Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+88
Nk11
marcelbanu
Ciprian
ANDU2100HP
@ndrey
apmatei
redeme
puscasflaviu
Simply18
AndiCFR
Costin.H
Jhonyla
Goanga
Florin C
marian1967
alexmorph3us
stefanb.steff
andreiutzu
cristyadaX
IonutChircu
Shinkasen
phnegativ
Norbi
halmarius
Volk
sytrus
DAS 2011
florin.lifticariu
laur 133
Razvan Tudor
gardianlinux
mariushal
Costin.B
Vale
rich1974
kristi kkk
rizelgeorgel2004
NicuS
cristy79
Katalin4653
M.I.C.I.
tzifrea
adytm
Caspar
The Legend
EuroNight
Teodor
lifetec
Bobby_TM
AndreiStefan
92Dragos
DPS
cnusi
Adirmvl
Warrior12
Spartan1948
Nesebar
lapsanszkitamas
marius_catalin84
Andrey_tm
cfr500
Gabry Gabriel
TVlad
IonutCFR2009
Vitosa
Amiralul
DUAL
mishu88
costi_dumitru
Re6/6
baiazid
Adrian78
Sabik
Dr2005
allred
Cont dezactivat
cstefan
19jimmy84
ATM
razvan - trenuri
Balto
cristi CFR
cont dezactivat .
Radu Tudor
cardinal
Rarau
AlexD
Vlad
92 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 37 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20500
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25386
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 18 Apr 2013, 13:34

dan tm a scris:
presupunind ca 2000 de suporteri isi cumpara bilet pentru un anume tren, CFR ce face? trebuie sa gaseasca o solutie de transport.
Dacă vin 2000 de clienţi la un tren, se dau bilete pentru primii X, după care se sistează vinderea biletelor (se mai face doar cu aprobare telefonică) la trenul respectiv.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13049
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 18 Apr 2013, 13:38

Asa am patit si eu, cand am mers la Bucuresti, la Venom. Nu mai erau bilete, dar casierita mi-a spus sa astept. Ca dupa vreo 10 minute sa imi spuna ca s-au mai aprobat ceva locuri. Or mai fi pus un vagon?
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Revista presei - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 18 Apr 2013, 13:51

Sa fim seriosi ce suporteri din Romania ar merge cu bilet de IR ?? Mai ales atat de multi. Daca ei au mers prin tara la Alba Iulia, Cluj, Iasi, Timisoara cu nasul sau gratis de ce nu ar faceo si la Bucuresti la o aruncatura de bat ??

Acum 2 ani la Buzau, s-a mers gratis si la dus si la intors, erau in jur de 200-250 de insi, claie peste gramada, peste calatori, bauti cu glume in program etc...asa sunt suporteri din Romania.

Parerea mea este ca luni, multi se vor duce la meci cu trenul fie din Vest fie din Sud, jandarmi si militia nu ai pot cobori din tren, NU e treaba lor asta, apoi am mai vazut cazuri cand IDM-ul dadea drumul la tren chiar daca nasi trageau cu dinti sa tina trenul in gara sa coboare suporteri.

Fiti realisti ca traim in Romania, tara tuturor posibilitatilor. Luni sunt de noapte dar am timp sa merg la Vest la R 14060 si IR 1636 sa pozez gasca lupilor.

Nu stiu intoarcerea cum o vor face, caci e imposibil ca 3000 de insi sa incape in 10 articulate, iar ultimul tren pleaca la 23:30 la fix 1 ora de la incheierea meciului, de la National Arena la GDN la ora aia e cam greu de ajuns. Asa s-a intamplat mereu la deplasarile Lupilor, smecheri vin cu trenu, fraieri cu autobuzele iar la intoarcere se urca toti, tin minte acum cativa ani pe Vechiul Lia Manoliu la un meci cu Rapid, vreo 200 de insi nu am mai incaput in cele 10 articulate si am venit acasa cu Acc de Vatra Dornei cu 21-80 la vremea aceea.

Astazi la Galati e vorba sa plece maxim 700 de insi, ar fi plecat mult mai multi daca ar fi fost in week-end, multi au munca, multi au plecat deja cu trenu de 09:40 IR 1571.

Daca Petrolul va bate pe steaua luni, multi din ei nu se vor mai grabi sa ajunga acasa, ar putea face noapte alba in capitala pana la primul tren.


Ultima editare efectuata de catre Katalyn in Sam 20 Apr 2013, 00:26, editata de 1 ori
Sus In jos
allred
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2058
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6548
Data de inscriere : 02/08/2012

Revista presei - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 18 Apr 2013, 17:52

http://stirileprotv.ro/stiri/social/relu-fenechiu-pregateste-o-surpriza-de-1-mai-doua-ore-cu-trenul-rapid-pe-ruta-bucuresti-constanta.html

Dar sa nu tina doar in luna Mai...
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2205
Reputatie : 7517
Data de inscriere : 27/04/2010

Revista presei - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 18 Apr 2013, 18:44

Pai acum de ce nu se fac 2 ore pana la Constanta ? De ce nu spune si chestia asta ?

Intrarea in normalitate reprezinta o supriza in Romania, nu ?

Daca era campanie electorala, intelegeam frectia, dar asa....?!

Deci 2 ore pe 225 de km de aliniament in campie in care s-a bagat 1 miliard € reprezinta o surpriza...pai inainte de reabilitare se declara ca e ceva normal sa facem 2 ore pana la Constanta, acum e o surpriza ?

Cand vor termina (prin anul 2584) "linia de mare viteza" Arad-Buc-Constanta, cum o vor mai declara ? A 10-a minune a lumii ?
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6682
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 18 Apr 2013, 19:40

2 ore nu se pot scoate fara 160 km/h dar 2h10' este posibil si cu 140 la trenurile fara oprire insa de 1 mai nu vor circula trenuri astfel de trenuri. Probabil se va reveni la timpii din mers adica fara intarzieri si doar atat, au mai fost astfel de stiri si prin 2011. Trenul ala ,,rapid'' zici ca e Shinkasen Cool .

Fenechiu parca da sa zica: ,,voi cu duba, faceti cheta iar daca nu va calc pe trotineta !'' Very Happy

O alta versiune ar fi ca ziaristii sa puna presiune pe ministru, sa se zica: ,,uite dom'le ce-a zis ala ca face si nu a facut...". Acum doi ani Ancuta saraca anunta 160 si 2 ore, dati cautare google si gasiti saptezecisicincidemii de articole pe tema asta. Daca ii intrebi de ETCS iti raspund ca ce-i aia, antena de bloc ?


Ultima editare efectuata de catre baiazid in Joi 18 Apr 2013, 20:26, editata de 1 ori
Sus In jos
allred
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2058
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6548
Data de inscriere : 02/08/2012

Revista presei - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 18 Apr 2013, 20:18

Inca una... http:/www.adevarul.ro/economie/afaceri/cfr-marfa-mustafa-aysun-1_51701637053c7dd83f20e6a7/index.html

Si inca una: trenuri low-cost pentru BUcuresti - Constanta (daca accesati din nou linkul postat mai devreme: http://stirileprotv.ro/stiri/social/relu-fenechiu-pregateste-o-surpriza-de-1-mai-doua-ore-cu-trenul-rapid-pe-ruta-bucuresti-constanta.html )
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
92Dragos


Numarul mesajelor : 2940
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 8315
Data de inscriere : 24/05/2010

Revista presei - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 18 Apr 2013, 20:41

Asta nu salveaza CFR-ul din criza.. cel putin pana nu baga preturi de la fostul accelerat pentru toate trenurile IR!
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13222
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 18 Apr 2013, 20:49

Totusi relutzu a mai reparat din M800 .. Pana acum predecesorii lui nu au dat un ban pe CFR .. Macar el mai misca ceva .. Sa nu uitam ca la ce debandada e in CFR dureaza ani ,pana rezolva anumite probleme .. Eu totusi m-as bucura daca ar incepe de la CFR Infrastructura
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6682
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 18 Apr 2013, 21:23

Facand abstractie de coridorul IV unde se lucreaza, toate liniile principale si secundare pot fi aduse in stadiul de functionare normala din punct de vedere al vitezei constructive in maximum 5 ani de zile. Suma necesara: 1 miliard de Euro, cu banii astia dispar toate restrictiile si toate punctele periculoase .

Asta daca se vrea insa nu se vrea. Peste tot in Europa civilizata transportul feroviar=siguranta statului, ganditi-va doar la o treaba, doamne fereste se intampla ceva la Cernavoda, cum se evacueaza populatia din zona, cu autobuzele sau cu dubele ? Un simplu exemplu in sustinerea faptului ca nimeni nu da doi bani pe cetateni sau pe transportul in comun.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22339
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 18 Apr 2013, 21:26

Domnule daca CFR baga treaba asta cu biletul luat cu o anticipatie de 1-2 luni inainte si platesti 25% din pretul biletul eu unu sunt clientul lor fidel , cum la servici ne obliga sa ne planificam concediul cu un an inainte deci stiu sigur ca in luna x am concediu deci automat pot sa imi iau din timp si biletul la tren sa beneficiez de reducerea maxima , pot spune ca e o oferta minunata , sper sa vina cat mai repede cu aceasta oferta si sa nu ramana doar la stadiul de vorbe . Aceasta oferta sa fie pe toata reteua CFR , cum ar fi ca un bilet Bucuresti-Satu Mare sa fie 30-40 de lei , jos palaria , astept cu nerabdare aceasta oferta . cheers

_________________
595423Revista presei - Pagina 8 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 8 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 8 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18593
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24115
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 18 Apr 2013, 22:09

Pai la zece lei biletul si daca ar merge cu apa si cu pilot automat nu ar fi rentabile Very Happy vorbeste si Fenechiu ala sa nu adoarma se pricepe si el la calea ferata ca baba la mitraliera ar trebui sa il ascunda astia pentru afacerile lui


Eu il astept pe Necolaiciuc ministru nu mai dureaza mult:
Evenimentul Zilei: Viorel Scurtu, omul lui Necolaiciuc de la CFR, este noul director general adjunct al CFR SA

Mâna dreaptă a lui George Micu, noul director general al CFR SA, a devenit Viorel Scurtu, care a făcut parte din echipa lui Mihai Necolaiciuc, directorul atât de controversat al CFR, potrivit unor surse consultate de Evenimentul Zilei.

Biroul de presă al Ministerului Transporturilor a comunicat că nu există încă o informație care să poată fi comunicată presei, în acest sens.

În schimb, potrivit surselor EVZ, numele lui Scurtu este scris deja în dreptul funcţiei de director general adjunct pe uşa cabinetului pe care îl va ocupa.


Sus In jos
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
Rarau


Numarul mesajelor : 742
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5398
Data de inscriere : 23/01/2012

Revista presei - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 18 Apr 2013, 22:31

DUAL a scris:
Totusi relutzu a mai reparat din M800 .. Pana acum predecesorii lui nu au dat un ban pe CFR .. Macar el mai misca ceva .. Sa nu uitam ca la ce debandada e in CFR dureaza ani ,pana rezolva anumite probleme .. Eu totusi m-as bucura daca ar incepe de la CFR Infrastructura

Aceeasi parere am si eu. Ori Fenechiu ori grecul ala ce si-a dat demisia.
Inainte ...

Referitor la preturi asa se recastiga clientii printr-o reclama buna.


Bagi oferta 10 lei Bucuresti - Constanta pentru primele 50 locuri sau inainte cu 2 luni si asta e cea mai buna publicitate. Daca ar fi oferta asta cu 25% ar da faliment cei de pe auto.
Sunt atatia studenti si nu numai, care stiu cu mult timp cand vor ajunge acasa. De ex stai in Bucuresti si esti din Botosani, Oradea si te duci acasa ca ai 2-3 zile libere sau o nunta etc. Eu unul nu cred ca vom apuca bilete de astea cu 25% iar cel mai frumos ar fi sa platim 25% la calatorie si nu la tren.

Dar oamenii (femeile, fetele neinsotite) nu vor veni la tren daca se va permite in continuare :

-tiganii in trenuri
- sa fie mai multi oameni decat numarul de locuri al vagonului.
De ce in strainatate se vand doar locuri pe scaun ? Ma refer la trenurile IR sau macar la IC



adrian78 a scris:
Pai la zece lei biletul si daca ar merge cu apa si cu pilot automat nu ar fi rentabile Very Happy vorbeste si Fenechiu ala sa nu adoarma se pricepe si el la calea ferata ca baba la mitraliera ar trebui sa il ascunda astia pentru afacerile lui

pai de ce sa nu fie rentabile? Cati calatori sunt acum la IR de Constanta cand au intarziere de +2 ore ??
Nu zice nimeni sa fie toate biletele de 10 lei dar daca vinzi 1 vagon cu 10 lei esti sigur ca ala e plin.
Acum sa zicem sunt 4 vagoane la 60% capacitate, nu e mai bine sa ai 5 vagoane pline? Noi vorbim dpv al consumului de energie electrica/motorina al locomotivei care e aproape la fel la 4 sau la 5 vagoane.
Nu ma intereseaza chestia cu reviziile si altele ca asa tot gasim cheltuieli secundare. Cum spunea cineva pe aici , parca Doctorul, vagonul care sta aduce pierderi.

Nu sunt rentabile trenurile din Germania cu 29 de euro luate cu 3 luni inainte?
Dp meu de vedere biletele cu pret normal trebuie luate cu pana la 24 de ore inainte de plecarea trenului, asa stiu cei din revizii (sau unde se tin vagoanele) cate vagoane trebuie la un tren, iar in ultima zi pretul sa fie mai mare si sa se permita calatoria DOAR DACA ai loc, nu ai loc cauti la urmatorul tren, suplimentezi cu un vagon.

Eu vad atatea IR in strainatate care circula la 2 ore si probabil au toate locurile ocupate, acolo cum se poate?
Daca ai tren la 5 dimineata dai 5 lei, ai la 9 dai 10 lei, ai la 14/18 dai tot 10 lei, pleaca la 10 seara dai 8 lei, pleaca dupa 12 dai 5 lei. Ora este a trenului de plecare.

Ex la trenurile Luxembourg - Paris pe care le stiu mai bine, primul tren de f dimineata e mai ieftin decat urmatoarele.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3304
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8260
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 8 Icon_minitimeVin 19 Apr 2013, 00:40

Nu cred ca vor reusi sa introduca trenuri cu tarife de low cost. Firmele de transport rutier de persoane au mai mare putere financiara decat ministrul, si conducerea CFR CALATORI. Low costul ar putea sa-l introduca REGIOTRANS, TFC care sunt mai "imune" la CORUPTIE.

Dar daca s-ar reusi la CFR CALATORI cred ca m-as plimba dublu cu trenul fata de prezent. La fel familia si prieteni mei. Very Happy
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Revista presei - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 8 Icon_minitimeVin 19 Apr 2013, 08:27

baiazid a scris:
Facand abstractie de coridorul IV unde se lucreaza, toate liniile principale si secundare pot fi aduse in stadiul de functionare normala din punct de vedere al vitezei constructive in maximum 5 ani de zile. Suma necesara: 1 miliard de Euro, cu banii astia dispar toate restrictiile si toate punctele periculoase .

Asta daca se vrea insa nu se vrea. Peste tot in Europa civilizata transportul feroviar=siguranta statului, ganditi-va doar la o treaba, doamne fereste se intampla ceva la Cernavoda, cum se evacueaza populatia din zona, cu autobuzele sau cu dubele ? Un simplu exemplu in sustinerea faptului ca nimeni nu da doi bani pe cetateni sau pe transportul in comun.

Dar desteptii astia nu au demontat linia de la Cernavoda? care este stadiul ei?
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 8 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 8 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 37 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
» Revista presei (partea II)
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: