Subiect: trase imaginare IR1621, 1622, 1811, 1812, 1819, 1820, 1837, 1838 prin Lugoj-Recas-Timisoara (900)
Rog un admin/moderator sa mute subiectul ce urmeaza la un alt topic daca considera ca aici nu e bine postat
Vreau sa prezint o demonstratie ca si cum ar circula in mersul actual ce inseamna mutarea trenurilor amintite mai sus prin Lugoj-Recas-Timisoara (900) in loc de Lugoj-Buzias-Timisoara (916-918) si o sa vedeti de ce mai jos.
Acum avem asa (in paranteza voi adauga ora si minutul de plecare/sosire in Timisoara stabilit de mine)
-1812 Tm pl 5.00 (eu zic 5.34 rezulta minus 34 minute)
-1622 Tm pl 8.15 (8.55, minus 40 min)
-1811 Tm sos 10.08 (9.21, minus 47 min)
-1837 Tm sos 13.03 (12.24, minus 39 min)
-1820 Tm pl 15.45 (16.29, minus 44 min)
-1838 Tm pl 17.46 (18.11, minus 25 min)
-1621 Tm sos 22.55 (22.26, minus 29 min)
-1819 Tm sos 00.25 (23.43, minus 42 min)
Rezulta fix 300 min (5 ore!!!) per total la aceste trenuri mai putin decat timpul stabilit acum. Intr-un mesaj anterior anuntasem 307 dar la o mai atenta verificare am obtinut cei mai buni timpi sau maximum din maximum ce se poate obtine pentru ca pe calatorul in sine dupa ce ca plateste o galagie de bani nu-l intereseaza decat sa ajunga mai repede de la A la B statie. Prin Lugoj-Recas-Tm sunt cu 5 km mai putin decat prin Lugoj-Buzias-Tm dar nu asta e problema ci timpul de mers.
Asadar voi prezenta in 4 tabele si intr-o singura postare graficul de circulatie fara sa perturb circulatia trenurilor IR actuale de Timisoara-Bucuresti/Resita (cu exceptia lui 12165 prelungit cu 5 min) in schimb la cele regio intervin usoare modificari (la unele) insa raman apropiate de cele stabilite acum de specialistii din cfr.
O alta conditie importanta pentru realizarea acestui grafic este asigurarea tractiunii electrice a trenurilor 1622/1837 respectiv 1838/1621 (logic, asta ar fi si turnusul) pe distanta Tm-Lugoj-Tm iar la urma trenului locom diesel legata la tren si frana. Pentru locuitorii Buziasului sa se asigure tren automotor ce penduleaza Tm-Lugoj-Tm cu legatura la cele 8 trenuri amintite mai sus.
Din motive economice nu mai adaug si trenurile 72, 9575, 1693, 9577, 9570, 9196, 73, 9192, 9576 ce raman nemodificate si care nu se intalnesc cu cele de mai sus.
Inainte sa-mi prezint lucrarea (
) mai fac cateva precizari:
-se va citi de sus in jos sensul Tm-Lugoj si de jos in sus sensul Lugoj-Tm, aveti nr trenului in sensul de mers
-cu rosu adaug ora si minutul de trecere fara oprire (si veti vedea de ce) si timpul de stationare pentru incrucisarea cu alte trenuri care se poate suprima in cazul in care unul din trenuri este intarziat (notat cu semnul diez #)
-adaug si trenurile 12162, 12165, 12166 care au circulat in decembrie si o parte din ianuarie
-adaug si trenul estival 1991, 1992 care nu se stie daca ramane ca in carte trasat
-V xxxx = tren Varianta nr xxxx (circula in anumite perioade)