|
| Mersul trenurilor 2012-2013 (2) | |
|
+8392Dragos MariusM Sabik stefan_br Andrey_tm cont dezactivat . KQQ Jhonyla TVlad NicuS Costin.H marius_catalin84 mariusmarius Norbi user dezactivat... Alex Avram Lafont cristy79 ALEXCFR EuroDance alex.alexus.tm Karl Teodor ATM billy752-istu vanchorusebulgaria brotybreaza @ndrey redeme AndreiStefan Adrian78 rizelgeorgel2004 pannonia express colonelu81 Radu Tudor 19jimmy84 mishu88 florin29sv Vale manuela mtk cristi CFR Warrior12 Cont dezactivat huiu_goe Luna lifetec COSTACHE MIHAIL bogdan srl Marius Iulian traian Spartan1948 mureseanu_976 Shinkasen riciu DUAL Nicolae Adirmvl kristi kkk laur 133 adytm membru inactiv Rarau Adisoft1991s Ryan Anderson AlexandruC allred AndiCFR Vitosa cfr500 Vlad orestte baiazid dandel AlexD Radu.B Katalin4653 Dr2005 razvan - trenuri Tomi13leu Nesebar IonutCFR2009 cardinal 87 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Mier 19 Dec 2012, 20:47 | |
| La IR, fara 1 Leu nu-i 60 Lei pe Bucuresti-Constanta... enorm pentru salariile din România... si merge trenul un pic mai iute decat mocanita... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Mier 19 Dec 2012, 21:02 | |
| Chiar dacă facem abstracţie de faptul că salariul mediu în România e 250 euro şi că un ceferist tot atâta ia (deci de 7 - 8 ori mai puţin decât omologul său austriac şi de vreo 5 ori mai puţin decât cel ungur), combustibilii costă cam la fel şi în România şi în Ungaria. Atunci de ce biletul MAV e mai IEFTIN decât cel CFR? Asta în condiţiile în care: - în Ungaria elevii şi studenţii au 50% nelimitat la trenuri (nu ca la noi, 2 cupoane / lună pentru studenţi, iar elevii au reducere doar la Regio) - angajaţii MAV călătoresc gratis nelimitat, nu 6 călătorii pe an ca cei de la CFR - pensionarii unguri merg nelimitat cu 50% reducere, nu 6 călătorii pe an - există vreo 15 feluri de reduceri şi gratuităţi la MAV, altele decât cele de mai sus - şi MAV foloseşte compuneri gen M62 (diesel electric, Co'Co') + 2 vagoane - la MAV pot să îţi duci bicicleta gratis cu trenul în vagoanele cu spaţii de biciclete
Deci, per total, MAV are servicii mai bune, facilităţi sociale mai multe şi călători mai mulţi, în condiţiile în care: - vagoanele, cu excepţia celor de IC, sunt de-o seamă cu 20-57-urile noaste şi nu oferă aer condiţionat, prize, bude vacuumatice şi alte ,,servicii" disponibile într-un număr mare de trenuri CFR - Ungaria are mii de km de autostrăzi - salariul mediu în Ungaria e de 4 ori mai mare decât cel de la noi, deci doar cine nu vrea nu-şi permite să facă un plin de benzină
Să fie oare, ,,de vină", orarele bune, mersul cadenţat, legăturile care nu se pierd la 2 - 3 minute, *urăţenia din vagoane, posibilitatea de printare a biletului acasă, personalul amabil, dar care şi aplică amenzi pentru cea mai mică încălcare a regulamentului (gen fumat în tren)? _________________ :TTT:
|
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6738 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Mier 19 Dec 2012, 21:22 | |
| - Dr2005 a scris:
- Dar nici să ai trenuri pe distanţe scurte nu prea rentează, în condiţiile în care călătorii sar dintr-unul în altul (bine, pe Bucureşti - Craiova e imposibil din cauza timpilor mari de aşteptare). Pentru că ai nevoie de 2 rânduri de personal de deservire, două garnituri ş.a.m.d...
