 2x84-96 22-96 |
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6320 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 20 Oct 2013, 15:51 | |
| - adrian78 a scris:
- Astzi in Tg Jiu 2021/2022
21-87 21-70-005 21-87 3x21-80 2x21-90 2x84-96 22-96 De la 3 21-87 a ajuns acum la 11 vagoane ?! :shock: :shock: IR1732 19-83+2x20-83 1578 3x20-83. IR1572 astazi la plecarea din Galati avea pe 26-16 012(Galati)+26-16 072(basarab)+TE 26-05 0006 , R5108 19-56 001+20-49-263, R7368 19-83+3x20 49-2xx+garnitura de maine a lui R 7373 2x20-83+2x20-49-2xx , R 7367 azi la plecarea din Buzau 2x21-76 (050+051)+10-91 013 + 20-83 001+20-83-003, R5107 2x26-16+20-49-2xx, R7570/7577 21-76 052 +19-83 001 +20-83-004 +20-49 2xx+20 49 2xx, IR1866 20-49 2xx+26-16+ 19 55 , IR1864 Sobolan Desiro. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 20 Oct 2013, 16:41 | |
| Trenul 2022 are mers apropiat de IR si pret de Regio si compunere mai buna ca a multor IR... acest tren a inceput cu 2-3 vagoane 21-87 si iata cum a ajuns acum... Asta e singura varianta de a readuce oamenii la tren - sa nu uitam exemplul 2801/2 Sibiu-Rm Valcea-Pitesti-Bucuresti-Constanta-Mangalia de asta-vara care a ajuns la un moment dat sa aiba si 14 vagoane etajate, desi unii se plangeau aici pe forum ca vai, cine ar calatori cu asemenea vagoane atatea sute de km... Uite ca au fost cateva mii de oameni care o faceau zilnic! Sper ca de la noul mers R 2021 sa circule permanent (desi ar putea produce deranj in relatia nas-fin ), CFR ar trebui sa isi dea seama de potentialul mare care inca exista de a re-atrage o parte din calatorii pierduti (o mica parte, deoarece vremurile s-au schimbat si multi si-au luat masini personale plus cultura dubei care exista in Romania si nu o poti invinge prea usor). Avand in vedere ca Regiotrans prin trenul de dimineata de la 8.50 spre Brasov risca sa fure multi calatori ai CFR atat de la R 3001 cat si de la unele IR, se impune un tren RE care sa plece inaintea acestuia - fie retrogradarea lui 1580 la rang RE fie limitarea acestuia la Bucuresti si sa formeze un RE spre Brasov. La fel la plecarea din BRasov trebuie facut ceva cu R 3008 care are o ora de plecare absolut nefericita si trebuie impins mult mai tarziu dupa ora 17.30-18.00, in caz contrar va disparea in cateva luni din lipsa de calatori, trenul Regiotrans plecand la 16.00. Aceeasi situatie si pe Bucuresti-Galati, unde am auzit ca trenul IR prin Buzau va face 5 ore :shock: ar trebui sa devina RE, cu atat mai mult cu cat TFC va introduce un Regio Bucuresti-Galati prin Urziceni. Mari sperante nu am, dar asta e eu ca si calator ma bucur ca am alternative mai ieftine spre Brasov de exemplu, dar as fi preferat ca acestea sa vina de la compania nationala CFR Calatori, dar acolo planurile sunt tocmai in sens invers - de gonire a oamenilor de la tren Daca mersul ramane asa iar CFR va fi orb si surd, la fel ca mine multi calatori se vor reorienta catre aceste alternative mult mai avantajoase - nu credeam totusi ca CFR sa ajunga sa cedeze Regiotrans initiativa chiar si pe Bucuresti-Brasov |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din România -2013 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |