|
| Mersul trenurilor 2012-2013 (2) | |
|
+8392Dragos MariusM Sabik stefan_br Andrey_tm cont dezactivat . KQQ Jhonyla TVlad NicuS Costin.H marius_catalin84 mariusmarius Norbi user dezactivat... Alex Avram Lafont cristy79 ALEXCFR EuroDance alex.alexus.tm Karl Teodor ATM billy752-istu vanchorusebulgaria brotybreaza @ndrey redeme AndreiStefan Adrian78 rizelgeorgel2004 pannonia express colonelu81 Radu Tudor 19jimmy84 mishu88 florin29sv Vale manuela mtk cristi CFR Warrior12 Cont dezactivat huiu_goe Luna lifetec COSTACHE MIHAIL bogdan srl Marius Iulian traian Spartan1948 mureseanu_976 Shinkasen riciu DUAL Nicolae Adirmvl kristi kkk laur 133 adytm membru inactiv Rarau Adisoft1991s Ryan Anderson AlexandruC allred AndiCFR Vitosa cfr500 Vlad orestte baiazid dandel AlexD Radu.B Katalin4653 Dr2005 razvan - trenuri Tomi13leu Nesebar IonutCFR2009 cardinal 87 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Marius Iulian
Numarul mesajelor : 323 Varsta : 35 Localizare : Brasov / Galati Reputatie : 6286 Data de inscriere : 29/08/2008
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Sam 15 Dec 2012, 01:26 | |
| Stați fără griji, căci probabil nu va rămâne așa! Se lucrează la optimizarea tranzacțiilor de interogare a bazei de date (se poate observa că s-a renunțat la modul clasic de accesare a informațiilor prin transmiterea parametrilor de interogare în cererea URL) ceea ce înseamnă că vorbim de un câștig de securitate și mai ales de rapiditate... deci răbdarea e de aur ! |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8743 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Mar 18 Dec 2012, 12:18 | |
| a fost introdus iar "regio sprinten" 5081/5080 Bucuresti 9:40 Buzau 11:58 Buzau 14:00 Bucuresti 16:26 |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Mar 18 Dec 2012, 12:49 | |
| Proasta alegere , bagam 7 trenuri unu dupa altu la un interval mic de timp si apoi nu mai este nimic cu orele , ce sa faca si CFR se tine dupa ........ privatilor in loc sa se gandeasca ca este nevoie de trenuri si pentru alte ore nu sa se urmareasca unii pe altii Sa fiti siguri ca daca nu era privatul cu aceste trenuri Buzau-Bucuresti nici CFR nu baga aceste trenuri 5080/5081 astea au aparut dupa ce a venit TFC si de oftica ce e pe capul CFR au zis sa bage si ei .
Ultima editare efectuata de catre Karpaty in Mar 18 Dec 2012, 15:26, editata de 1 ori |
| | | bogdan srl
Numarul mesajelor : 629 Varsta : 36 Localizare : Brasov Reputatie : 6203 Data de inscriere : 16/11/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Mar 18 Dec 2012, 15:18 | |
| |
| | | allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6604 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Mar 18 Dec 2012, 15:47 | |
| |
| | | dandel
Numarul mesajelor : 244 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5393 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Mar 18 Dec 2012, 16:44 | |
| - Karpaty a scris:
- Proasta alegere , bagam 7 trenuri unu dupa altu la un interval mic de timp si apoi nu mai este nimic cu orele , ce sa faca si CFR se tine dupa ........ privatilor in loc sa se gandeasca ca este nevoie de trenuri si pentru alte ore nu sa se urmareasca unii pe altii