Pe Bucuresti - Craiova la fel ca si pe Bucuresti - Brasov vor fii trenuri directe regioexpres cadentate cu tarifare corespunzatoare pentru cei care calatoresc pe toata ruta , deja circula experimental un astfel de tren care scoate o viteza comerciala peste regio. Trenurile regio vor fii doar cateva puse la orele la care sunt folosite de navetisti iar acestia nu fac naveta pe distante mari ! Faramitarea rutelor regio este menita a face ordine intre cei care calatoresc cu scop de naveta si cei care calatoresc cu alte scopuri, este foarte normal sa fie asa... - Dr2005 a scris:
- Preţurile la biletele de tren sunt comparabile cu cele de la cel auto, ba chiar mai mari, nu văd unde e mocangeala. Un bilet de autobuz de la Chitila la Bucureşti e 1,5 RON. Unul de tren R e 3,7 RON. Biletul de IR pe Bucureşti - Constanţa e peste 50 RON, biletul de autobuz tot pe acolo.
Nu compara doar ce iti convine tie ... Nu tarifele regio intre statii de parcurs sunt problema ci cele de mediu si lung parcurs chiar cu schimb . Daca vrei intr-adevar un studiu de caz vezi mai bine cat costa un bilet la regio 3009 din Nord pana la Brasov si compara cu un bilet de autobuz pe aceeasi ruta inclusiv timpii de mers aferenti ... Pentru ca asta e viitorul , trenuri regioexpres cu tarif de regio intre localitatile de parcurs gen Bucuresti-Crivina si care e clar de tip naveta si tarif integrat de IR sau IC pe acelasi tren daca mergi de exemplu intre Bucuresti Nord si Sinaia . Tariful integral va fii mai mic decat tariful pe care il regasim acum pe trenurile IR ! - Dr2005 a scris:
- Să mai spun că preţurile la noi sunt mai mari decât în Ungaria?
Preturile sunt mai mari la noi si pentru ca numarul anual de pasageri este scazut, lucrul acesta insa e va schimba pe viitor pentru ca : a) se va folosi o noua politica in ceea ce priveste materialul rulant b) se vor introduce trenuri cadentate c) starea infrastructurii se va imbunatati c) vor aparea ofertele promotionale inexistente in acest moment . Plus de asta sistemul maghiar este mai competitiv tocmai datorita tarifului unic spre care tindem si noi , la ei a fost mai usor de implementat tinand comparand puterea de cumparare a calatorilor din cele doua tari, civilizatia si apetenta spre acest mijloc de transport. - Dr2005 a scris:
- La noi drumul Bucureşti - Ploieşti costă 7,3 RON cu R, 16 cu IR şi 23 cu IC.
Pe viitor va fii cam 3E (13RON) promotional cu orice tren insa tot pe viitor vor fii mai multe trenuri IC deci confort sporit . Pana atunci mai creste economia, mai cresc salariile . Pentru cei care fac naveta vor exista abonamente si trenuri regio atunci cand au nevoie . Cardul Tren Plus iti mai aduce 25% reducere deci vei plati sub 10 RON si vei merge cu IC, eu zic ca e mai mult decat rezonabil avand in vedere tarifele din acest moment... Daca vrei sa mergi cu acelasi pret sau sub cu autobuzul ar cam trebui sa te uiti de vreo doua ori in ce autobuz te urci si ce conditii are la banii pe care ii platesti pe bilet ! Oricum ce pot eu sa spun este ca tarifele nu vor mai creste si ca deja se lucreaza la acest npu plan de tarifare imbratisat si de alte tari si care functioneaza mult mai bine decat ce avem noi in prezent . Prin acesta se impulsioneaza mersul cu trenul si inmultirea acestora ! - Dr2005 a scris:
- Linia Bucureşti - Braşov are 166 km, din care 120 pe drum drept. Şi un IC face 2h 45min.
Vrei sa spui 2h25'-2h26' pentru ca ata e pe hartie. In Germania IC-ul nu merge cu mai putin de 90km/h , de aceea un tren Regio la ei are performante cel putin cat un IR sau chiar IC la noi. Si mai conteaza si despre ce linii vorbim pentru ca in Austria exista trenuri REX cu viteze de 100 km/h de exemplu . |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Mier 19 Dec 2012, 21:33 | |
| Heh, am mers si eu cu vagoanele MAV-ului intre Cluj si Sfantu Gheorghe si intre Cluj si Miercurea Ciuc. Da, cele cu care am mers erau mai putin... noi... decat ale CFR-ului, dar mult mai ingrijite si fara bling-bling-uri (evident inutile) cum au vagoanele de la noi, de genul display care iti arata in ce tren te afli sau afisaj care iti arata daca buda e ocupata sau libera...
Iar cum timpii din Ungaria sunt mai buni decat cei de la noi e clar ca nevoia de prize, spre exemplu, se simte mult mai putin. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Mier 19 Dec 2012, 21:37 | |
| - Dr2005 a scris:
- Atunci de ce biletul MAV e mai IEFTIN decât cel CFR?
Pentru ca un anumit procent din suma biletului acopera si calatoria clandestina/blatistul. Pe scurt, *rost*i care mai cumpara bilet intreg platesc si pentru jegurile care circula fara. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Mier 19 Dec 2012, 21:50 | |
| @baiazid , pe ce te bazezi cand afirmi ce afirmi ? trenuri noi RE pe multe relatii ? bilete ieftine ? eu zic ca astea sunt doar vise , introducrea de mai multe trenuri RE necesita achizitionarea de noi vagoane , CFR e in pom si pomul in aer , ei nu au bani sa faca reviziile la ce au dar sa mai cumpere 100 de vagoane noi , pentru Romania sunt doar vise si in continuare vom avea mers prost si tarife mari , eu nu mai cred nimic din zvonuri sau visele unora pana nu vad ceva clar .
Pentru romanul de rand trenul este scump adica IR si IC , sa mergi mai ieftin folosesti Regio iar in prezent CFR iti ofera Regio pe bucatele si fara legaturi bune , asta este un transport feroviar normal ? eu zic ca nu , daca tot au scumpit cat au scumpit trebuiau sa lase si trenurile regio pe distante mai mari gen 250-300 km , ca x si y nu suporta sa stea in Regio atata distanta asta e alta poveste si daca are bani e liber sa mearga cu IR dar asta nu inseamna ca toti avem bani sa ne permitem un IR si asta nu o spun din povesti o spun din realitate , sunt multi oameni in tara asta care nu au plecat de acasa de ani de zile ca nu le permite salariul , sunt multi care traiesc de pe o zi pe alta sau cu datorie la magazinul de la colt , asta este realitatea din Romania , salariile mici si viata grea , de ce sunt trenurile IR asa goale ? tocmai de asta ca sunt scumpe si nu mai are lumea putere de cumparare .
Sa mai lase din tarifele astea imense si sa ofere legaturi bune asta ar fi solutia pentru transportul feroviar . |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Mier 19 Dec 2012, 21:57 | |
| Sincer, mie nu mi se pare scump pe 225km sa ceri 60lei in conditiile in care s-ar fi facut distanta asta in 2h10min :roll: dar mi se pare enorm 50lei pe 160km (Buc-BV)...doar nu e avion. Cat despre trenurile regio, din partea mea sa le bage si pe 500km (Buc-CJ) da pune parul pe mocangisti(cum a facut TFC pe 801) si iale banii de bilet. Toti cer trenuri regio dintr-un singur motiv, se merge aproape moca cu nasul. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6738 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Mier 19 Dec 2012, 22:16 | |
| @Karpaty, eu nu pot sa iti spun tot ce stiu insa ti-am dat destule indicii ca sa iti dai seama cam care este trendul ... Uita-te putin la maghiari si ai sa intelegi, macar din punctul asta de vedere ca ei maghiarii au fost tot timpul inaintea noastra la orice iar noi tot timpul i-am ajuns si de multe ori chiar i-am intrecut... Material rulant nou se va achizitiona dupa 2014 la greu si in special automotoare pentru ca sunt bani europeni care trebuiesc cheltuiti iar CFR Calatori va depune cereri de finantare si asta ti-o spun sigur .
Eu nu am spus ca de maine vom avea trenuri regioexpres pe toate liniile si tarife noi insa pot sa iti spun ca pe magistralele principale si in special pe cele reabilitate se are in vedere introducerea in viitorul apropiat de mers cadentat IC si RE (regioexpres) iar trenurile IR vor fii din ce in ce mai putine in special cele de lung parcurs si cele de noapte iar acest lucru nu se poate face fara a umbla la planul de tarifare actual.
Cadenta care a inceput sa se implementeze timid are legatura cu planul de tarifare , pentru a asigura trenuri dese pe o anumita ruta trebuie regandita tarifarea diferentiata din acest moment astfel incat sa primeze tariful unic si tariful promotional . Managementul privat va aduce foarte multe schimbari, daca iti spuneam acum ceva timp ca se va introduce un card prin care vei avea reducere 25% la orice calatorie cred ca spuneai ca visez, nu stiu de ce tie greu sa accepti ideea ca vom avea trenuri regio mai rapide decat cele actuale si cu tarife aproximativ la fel avand in vedere ca vorbim de apropierea termenului la care tarifele vor fii liberalizate si ne putem trezi oricand cu operatori straini doritori de rute . Pana si operatorii privati din acest moment RT si TFC adopta sistemul regioexpres la tarif de regio , deci de ce crezi ca cei de la CFR Calatori care sunt din toate punctele de vedere mult mai puternici nu vor fii in stare sa ofere servicii de acelasi gen insa de data asta chiar cadentate ?
Mai gandeste-te la un exemplu in acest sens... Tu te gandeai sau macar visai acum cativa ani ca vei ajunge de la Bucuresti la Budapesta cu doar 29E ? Da sau nu ? Lumea se schimba , la anul vom avea low-cost Bucuresti-Oslo desi pana acum am dat sute de euro pe biletele de avion... |
| | | lifetec
Numarul mesajelor : 329 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4737 Data de inscriere : 01/11/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Mier 19 Dec 2012, 22:35 | |
| - AlexD a scris:
- Dr2005 a scris:
- Atunci de ce biletul MAV e mai IEFTIN decât cel CFR?
Pentru ca un anumit procent din suma biletului acopera si calatoria clandestina/blatistul. Pe scurt, *rost*i care mai cumpara bilet intreg platesc si pentru jegurile care circula fara. Blatistii cred ca sunt ultimii care "gauresc" CFR-ul. Inaintea lor sunt lucruri mult mai grave ,le stim nu trebuie sa le mai amintim. Si situatia va fi la fel sau chiar mai rau atata timp cat CFR-ul va fi legat de politic |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7656 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Mier 19 Dec 2012, 22:55 | |
| Asta cu achizitiile de vagoane noi si automotoare diesel/electrice incepand cu 2014 sper sa nu fie precum reabilitarea podurilor dunarene in 2012. CFR SA e un fel de sisif sau mesterul Manole, trebuie sa repare maine ce a construit azi. Bani nu prea se prevad in buget pentru investitii in material rulant, de altfel FMI o sa puna piciorul in prag, de la anul trebuie returnat imprumutul. Baronimea ce a sprijinit proaspatul guvern nu asteapta bani de seminte din ceva achizitii de material rulant feroviar, grosul se va duce la sosele. O sa apara pe "frontispiciu", pe langa UMB, Casuneanu si firma cea mai de succes din judetul meu-TELDRUM. P.S. Observ tot mai des folosita expresia "ar fii" sau "fii" in loc de "ar fi", "fi"...... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Mier 19 Dec 2012, 23:46 | |
| Unificare tarifară poate se va face... dar în niciun caz la tarif de regio. De fapt, dacă se confirmă exemplul lui Baiazid, ar fi o dublare a preţurilor (de la 7 la 13 RON pentru 60 km... deci aproape dublu). Oricum, scăderi de preţuri nu vor fi, iar ceva îmi spune că nici îmbunătăţiri de frecvenţe nu vor fi, cel puţin în 2013 (şi nici redeschideri de linii pentru călători, după cum se tot extaziază unii că firma X sau Y deschide secţia Z şi bagă ţ'şpe trenuri), din moment ce ne aşteaptă încă un an de ,,austeritate" (pentru cetăţeanul de rând, că parlamentarii s-au scos, avem mai mulţi decât are SUA), iar subvenţiile - mai ales către privaţi - sunt primele care au de suferit. Tot aceeaşi păsărică îmi mai spune şi că nu prea avem şanse să avem un program concret de dotare a CFR Călători cu automotoare în viitorul apropiat. Poate în perioada 2016 - 2018...
Cât despre liberalizarea tarifului, asta ar însemna să nu se mai acorde subvenţie, caz în care tarifele ar exploda pentru că, spre deosebire de transportul auto, transportul feroviar nu prea lasă loc de improvizaţii şi evaziune fiscală. Pe când la auto: - nu se taie bilete - şoferii lucrează la negru, ba chiar unii nu au permis categoria D/D1 - vehiculele sunt supraîncărcate - programele nu se respectă - multe vehicule circulă fără rovinietă, RCA şi ITP - autogările închid ochii şi semnează în alb foile de parcurs (pentru bani), fără a verifica efectuarea lor - duba opreşte oriunde, nu numai în staţiile autorizate
Or la transportul feroviar nu poţi să faci aşa, deci tariful practicat trebuie să asigure şi un profit acceptabil. Or, gândiţi-vă că până şi OBB - care are tarifele de 2 - 3 ori mai mari decât CFR - este subvenţionat. Singura soluţie pe care o văd viabilă e impunerea unor tarife maximale şi a unei subvenţii fixe (să zicem 16 RON / tren*km pentru pachetul minim social + 25 % din preţul întreg maximal al fiecărui bilet vândut la toate trenurile, inclusiv cele din PMS, dar şi cele din afara lui), iar PMS să fie bătut în cuie la 4 perechi pe zi pe toate secţiile (iar magistralele să fie împărţite în tronsoane între oraşele mari, gen Bucureşti - Ploieşti, şi puse 4 perechi de R aici), iar ce e peste să se subvenţioneze doar la numărul de călători. În felul ăsta scapă de autogen liniile secundare, iar operatorii vor fi obligaţi să pună trenuri la ore convenabile şi cu legături convenabile, că altfel nu ar mai lua subvenţie. _________________ :TTT:
|
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6738 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Joi 20 Dec 2012, 00:10 | |
| Pentru implementarea tuturor masurilor descrise de mine se asteapta finalizarea unor tronsoane de cale ferata de pe coridorul 4, un termen realist este 2015-2016 . Pana atunci se va lucra la mers si la cadente si acestea vor fi introduse treptat . Planul de tarifare unicat trebuia sa fie introdus deja insa au fost interese si tot felul de oprelisti din partea unora sau altora...
Pot sa va mai spun ca nu este nevoie musai de material rulant pana atunci, multe dintre trenurile actuale regio vor deveni regioexpres dar daca e sa ma intrebati trebuie sa stiti ca vorbele pentru automotoare sunt facute deja . Pentru achizitia de material rulant vorbim de o suma foarte mare in jur de 400 milioane de euro si astia nu sunt bani de la bugetul de stat iar materialul rulant achizitionat va fi nou . |
| | | lifetec
Numarul mesajelor : 329 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4737 Data de inscriere : 01/11/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Joi 20 Dec 2012, 00:26 | |
| - baiazid a scris:
- Pentru implementarea tuturor masurilor descrise de mine se asteapta finalizarea unor tronsoane de cale ferata de pe coridorul 4, un termen realist este 2015-2016 . Pana atunci se va lucra la mers si la cadente si acestea vor fi introduse treptat . Planul de tarifare unicat trebuia sa fie introdus deja insa au fost interese si tot felul de oprelisti din partea unora sau altora...
Pot sa va mai spun ca nu este nevoie musai de material rulant pana atunci, multe dintre trenurile actuale regio vor deveni regioexpres dar daca e sa ma intrebati trebuie sa stiti ca vorbele pentru automotoare sunt facute deja . Pentru achizitia de material rulant vorbim de o suma foarte mare in jur de 400 milioane de euro si astia nu sunt bani de la bugetul de stat iar materialul rulant achizitionat va fi nou . Iar o gramada de bani pe material rulant nou care va circula pe ce....? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Joi 20 Dec 2012, 00:40 | |
| 2016 pentru automotoare şi 2018 pentru rame electrice, câte 120 din fiecare (evident, atunci vor sosi primele unităţi, nu vor veni toate odată, ci pe parcursul mai multor ani). Eu aşa ştiam. Iar pe lângă astea, vor apărea şi schimbări mai mari în sistemul feroviar, gen închideri definitive de linii, desfiinţări de puncte de încrucişare şi casarea excesului de material rulant al societăţilor de stat (CFR Marfă deja îşi face inventarul vagoanelor ,,uitate" prin triaje şi imposibil de mutat... probabil acestea se vor dezmembra chiar la faţa locului, dacă nu s-a ocupat populaţia discriminată de asta). Mă îndoiesc sincer că lucrările pe coridorul IV vor fi finalizate până în 2016. Predeal - Braşov sigur nu va fi gata (nici nu cred că vor ataca tronsonul ăsta), iar pe Braşov - Sighişoara am serioase îndoieli că va fi gata măcar 10% în 2016. Revenind la planul de mers de tren, fragmentarea artificială a unor trenuri în staţii cu număr redus de călători e o tâmpenie, e menită să ajute sindicatele, după principiul ,,nu vă dăm autorizaţii, nu vă dăm măriri de salarii, da' vă dăm staţionare plătită 3 ore în Roşiori / Mărăşeşti / Titu şi dormitor acolo". În felul ăsta, CFR Călători poate să raporteze un coeficient de utilizare a parcului mai mare, mai multe locomotive şi vagoane la drum deci, implicit ,,60 de trenuri în plus" sau cum se lăuda Roşeanu, iar călătorii au de plătit mai mult, că nu se mai cumulează tarifele (ceea ce o mare tâmpenie). Faza cu ne-cumularea tarifelor s-a făcut în ideea integrării tuturor operatorilor în xSell. Evident, xSell ştia - şi ştie - să facă diferenţa între operatori şi să nu combine distanţele a doi operatori diferiţi, dar CFR Călători căuta de mult pretext să îşi rotunjească veniturile. Nu mai zic că sindicatele din CFR au sărit de posterior în sus că ,,e banii statului, dom'le sistemu' ăsta", privaţii au zis că li se pare scump de implementat şi li se pare anormal (pe bună dreptate) ca ei să doteze toate staţiile cu xSell, în vreme ce CFR Călători încă mai dă bilete de mână în multe staţii mai mici. Aşa că privaţii şi-au implementat propriile sisteme electronice de emitere a biletelor (cel puţin Regiotrans şi Regional), în staţiile cu trafic mare, ba chiar unii şefi de tren umblă cu PDA-ul, în vreme ce naşul de la CFR Călători are, în continuare, de scris un roman dacă vreun călător insistă să cumpere un bilet în tren şi chiar vrea bilet. Prin urmare tot călătorul a avut - şi are în continuare - de pierdut. Off-topic: Baiazid, sunt curios de unde obţii informaţiile (pe privat). _________________ :TTT:
|
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8302 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Joi 20 Dec 2012, 00:59 | |
| - baiazid a scris:
Oricum ce pot eu sa spun este ca tarifele nu vor mai creste si ca deja se lucreaza la acest npu plan de tarifare imbratisat si de alte tari si care functioneaza mult mai bine decat ce avem noi in prezent . Prin acesta se impulsioneaza mersul cu trenul si inmultirea acestora !
In sfarsit si o veste buna, faptul ca tarifele nu vor mai creste. Sper sa fie pe bune. Nota: nici eu nu ma astept la mokangeala, dar la niste preturi decente si corelate cu serviciile da. Spre exemplu nu ma astept sa fie si mai ieftin un tren regio ce are vagoane 20-83 si face in 45 de minute sa zic 50-60 km, insa ma astept sa fie mai ieftin un tren IR care are vagoane 20-54/55 si mai calatoresti si toata ziua/noaptea cu ele pentru distante mici ori face intarziere cu orele. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2012-2013 (2) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |