|
| Revista presei | |
|
+88Nk11 marcelbanu Ciprian ANDU2100HP @ndrey apmatei redeme puscasflaviu Simply18 AndiCFR Costin.H Jhonyla Goanga Florin C marian1967 alexmorph3us stefanb.steff andreiutzu cristyadaX IonutChircu Shinkasen phnegativ Norbi halmarius Volk sytrus DAS 2011 florin.lifticariu laur 133 Razvan Tudor gardianlinux mariushal Costin.B Vale rich1974 kristi kkk rizelgeorgel2004 NicuS cristy79 Katalin4653 M.I.C.I. tzifrea adytm Caspar The Legend EuroNight Teodor lifetec Bobby_TM AndreiStefan 92Dragos DPS cnusi Adirmvl Warrior12 Spartan1948 Nesebar lapsanszkitamas marius_catalin84 Andrey_tm cfr500 Gabry Gabriel TVlad IonutCFR2009 Vitosa Amiralul DUAL mishu88 costi_dumitru Re6/6 baiazid Adrian78 Sabik Dr2005 allred Cont dezactivat cstefan 19jimmy84 ATM razvan - trenuri Balto cristi CFR cont dezactivat . Radu Tudor cardinal Rarau AlexD Vlad 92 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Apr 2013, 13:34 | |
| - dan tm a scris:
- presupunind ca 2000 de suporteri isi cumpara bilet pentru un anume tren, CFR ce face? trebuie sa gaseasca o solutie de transport.
Dacă vin 2000 de clienţi la un tren, se dau bilete pentru primii X, după care se sistează vinderea biletelor (se mai face doar cu aprobare telefonică) la trenul respectiv. _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Apr 2013, 13:38 | |
| Asa am patit si eu, cand am mers la Bucuresti, la Venom. Nu mai erau bilete, dar casierita mi-a spus sa astept. Ca dupa vreo 10 minute sa imi spuna ca s-au mai aprobat ceva locuri. Or mai fi pus un vagon? |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Apr 2013, 13:51 | |
| Sa fim seriosi ce suporteri din Romania ar merge cu bilet de IR ?? Mai ales atat de multi. Daca ei au mers prin tara la Alba Iulia, Cluj, Iasi, Timisoara cu nasul sau gratis de ce nu ar faceo si la Bucuresti la o aruncatura de bat ??
Acum 2 ani la Buzau, s-a mers gratis si la dus si la intors, erau in jur de 200-250 de insi, claie peste gramada, peste calatori, bauti cu glume in program etc...asa sunt suporteri din Romania.
Parerea mea este ca luni, multi se vor duce la meci cu trenul fie din Vest fie din Sud, jandarmi si militia nu ai pot cobori din tren, NU e treaba lor asta, apoi am mai vazut cazuri cand IDM-ul dadea drumul la tren chiar daca nasi trageau cu dinti sa tina trenul in gara sa coboare suporteri.
Fiti realisti ca traim in Romania, tara tuturor posibilitatilor. Luni sunt de noapte dar am timp sa merg la Vest la R 14060 si IR 1636 sa pozez gasca lupilor.
Nu stiu intoarcerea cum o vor face, caci e imposibil ca 3000 de insi sa incape in 10 articulate, iar ultimul tren pleaca la 23:30 la fix 1 ora de la incheierea meciului, de la National Arena la GDN la ora aia e cam greu de ajuns. Asa s-a intamplat mereu la deplasarile Lupilor, smecheri vin cu trenu, fraieri cu autobuzele iar la intoarcere se urca toti, tin minte acum cativa ani pe Vechiul Lia Manoliu la un meci cu Rapid, vreo 200 de insi nu am mai incaput in cele 10 articulate si am venit acasa cu Acc de Vatra Dornei cu 21-80 la vremea aceea.
Astazi la Galati e vorba sa plece maxim 700 de insi, ar fi plecat mult mai multi daca ar fi fost in week-end, multi au munca, multi au plecat deja cu trenu de 09:40 IR 1571.
Daca Petrolul va bate pe steaua luni, multi din ei nu se vor mai grabi sa ajunga acasa, ar putea face noapte alba in capitala pana la primul tren.
Ultima editare efectuata de catre Katalyn in Sam 20 Apr 2013, 00:26, editata de 1 ori |
| | | allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6603 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Apr 2013, 17:52 | |
| http://stirileprotv.ro/stiri/social/relu-fenechiu-pregateste-o-surpriza-de-1-mai-doua-ore-cu-trenul-rapid-pe-ruta-bucuresti-constanta.html
Dar sa nu tina doar in luna Mai... |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7573 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Apr 2013, 18:44 | |
| Pai acum de ce nu se fac 2 ore pana la Constanta ? De ce nu spune si chestia asta ?
Intrarea in normalitate reprezinta o supriza in Romania, nu ?
Daca era campanie electorala, intelegeam frectia, dar asa....?!
Deci 2 ore pe 225 de km de aliniament in campie in care s-a bagat 1 miliard € reprezinta o surpriza...pai inainte de reabilitare se declara ca e ceva normal sa facem 2 ore pana la Constanta, acum e o surpriza ?
Cand vor termina (prin anul 2584) "linia de mare viteza" Arad-Buc-Constanta, cum o vor mai declara ? A 10-a minune a lumii ? |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Apr 2013, 19:40 | |
| 2 ore nu se pot scoate fara 160 km/h dar 2h10' este posibil si cu 140 la trenurile fara oprire insa de 1 mai nu vor circula trenuri astfel de trenuri. Probabil se va reveni la timpii din mers adica fara intarzieri si doar atat, au mai fost astfel de stiri si prin 2011. Trenul ala ,,rapid'' zici ca e Shinkasen . Fenechiu parca da sa zica: ,,voi cu duba, faceti cheta iar daca nu va calc pe trotineta !'' O alta versiune ar fi ca ziaristii sa puna presiune pe ministru, sa se zica: ,,uite dom'le ce-a zis ala ca face si nu a facut...". Acum doi ani Ancuta saraca anunta 160 si 2 ore, dati cautare google si gasiti saptezecisicincidemii de articole pe tema asta. Daca ii intrebi de ETCS iti raspund ca ce-i aia, antena de bloc ?
Ultima editare efectuata de catre baiazid in Joi 18 Apr 2013, 20:26, editata de 1 ori |
| | | allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6603 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Apr 2013, 20:18 | |
| Inca una... http:/www.adevarul.ro/economie/afaceri/cfr-marfa-mustafa-aysun-1_51701637053c7dd83f20e6a7/index.html
Si inca una: trenuri low-cost pentru BUcuresti - Constanta (daca accesati din nou linkul postat mai devreme: http://stirileprotv.ro/stiri/social/relu-fenechiu-pregateste-o-surpriza-de-1-mai-doua-ore-cu-trenul-rapid-pe-ruta-bucuresti-constanta.html ) |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Apr 2013, 20:41 | |
| Asta nu salveaza CFR-ul din criza.. cel putin pana nu baga preturi de la fostul accelerat pentru toate trenurile IR! |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Apr 2013, 20:49 | |
| Totusi relutzu a mai reparat din M800 .. Pana acum predecesorii lui nu au dat un ban pe CFR .. Macar el mai misca ceva .. Sa nu uitam ca la ce debandada e in CFR dureaza ani ,pana rezolva anumite probleme .. Eu totusi m-as bucura daca ar incepe de la CFR Infrastructura |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Apr 2013, 21:23 | |
| Facand abstractie de coridorul IV unde se lucreaza, toate liniile principale si secundare pot fi aduse in stadiul de functionare normala din punct de vedere al vitezei constructive in maximum 5 ani de zile. Suma necesara: 1 miliard de Euro, cu banii astia dispar toate restrictiile si toate punctele periculoase .
Asta daca se vrea insa nu se vrea. Peste tot in Europa civilizata transportul feroviar=siguranta statului, ganditi-va doar la o treaba, doamne fereste se intampla ceva la Cernavoda, cum se evacueaza populatia din zona, cu autobuzele sau cu dubele ? Un simplu exemplu in sustinerea faptului ca nimeni nu da doi bani pe cetateni sau pe transportul in comun. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Apr 2013, 21:26 | |
| Domnule daca CFR baga treaba asta cu biletul luat cu o anticipatie de 1-2 luni inainte si platesti 25% din pretul biletul eu unu sunt clientul lor fidel , cum la servici ne obliga sa ne planificam concediul cu un an inainte deci stiu sigur ca in luna x am concediu deci automat pot sa imi iau din timp si biletul la tren sa beneficiez de reducerea maxima , pot spune ca e o oferta minunata , sper sa vina cat mai repede cu aceasta oferta si sa nu ramana doar la stadiul de vorbe . Aceasta oferta sa fie pe toata reteua CFR , cum ar fi ca un bilet Bucuresti-Satu Mare sa fie 30-40 de lei , jos palaria , astept cu nerabdare aceasta oferta . |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Apr 2013, 22:09 | |
| Pai la zece lei biletul si daca ar merge cu apa si cu pilot automat nu ar fi rentabile vorbeste si Fenechiu ala sa nu adoarma se pricepe si el la calea ferata ca baba la mitraliera ar trebui sa il ascunda astia pentru afacerile lui Eu il astept pe Necolaiciuc ministru nu mai dureaza mult: Evenimentul Zilei: Viorel Scurtu, omul lui Necolaiciuc de la CFR, este noul director general adjunct al CFR SA Mâna dreaptă a lui George Micu, noul director general al CFR SA, a devenit Viorel Scurtu, care a făcut parte din echipa lui Mihai Necolaiciuc, directorul atât de controversat al CFR, potrivit unor surse consultate de Evenimentul Zilei. Biroul de presă al Ministerului Transporturilor a comunicat că nu există încă o informație care să poată fi comunicată presei, în acest sens. În schimb, potrivit surselor EVZ, numele lui Scurtu este scris deja în dreptul funcţiei de director general adjunct pe uşa cabinetului pe care îl va ocupa. |
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5453 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Apr 2013, 22:31 | |
| - DUAL a scris:
- Totusi relutzu a mai reparat din M800 .. Pana acum predecesorii lui nu au dat un ban pe CFR .. Macar el mai misca ceva .. Sa nu uitam ca la ce debandada e in CFR dureaza ani ,pana rezolva anumite probleme .. Eu totusi m-as bucura daca ar incepe de la CFR Infrastructura
Aceeasi parere am si eu. Ori Fenechiu ori grecul ala ce si-a dat demisia. Inainte ... Referitor la preturi asa se recastiga clientii printr-o reclama buna. Bagi oferta 10 lei Bucuresti - Constanta pentru primele 50 locuri sau inainte cu 2 luni si asta e cea mai buna publicitate. Daca ar fi oferta asta cu 25% ar da faliment cei de pe auto. Sunt atatia studenti si nu numai, care stiu cu mult timp cand vor ajunge acasa. De ex stai in Bucuresti si esti din Botosani, Oradea si te duci acasa ca ai 2-3 zile libere sau o nunta etc. Eu unul nu cred ca vom apuca bilete de astea cu 25% iar cel mai frumos ar fi sa platim 25% la calatorie si nu la tren. Dar oamenii (femeile, fetele neinsotite) nu vor veni la tren daca se va permite in continuare : -tiganii in trenuri - sa fie mai multi oameni decat numarul de locuri al vagonului. De ce in strainatate se vand doar locuri pe scaun ? Ma refer la trenurile IR sau macar la IC - adrian78 a scris:
- Pai la zece lei biletul si daca ar merge cu apa si cu pilot automat nu ar fi rentabile vorbeste si Fenechiu ala sa nu adoarma se pricepe si el la calea ferata ca baba la mitraliera ar trebui sa il ascunda astia pentru afacerile lui
pai de ce sa nu fie rentabile? Cati calatori sunt acum la IR de Constanta cand au intarziere de +2 ore ?? Nu zice nimeni sa fie toate biletele de 10 lei dar daca vinzi 1 vagon cu 10 lei esti sigur ca ala e plin. Acum sa zicem sunt 4 vagoane la 60% capacitate, nu e mai bine sa ai 5 vagoane pline? Noi vorbim dpv al consumului de energie electrica/motorina al locomotivei care e aproape la fel la 4 sau la 5 vagoane. Nu ma intereseaza chestia cu reviziile si altele ca asa tot gasim cheltuieli secundare. Cum spunea cineva pe aici , parca Doctorul, vagonul care sta aduce pierderi. Nu sunt rentabile trenurile din Germania cu 29 de euro luate cu 3 luni inainte? Dp meu de vedere biletele cu pret normal trebuie luate cu pana la 24 de ore inainte de plecarea trenului, asa stiu cei din revizii (sau unde se tin vagoanele) cate vagoane trebuie la un tren, iar in ultima zi pretul sa fie mai mare si sa se permita calatoria DOAR DACA ai loc, nu ai loc cauti la urmatorul tren, suplimentezi cu un vagon. Eu vad atatea IR in strainatate care circula la 2 ore si probabil au toate locurile ocupate, acolo cum se poate? Daca ai tren la 5 dimineata dai 5 lei, ai la 9 dai 10 lei, ai la 14/18 dai tot 10 lei, pleaca la 10 seara dai 8 lei, pleaca dupa 12 dai 5 lei. Ora este a trenului de plecare. Ex la trenurile Luxembourg - Paris pe care le stiu mai bine, primul tren de f dimineata e mai ieftin decat urmatoarele. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Apr 2013, 00:40 | |
| Nu cred ca vor reusi sa introduca trenuri cu tarife de low cost. Firmele de transport rutier de persoane au mai mare putere financiara decat ministrul, si conducerea CFR CALATORI. Low costul ar putea sa-l introduca REGIOTRANS, TFC care sunt mai "imune" la CORUPTIE. Dar daca s-ar reusi la CFR CALATORI cred ca m-as plimba dublu cu trenul fata de prezent. La fel familia si prieteni mei. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Apr 2013, 08:27 | |
| - baiazid a scris:
- Facand abstractie de coridorul IV unde se lucreaza, toate liniile principale si secundare pot fi aduse in stadiul de functionare normala din punct de vedere al vitezei constructive in maximum 5 ani de zile. Suma necesara: 1 miliard de Euro, cu banii astia dispar toate restrictiile si toate punctele periculoase .
Asta daca se vrea insa nu se vrea. Peste tot in Europa civilizata transportul feroviar=siguranta statului, ganditi-va doar la o treaba, doamne fereste se intampla ceva la Cernavoda, cum se evacueaza populatia din zona, cu autobuzele sau cu dubele ? Un simplu exemplu in sustinerea faptului ca nimeni nu da doi bani pe cetateni sau pe transportul in comun. Dar desteptii astia nu au demontat linia de la Cernavoda? care este stadiul ei? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |