|
| Revista presei | |
|
+88Nk11 marcelbanu Ciprian ANDU2100HP @ndrey apmatei redeme puscasflaviu Simply18 AndiCFR Costin.H Jhonyla Goanga Florin C marian1967 alexmorph3us stefanb.steff andreiutzu cristyadaX IonutChircu Shinkasen phnegativ Norbi halmarius Volk sytrus DAS 2011 florin.lifticariu laur 133 Razvan Tudor gardianlinux mariushal Costin.B Vale rich1974 kristi kkk rizelgeorgel2004 NicuS cristy79 Katalin4653 M.I.C.I. tzifrea adytm Caspar The Legend EuroNight Teodor lifetec Bobby_TM AndreiStefan 92Dragos DPS cnusi Adirmvl Warrior12 Spartan1948 Nesebar lapsanszkitamas marius_catalin84 Andrey_tm cfr500 Gabry Gabriel TVlad IonutCFR2009 Vitosa Amiralul DUAL mishu88 costi_dumitru Re6/6 baiazid Adrian78 Sabik Dr2005 allred Cont dezactivat cstefan 19jimmy84 ATM razvan - trenuri Balto cristi CFR cont dezactivat . Radu Tudor cardinal Rarau AlexD Vlad 92 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
rizelgeorgel2004 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 608 Reputatie : 6180 Data de inscriere : 23/10/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 20 Mai 2013, 20:22 | |
| EXTRAORDINAR !!!! ASA CEVA NU SE POATE!
http://incomod-media.ro/ziar/caile-ferate-dambovitene-sunt-in-agonie-urmeaza-sa-fie-inchisa-si-ruta-targoviste-titu/ |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 20 Mai 2013, 21:24 | |
| Poate le vine mintea la cap si isi cumpara bilete/abonamente. E si asta o metoda de educare a calatorului daca cu forta nu merge...dai in presa. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Lun 20 Mai 2013, 21:45 | |
| Anularile de trenuri sint anuntate local, nu la nivel national, deci nu poti sa-i sperii pe cei din restul tarii cu stirile de genul asta difuzandu-le la nivel local.
Apoi mai e si alta treaba: si pe 205, cand mergeam cu ai mei la tara si au aparut afisele alea cu "calatoriti cu bilet/abonament, altfel trenurile vor fi anulate", oamenii din tren reactionau "bine maaaaaaaa, cum sa scoata trenurile?". Si ce sa vezi? Nu a durat mult si CFR-ul a iesit de pe 205. E drept, ca la viteza de atunci de pe Babeni-Alunu si la ce calitate avea materialul rulant (21-47 prin care am vazut si soareci) poate nici gratis nu-ti prea venea sa mergi, dar na...
Si da, s-a furat si se fura crancen la CFR, dar si calatorii au taiat din craca de sub picioarele lor. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 20 Mai 2013, 21:52 | |
| Nu mai credeţi toate speculaţiile, CFR Călători nu închide linii spre reşedinţe de judeţ, chiar dacă unele cară aer (vezi Botoşani, Alexandria). Mama lui de comunism şi trenuri puse doar ca să fie. _________________ :TTT:
|
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6320 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 20 Mai 2013, 22:13 | |
| - Dr2005 a scris:
- Nu mai credeţi toate speculaţiile, CFR Călători nu închide linii spre reşedinţe de judeţ, chiar dacă unele cară aer (vezi Botoşani, Alexandria). Mama lui de comunism şi trenuri puse doar ca să fie.
Poi normal ca ar fi imoral ca si orasele mari care au calatori catre tren sa nu mai aibe curse , in al doilea rand treaba cu gradul de rentablitate e stabilit tot din birou deoarece cand vin pe trasee sunt obligati sa scrie 15-20% chiar daca trenu e 100% doar pentru a mai reduce din trenuri pentru o economie relativa in ciuda faptului ca toti calatorii au bilete , caci daca tai din curse faci economie dar nici banii ce inca ii mai faceai nu o sai mai ai. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 20 Mai 2013, 22:18 | |
| O ti langa cu prostia asta , cum sa anulezi trenuri de la resedintele de judet , cea mai mare prostie posibila dar la ce gandire este in tara asta nu ma mira ca vine cineva si cu astfel de idei crete . Trenurile trebuie sa circule pe toate liniile , de asta este transport social sa fie macar un pachet minim social care sa cuprinda minim 2 perechi pe zi in cazul sectiilor secundare infundate iar la cele care ajung la resedintele de judet nici nu trebuie sa se stea pe ganduri , acolo trebuie sa existe trenuri si macar 1 legatura directa cu capitala , este ceva normal si firesc sa fie asa ceva , daca nu ar fi e ceva inadmisibil , ceva ......... impotriva populatiei , nu stiu cum sa o denumesc mai bine , e o lipsa de respect fata de calator dar la CFR lipsa de respect fata de calator lipseste cu desavarsire si cum "specialistii" doar distrug CFR-ul este de inteles tot ce se intampla in CFR , adica nimic bun , de asta am si ajuns cum am ajuns ca am tot taiat si am distrus din trenurile ce erau si omul nu mai are cu ce sa mearga . Comunismul nu a vandalizat mersul trenurilor cum l-au facut astia , pe vremea aia erau legaturi bune si puteai sa mergi linistit intre diferite orase cu tren direct , acum nu mai ai nici 50% din legaturile care erau pe vremuri , din punctul asta de vedere acele vremuri au fost foarte bune si asta nu tine de comunism , consultati mersul trenurilor de pana in '89 si vedeti cate legaturi bune au disparut dupa revolutie ca asa vrea x si y care nici nu stie ce e ala tren dar sa si mearga cu el sau sa cunaosca situatia din teren . |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 20 Mai 2013, 22:53 | |
| http://www.gazetademaramures.ro/cfr-calatori-izoleaza-maramuresul-13698 |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 20 Mai 2013, 23:36 | |
| - Citat :
- impotriva populatiei , nu stiu cum sa o denumesc mai bine , e o lipsa de respect fata de calator dar la CFR lipsa de respect fata de calator lipseste cu desavarsire si cum "specialistii" doar distrug CFR-ul este de inteles tot ce se intampla in CFR , adica nimic bun , de asta am si ajuns cum am ajuns ca am tot taiat si am distrus din trenurile ce erau si omul nu mai are cu ce sa mearga
Karpaty, asta se numeşte economie de piaţă. Mai ales că subvenţia se dă şi la numărul de călători, iar C.F.R. Călători este, totuşi, o societate comercială. Nu putem vorbi de lipsă de călători spre Târgovişte, dar situaţia cea mai dezastruasă e la Botoşani (apoi Alexandria şi Reşiţa). Oricâte trenuri ai pune, nu vor deveni atractive Comunismul înseamna că toată lumea avea de muncă... fabricile lucrau mult şi prost, ca să integreze acolo toţi potenţialii muncitori. CFR-ul lucra şi el cu personal supradimensionat, ca să îi absoarbă pe toţi care terminau zecile de licee cu ,,CFR" în titlu. Situaţia de azi e cu totul diferită, există o concurenţă acerbă, oamenii au de unde alege, nu mai stă nimeni să facă 2 ore de la Botoşani la Suceava, când duba îl duce în 45 de minute. Şi exemplele pot continua. Deci, decât să arzi motorina de pomană pe acolo cu n'şpe legături şi grupuleţe, mai bine laşi un automotor să penduleze toată ziua acolo şi trimiţi restul materialului rulant acolo unde oamenii nu au de ales (de ex. spre Dornişoara erau cam 40 de călători la fiecare tren... dar s-a scos, deşi drumul până acolo aduce a drum forestier) sau unde ştii că ai clienţi. _________________ :TTT:
|
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7655 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Revista presei Lun 20 Mai 2013, 23:53 | |
| - Dr2005 a scris:
- Nu mai credeţi toate speculaţiile, CFR Călători nu închide linii spre reşedinţe de judeţ, chiar dacă unele cară aer (vezi Botoşani, Alexandria). Mama lui de comunism şi trenuri puse doar ca să fie.
Dr2005, nu-mi da pe dinafara patriotismul local dar tin sa te contazic cu carat aer la Alexandria. Din motive economice, unul dintre cele mai sarace judete, la Alexandria cele 2 vagoane ale regio-urilor sunt pline in procent de 80 la suta iar procentul de calatori fraudulosi este de max. 30%, biletul pana la Rosiori este 5,2 lei, la auto este 9 lei. La fel si pentru comunele de pe traseu, Buzescu, Plosca si Peretu, biletul este mai ieftin la tren iar haltele sunt situate destul de bine fata de sat. Poate pe hartie sau cumva ceva inspectori cu firme de transport rutier au trecut pe acolo si au scos din pix procentul ce indica lipsa calatorilor. A, este in pierdere CFR datorita managementului de C.A.P. e alta treaba-2 vagoane trase de cele mai multe ori de sulzer, mai rarut portocale iar clasa 89 e precum floarea de colt, nu cred ca onorabilii calatori teleormaneni ar fi deranjati daca pe acest traseu ar circula malaxa 1000. Cu exceptia faptului ca nu mai este tren CFR pe relatia Alexandria-Rosiori intre 6 AM si 12.30 PM, iar regio-ul de la 19.05 ar pleca mai bine la 20.15 ca sa aiba si elevii de liceu o varianta, nu sa chiuleasca de la ultima ora sau sa se ingramadeasca la ultimul midibuz, e ok mersul trenurilor. De altfel, in 2010 am inaintat o petitie catre CFR C semnat de mai multi directori de liceu si scoli din Alexandria+cateva sute de elevi de liceu. D-na Cintia Chinde ne-a raspuns ceva de genul:CFR calatori raspunde nevoilor calatorilor, bla-bla, nu se poate ce cereti, noi am studiat problema iar operatorii economici nu au avut nimic de contestat, PR de boc in lb. turca. Eu am o problema cu rationarea, nu pot pricepe cum ministerul nu poate umbla cumva la departamentul ce face mersul trenurilor, CFR Calatori e o societate cu capital de stat, se subordoneaza ministerului de resort, de altfel seful CFR C este numit prin ordin de prim ministru contrasemnat de ministrul de resort. E de groaza cum este facut praf mersul in fiecare an. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 20 Mai 2013, 23:59 | |
| Avand in vedere ca orasele Botosani, Resita sunt puncte de plecare/sosire pentru o parte din restul judetului este necesar ca sa aibe cel putin 1 pereche de vagoane directe ziua si 1 noaptea cel putin cu Bucuresti, poate vara cu Mangalia. 20-30 de pasageri daca merg zilnic intre aceste orase si Bucuresti cu trenul si este bine. CFR CALATORI nu trebuie sa faca doar profit dar si sa multumeasca oamenii mai ales ca primeste subventie de la guvern pentru a avea servicii decente. Trenurile nu trebuie mereu sa aibe grade de ocupare peste 50% pentru a fi in circulatie. Cei care lucreaza la CFR de oriunde ar fi ei trebuie sa se roage pentru a se mentine in circulatie trenuri iar acestia sa aibe loc de munca.
Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Mar 21 Mai 2013, 00:02, editata de 1 ori |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 21 Mai 2013, 00:00 | |
| Pai da , lasi automotorul ala sa penduleze pe sectia x ca tren R dar nu anulezi 2-3 legaturi cu restul tarii , ca nu a gresit nimeni cu nimic din orasul x ca acolo traieste si nu traieste in Bucuresti unde are legatura cu toata tara , si la Botosani si la Alexandria si la Resita sau care mai sunt , traiesc oameni si toti suntem egali in drepturi , toti platesc taxe si impozite acestui stat iar pentru asta e normal si firesc sa aibe macar o legatura cu , capitala din orasul resedinta de judet , deci macar atat sa ofere statul populatiei acum ca , calatorul nu este multumit de conditiile oferite sau de ora la care circula trenul este problema fiecaruia si e liber sa aleaga alt mijloc de transport dar statul sa isi faca datoria prin acea legatura directa la capitala pentru ca toti suntem egali in drepturi si mi se pare normal si firesc ca din capitala sa ai macar 1 tren direct cu fiecare resedinta de judet . Deci din Botosani de exemplu era normal sa ramana legatura la Timisoara pentru ca multi au rude in Banat si era perfect nici nu trebuia mai mult de atat . La Dornisoara de ce au renuntat ? ca acolo erau calatori si eu am fost pe acea linie si am vazut ca toata lumea venea la Vatra Dornei la scoala sau la servici deci chiar era nevoie de acele 2 perechi amarate la fel si la Putna sau la Husi , s-au incapatanat sa renunte la traficul pe secundare chipurile nu este rentabil si aici ar fi buba , dar astea sunt lozinci pe care eu unu nu le cred si nici nu le voi crede , chiar este bataie de joc sa lasi atatea localitati fara mijloc de transport , asta este un sabotaj pe fata , chipurile CFR nu merge bine si uite asa o sa vina ziua sa zica ca il inchide sau il vinde la un privat pe nimic , cam asta e strategia dar din toata chestia asta omul amarat de rand din satul x si y are de suferit ca nu mai are cu ce sa faca naveta , acolo e problema mare si nu intereseaza pe nimeni , ei au pus afis ca nu e rentabil si ca anuleaza din data z ; gata au rezolvat treaba , nu este normal ceea ce se intampla cu caile ferate si cu trenurile noastre . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 21 Mai 2013, 08:30 | |
| La Dornişoara nu i-am înţeles nici eu, mai ales că drumul este neasfaltat, deci nu există transport auto. Huşiul, de bine, de rău, are şosea.
Sunt de părere că pe toate secţiile înfundate ar trebui să circule automotoare / rame electrice (după caz), la rang de R. În felul ăsta, cu costuri minime s-ar putea asigura şi traficul de navetă şi legătura la trenul de lung parcurs. Asta se poate face şi de mâine dacă se doreşte (mă rog, nu chiar de mâine, durează 5 zile obţinerea traselor). De asemenea, o groază de alte secţii ,,ne-înfundate" trebuie şi ele să primească automotoare (Piteşti - Craiova, Valea Oltului, Braşov - Sibiu ş.a.). _________________ :TTT:
|
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 21 Mai 2013, 11:07 | |
| Vorbind de judetul Botosani, trenurile care merg la Botosani nu vor aduna calatori atata timp cat trenul merge cu cel mult 60km/h pana la Veresti. Nu inteleg de ce pe 511 Veresti-Botosani viteza maxima e de 60 si pe 608 Dorohoi-Letcani e de 80.Pe 608 sunt mai multi calatori decat pe 511 si majoritatea au bilet. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 21 Mai 2013, 11:33 | |
| Eu cred ca aveti o problema personala cu CFR Calatiori.O fi ea firma de stat,dar asta nu inseamna ca trebuie sa tina neaparat trenuri pe ruta X ca vrea X'ulescu... Exista o problema si anume ,ca exista interese in CFR Calatori,si un X puternic din Salva tine un IR acolo.. Bun asta e o problema... Dar faptul ca CFR a renuntat la Dornisoara nu e problema noastra.. Exista pachet social,sa vina privatul , daca o scoate mai multi bani.E democratie si nu trebuie sa sariti ca niste lupi flamanzi la gatu CFR ca a renuntat la o ruta.Trebuie sa sariti la gatul idiotilor care fac mersul la CFR si incompetenta lor permanenta si seculara de a atrage noi calaotri... Daca o luam cu de ce a renuntat la Dornisoara,o sa ne trezim ca ne intrebam de ce a renuntat la Maneciu , la Hunedoara,la Pietrosita,in conditiile in care rutele astea,erau mai mult sau mai putin profitabile,si pe ele se practica blatul mai mult sau mai putin. |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Mai 2013, 09:56 | |
| http://www.bzi.ro/exclusiv-masina-spulberata-de-tren-la-ciurea---foto-366343 |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |