Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+88
Nk11
marcelbanu
Ciprian
ANDU2100HP
@ndrey
apmatei
redeme
puscasflaviu
Simply18
AndiCFR
Costin.H
Jhonyla
Goanga
Florin C
marian1967
alexmorph3us
stefanb.steff
andreiutzu
cristyadaX
IonutChircu
Shinkasen
phnegativ
Norbi
halmarius
Volk
sytrus
DAS 2011
florin.lifticariu
laur 133
Razvan Tudor
gardianlinux
mariushal
Costin.B
Vale
rich1974
kristi kkk
rizelgeorgel2004
NicuS
cristy79
Katalin4653
M.I.C.I.
tzifrea
adytm
Caspar
The Legend
EuroNight
Teodor
lifetec
Bobby_TM
AndreiStefan
92Dragos
DPS
cnusi
Adirmvl
Warrior12
Spartan1948
Nesebar
lapsanszkitamas
marius_catalin84
Andrey_tm
cfr500
Gabry Gabriel
TVlad
IonutCFR2009
Vitosa
Amiralul
DUAL
mishu88
costi_dumitru
Re6/6
baiazid
Adrian78
Sabik
Dr2005
allred
Cont dezactivat
cstefan
19jimmy84
ATM
razvan - trenuri
Balto
cristi CFR
cont dezactivat .
Radu Tudor
cardinal
Rarau
AlexD
Vlad
92 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 39 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8635
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeMier 24 Apr 2013, 10:03

baiazid a scris:
Pentru regio si regioexpres trebuiesc cat mai repede achizitionate rame electrice !

Sau poate ca nu ar fi ars atat de tare nevoia asta de material rulant daca am fi avut macar 100 automotoare Desiro din cele 120 functionale nu? Daca ipotetic am fi avut si 40 de ADH'uri erau mai mult decat suficiente pentru trenuri R/RE cadentate pe distante de 60-100Km.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13222
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeMier 24 Apr 2013, 10:57

ADH urile sunt niste copturi Smile) .. Bubuie intr-o veselie.Duaweg sau Desiro Smile .. cu 120 ne-am fi facut sectiile neelectrificate fara probleme
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8635
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeMier 24 Apr 2013, 11:22

DUAL a scris:
ADH urile sunt niste copturi Smile)

Mare pacat, au niste scaune super, mie chiar imi plac, mai confortabile scaunele de ADH decat multe din scaunele vagoanelor de la CFR, si Desiroul de 72 de locuri e misto, la polul opus avem Desiroul de 120 de locuri si DH2, decat sa merg cu astea mai bine pedalez la bicicleta Very Happy ...
Sus In jos
mishu88
V.I.P Member
V.I.P Member
mishu88


Numarul mesajelor : 1019
Varsta : 35
Localizare : Fălticeni, jud. Suceava
Reputatie : 6902
Data de inscriere : 12/02/2009

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeMier 24 Apr 2013, 11:29

În comunicatul oficial CFR care poate fi citit aici, specialiștii se plâng de condițiile de confort pe care aceste trenuri diesel le oferă.

O fi adevărat, n-o fi adevărat...?! Ori e un atac urât și uneori poate nefondat împotriva Remarul Cluj? Stricăciuni sunt peste tot, orice vehicul se strică, iar ca să arunci cu noroi într-o societate care investește în transportul feroviar nu mi se pare de bun augur.

De Săgețile Albastre care stau la gard de ce nu se leagă? Oricum, articolul precizat anterior intră, subtil, dar incisiv, în sfera politicului. Pentru că, dacă n-ai sprijin politic, n-ai nici sprijin financiar ca să te dezvolți.
Sus In jos
http://trenuriromania.blogspot.com
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13222
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeMier 24 Apr 2013, 11:38

Da mishule e facut sa-l sape pe Blaga .. Nu ca ma intereseaza pe mine asta,dar intr-adevar ADH urile pusca.Doar mergeti la Sibiu.Ca au scaune confortabile,da,dar cand stau la gard ca Desirourile,cu ce ma incalzeste Very Happy?
Sus In jos
lifetec




Numarul mesajelor : 329
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4681
Data de inscriere : 01/11/2012

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeMier 24 Apr 2013, 13:25

Ca e facut sa-l sape pe Blaga asta conteaza mai putin. CFR a luat tepe multe si mari, incet incet incepe sa se afle despre ele. Halucinant e faptul ca nu se face nimic pentru recuperarea acestor bani.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6682
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeMier 24 Apr 2013, 14:21

AlexD a scris:
baiazid a scris:
Pentru regio si regioexpres trebuiesc cat mai repede achizitionate rame electrice !

Sau poate ca nu ar fi ars atat de tare nevoia asta de material rulant daca am fi avut macar 100 automotoare Desiro din cele 120 functionale nu? Daca ipotetic am fi avut si 40 de ADH'uri erau mai mult decat suficiente pentru trenuri R/RE cadentate pe distante de 60-100Km.

Am eu o problema cu dieseloasele pe sectii electrificate mai ales Bucuresti-Constanta care este si modernizata. Adica macar aici puteau sa achizitioneze niste rame electrice care sa ridice viteza de circulatie si sa scada timpii de mers. Daca e vorba doar de Mangalia-Constanta , Medgidia-Tulcea sau Medgidia-Negru Voda nu-i bai.
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3659
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9647
Data de inscriere : 02/11/2008

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeMier 24 Apr 2013, 15:26

Salut baiazid, parerea mea este ca cele mai bune ar fi niste automotoare hibrid, cu tractiune atat electrica cat si diesel.
Asta ar fi cea mai buna solutie pentru trenul IR Bucuresti - Tulcea Oras, solutie ideala si pe alte rute de acest tip.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
lapsanszkitamas
V.I.P Member
V.I.P Member
lapsanszkitamas


Numarul mesajelor : 1218
Varsta : 29
Localizare : Orasul trandafirilor
Reputatie : 5737
Data de inscriere : 21/07/2012

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeMier 24 Apr 2013, 16:12

^^^^
sau tgmures-sibiu/cluj/teius/miercurea ciuc (adica sa nu fie automotoare hibrid pe distante prea mari)
Sus In jos
Vizitato
Vizitator




Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeMier 24 Apr 2013, 16:34

CFR Călători informează că, în perioada 28 aprilie – 7 mai 2013, pentru adaptarea capacităţii de transport la traficul de pasageri estimat cu prilejul mini-vacanţei zilei de 1 Mai şi a Sfintelor Sărbători de Paște, în programul de circulaţie a trenurilor se vor efectua modificări conform anexei de mai jos.

Pentru preluarea traficului de călători de pe cele mai utilizate rute, 19 trenuri InterRegio vor circula suplimentar si mai multe trenuri InterRegio vor fi suplimentate cu vagoane.

Totodată, în unele zile libere din perioada 1 - 6 mai 2013, când traficul de călători este diminuat, vor fi anulate unele trenuri de rang superior – InterCity şi InterRegio, precum şi unele trenuri Regio, acestea din urmă vor fi comunicate la nivel local.

Reamintim ofertele de care pasagerii pot beneficia şi în perioada aceasta şi prin care se acordă reduceri la transport:
· „Minigrup 2 – 5” (de 2 - 5 persoane) este valabilă în toate zilele săptămânii, mai puţin în zilele de vineri, duminică şi în ziua cumpărării biletului, cu reduceri între 10% şi 25 %.
· Biletul de weekend, cureduceri de între 15% şi 35%, în funcţie de numărul weekendurilor alese dintr-o lună (2, 3 sau 4).
· „Cartea VSD” (vineri, sâmbătă, duminică) valabilă în weekend, cu reduceri între 25% şi 60%.
· „Călătoria dus-întors” cu o reducere de 10%.
· reduceri de weekend (în zilele de vineri până duminică inclusiv) între 31% și 56%la trenurile IR care circulă pe Valea Prahovei, pe rute între Sinaia - Brașov și retur.
· cardul “TrenPlus” cu reduceri de 25%.
· reducere 5% la cumpărarea online a biletelor, indiferent de tipul de card utilizat.
Distribuția biletelor se realizează prin următoarele canale:
· online de pe site-ul www.cfrcalatori.ro
· staţiile şi agenţiile de voiaj CFR
· distribuitori autorizaţi (agenţii de turism)
· automatele de vânzare din staţiile CFR

Programul de lucru cu publicul al agenţiilor de voiaj CFR :
· în zilele de 01, 02, 04, 05, 06 mai a.c., toate agenţiile de voiaj CFR vor fi închise.
· în ziua de 03 mai a.c., vor fi deschise următoarele agenţii între orele 10.00-17.30: Bucureşti, Craiova, Târgu Jiu, Piteşti, Timişoara, Arad, Sibiu, Iaşi, Botoşani, Vaslui, Piatra Neamţ, Suceava, Bacău.

CFR Călători recomandă pasagerilor ca înainte de efectuarea călătoriei să solicite informaţii despre circulaţia trenurilor în staţiile şi agenţiile CFR din Bucureşti şi din ţară, la numărul de telefon 021/9521 sau online pe www.cfrcalatori.ro.



==================

Despre CFR Călători:
Societatea de Transport Feroviar de Călători “CFR Călători” S.A.este operatorul naţional feroviar de pasageri care efectuează transportul public de călători pe calea ferată. Prin natura sa reprezintă un sector strategic de interes naţional contribuind la libera circulaţie a persoanelor în interiorul şi în afara ţării, în condiții ecologice și de siguranță.
Politica pe care managementul companiei o promovează şi o susţine este asigurarea unor servicii de transport feroviar de pasageri de calitate, cu un angajament față de societate în sensul accesibilității pentru toate categoriile de cetăţeni.


========


ANEXA


SUPLIMENTĂRI:

în perioada 29 aprilie – 06 mai
· IR 12080 Mangalia– Constanţa – Bucureşti Nord
· IR 12081 Bucureşti Nord – Constanţa – Mangalia
· IR 12082 Mangalia – Constanţa – Bucureşti Nord
· IR 12083 Bucureşti Nord – Constanţa – Mangalia

în perioada 28/29aprilie - 05/06 mai
· IR 1821/-2 Bucureşti Nord – Arad,în perioada 28/29 aprilie - 05/06 mai, circulă suplimentar pe distanţa Mangalia – Constanţa – Bucureşti Nord
în perioada 29/30 aprilie - 06/07 mai
· IR 1822/-2 Arad – Bucureşti Nord, în perioada 29/30 aprilie - 06/07 mai, circulă suplimentar pe distanţa Bucureşti Nord – Constanţa – Mangalia
în zilele de 29 aprilie şi 01 mai
· R 13782 Feteşti – Bucureşti Nord
în zilele de 30 aprilie şi 01 mai
· R 13031 Bucureşti Nord – Constanţa – Mangalia
în data de 30 aprilie
· R 13032 Mangalia – Constanţa – Bucureşti Nord
în data de 06 mai
· R 13786 Mangalia – Constanţa – Bucureşti Nord
în zilele de 06 şi 07 mai
· R 13781 Bucureşti Nord – Feteşti

în zilele de 01 şi 06 mai
· R 9473 Piteşti – Slatina
· R 9474 Slatina – Piteşti
în zilele de 01 şi 06 mai
· IR 1736 Cluj Napoca – Teiuş – Sibiu – Râmnicu Vâlcea
· IR 1737 Râmnicu Vâlcea – Sibiu –Teiuş – Cluj Napoca
în data de 06 mai
· IR 1573 Bucureşti Nord – Ploieşti Sud – Galaţi
· IR 1574 Galaţi – Ploieşti Sud – Bucureşti Nord
· IR 1866/-1 Galaţi – Tecuci – Iaşi
în data de 07 mai
· IR 1863/-2 Iaşi – Tecuci – Galaţi


ANULĂRI:

Trenuri anulate parţial:
· în data de 04/05 mai, trenul IC 531 Bucureşti Nord – Teiuş - Cluj Napoca – Oradea, se anulează pe distanţa Cluj Napoca - Oradea şi circulă pe distanţa Bucureşti Nord - Teiuş – Cluj Napoca.
· în data de 05 mai, trenul IC 532 Oradea – Cluj Napoca – Teiuş – BucurestiNord, se anulează pe distanţta Oradea - Cluj Napoca şi circulă Cluj Napoca – Teiuş – Bucureşti Nord.
· în data de 04 mai, trenul IR 1899 Bucureşti Nord – Titu – Craiova, se anulează pe distanţa Titu – Craiova şi circulă normal Bucureşti Nord – Titu.
· în data de 06 mai, trenul IR 1520 Râmnicu Vâlcea – Caracal – Bucureşti Nord, se anulează pe distanţa Caracal – Bucureşti Nord şi circulă normal pe distanţa Râmnicu Vâlcea – Caracal.


Trenuri anulate pe întreaga rută:
· în data de 26 aprilie trenul IR 12863-2/12863 Iaşi – Galaţi.
· în zilele de 01, 02 şi 06 mai, trenurile IC 572 şi IC 573 Galaţi – Bucureşti Nord şi retur.
· în zilele de 01, 02 şi 06 mai, trenurile IC 553 Bucureşti Nord – Mărăreşeşti – Suceava şiIC 563 (ramuara de la trenul 553) Mărăşeşti - Iaşi.
· în zilele de 01, 02 şi 06 mai, trenurile IR 10552 Suceava - Mărăreşeşti – Bucureşti Nord şiIR 10562 (ramuara pentru tren 10552) Iaşi - Mărăşeşti.
· în zilele de 01, 02 şi 03 mai, trenurile IR 554 Suceava - Mărăreşeşti – Bucureşti Nord şiIR 564 (ramuara pentru trenul 554) Iaşi - Mărăşeşti.
· în zilele de 01, 02 şi 03 mai, trenurile IR 10551 Bucureşti Nord – Mărăreşeşti – Suceava şiIR 10561 (ramuara de la trenul 551) Mărăşeşti - Iaşi.
· în zilele 01, 02 şi 03 mai, trenul IC 593 Bucureşti Nord – Timişoara Nord.
· în zilele de 01, 02 şi 05 mai, trenul IR 1553 Bucureşti Nord – Ploieşti Sud.
· în zilele de 02, 03 şi 06 mai, trenul IR 1552 Ploieşti Sud – Bucureşti Nord.
· în zilele de 01, 02, 03 şi 05 mai, trenul IR 1551 Bucureşti Nord – Buzău.
· în zilele de 02, 03, 04 şi 06 mai, trenul IR 1550 Buzău – Bucureşti Nord.
· în zilele de 01, 02, 03 si 05 mai, trenul IR 1657 Bucureşti Nord – Bicaz.
· în zilele de 02, 03, 04 şi 06 mai, trenul IR 1658 Bicaz – Bucureşti Nord.
· în zilele de 01, 02, 03 şi 05 mai, trenurile IR 1785 şi IR 1792 Bucureşti Nord – Titu - Piteşti şi retur. La data de 04 mai, trenul IR 1792, se anulează pe distanţa Titu – Bucureşti Nord.
· în zilele de 04 şi 05 mai, trenurile IR 1881 (ramura de la trenul 1891) şi IR 1884 (ramura pentru trenul 1891) Titu - Pietroşiţa şi retur.
· în zilele de 01, 02, 03, 04 şi 05 mai, trenurile IR 1885 (ramura de la trenul 1895) şi IR 1888 (ramura pentru trenul 1792) Titu - Pietroşiţa şi retur.
· înzilele de 01, 02 şi 03 mai, trenurile IR 1594 şi IR 1595 Craiova – BucureştiNord şi retur.
· în zilele de 04 şi 05 mai, trenurile IR 1596 şi IR 1597 Craiova – Bucureşti Nord şi retur.
· în zilele de 02, 03, 04 şi 05 mai, trenurile IR 1592 şi IR 1593 Roşiori Nord – Bucureşti Nord şi retur.
· la data de 05 mai, trenul IR 1599 (ramura de la tren 1591) FilIaşi – Târgu Jiu.
· la data de 05 mai, trenul IR 1722 (ramura pentru tren 1520) Sibiu – Râmnicu Vâlcea.
· la data de 05 mai, trenurile IR 1827 (ramura de la tren 1520) şi IR 1828 Caracal – Petroşani şi retur.
· la data de 05 mai, trenul IR 1723 Caracal - Sibiu.
· la data de 05 mai, trenul IR 1520 Râmnicu Vâlcea – Bucureşti Nord.
· în zilele de 04 şi 05 mai, trenul IR 1523 Bucureşti Nord - Râmnicu Vâlcea.
· în zilele de 01, 02, 03, 04 şi 05 mai, trenul IR 1525 Bucureşti Nord - Râmnicu Vâlcea.
· în zilele de 01 şi 05 mai, trenurile IR 1826 şi IR 1825 Târgu Jiu – Bucureşti Nord şi retur.
· în ziua de 05 mai, trenurile IR 1787 şi IR 1788 Bucureşti Nord - Piteşti şi retur.
· în ziua de 05 mai, trenurile IR 1893 şi IR 1898 Bucureşti Nord - Craiova şi retur.
· în zilele de 01, 02 şi 05 mai, trenulIR 1793 Bucureşti Nord - Piteşti.
· în zilele de 01, 02, 03 şi 05 mai, trenulIR 1789 Bucureşti Nord - Piteşti.
· în zilele de 02, 03, 04 şi 06 mai, trenulIR 1780 Piteşti – Bucureşti Nord.
· la data de 05 mai, trenurile IR 1891, IR 1890 şi IR 1894 Bucureşti Nord - Craiova şi retur.
· în zilele de 01, 04, 05 şi 06 mai, trenurile 1698/-1 şi 1699/-2 Reşiţa Nord – Timişoara Nord şi retur.
· în zilele de 04 şi 05 mai, trenulIR 1743 Timişoara Nord – Baia Mare.
· în zilele de 05 şi 06 mai, trenulIR 1744 Baia Mare - Timişoara Nord.
· în zilele de 01, 02, 03, 04, 05 şi 06 mai, trenurileIR 1811/-2 şi IR 1812/-1 Sibiu – Timişoara Nord şi retur.
· în zilele de 01, 02, 03, 04, 05 şi 06 mai, trenurileIR 1813 şi IR 1814 Sibiu – Vinţu de Jos şi retur.
· în zilele de 01/02, 02/03, 03/04, 04/05 şi 05/06 mai, trenulIR 1819/-2 Târgu Mureş – Timişoara Nord.
· în zilele de 01, 02, 03, 04 şi 05 mai,trenulIR 1820/-1 Timişoara Nord - Târgu Mureş.
· la data de 05 mai, trenulIR 1836/-1 Cluj Napoca - Deva.
· la data de 06 mai, trenulIR 1835/-2 Deva – Cluj Napoca.
· în zilele de 02/03, 03/04 şi 05/06 mai, trenurileIR 12843/-2 şi IR 12844/-1 Timişoara Nord – Beclean pe Someş şi retur.
· în zilele de 04 şi 05 mai, trenurileIR 1736 şi IR 1737 Cluj Napoca – Râmnicu Vâlcea şi retur.
· în zilele de 01 şi 05 mai, trenurileIR 1720/-1 şi IR 1721/-2 Sibiu - Craiova şi retur.
· la data de 06 mai, trenul IR 1863/-2 Iaşi - Galaţi.
· la data de 05 mai, trenul IR 1866/-1 Galaţi - Iaşi.
· în zilele de 04 şi 05 mai, trenurileIR 1865/-2 şi IR 1864/-1 Iaşi - Galaţi şi retur.
· în zilele de 03 şi 05 mai, trenurileIR 1573 şi IR 1574 Bucureşti Nord - Galaţi şi retur.
· la data de 04/05 mai, trenurile IR 1741 şi IR 1742 Bucureşti Nord – Satu Mare şi retur.
· la data de 04/05 mai, trenurile IR 1695 şi IR 1696 Bucureşti Nord – Timişoara Nord şi retur.
· la data de 04/05 mai, trenurile IR 1755 şi IR 1754 Bucureşti Nord – Suceava şi retur.
· la data de 04/05 mai, trenurile 1837/-2 si IR 1838/-1 Iaşi - Timişoara Nord şi retur.
· la data de 04/05 mai, trenurile IRIR 12765/-2 şi 12766/-1 Iaşi - Timişoara Nord şi retur.
· la data de 04/05 mai, trenurile IR 1862/-1 Iaşi – Mărăşeşti – Constanţa şi IR 1856 (ramura pentru trenul 1862/-1) Suceava Nord - Mărăşeşti.
· la data de 04 mai, trenurile IR 1861/-2 Constanţa – Mărăşeşti – Iaşi şi IR 1857 (ramura de la trenul 1861/-2) Mărăşeşti – Suceava Nord.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18591
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24113
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeMier 24 Apr 2013, 16:41

mishu88 a scris:
În comunicatul oficial CFR care poate fi citit aici, specialiștii se plâng de condițiile de confort pe care aceste trenuri diesel le oferă.

O fi adevărat, n-o fi adevărat...?! Ori e un atac urât și uneori poate nefondat împotriva Remarul Cluj? Stricăciuni sunt peste tot, orice vehicul se strică, iar ca să arunci cu noroi într-o societate care investește în transportul feroviar nu mi se pare de bun augur.

De Săgețile Albastre care stau la gard de ce nu se leagă? Oricum, articolul precizat anterior intră, subtil, dar incisiv, în sfera politicului. Pentru că, dacă n-ai sprijin politic, n-ai nici sprijin financiar ca să te dezvolți.

În 2011, CFR Călători a cumpărat de la Remarul 11 automotoare ADH11 (automotor Diesel format din trei vagoane – cele de capăt motoare şi unul intermediar remorcă). Costul total: 81,1 milioane de lei. Cele 11 automotoare au avut, în perioada 2011-2012, împreună, peste 200 de zile de imobilizare. Motorul şi transmisia sunt de generaţie actuală, dar sunt puse pe şasiu de generaţia anilor ’70, spune raportul CFR Călători. - See more at: http://www.obiectiv.info/cfr-calatori-a-cumparat-automotoare-vechi-si-proaste-de-346-de-milioane-de-lei-de-la-remarul_10830.html#sthash.7aRoL2my.dpuf

Cand dai mai mult de 1.5mil de euro/bucata pe niste rable la ce poti sa te astepti
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3302
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8258
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeMier 24 Apr 2013, 17:54

Un articol interesant :

http://jurnalul.ro/stiri/observator/bilet-tren-bucuresti-constanta-10-lei-641907.html#
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6682
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeMier 24 Apr 2013, 18:03

cristi CFR a scris:
Salut baiazid, parerea mea este ca cele mai bune ar fi niste automotoare hibrid, cu tractiune atat electrica cat si diesel.
Asta ar fi cea mai buna solutie pentru trenul IR Bucuresti - Tulcea Oras, solutie ideala si pe alte rute de acest tip.

Cu conditia sa fie doua cuplate si sa se desparta, unul sa mearga mai departe spre Constanta si cealalta spre Tulcea. Wink Automotoare Bombardier. Cool
Sus In jos
Cont dezactivat




Numarul mesajelor : 580
Varsta : 58
Reputatie : 5322
Data de inscriere : 05/11/2011

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeMier 24 Apr 2013, 21:26

http://www.reporterntv.ro/stire/hotii-de-fier-vechi-au-doborat-trei-stalpi-de-inalta-tensiune-care-fac-parte-din-sistemul-energetic-european
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3659
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9647
Data de inscriere : 02/11/2008

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeMier 24 Apr 2013, 22:01

baiazid a scris:
Cu conditia sa fie doua cuplate si sa se desparta, unul sa mearga mai departe spre Constanta si cealalta spre Tulcea. Wink Automotoare Bombardier. Cool

Da, mai sunt si alte rute, acum ar fi fost bune pe Galati - Marasesti unde este data in folosinta partial electrificarea.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 11 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 39 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
» Revista presei (partea II)
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: