Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+88
Nk11
marcelbanu
Ciprian
ANDU2100HP
@ndrey
apmatei
redeme
puscasflaviu
Simply18
AndiCFR
Costin.H
Jhonyla
Goanga
Florin C
marian1967
alexmorph3us
stefanb.steff
andreiutzu
cristyadaX
IonutChircu
Shinkasen
phnegativ
Norbi
halmarius
Volk
sytrus
DAS 2011
florin.lifticariu
laur 133
Razvan Tudor
gardianlinux
mariushal
Costin.B
Vale
rich1974
kristi kkk
rizelgeorgel2004
NicuS
cristy79
Katalin4653
M.I.C.I.
tzifrea
adytm
Caspar
The Legend
EuroNight
Teodor
lifetec
Bobby_TM
AndreiStefan
92Dragos
DPS
cnusi
Adirmvl
Warrior12
Spartan1948
Nesebar
lapsanszkitamas
marius_catalin84
Andrey_tm
cfr500
Gabry Gabriel
TVlad
IonutCFR2009
Vitosa
Amiralul
DUAL
mishu88
costi_dumitru
Re6/6
baiazid
Adrian78
Sabik
Dr2005
allred
Cont dezactivat
cstefan
19jimmy84
ATM
razvan - trenuri
Balto
cristi CFR
cont dezactivat .
Radu Tudor
cardinal
Rarau
AlexD
Vlad
92 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 43 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6551
Reputatie : 12368
Data de inscriere : 09/07/2009

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeDum 19 Mai 2013, 10:35

In Romania infrastructura feroviara este la pamant si de aici pornesc toate neajunsurile din oferta CFR Calatori. In conditiile in care trenurile InterRegio au tarife excesiv de mari comparativ cu viteza comerciala, cumulat cu disparitia tarifului de bilet direct, CFR Calatori a initiat in ultimii ani diverse modificari in orarul trenurilor Regio (fragmentari, anulari, ore de legatura total nepotrivite) pentru a-i forta pe romani sa utilizeze trenurile InterRegio, un proiect esuat care n-a adus mai multi calatori la trenurile InterRegio, ci a indepartat de tren inca un segment important de calatori care foloseau frecvent trenurile Regio pe distante medii si lungi.
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5814
Data de inscriere : 27/02/2013

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeDum 19 Mai 2013, 12:18

IonutCFR2009 a scris:
In Romania infrastructura feroviara este la pamant si de aici pornesc toate neajunsurile din oferta CFR Calatori. In conditiile in care trenurile InterRegio au tarife excesiv de mari comparativ cu viteza comerciala, cumulat cu disparitia tarifului de bilet direct, CFR Calatori a initiat in ultimii ani diverse modificari in orarul trenurilor Regio (fragmentari, anulari, ore de legatura total nepotrivite) pentru a-i forta pe romani sa utilizeze trenurile InterRegio, un proiect esuat care n-a adus mai multi calatori la trenurile InterRegio, ci a indepartat de tren inca un segment important de calatori care foloseau frecvent trenurile Regio pe distante medii si lungi.

Absolut de acord, asa este - s-au lacomit si au crezut ca o sa dea lumea buluc la IR ... Numai ca lumea s-a mai desteptat (plus criza care a intervenit exact in ultimii ani) si oamenii s-au orientat catre alte variante mai ieftine si comode. Spunea cineva ca trenurile IR sunt pline - da, pentru ca au 3-4 vagoane, altfel sufla vantul prin ele. Fragmentarea trenurilor Regio rezultand trenuri spre nicaieri unde nu merge nimeni a gonit lumea de la tren. Eu la modul cel mai serios, desi sunt pasionat, refuz sa folosesc asa-zisele lor trenuri IR pe distante scurte - este jaf la drumul mare. Pe rutele pe care am calatorit in ultimul timp exista inca trenuri Regio foarte decente si la ore bune (mai ales cele cu plecare din Brasov, de exemplu), care erau mereu pline - inclusiv de Paste anul acesta. Deci lumea circula cu trenul, am vazut copii super-incantati, farmecul calatoriei cu trenul nu a disparut, dar publicul nu se compune doar din pasionati - oamenii aleg in ziua de azi in functie de bani si timp...Iar CFR-ul nu prea are de oferit mare lucru la aceste aspecte, din pacate. E simplu: aduni mai multi bani de la mai multi oameni care calatoresc cu un Regio (la pret mai mic ) decat de la cativa fraieri pe care ii pacalesti cu un IR nesimtit gen Buc-Targoviste 25 de lei... De ex traficul de naveta, cum bine spunea cineva de aici. Timpul trece si nu mai are rabdare, CFR-ul din pacate e pe tobogan...
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22339
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeDum 19 Mai 2013, 13:54

Sa nu uitam un lucru , chiar daca vedem multi calatori la trenurile IR , acestia sunt cu reduceri 90% sau poate chiar mai mult au bilete in baza unor reduceri , foarte putini sunt cei ce platesc biletul intreg in prezent la tren , pretul intreg este exagerat de mare in raport cu salariul mediu din RO , majoritatea castiga undeva intre 800 si 1500 de asta lumea se orienteaza la alte mijloace de transport , au crescut preturile enorm de mult , trenuri directe pe anumite distante nu prea mai sunt , tarifarea nu se mai face pe intreaga distanta ci pe fiecare tren folosit si de asta lumea a fugit de tren , exact cum a spus si IonutCFR2009 . Pretul normal de IR pentru tarif intreg ar fi corect sa fie cel redus , cel care se ofera acum la elevi si studenti , acesta sa fie pret intreg si din asta sa se ofere reducere pentru elev si student . Daca nu se face ceva cat mai repede in privinta tarifului si a ofertelor sa atraga calatorul la tren peste 3-4-5 ani si cei cu reduceri vor opta pentru alt mijloc de transport . De multe ori am auzit in tren , in Regio pe studenti care erau nemultumiti de tariful biletului si conditiile in care circula , chiar spuneau ca mai bine ar merge cu autocarul la acelasi pret au conditii mult mai bune , deci daca pe calatorul cu pret intreg CFR la pierdut acum usor usor se pierd si cei cu reduceri .
Navetisti nu prea mai sunt cum erau acum 20 de ani , sunt prea putini ca CFR sa se axeze doar pe traficul de naveta si asta ar fi o mare prostie , adica cum sa ai doar trenuri de naveta si restul care taie tara in doua ce fac , se uita la stele ca nu au cu ce merge ? Acolo unde exista multi navetisti sunt si destule trenuri R cu care sa faca naveta , acest lucru se observa pe relatia Iasi-Vaslui sau Cluj-Huedin ori Cluj-Dej , Bucuresti-Rosiori etc . CFR-ul trebuie sa ofere trenuri atat pentru cei ce fac naveta dar si pentru cei ce merg pe distante medii si lungi si doar daca ofera aceste trenuri directe la un tarif avantajos vor avea calatori , altfel se va alege falimentul de ei .

_________________
595423Revista presei - Pagina 20 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 20 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 20 Bdeem_8496_a
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13222
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeDum 19 Mai 2013, 16:58

@karpaty,ar trebuii sa mai urci in IR'uri .. Nu e suficient sa faci preziceri care nu au treaba cu terenul... IR ul inca e folosit,pentru rute gen Bucuresti-Oradea/Satu Mare .Constanta-Arad.Iti spun eu ca acolo nu gasesti oameni cu reduceri.De altfel Bucuresti-Brasov,folosit intensiv iar din 2 simple motive.. Mai rapid decat un traseu aglomerat DN1.La acelasi pret cu pretul autobuzelor cu servicii prost oferite... Va recomand o calatorie Bucuresti-Brasov cu dubarii.. dupa o va rugati sa existe trenuri peste tot.Alt exemplu elocvent Brasov-Timisoara.Pret/timp echivalent intre cele 2,si trenul castiga mereu din cateva motive simple.Mobilitate,buda si conditii mai bune in general de transport.. La polul opus un Timisoara-Craiova un Deva-Timisoara ,normal ca nu isi justifica pretul IR'ul si pe aceasta ruta preponderent vor fi calatorii cu reduceri gen studenti etc .. Iar reducere de 90% doar tu stii cine iti da.Majoritatea reducerilor sunt pana in 50 %*(de la minigrupuri pana studenti,pensionari) ,sau integralitate in cazul invalizi,persoane cu dezabilitati,etc,barosani de prin MT.
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5814
Data de inscriere : 27/02/2013

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeDum 19 Mai 2013, 17:34

Pretul trenurilor IR Bucuresti-Brasov nu este la fel cu al autocarelor ci mai mare (daca dati o cautare pe net vedeti). Karpaty voia sa zica de fapt ca dintre cei care circula cu trenurile IR pe care le laudati atata, 90% din ei au reduceri de tot felul, ceea ce e perfect adevarat.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13222
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeDum 19 Mai 2013, 18:21

Da daa .. nu e la fel .. e diferenta de 2 lei . pana la 8 lei,depinde de operator.. in conditiile in care aia fac 3 ore jumatate si trenul 2 ore 45 .Daca procentul ar fi fost de 90 % erau de mult anulate .. procentul pe IR la distante lungi si pe Bucuresti-Brasov implicit as zice ca e undeva la 30~ 40 % pe reduceri,si asta pentru ca studentii mai ales circula destul de des.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22339
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeDum 19 Mai 2013, 21:56

Am fost azi la gara si am vazut care este varsta calatorilor din IR , exact cum am spus , elevi/studenti si pensionari , nu stiu daca am vazut 10-20 de oameni pe la 30-40 de ani la un tren , chiar am stat foarte atent la cei ce au venit cu 1752 si la 1746 sa mai spun ca in 1583 cam batea vantu la plecare spre Constanta iar la autogara la autocarul pentru Constanta era lumea la coada sa urce in el ............. oare de ce ? Mad
La trenul 1896 gradul de ocupare daca atingea 50% era bine si era format din 3 Desiro din care au coborat 90% studenti si 3-5 pensionari , hai sa fim seriosi ca asta este adevarul , majoritatea calatorilor de la tren din prezent sunt cei cu reduceri .

_________________
595423Revista presei - Pagina 20 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 20 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 20 Bdeem_8496_a
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13222
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeDum 19 Mai 2013, 22:11

Poate facem o calatorie pana la Brasov cu 1621 sau 346 sau pana la Craiova cu 1823 si intrebam lumea pe fata care beneficiaza de reduceri.Daca esti tanar pana in 30 de ani ,nu inseamna neaparat ca esti stundent.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20500
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25386
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeDum 19 Mai 2013, 22:16

Karpaty a scris:
Sa nu uitam un lucru , chiar daca vedem multi calatori la trenurile IR , acestia sunt cu reduceri 90% sau poate chiar mai mult au bilete in baza unor reduceri
Vezi şi jumătatea plină: pentru studenţi, elevi, pensionari, CFR Călători primeşte şi diferenţa. Deci ei încasează tariful întreg, ba chiar încasează mai mult decât de la călătorii ,,de rând", pentru că elevii şi studenţii nu au nici fidelitate, nici anticipaţie, dus-întors sau altele similare. Sunt clienţii perfecţi ăia.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13049
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeLun 20 Mai 2013, 00:24

Ar fi clientii perfecti daca ar avea reducere fara cupoane, vezi pitestenii studenti in Bucuresti,spre exemplu: timpi de mers ca la autocar, pretul cu reducedre la CFR tot acolo. Dar de ce sa sa bage CFR-ul reduceri pentru studenti intre Orasul de domiciliu si cel in care invata?

Similar si pentru valcenii studenti in Sibiu, dar mai bine pun Desiro-uri sa circule goale, cu pret de IR, cand n-au nici macar perdele la geam!
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8635
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeLun 20 Mai 2013, 08:50

http://www.realitatea.net/greva-la-cluj-peste-200-de-angajati-ai-societatii-remarul-16-februarie-protesteaza_1184548.html
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18591
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24113
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeLun 20 Mai 2013, 11:56

Dar daca nu ar fi statul roman cu cine naiba ar mai face afaceri?Sa se descurce daca nu sa dea faliment ca asta e in economia de piata ori te descuri ori daca nu inchizi si pleci acasa..Le-a picat mare afacere cu automotoare Bombardier AGC cu CFR parca se laudau ca fac pentru Europa de Est dar numai vorbe goale
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3302
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8258
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeLun 20 Mai 2013, 14:51

Spre fericirea CFR CALATORI intre Bucuresti si Valea Prahovei, Brasov este linie modernizata si de multe ori se face mai mult timp pe drumul european. Deasemenea firma C&I nu se grabeste sa introduca autocare moderne si tarife mai mici asa cum este pe alte rute din tara unde este puternica concurenta auto. Dar dupa constructia autostrazii situatia se va schimba pentru ca vor veni si alte firme auto. Si nici dubele intre Ploiesti si Brasov nu sunt foarte moderne si cu tarife scazute. Daca intarzierile intre Bucuresti si Constanta la tren vor fii minime asa cum este in prezent si se vor mai adauga 2-3 perechi de trenuri IR in cateva luni (dupa trecere sezonului estival) multi vor reveni la trenuri la care se vor adauga si alti pasageri deoarece multi inca nu stiu ca trenurile nu mai au intarzieri de 4-5 ore. Putina publicitate nu strica...
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeLun 20 Mai 2013, 15:14

Deci dube directe intre Ploiesti si Brasov nu au fost si nu vor fi, singurele care trec prin Ploiesti si merg la Brasov sunt cursa de dimineata si cursa de seara Galati-Ploiesti-Brasov, in rest pe centura trece C&I cu cursele Buc-Brasov si Buc-Brasov-TG.Mures, ca sa ajungi la Brasov cu duba trebuie sa ai ceva la cap din cauza ca nu exista direct decat pe bucati : Ploiesti.Vest-Campina-Sinaia ( 30-30 min ) sau Ploiesti-Campina-Sinaia-Azuga ( 60-90 min ) apoi din Sinaia sunt curse mai rare spre Predeal si mai dese pana la Azuga ( 15-20 min ) din Azuga e cursa directa pana la Brasov si tot asa. Din Sinaia mai e sunt si 7 curse care vin de la Targoviste cu destinatia Brasov si Onesti.

Autostrada se va termina cand voi face noi peste 50 ani, asa ca poate nepoti nostri vor apuca sa circule pe ea. Pe Bucuresti-Brasov cel mai comod, sigur si ieftin mijloc de tranport este trenul. IR pentru cei cu reduceri, Regio ale CFR pentru elevi, studenti si pensionari si Regio de la Regiotrans pentru toate categoriile.

Dube sunt si intre Ploiesti si Slanic, cu tarife de 5,5 lei plus un bilet de Ratp se face 7,1 lei iar trenul e 6,5 pretul maxim, elevi si studenti avand reduceri, si totusi inca mai sunt 2 dube care fac traseul Ploiesti-Slanic si retur la un interval de 60-90 min iar trenurile au si ele calatori. Dimineata R 15135 Slanic-PL.Sud-Buc.Nord avea 2 AM pline, inca 10-15 de calatori si erau toate lucurile ocupate.

Am venit acum 45 min cu R 15143 de la Sud la Vest si avea 45 de calatori la plecarea din Sud iar de la Vest s-au mai urcat 14.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3302
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8258
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeLun 20 Mai 2013, 17:06

S-ar putea sa fie favorizat transportul feroviar de marfa si chiar cel de calatori prin aceste blocari : http://www.ziare.com/stiri/greva/greva-totala-a-transportatorilor-protestatarii-cer-mae-sa-informeze-statele-vecine-1236335
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 20 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 43 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
» Revista presei (partea II)
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: