| Mersul trenurilor 2012-2013 (2) | |
|
+8392Dragos MariusM Sabik stefan_br Andrey_tm cont dezactivat . KQQ Jhonyla TVlad NicuS Costin.H marius_catalin84 mariusmarius Norbi user dezactivat... Alex Avram Lafont cristy79 ALEXCFR EuroDance alex.alexus.tm Karl Teodor ATM billy752-istu vanchorusebulgaria brotybreaza @ndrey redeme AndreiStefan Adrian78 rizelgeorgel2004 pannonia express colonelu81 Radu Tudor 19jimmy84 mishu88 florin29sv Vale manuela mtk cristi CFR Warrior12 Cont dezactivat huiu_goe Luna lifetec COSTACHE MIHAIL bogdan srl Marius Iulian traian Spartan1948 mureseanu_976 Shinkasen riciu DUAL Nicolae Adirmvl kristi kkk laur 133 adytm membru inactiv Rarau Adisoft1991s Ryan Anderson AlexandruC allred AndiCFR Vitosa cfr500 Vlad orestte baiazid dandel AlexD Radu.B Katalin4653 Dr2005 razvan - trenuri Tomi13leu Nesebar IonutCFR2009 cardinal 87 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6738 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) 20.12.12 1:11 | |
| - Dr2005 a scris:
- Mă îndoiesc sincer că lucrările pe coridorul IV vor fi finalizate până în 2016. Predeal - Braşov sigur nu va fi gata (nici nu cred că vor ataca tronsonul ăsta), iar pe Braşov - Sighişoara am serioase îndoieli că va fi gata măcar 10% în 2016. [/
Pai nu a zis nimeni de toate lucrarile , eu m-am exprimat spunand unele tronsoane ceea ce include lucrarile incepute in acest moment si cam ce ar trebui sa inceapa anul viitor. Bineinteles ca nu va fi gata acest coridor 4 pana in 2016, ca o parere personala lucrarile se vor incheia dupa 2020 iar daca se alege varianta tunel clasic intre Brasov si Predeal eu zic dupa 2025 . Doar daca nu cumva tunelul sa fie facut pana la urma de tip HSR adica parte a unui proiect HSR si nu a coridorului iar C4 sa ramana pe acelasi traseu ca si pana acum adica vechile tuneluri reabilitate mai rapid si cu costuri mai mici... Nu ma intreba de unde stiu pentru ca nu scrie nicaieri , am zis doar ,,s-ar putea'' deoarece acum cand vorbim UE isi intoarce fata catre rute HSR iar Romania nu isi permite constructia a doua tunele unul clasic si altul HSR asa de dragul de a ne lauda ... - Dr2005 a scris:
- Off-topic: Baiazid, sunt curios de unde obţii informaţiile (pe privat).
Ca sa fiu in trendul parerilor unora de p'acilea, am visat ca toata lumea la fel cum banuiesc ca si tu visezi Informatiile dupa cum stii si tu nu sunt batute in cuie, se actualizeaza precum inflatia si au loc intarzieri asa cum bate vantul guvernarii . Insa pot sa-ti spun ca daca nu ne miscam mai cu talent cu toti doreii s-ar putea sa iesim din Europa mai repede decat Grecia ... Trebuie insa sa citesti printre randuri ca sa intelegi politica , la noi termenele au fost si sunt largi , cate 7 ani pentru fiecare exercitiu bugetar iar Europa rabdatoare nu iti da mai mult de 14 ani sansa... |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8367 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) 20.12.12 1:58 | |
| CFR CALATORI sa faca cat mai repede posibila introducerea mai multor trenuri daca este posibil la intervale de 30-60 de minute pe magistrale si de la orasele mari ale tari. Daca introduc trenuri cadentate intre doua localitati la fiecare 3-5 ore este putin lucru si nu vor atrage multi calatori de la alte mijloace de transport. Dupa cum bine stim multi angajatii au programul zilnic intre orele 8 sau 9 dimineta si 17 -18.00 seara dar daca privim mersul trenurilor sunt multe localitati unde lipsesc trenuri la aceste ore si desigur majoritatea nu vor astepta 1-2 ore ci vor lua alt mijloc de transport. Numai pasionati vor sa astepte pentru a merge cu ceea ce le place. Este perceptia gresita partial ca TRENURILE REGIO sunt murdare, cu miros urat, vechi si alte neajunsuri dar totusi o buna parte din vagoane isi merita tarifele pentru ca sunt modernizate. Tarifele la trenurile REGIO in mod obligatoriu trebuie sa fie la fel sau mai reduse decat la autcare/microbuze pentru a avea calatori. Principala concurenta a CFR CALATORI care nu se regaseste decat partial in alte tari vestice o reprezinta autocarele, microbuzele care la noi in tara atrag multi pasageri (cam de 3 ori mai multi decat la trenuri) si sunt la fel de moderne cum sunt in vestul Europei. CFR CALATORI pentru a-si spori numarul calatorilor este necesar sa cunoasca foarte bine (daca se poate pe fiecare zona din tara) tarifele practicate de transportatori auto judeteni si interjudeteni care difera destul de mult. Consider ca tarifele la interregionale au ajuns la un nivel ridicat fata de veniturile noastre ale oameniilor care PLATIM BILETE la tren si muncim pentru acei bani. Nu este de ajuns cadentarea trenurilor fara a oferi conditii de calatorie bune, tarife competitive si sa fie intarzieri cat mai putine. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) 20.12.12 2:59 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- CFR CALATORI sa faca cat mai repede posibila introducerea mai multor trenuri daca este posibil la intervale de 30-60 de minute pe magistrale si de la orasele mari ale tari. Daca introduc trenuri cadentate intre doua localitati la fiecare 3-5 ore este putin lucru si nu vor atrage multi calatori de la alte mijloace de transport. Dupa cum bine stim multi angajatii au programul zilnic intre orele 8 sau 9 dimineta si 17 -18.00 seara dar daca privim mersul trenurilor sunt multe localitati unde lipsesc trenuri la aceste ore si desigur majoritatea nu vor astepta 1-2 ore ci vor lua alt mijloc de transport. Numai pasionati vor sa astepte pentru a merge cu ceea ce le place.
Cu tot respectul, nu cred că ştii ce vorbeşti. Există rute de autobuz urban care circulă la 30 - 45 de minute... în niciun caz nu ar putea fi susţinut economic un mers de tren care să ofere intervale de 30 de minute între trenuri pe magistrale sau între oraşele mari! Un asemenea interval este, cel mult, util pentru trenuri suburbane, însă infrastructura noastră nu prea permite aşa ceva. De anul acesta, pe unele rute solicitate, s-au introdus trenuri la 1 - 2 ore (Bucureşti - Ploieşti, Piteşti, Buzău), ceea ce e mai mult decât suficient. Însă pe liniile care trăiesc doar din traficul de navetă (linii care pot fi inclusiv porţiuni din magistrale), nişte trenuri dese ar căra aer... tocmai pentru că angajaţii încep munca la 8 sau 9 şi termină la 17 sau 18, iar elevii încep tot la 8, dar termină la 13 sau la 14. Între orele astea ar bătea vântul prin trenuri. - Citat :
- CFR CALATORI pentru a-si spori numarul calatorilor este necesar sa cunoasca foarte bine (daca se poate pe fiecare zona din tara) tarifele practicate de transportatori auto judeteni si interjudeteni care difera destul de mult.
Degeaba cunoaşte CFR Călători tarifele din transportul auto, câtă vreme tarifele la transportul cu trenul sunt stabilite prin lege! În plus, tot legat de transportul auto, acolo nu există nicio reglementare cu privire la tarife (bine, ele trebuie aprobate de consiliile judeţene, dar mulţi operatori sar etapa asta, mai ales că controalele sunt inexistente). Nu există niciun centralizator - la nivel judeţean sau naţional sau măcar local - al tarifelor practicate de operatorii privaţi de transport auto. Deşi, teoretic, toate tarifele ar trebui să se regăsească în hotărâri de consiliu local sau judeţean, după caz. _________________ :TTT:
|
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8367 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) 20.12.12 13:47 | |
| Sa fie operate modificari la legislatie pentru a face mai usor modificari de tarife, conditii de transport si altele. Sunt destule rute in Romania unde sunt suficiente trenuri dar sunt multe unde mai este nevoie. Daca se doreste se pot face multe lucruri utile. Traim intr-o lume capitalista unde nu este timp sa asteptam, sa ne facem noi programul dupa trenuri atunci cand concurenta ne asteapta pe "drumuri" sau sa platim noi tarifele pe care unii de la CFR CALATORI si le doresc pentru a acoperi gaurile negre pe care ei nu le pot acoperi.
Mie imi place foarte mult sa calatoresc cu trenul dar uneori nu am incotro si trebuie sa merg cu alti.......
Oricum in ultimii 5 ani de exemplu s-au realizat multe progrese in transportul feroviar romanesc. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) 23.12.12 19:31 | |
| In cartea Mersul Trenurilor 2012/2013 pe langa multele greseli mai sunt strecurate si astea -IR1528 oprirea de la Bradet Hm linia 200 (8.15-8.20, cruce cu R2501) nu va bazati pe ea ca e oprire tehnica si nu comerciala, se poate daca unul din trenuri sa aibe intarziere sa nu se mai produca incrucisarea la Bradet Hm -IR1947 oprirea de la Nimigea Hm linia 401 (18.01-18.08, cruce cu R4110) acelasi caz ca cel de mai sus Consultati site-ul oficial al cfr-calatori inainte de calatorie si/sau mai sigur sunati la informatii cfr |
|
| |
huiu_goe
Numarul mesajelor : 70 Varsta : 36 Localizare : Brasov Reputatie : 4722 Data de inscriere : 04/03/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) 29.12.12 13:41 | |
| In cartea "mersul trenurilor de calatori" la pagina 101, trenurile regio 3007 si 3009 ajung la aceasi ora in Brasov. Mai scrie ca 3007 pleaca din Predeal la 21:36 si 3009 la 21:37 (nu ma pricep, da nu cred ca este posibil sa plece amandoua pe acelas fir la o distanta asa de mica). Ele ar pleca la aceasi ora din Darste. Am consultat CFR calatori si pe site 3007 ajunge in Brasov la ora 22:01. Nici vorba de scris ceva la erata la sfarsitul cartii. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13808 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) 29.12.12 13:46 | |
| Corect e cum scrie pe infofer. In carte e gresit. |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) 06.01.13 19:03 | |
| Am si eu o intrebare. In mersul trenurilor la pagina 307 tabelul cu M1000 la ora 07:40 apare trenul R 15139 cu destinatia Slanic, sosire la ora 09:55, este noul tren al TFC care urmeaza sa fie introdus anul asta? |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) 06.01.13 19:04 | |
| - AlexD a scris:
- Am si eu o intrebare. In mersul trenurilor la pagina 307 tabelul cu M1000 la ora 07:40 apare trenul R 15139 cu destinatia Slanic, sosire la ora 09:55, este noul tren al TFC care urmeaza sa fie introdus anul asta?
Da . |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) 06.01.13 19:07 | |
| Mama da rapid ai fost, mersi. Pare ca va fi vre-o 15 lei biletul, nu e mult, ai idee cand il introduc? |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) 06.01.13 19:37 | |
| - AlexD a scris:
- Mama da rapid ai fost, mersi. Pare ca va fi vre-o 15 lei biletul, nu e mult, ai idee cand il introduc?
Se auzea ca de maine din 7 dar cum nu a aparut nimic pe site se pare ca se mai amana , se mai zvonea ca vor incepe dupa 15 Ianuarie , asteptam sa vedem . Biletul va fi conform zonei km 100 adica 12 lei . Poate ajung la Slanic weekendul viitor si aflu ceva mai nou . |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) 06.01.13 22:28 | |
| Pe Bucuresti vor sa inceapa cu 15 ian iar pe PL.Sud-Maneciu cu 1 feb. |
|
| |
Cont dezactivat
Numarul mesajelor : 580 Varsta : 58 Reputatie : 5378 Data de inscriere : 05/11/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) 07.01.13 19:21 | |
| MODIFICĂRI ÎN MERSUL TRENURILOR DE CĂLĂTORI ÎNCEPÂND CU DATA DE 10 IANUARIE 2013 DATORITĂ ÎNCHIDERII LINIEI GLOGOVĂŢ - ARADUL NOU:
12765-2 IAŞI - TIM. NORD Arad sos. 7.00 - pl. 7.22 10.01 - 02.03.2013 12766-1 TIM. NORD – IAŞI Arad sos. 14.45 - pl. 15.00 10.01 - 02.03.2013 12843-2 TIM. NORD – BECLEAN Arad sos. 22.30 - pl. 22.50 10.01 - 01.03.2013 12844-1 BECLEAN - TIM. NORD Arad sos. 5.45 - pl. 6.00 10.01 - 02.03.2013 13023-2 TG. JIU - TIM. NORD Arad sos. 5.59 - pl. 6.11 10.01 - 02.03.2013 13024-1 TIM. NORD - TG. JIU Arad sos. 15.37 - pl. 15.53 10.01 - 02.03.2013 13039 SIMERIA – ARAD Arad sos. 6.15 10.01 - 02.03.2013 13043 SIMERIA – ARAD Arad sos. 16.17 10.01 - 02.03.2013
|
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) 08.01.13 8:52 | |
| Cucu bauu ,a aparut 1620 pe infofer si se pare ca merge pana la Bucuresti ... si face 10 ore :roll: ... Intre Sighisoara si Brasov iti iei singur viata ca face 2 ore si 10 minute,ce nu suport zona aia , zici ca e carutza cu 5100 de kw ... |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8743 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) 09.01.13 23:56 | |
| apropo de situl infofer, cand modifica paginile alea ca sa poti face click pe statii/trenuri? cand se scoate Dedulesti si se pune Braila ?! cum se pot vedea zilele de circulatie ? sa fac o sesizare ? |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) | |
| |
|
| |
| Mersul trenurilor 2012-2013 (2) | |
|