Sa fiti siguri ca daca nu era privatul cu aceste trenuri Buzau-Bucuresti nici CFR nu baga aceste trenuri 5080/5081 astea au aparut dupa ce a venit TFC si de oftica ce e pe capul CFR au zis sa bage si ei . La intoarcere R5080 este chiar bine pus, adica la ora 14:00. TFC are plecare pe la 17:27. Si pana la urma ...mai multe trenuri, mai multe optiuni pentru calatori. Acum ne pare rau ca sunt prea multe trenuri. Personal nu ma intereseaza daca cineva copiaza pe altcineva atata timp cat eu...calatorul... am de castigat din lupta asta a lor. Daca ar fi dupa mine, as introduce pe M300 pana la Brasov si pe M500 pana la Focsani trenuri din 30 in 30 de minute. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Mar 18 Dec 2012, 16:47 | |
| - dandel a scris:
La intoarcere R5080 este chiar bine pus, adica la ora 14:00. TFC are plecare pe la 17:27. Gresit , TFC are plecare la 15:00 din Buzau , la 17:27 pleaca din Bucuresti spre Buzau |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Mar 18 Dec 2012, 18:53 | |
| Trebuiau sa puna tren regio din Buzau intre 11:00 si 12:00. Intre 9:30-13:30 nu-i niciun regio spre Bucuresti din Buzau |
| | | Vizitato Vizitator
| Subiect: Mersul trenurilor 2012-2013 Mar 18 Dec 2012, 19:49 | |
| e tren regio 5006 la 10 din buzau spre bucuresti |
| | | allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6604 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Mar 18 Dec 2012, 19:53 | |
| - ALEXCFRCFM a scris:
- e tren regio 5006 la 10 din buzau spre bucuresti
e la 9:15! :roll: |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15506 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Mier 19 Dec 2012, 15:39 | |
| CFR nu introduce trenuri asa cum ar trebui pentru bietii calatori care nu au bani si vor sa mearga cu trenurile Regio, dar nici pe altii nu ii lasa sa isi faca treaba! De ex. ca sa impiedice calatorii sa circule cu Regio pe distanta Bucuresti - Craiova, au injumatatit traseele trenurilor Regio incat esti obligat sa renunti sau sa schimbi trenurile. Dar daca au vazut ca privatii au gasit solutii sa castige calatori, hop si cefereul le baga bete in roate. Cum Doamne iarta-ma nu gaseau ei alta ora sa introduca acel Regio de la TG Jiu la Bucuresti decat inaintea Regiotransului ca sa il falimenteze? Aici i-a gasit introducerea unui Regio sprinten pe distanta lunga? Dar sunt atatea ore, nu il puteau introduce in alt interval? Asa au innabusit si TFC-ul! Ca sa fie toti multumiti, si calatorii si operatorii privati, cel mai indicat este sa circule trenuri Regio pe lung parcurs dar la alte ore nu la cele in care circula operatorii privati! De ce nu or gandi asa????!!! Asa o fi si in alte tari??? Trenuri Regio doar pe distante scurte??
Ultima editare efectuata de catre COSTACHE MIHAIL in Joi 20 Dec 2012, 10:16, editata de 1 ori |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6738 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Mier 19 Dec 2012, 16:51 | |
| - COSTACHE MIHAIL a scris:
- Ca sa fie toti multumiti, si calatorii si operatorii privati, cel mai indicat este sa circule trenuri Regio pe lung parcurs dar la alte ore nu la cele in care circula operatorii privati! De ce nu or gandi asa????Dumnezeule, nu iti vine sa crezi ce se intampla!!!! Asa o fi si in alte tari??? Trenuri Regio doar pe distante scurte??
Da, asa e si in alte tari si in special pe rute modernizate, de viteza sau pur si simplu pe coridoare europene sau coridoare interne principale (magistrale) . Trenurile regio sunt trenuri de naveta de scurt parcurs si folosite ca atare in special de abonati sau de catre cei care vor sa se deplaseze din punctul A in punctul B si nu din punctul A si pana in punctul Z. Avem o categorie de tren denumit IR tocmai din acest motiv, altfel am vorbi doar de trenuri regio si IC . De ce or gandi asa ? Foarte simplu, pentru ca nu renteaza sa trimiti trenuri regio pe distante lungi la tarifele astea, orice calcul de bun simt iti arata ca nu este rentabil nici daca trenul ar fii plin de platitori iar CFR nu mai trebuie sa fie o companie de binefacere ca pana acum ci trebuie rentabilizata . Efectul social ramane dar prin subventie si nu prin clandestinitate sau tarif derizoriu , toata lumea trebuie sa plateasca bilet asa cum plateste la autocar sau la avion, mocangeala nu mai poate fii luata in calcul daca vrem sa mai avem trenuri . Ce vom vedea pe viitor ? Trenuri regio , regioexpres, interregio si IC cu acelasi tarif unificat exact ca in Austria, Ungaria, Germania astfel incat trenurile regio cu opriri in toate statiile vor fii programate doar la ore de naveta iar cele regioexpres vor fii cadentate si vor opri doar in statiile importante reducandu-se astfel durata calatoriilor . Acum poate o sa-mi spuneti ca tarifele vor fii mari insa eu va spun ca vor fii mai mari ca pana acum la regio in timp ce tariful unificat al trenurilor de rang superior va scadea fata de ce avem in prezent atata timp cat ne vom disciplina si ne vom invata sa ne achizitionam biletele de tren cu anticipatie sau acele instrumente care ne ofera reduceri consistente chiar si last minute . Pentru ca nu trebuie sa uitam de pasii facuti spre fidelizare care incurajeaza achizitionarea biletelor de calatorie anticipat sau de cardul care ofera 25% reducere acestea fiind instrumente prin care se incurajeaza mersul cu trenul ! Urmatoarea etapa care se preconizeaza este tariful promotional ! De exemplu pe ruta dintre Bucuresti si Constanta tariful promotional la IC va fi de 9E ceea ce inseamna in acest moment cca 40 RON si la care mai poti obtine de exemplu o reducere de 25% prin cardul Tren Plus sau alte reduceri prin alte mijloace! Ce mai spuneti acum , mai are cineva nevoie de trenuri regio in afara de a face blatul ?
Ultima editare efectuata de catre baiazid in Mier 19 Dec 2012, 17:28, editata de 2 ori |
| | | allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6604 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Mier 19 Dec 2012, 17:01 | |
| Corect! In tarile amintite de tine trenurile R au un parcurs de 100-120 km(mairar 150), astfel incat sa nu iasa din regiune . De exemplu in Bavaria ai R si RE pana la Nurnberg, Passau sau Salzburg, nu pana in Dortmund sau Frankfurt. De aici si denumirea de Regio. Chiar ma intrebam anul trecut: cum adica Regio de la Bucuresti la Brasov/Craiova? (sa nu mai zic de IR Bucuresti-Ploiesti...) |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6738 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Mier 19 Dec 2012, 17:13 | |
| - allred a scris:
- Corect! In tarile amintite de tine trenurile R au un parcurs de 100-120 km(mairar 150), astfel incat sa nu iasa din regiune . De exemplu in Bavaria ai R si RE pana la Nurnberg, Passau sau Salzburg, nu pana in Dortmund sau Frankfurt. De aici si denumirea de Regio. Chiar ma intrebam anul trecut: cum adica Regio de la Bucuresti la Brasov/Craiova? (sa nu mai zic de IR Bucuresti-Ploiesti...)
Trenurile R sau RE pot sa iasa si in mod exceptional si din regiune insa ele nu leaga 2 regiuni traversandu-le complet ci mai degraba o capitala de regiune sau un oras important al unei regiuni cu un alt oras la fel de important . La nivel international avem exemplul rutei R Insbruck-Munchen via Garmisch-Partenchirchen care merge prin partea de nord a Tirolului austriac legand unul dintre cele mai importante orase austriece de capitala Bavariei Munchen. Ruta este doar regio in acest caz si datorita vitezei comerciale scazute , deoarece ruta urmeaza un traseu mai lent prin munti, spectaculos dealtfel . Exemple de acest gen mai sunt si intre Ungaria si Austria dar si in interiorul Austriei care dupa cum se stie este stat federal si este alcatuit la fel ca si Germania de landuri . La noi chiar in masura in care leaga 2 regiuni un tren regioexpres Bucuresti-Brasov este normal , ruta justificandu-se si din punct de vedere economic deoarece ar fii chiar aiurea sa duci trenul doar pana la Predeal daca ai Brasovul la o aruncatura de bat . IR Bucuresti - Ploiesti este un tren care in mod bizar nu se regaseste in definitia rangului IR , acesta trebuind sa fie mai degraba regioexpres . Asta doar daca cei din Bucuresti nu se mai considera munteni ci mitici |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Mier 19 Dec 2012, 20:12 | |
| - baiazid a scris:
- Foarte simplu, pentru ca nu renteaza sa trimiti trenuri regio pe distante lungi la tarifele astea, orice calcul de bun simt iti arata ca nu este rentabil nici daca trenul ar fii plin de platitori iar CFR nu mai trebuie sa fie o companie de binefacere ca pana acum ci trebuie rentabilizata . Efectul social ramane dar prin subventie si nu prin clandestinitate sau tarif derizoriu , toata lumea trebuie sa plateasca bilet asa cum plateste la autocar sau la avion, mocangeala nu mai poate fii luata in calcul daca vrem sa mai avem trenuri .
Dar nici să ai trenuri pe distanţe scurte nu prea rentează, în condiţiile în care călătorii sar dintr-unul în altul (bine, pe Bucureşti - Craiova e imposibil din cauza timpilor mari de aşteptare). Pentru că ai nevoie de 2 rânduri de personal de deservire, două garnituri ş.a.m.d.. Preţurile la biletele de tren sunt comparabile cu cele de la cel auto, ba chiar mai mari, nu văd unde e mocangeala. Un bilet de autobuz de la Chitila la Bucureşti e 1,5 RON. Unul de tren R e 3,7 RON. Biletul de IR pe Bucureşti - Constanţa e peste 50 RON, biletul de autobuz tot pe acolo. Să mai spun că preţurile la noi sunt mai mari decât în Ungaria? - baiazid a scris:
- Trenurile R sau RE pot sa iasa si in mod exceptional si din regiune insa ele nu leaga 2 regiuni traversandu-le complet ci mai degraba o capitala de regiune sau un oras important al unei regiuni cu un alt oras la fel de important . La nivel international avem exemplul rutei R Insbruck-Munchen via Garmisch-Partenchirchen care merge prin partea de nord a Tirolului austriac legand unul dintre cele mai importante orase austriece de capitala Bavariei Munchen. Ruta este doar regio in acest caz si datorita vitezei comerciale scazute , deoarece ruta urmeaza un traseu mai lent prin munti, spectaculos dealtfel .
În Austria şi Germania, tariful la IC e acelaşi cu cel de la Regio şi InterRegio. În Ungaria la fel (doar pe câteva IC trebuie să mai iei un supliment de 300 sau 500 forinţi, în funcţie de distanţa, care oricum nu are loc nominalizat). La noi drumul Bucureşti - Ploieşti costă 7,3 RON cu R, 16 cu IR şi 23 cu IC. Apropo de linia Innsbruck - Muenchen, aceasta are 159 km (parcă), parcurşi în 3 ore, fiind toată prin munţi. Linia Bucureşti - Braşov are 166 km, din care 120 pe drum drept. Şi un IC face 2h 45min. Ca să trag o concluzie: trenurile (de orice fel) ar trebui, în cazul în care circulă pe magistralele feroviare, să aibă capete de linii 2 localităţi cu remiză de locomotive, revizie de vagoane şi dormitor pentru personal. Însă anumite localităţi pur şi simplu nu îşi mai justifică aceste facilităţi (de ex. Roşiori, Mărăşeşti, Racoş, Medgidia, Titu ş.a.). Aceste staţii nu ar trebui să mai formeze trenuri, ţinând cont că nici numărul de călători pentru ele nu e foarte mare, iar importanţa de ,,nod feroviar" nu mai există nici ea, ţinând cont că liniile s-au închis sau închiriat la privaţi. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2012-2013 (2) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |