| Revista presei | |
|
+88Nk11 marcelbanu Ciprian ANDU2100HP @ndrey apmatei redeme puscasflaviu Simply18 AndiCFR Costin.H Jhonyla Goanga Florin C marian1967 alexmorph3us stefanb.steff andreiutzu cristyadaX IonutChircu Shinkasen phnegativ Norbi halmarius Volk sytrus DAS 2011 florin.lifticariu laur 133 Razvan Tudor gardianlinux mariushal Costin.B Vale rich1974 kristi kkk rizelgeorgel2004 NicuS cristy79 Katalin4653 M.I.C.I. tzifrea adytm Caspar The Legend EuroNight Teodor lifetec Bobby_TM AndreiStefan 92Dragos DPS cnusi Adirmvl Warrior12 Spartan1948 Nesebar lapsanszkitamas marius_catalin84 Andrey_tm cfr500 Gabry Gabriel TVlad IonutCFR2009 Vitosa Amiralul DUAL mishu88 costi_dumitru Re6/6 baiazid Adrian78 Sabik Dr2005 allred Cont dezactivat cstefan 19jimmy84 ATM razvan - trenuri Balto cristi CFR cont dezactivat . Radu Tudor cardinal Rarau AlexD Vlad 92 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
cnusi
Numarul mesajelor : 80 Reputatie : 4847 Data de inscriere : 07/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 17 Apr 2013, 18:34 | |
| După demisia directorul general, Dimitris Sophocleous, ca urmare a respingerii planului de administrare al CFR SA, Consiliul de Administraţie, , în conformitate cu prevederile art. 35 (1) din Ordonanţa de Urgenţă nr.109/30.11.2011, privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, a numit noul director general în persoana domnului George Micu.
George Micu,noul director general al CFR SA |
|
| |
Cont dezactivat
Numarul mesajelor : 580 Varsta : 58 Reputatie : 5377 Data de inscriere : 05/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 17 Apr 2013, 18:37 | |
| Nu sunt nostalgic, dar nu pot sa pricep: daca in martie 1989 Romania nu avea datorii si pana atunci cat s-a construit si cat s-a demolat, cu ce bani si cu ce fel de capital, iar dupa 1989 ce datorii avem, cat s-a construit din 1989 pana acum si cat s-a demolat... |
|
| |
Cont dezactivat
Numarul mesajelor : 580 Varsta : 58 Reputatie : 5377 Data de inscriere : 05/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 17 Apr 2013, 18:49 | |
| Stire un pic mai veche, unde se vorbeste despre noul director al CFR SA http://m.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/relu-fenechiu-continua-privatizarea-cfr-marfa-opera-iunea-cod-caen-4312-89317 |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 17 Apr 2013, 19:06 | |
| Articolul e vechi. Nici CFR S.A., nici CFR Marfă nu aveau titluri de proprietate pe terenuri. Acţiunea a demarat de aproape un an. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 17 Apr 2013, 20:43 | |
| http://www.gandul.info/stiri/proiect-cum-va-arata-gara-de-nord-in-2020-10759514 |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 17 Apr 2013, 23:05 | |
| - adirmvl a scris:
- http://www.gandul.info/stiri/proiect-cum-va-arata-gara-de-nord-in-2020-10759514
Genul de stire veche, seaca si ieftina preluata de pe vreun portal, fara date concrete adica doar o stire preluata in viteza si care are ceva-ceva real. De domeniul fantasticului este anul dat ca data certa: 2020 chiar daca lucrarile de acest gen sunt extrem de complexe si foarte scumpe, iar UE nu prea finanteaza asa ceva deci trebuie un parteneriat-public privat sau un imprumut la o banca ieftina... Singurul sambure de adevar este faptul ca au fost ceva discutii cu cei de la infra belgiana pentru a se copia cam ce au ei pe-acolo mai bun in domeniul garilor pe viitor, iar tunelul ala de care se vorbeste are legatura cu gara Obor dar si cu zonele de sud si nord fiind gandit pentru linia de mare viteza si conexiunile dintre coridoarele IX si IV. In mod normal partea de tunel va fi construita concomitent cu linia de mare viteza spre vest dar si linia de pe coridorul IX Bucuresti-Giurgiu deci lucrarile ar trebui sa inceapa dupa 2020 si sa se incheie cam in 10 ani. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 17 Apr 2013, 23:15 | |
| Au fost destul de multe discuţii. Evident, s-au blocat până la urmă (nu din vina MT, aş putea adăuga). _________________ :TTT:
|
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 17 Apr 2013, 23:25 | |
| - Dr2005 a scris:
- Au fost destul de multe discuţii. Evident, s-au blocat până la urmă (nu din vina MT, aş putea adăuga).
Se va concretiza pana la urma, au fost insa discutii in faza incipienta asa cum au fost si cele pentru linia de metrou spre Otopeni de exemplu. De la primele discutii (2011) si pana la a da cu sapa dureaza minimum 10 ani la noi deci si termenul 2020 pentru inceperea lucrarilor poate fi interpretat ca optimist. Iar problema la un astfel de proiect nu consta in gasirea finantarii ci in a fi sigur de oportunitatea investitiei iar numai daca numeri cate trenuri trec acum prin Nord ajungi repede la concluzia ca nimeni gandeste pe termen scurt si nici chiar mediu. La noi mai intai trebuie sa realizam o reforma majora a transportului feroviar de calatori, sa obtinem progrese si dupa aceea ne gandim sa demaram astfel de investitii, nu cred ca belgienii aveau traficul nostru de calatori atunci cand s-au apucat de treaba. Asa cum se prezinta mersul trenurilorde azi nu este incurajator in acest sens. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Apr 2013, 09:07 | |
| http://www.cotidianul.ro/basescu-a-maritat-deja-cfr-marfa-contra-sustinerii-proiectului-sau-politic-211525/ |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Apr 2013, 09:51 | |
| - adirmvl a scris:
- Gazarii vor sa faca deplasarea la meciul cu Steaua cu trenul. Fiind multi, sunt curios daca vor avea vagoane atasate sau chiar vor avea propriul tren. As merge pe prima varianta.
Nu vor merge cu nici un tren inchiriat. CFR a cerut clubului Petrolul Ploiesti 80.000 lei pentru a duce la Bucuresti si inapoi la meci 3.000 de suporteri si nu a fost de acord. Ar fi venit ccate 26,60 lei de caciula, adica fara 2 lei nu era un bilet dus-intors de IR de la PL la Buc. Oricum ce tren si cate vagoane ar fi trebuit sa incape 3.000 de oameni =))) Vro 2 EA-uri cu vreo 10 etajate si un TE !! |
|
| |
Radu Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 28 Localizare : Targoviste Reputatie : 5797 Data de inscriere : 06/02/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Apr 2013, 11:17 | |
| Daca tu ca suporter iti iei un bilet la Regio pe cont propriu, iesi mult mai ieftin decat daca ai inchiria unul. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Apr 2013, 11:27 | |
| Dar cum se face in cazul asta?
Daca isi iau toti bilet nu trebuie CFR sa gaseasca o solutie sa ii duca? E simplu.
|
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Apr 2013, 11:39 | |
| In Italia se facea asta pentru deplasari. Daca o peluza avea multi oameni pentru o deplasare, cereau tren special pentru ei. La noi ar fi mai simplu sa ataseze vagoane la coada unui tren. Daca sumele de care zice Katalyn sint corecte, mi se pare ca CFR-ul evita o astfel de cursa de frica posibilitatii de a-i fi deteriorate vagoanele, ca intre noi fie vorba, lupii nu sint sfinti. Pe de alta parte, daca chiar s-ar vrea o astfel de deplasare, ar putea lua bilete la oferta, cum ar fi aia de grup, si atunci nu ar mai avea ce sa faca CFR-ul. Asta in cazul in care vor sa mearga cu bilet. :roll: |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Apr 2013, 12:25 | |
| Zilele trecute a jucat Poli la Arad si trenul de Tirgu Jiu avea un vagon pentru suporteri la urma. Cred ca s-a intors cu 1833.
Dar problema e ca multi suporteri nu sint neaparat suporteri si ar merge moca.
presupunind ca 2000 de suporteri isi cumpara bilet pentru un anume tren, CFR ce face? trebuie sa gaseasca o solutie de transport. |
|
| |
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6772 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Apr 2013, 12:40 | |
| http://www.monitorulsv.ro/Local/2013-04-18/Greva-spontana-la-Depoul-de-locomotive-din-Itcani-pentru-neplata-salariilor |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|