|
| Revista presei | |
|
+88Nk11 marcelbanu Ciprian ANDU2100HP @ndrey apmatei redeme puscasflaviu Simply18 AndiCFR Costin.H Jhonyla Goanga Florin C marian1967 alexmorph3us stefanb.steff andreiutzu cristyadaX IonutChircu Shinkasen phnegativ Norbi halmarius Volk sytrus DAS 2011 florin.lifticariu laur 133 Razvan Tudor gardianlinux mariushal Costin.B Vale rich1974 kristi kkk rizelgeorgel2004 NicuS cristy79 Katalin4653 M.I.C.I. tzifrea adytm Caspar The Legend EuroNight Teodor lifetec Bobby_TM AndreiStefan 92Dragos DPS cnusi Adirmvl Warrior12 Spartan1948 Nesebar lapsanszkitamas marius_catalin84 Andrey_tm cfr500 Gabry Gabriel TVlad IonutCFR2009 Vitosa Amiralul DUAL mishu88 costi_dumitru Re6/6 baiazid Adrian78 Sabik Dr2005 allred Cont dezactivat cstefan 19jimmy84 ATM razvan - trenuri Balto cristi CFR cont dezactivat . Radu Tudor cardinal Rarau AlexD Vlad 92 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 30 Mai 2013, 20:29 | |
| O stire citita acum pe teletextul tvr 1 la pagina 142, din pacate n-am gasit inca in presa o sursa sa pun si linkul
Guvernul a plafonat salariile directorilor din companiile de stat care depaseau in unele cazuri 10.000 de euro. Potrivit unei informatii guvernamentale, cele mai mari salarii de peste 14.500 de euro lunar reveneau managerilor de la C.N.C.F. Infrastructura si Posta Romana, acestia fiind urmati de directorii societatilor Electrica, Nuclearelectrica, Cuprumin si Tarom cu un venit lunar cifrat intre 10.000 si 11.000 de euro.
Scandal pe tema salariilor nesimţite. Premierul Victor Ponta, acuzat că lansează cifre false http://www.antena3.ro
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Vin 31 Mai 2013, 14:36 | |
| http://ramnic.ro/articole/activitati-desfasurate-de-politistii-biroului-transporturi-feroviare-br-br--53755/2013-05-31
"Exemplu:
În data de 28 mai a.c., poliţiştii din cadrul Postului de Poliţie TF Govora l-au identificat pe raza Staţiei CF Govora pe Constantin M., de 25 ani, care pătrunsese fără drept cu scopul de a sustrage combustibil din vagoanele cisternă aflate pe raza staţiei. Cel în cauză a fost sancţionat contravenţional cu suma de 500 lei, conform Legii 61/1991." Ce sa mai zici de astia care fura de pe 800? |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Vin 31 Mai 2013, 16:36 | |
| http://www.gandul.info/financiar/lista-celor-mai-bine-platiti-directori-din-companiile-de-stat-seful-tarom-are-un-salariu-brut-de-16-400-de-euro-10914917
14.500 de euro brutul directorului de la CFR SA. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 31 Mai 2013, 21:33 | |
| Acum pe B1TV la emisiunea Interviurile lui Cristoiu invitat Ministrul Relu Fenechiu Se discuta despre privatizarea cfr marfa |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 01 Iun 2013, 20:12 | |
| Ministerul Transporturilor confirma ca directorul general al CFR SA a incasat 14.500 euro pe luna in primul trimestru din 2013
http://www.feroviarul.ro/noutati-feroviare/ministerul-transporturilor-confirma-ca-directorul-general-al-cfr-sa-a-incasat-14-500-euro-pe-luna-in-primul-trimestru-din-2013.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Noutati-Feroviare+%28Noutati+feroviare%29 |
| | | Gabry Gabriel V.I.P Member
Numarul mesajelor : 491 Varsta : 46 Localizare : Peciu Nou.Jud Timis Reputatie : 6229 Data de inscriere : 06/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 02 Iun 2013, 12:01 | |
| 140 de ani de la intrarea primului tren în Gara Braşov.
http://adevarul.ro/locale/brasov/140-ani-intrarea-primului-tren-ingara-brasov-1_51aae64ec7b855ff564bdb6d/index.html
|
| | | Gabry Gabriel V.I.P Member
Numarul mesajelor : 491 Varsta : 46 Localizare : Peciu Nou.Jud Timis Reputatie : 6229 Data de inscriere : 06/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 02 Iun 2013, 23:31 | |
| Semmeringul bănăţean", cea mai veche cale ferată montană din ţară, este în pericol să fie închisă, la 150 de ani de la darea în funcţiune.
http://adevarul.ro/locale/timisoara/banat-1_51ab8794c7b855ff564e36da/index.html
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 03 Iun 2013, 00:56 | |
| Cine are drum pe acolo :
http://adevarul.ro/locale/cluj-napoca/trenulete-mii-euro-miniatura-gara-cluj-napoca-7_51aba6ddc7b855ff564ea4dc/index.html |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 04 Iun 2013, 10:22 | |
| Din genul "copiii spun lucruri traznite" http://www.tion.ro/primaria-timisoara-vrea-sa-duca-in-subteran-calea-ferata-si-sa-introduca-transportul-cu-metroul/1296994
Ar fi un plan bun daca odata cu trecerea M900 in subteran ar ajunge si pe sub aeroport iar traficul de marfa sa se devieze pe o ruta ocolitoare Remetea-Timisoara Sud..
La fel la Cluj ar fi utila o halta in zona trecerii de cale ferata din cartierul Aurel Vlaicu mai ales ca in zona sunt 2 camine studentesti cu zece etaje si nu s-ar mai tarai studentii pana la gara mai ales vinerea cand faci 30 de minute cu troleu din Aurel Vlaicu pana la gara |
| | | mishu88 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1019 Varsta : 36 Localizare : Fălticeni, jud. Suceava Reputatie : 6957 Data de inscriere : 12/02/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 04 Iun 2013, 13:38 | |
| Visăm spre călătoriile pe care ar trebui să le facem măcar o dată în viață!! - Citat :
- Calea spre Paradis
Prin comparație cu serviciile tot mai slabe ale unor companii aeriene, călătoria cu trenul – în special prin Europa – poate fi o experiență net superioară. Autorul se bucură de splendorile feroviare – descoperiți apoi primele zece de pe lista noastră de trenuri europene preferate.
http://www.natgeo.ro/traveler/9964-calea-spre-paradis?utm_source=MailingList&utm_medium=email&utm_campaign=Nat+Geo+2013.06.04+cu+prenume ȘI - Citat :
- TOP 10 trenuri europene
Prin comparație cu serviciile tot mai slabe ale unor companii aeriene, călătoria cu trenul – în special prin Europa – poate fi o experiență net superioară. Autorul se bucură de splendorile feroviare – descoperiți apoi primele zece de pe lista noastră de trenuri europene preferate.
http://www.natgeo.ro/traveler/9964-calea-spre-paradis?utm_source=MailingList&utm_medium=email&utm_campaign=Nat+Geo+2013.06.04+cu+prenume |
| | | rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5275 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 04 Iun 2013, 14:39 | |
| ar fi bine daca ar fi trenuri directe bucuresti-paris, londra, madrid, roma.....asa, este cam mare bataia de cap sa schimbi cateva trenuri in conditiile in care cu autocarul sau avionul mergi direct. nici macar catre grecia nu avem tren direct. si bineinteles, la preturi rezonabile. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mar 04 Iun 2013, 14:49 | |
| - rich1974 a scris:
- ar fi bine daca ar fi trenuri directe bucuresti-paris, londra, madrid, roma.....asa, este cam mare bataia de cap sa schimbi cateva trenuri in conditiile in care cu autocarul sau avionul mergi direct. nici macar catre grecia nu avem tren direct.
si bineinteles, la preturi rezonabile. Noi scoatem trenuri Bucuresti-Oradea si visam la rute de avioane ? Sa fim seriosi, nici TGV direct nu o sa existe la vitezele de acum (250-300km/h) intre relatiile mentionate de tine, suntem in secolul in care pe astfel de distante avionul e rege. In Europa alipirea de vagoane este o practica din ce in ce mai rara iar trenurile de lung parcurs o ciudatenie sau mai bine zis extravaganta (Vezi Moscova-Nisa). Pentru calatorii ocazionali de lunga distanta exista legaturi, schimbi trenul sa nu te doara popoul. Trenuri din astea care merg peste 1500km nu exista nici dinspre Viena daramite Romania, nu stiu de ce am fi noi mai cu mot decat altii... Catre Grecia nu avem tren direct in primul rand din cauza grecilor care nu mai au trenuri directe catre nimeni. |
| | | mishu88 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1019 Varsta : 36 Localizare : Fălticeni, jud. Suceava Reputatie : 6957 Data de inscriere : 12/02/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 04 Iun 2013, 15:07 | |
| Pe Madrid - Barcelona concurența e acerbă între avion și tren, dar pe alte rute, gen Paris - Bruxelles, Paris - Londra sau Madrid - Sevilla, trenul este rege.
Dacă e vorba de 3-4-500 de km, trenul este favorit din cauza: amplasării gărilor spre centrul orașelor sau conectate la rețeaua de transport (în dauna aeroporturilor, timpii de securitate, check-in etc.), confortului și a prețului. Tot ce depășește 500 de km, începe să apară timpi mai mari, oboseală accentuată, preț ridicat, iar avionul devine iar alesul no. 1.
Asta până când Europa feroviară va gândi într-un singur... gând, fără schimbări de locomotivă, fără încăpățânări ale Companiilor de Cale ferată, fără timpi morți etc.
De România nu mai vorbim, oricum alegem cu toții (99%) trenul (față de avion, nu vorbesc de mașină, autocar, bicicletă...) pe distanțe lungi. Că altceva n-ai cu ce să mergi... |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mar 04 Iun 2013, 15:55 | |
| - mishu88 a scris:
- Tot ce depășește 500 de km, începe să apară timpi mai mari, oboseală accentuată, preț ridicat, iar avionul devine iar alesul no. 1.
Nu si daca vorbim de HSR unde trenul este preferat avionului pe distante de chiar pana la 1000 km. In Franta o astfel de ruta se parcurge in cca 4h, un zbor dureaza 1h45'-2h cu tot cu pregatire plus timpii de asteptare in aeroport, plus drumul la aeroport si de la aeroport la punctul de intalnire, deci s-ar putea sa sa treaca de 4h. ,,Confortul'' la Economy de asemenea este important si aici avem clar avantaj tren. Singura concurenta este cat de cat pe segmentul business dar aici trenul capata tot mai mult avantaj. Acelasi lucru se intampla si in Germania chiar daca viteza comerciala a trenurilor de viteza este mai scazuta . Tot din acelasi motiv in urma caruia trenul castiga, foarte multe aeroporturi importante au prevazut conexiuni cu trenurile de mare viteza. Exemplu: vii dintr-un zbor transcontinental sau de mare distanta, ajungi la Frankfurt si de aici iei trenul de mare viteza si in cateva ore esti in Germania unde vrei tu. Ideea de hub aeroport-conexiune retea H.S.R. a fost gandita cu zeci de ani inainte. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 04 Iun 2013, 16:12 | |
| Aici intra in discutie si Spania de cand au introdus AVE pe ruta Barcelona-Madrid trenul iasa in avantaj |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |