Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Mersul trenurilor 2012-2013 (2)

In jos 
+83
92Dragos
MariusM
Sabik
stefan_br
Andrey_tm
cont dezactivat .
KQQ
Jhonyla
TVlad
NicuS
Costin.H
marius_catalin84
mariusmarius
Norbi
user dezactivat...
Alex Avram
Lafont
cristy79
ALEXCFR
EuroDance
alex.alexus.tm
Karl
Teodor
ATM
billy752-istu
vanchorusebulgaria
brotybreaza
@ndrey
redeme
AndreiStefan
Adrian78
rizelgeorgel2004
pannonia express
colonelu81
Radu Tudor
19jimmy84
mishu88
florin29sv
Vale
manuela
mtk
cristi CFR
Warrior12
Cont dezactivat
huiu_goe
Luna
lifetec
COSTACHE MIHAIL
bogdan srl
Marius Iulian
traian
Spartan1948
mureseanu_976
Shinkasen
riciu
DUAL
Nicolae
Adirmvl
kristi kkk
laur 133
adytm
membru inactiv
Rarau
Adisoft1991s
Ryan Anderson
AlexandruC
allred
AndiCFR
Vitosa
cfr500
Vlad
orestte
baiazid
dandel
AlexD
Radu.B
Katalin4653
Dr2005
razvan - trenuri
Tomi13leu
Nesebar
IonutCFR2009
cardinal
87 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 38 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Marius Iulian

Marius Iulian


Numarul mesajelor : 323
Varsta : 35
Localizare : Brasov / Galati
Reputatie : 6286
Data de inscriere : 29/08/2008

Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 9 Icon_minitimeSam 15 Dec 2012, 01:26

Stați fără griji, căci probabil nu va rămâne așa! Se lucrează la optimizarea tranzacțiilor de interogare a bazei de date (se poate observa că s-a renunțat la modul clasic de accesare a informațiilor prin transmiterea parametrilor de interogare în cererea URL) ceea ce înseamnă că vorbim de un câștig de securitate și mai ales de rapiditate... deci răbdarea e de aur !
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3338
Reputatie : 8743
Data de inscriere : 08/04/2010

Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 9 Icon_minitimeMar 18 Dec 2012, 12:18

a fost introdus iar "regio sprinten" 5081/5080

Bucuresti 9:40 Buzau 11:58

Buzau 14:00 Bucuresti 16:26
cheers
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22395
Data de inscriere : 06/12/2009

Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 9 Icon_minitimeMar 18 Dec 2012, 12:49

Proasta alegere , bagam 7 trenuri unu dupa altu la un interval mic de timp si apoi nu mai este nimic cu orele , ce sa faca si CFR se tine dupa ........ privatilor in loc sa se gandeasca ca este nevoie de trenuri si pentru alte ore nu sa se urmareasca unii pe altii Mad
Sa fiti siguri ca daca nu era privatul cu aceste trenuri Buzau-Bucuresti nici CFR nu baga aceste trenuri 5080/5081 astea au aparut dupa ce a venit TFC si de oftica ce e pe capul CFR au zis sa bage si ei . Mad

_________________
595423Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 9 Bdeem_8496_aMersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 9 Bdeem_8496_aMersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 9 Bdeem_8496_a


Ultima editare efectuata de catre Karpaty in Mar 18 Dec 2012, 15:26, editata de 1 ori
Sus In jos
bogdan srl

bogdan srl


Numarul mesajelor : 629
Varsta : 36
Localizare : Brasov
Reputatie : 6203
Data de inscriere : 16/11/2009

Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 9 Icon_minitimeMar 18 Dec 2012, 15:18

CFR-ul este ca Antena 1 care ii copiaza pe cei de la Pro Tv mereu ... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Sus In jos
allred
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2058
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6604
Data de inscriere : 02/08/2012

Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 9 Icon_minitimeMar 18 Dec 2012, 15:47

bogdan srl a scris:
CFR-ul este ca Antena 1 care ii copiaza pe cei de la Pro Tv mereu ... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

Subscriu Very Happy Twisted Evil
Sus In jos
dandel

dandel


Numarul mesajelor : 244
Varsta : 45
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5393
Data de inscriere : 28/10/2010

Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 9 Icon_minitimeMar 18 Dec 2012, 16:44

Karpaty a scris:
Proasta alegere , bagam 7 trenuri unu dupa altu la un interval mic de timp si apoi nu mai este nimic cu orele , ce sa faca si CFR se tine dupa ........ privatilor in loc sa se gandeasca ca este nevoie de trenuri si pentru alte ore nu sa se urmareasca unii pe altii Mad
Sa fiti siguri ca daca nu era privatul cu aceste trenuri Buzau-Bucuresti nici CFR nu baga aceste trenuri 5080/5081 astea au aparut dupa ce a venit TFC si de oftica ce e pe capul CFR au zis sa bage si ei . Mad

La intoarcere R5080 este chiar bine pus, adica la ora 14:00. TFC are plecare pe la 17:27. Si pana la urma ...mai multe trenuri, mai multe optiuni pentru calatori. Acum ne pare rau ca sunt prea multe trenuri. Personal nu ma intereseaza daca cineva copiaza pe altcineva atata timp cat eu...calatorul... am de castigat din lupta asta a lor.
Daca ar fi dupa mine, as introduce pe M300 pana la Brasov si pe M500 pana la Focsani trenuri din 30 in 30 de minute.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22395
Data de inscriere : 06/12/2009

Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 9 Icon_minitimeMar 18 Dec 2012, 16:47

dandel a scris:

La intoarcere R5080 este chiar bine pus, adica la ora 14:00. TFC are plecare pe la 17:27.

Gresit , TFC are plecare la 15:00 din Buzau , la 17:27 pleaca din Bucuresti spre Buzau Wink

_________________
595423Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 9 Bdeem_8496_aMersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 9 Bdeem_8496_aMersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 9 Bdeem_8496_a
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12457
Data de inscriere : 09/07/2009

Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 9 Icon_minitimeMar 18 Dec 2012, 18:53

Trebuiau sa puna tren regio din Buzau intre 11:00 si 12:00. Intre 9:30-13:30 nu-i niciun regio spre Bucuresti din Buzau
Sus In jos
Vizitato
Vizitator




Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Mersul trenurilor 2012-2013   Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 9 Icon_minitimeMar 18 Dec 2012, 19:49

e tren regio 5006 la 10 din buzau spre bucuresti
Sus In jos
allred
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2058
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6604
Data de inscriere : 02/08/2012

Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 9 Icon_minitimeMar 18 Dec 2012, 19:53

ALEXCFRCFM a scris:
e tren regio 5006 la 10 din buzau spre bucuresti

e la 9:15! :roll:
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15506
Data de inscriere : 06/03/2009

Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 9 Icon_minitimeMier 19 Dec 2012, 15:39

CFR nu introduce trenuri asa cum ar trebui pentru bietii calatori care nu au bani si vor sa mearga cu trenurile Regio, dar nici pe altii nu ii lasa sa isi faca treaba! De ex. ca sa impiedice calatorii sa circule cu Regio pe distanta Bucuresti - Craiova, au injumatatit traseele trenurilor Regio incat esti obligat sa renunti sau sa schimbi trenurile. Dar daca au vazut ca privatii au gasit solutii sa castige calatori, hop si cefereul le baga bete in roate. Cum Doamne iarta-ma nu gaseau ei alta ora sa introduca acel Regio de la TG Jiu la Bucuresti decat inaintea Regiotransului ca sa il falimenteze? Aici i-a gasit introducerea unui Regio sprinten pe distanta lunga? Dar sunt atatea ore, nu il puteau introduce in alt interval? Asa au innabusit si TFC-ul! Ca sa fie toti multumiti, si calatorii si operatorii privati, cel mai indicat este sa circule trenuri Regio pe lung parcurs dar la alte ore nu la cele in care circula operatorii privati! De ce nu or gandi asa????!!! Asa o fi si in alte tari??? Trenuri Regio doar pe distante scurte??


Ultima editare efectuata de catre COSTACHE MIHAIL in Joi 20 Dec 2012, 10:16, editata de 1 ori
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6738
Data de inscriere : 05/10/2012

Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 9 Icon_minitimeMier 19 Dec 2012, 16:51

COSTACHE MIHAIL a scris:
Ca sa fie toti multumiti, si calatorii si operatorii privati, cel mai indicat este sa circule trenuri Regio pe lung parcurs dar la alte ore nu la cele in care circula operatorii privati! De ce nu or gandi asa????Dumnezeule, nu iti vine sa crezi ce se intampla!!!! Asa o fi si in alte tari??? Trenuri Regio doar pe distante scurte??

Da, asa e si in alte tari si in special pe rute modernizate, de viteza sau pur si simplu pe coridoare europene sau coridoare interne principale (magistrale) . Trenurile regio sunt trenuri de naveta de scurt parcurs si folosite ca atare in special de abonati sau de catre cei care vor sa se deplaseze din punctul A in punctul B si nu din punctul A si pana in punctul Z. Avem o categorie de tren denumit IR tocmai din acest motiv, altfel am vorbi doar de trenuri regio si IC .

De ce or gandi asa ? Foarte simplu, pentru ca nu renteaza sa trimiti trenuri regio pe distante lungi la tarifele astea, orice calcul de bun simt iti arata ca nu este rentabil nici daca trenul ar fii plin de platitori iar CFR nu mai trebuie sa fie o companie de binefacere ca pana acum ci trebuie rentabilizata . Efectul social ramane dar prin subventie si nu prin clandestinitate sau tarif derizoriu , toata lumea trebuie sa plateasca bilet asa cum plateste la autocar sau la avion, mocangeala nu mai poate fii luata in calcul daca vrem sa mai avem trenuri .

Ce vom vedea pe viitor ? Trenuri regio , regioexpres, interregio si IC cu acelasi tarif unificat exact ca in Austria, Ungaria, Germania astfel incat trenurile regio cu opriri in toate statiile vor fii programate doar la ore de naveta iar cele regioexpres vor fii cadentate si vor opri doar in statiile importante reducandu-se astfel durata calatoriilor . Acum poate o sa-mi spuneti ca tarifele vor fii mari insa eu va spun ca vor fii mai mari ca pana acum la regio in timp ce tariful unificat al trenurilor de rang superior va scadea fata de ce avem in prezent atata timp cat ne vom disciplina si ne vom invata sa ne achizitionam biletele de tren cu anticipatie sau acele instrumente care ne ofera reduceri consistente chiar si last minute . Pentru ca nu trebuie sa uitam de pasii facuti spre fidelizare care incurajeaza achizitionarea biletelor de calatorie anticipat sau de cardul care ofera 25% reducere acestea fiind instrumente prin care se incurajeaza mersul cu trenul ! Urmatoarea etapa care se preconizeaza este tariful promotional ! De exemplu pe ruta dintre Bucuresti si Constanta tariful promotional la IC va fi de 9E ceea ce inseamna in acest moment cca 40 RON si la care mai poti obtine de exemplu o reducere de 25% prin cardul Tren Plus sau alte reduceri prin alte mijloace! Ce mai spuneti acum , mai are cineva nevoie de trenuri regio in afara de a face blatul ?


Ultima editare efectuata de catre baiazid in Mier 19 Dec 2012, 17:28, editata de 2 ori
Sus In jos
allred
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2058
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6604
Data de inscriere : 02/08/2012

Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 9 Icon_minitimeMier 19 Dec 2012, 17:01

Corect! In tarile amintite de tine trenurile R au un parcurs de 100-120 km(mairar 150), astfel incat sa nu iasa din regiune . De exemplu in Bavaria ai R si RE pana la Nurnberg, Passau sau Salzburg, nu pana in Dortmund sau Frankfurt. De aici si denumirea de Regio. Chiar ma intrebam anul trecut: cum adica Regio de la Bucuresti la Brasov/Craiova? (sa nu mai zic de IR Bucuresti-Ploiesti...)
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6738
Data de inscriere : 05/10/2012

Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 9 Icon_minitimeMier 19 Dec 2012, 17:13

allred a scris:
Corect! In tarile amintite de tine trenurile R au un parcurs de 100-120 km(mairar 150), astfel incat sa nu iasa din regiune . De exemplu in Bavaria ai R si RE pana la Nurnberg, Passau sau Salzburg, nu pana in Dortmund sau Frankfurt. De aici si denumirea de Regio. Chiar ma intrebam anul trecut: cum adica Regio de la Bucuresti la Brasov/Craiova? (sa nu mai zic de IR Bucuresti-Ploiesti...)

Trenurile R sau RE pot sa iasa si in mod exceptional si din regiune insa ele nu leaga 2 regiuni traversandu-le complet ci mai degraba o capitala de regiune sau un oras important al unei regiuni cu un alt oras la fel de important . La nivel international avem exemplul rutei R Insbruck-Munchen via Garmisch-Partenchirchen care merge prin partea de nord a Tirolului austriac legand unul dintre cele mai importante orase austriece de capitala Bavariei Munchen. Ruta este doar regio in acest caz si datorita vitezei comerciale scazute , deoarece ruta urmeaza un traseu mai lent prin munti, spectaculos dealtfel .

Exemple de acest gen mai sunt si intre Ungaria si Austria dar si in interiorul Austriei care dupa cum se stie este stat federal si este alcatuit la fel ca si Germania de landuri . La noi chiar in masura in care leaga 2 regiuni un tren regioexpres Bucuresti-Brasov este normal , ruta justificandu-se si din punct de vedere economic deoarece ar fii chiar aiurea sa duci trenul doar pana la Predeal daca ai Brasovul la o aruncatura de bat .

IR Bucuresti - Ploiesti este un tren care in mod bizar nu se regaseste in definitia rangului IR , acesta trebuind sa fie mai degraba regioexpres . Asta doar daca cei din Bucuresti nu se mai considera munteni ci mitici Cool
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 9 Icon_minitimeMier 19 Dec 2012, 20:12

baiazid a scris:
Foarte simplu, pentru ca nu renteaza sa trimiti trenuri regio pe distante lungi la tarifele astea, orice calcul de bun simt iti arata ca nu este rentabil nici daca trenul ar fii plin de platitori iar CFR nu mai trebuie sa fie o companie de binefacere ca pana acum ci trebuie rentabilizata . Efectul social ramane dar prin subventie si nu prin clandestinitate sau tarif derizoriu , toata lumea trebuie sa plateasca bilet asa cum plateste la autocar sau la avion, mocangeala nu mai poate fii luata in calcul daca vrem sa mai avem trenuri .
Dar nici să ai trenuri pe distanţe scurte nu prea rentează, în condiţiile în care călătorii sar dintr-unul în altul (bine, pe Bucureşti - Craiova e imposibil din cauza timpilor mari de aşteptare). Pentru că ai nevoie de 2 rânduri de personal de deservire, două garnituri ş.a.m.d..
Preţurile la biletele de tren sunt comparabile cu cele de la cel auto, ba chiar mai mari, nu văd unde e mocangeala. Un bilet de autobuz de la Chitila la Bucureşti e 1,5 RON. Unul de tren R e 3,7 RON. Biletul de IR pe Bucureşti - Constanţa e peste 50 RON, biletul de autobuz tot pe acolo. Să mai spun că preţurile la noi sunt mai mari decât în Ungaria?

baiazid a scris:
Trenurile R sau RE pot sa iasa si in mod exceptional si din regiune insa ele nu leaga 2 regiuni traversandu-le complet ci mai degraba o capitala de regiune sau un oras important al unei regiuni cu un alt oras la fel de important . La nivel international avem exemplul rutei R Insbruck-Munchen via Garmisch-Partenchirchen care merge prin partea de nord a Tirolului austriac legand unul dintre cele mai importante orase austriece de capitala Bavariei Munchen. Ruta este doar regio in acest caz si datorita vitezei comerciale scazute , deoarece ruta urmeaza un traseu mai lent prin munti, spectaculos dealtfel .
În Austria şi Germania, tariful la IC e acelaşi cu cel de la Regio şi InterRegio. În Ungaria la fel (doar pe câteva IC trebuie să mai iei un supliment de 300 sau 500 forinţi, în funcţie de distanţa, care oricum nu are loc nominalizat). La noi drumul Bucureşti - Ploieşti costă 7,3 RON cu R, 16 cu IR şi 23 cu IC.
Apropo de linia Innsbruck - Muenchen, aceasta are 159 km (parcă), parcurşi în 3 ore, fiind toată prin munţi. Linia Bucureşti - Braşov are 166 km, din care 120 pe drum drept. Şi un IC face 2h 45min.

Ca să trag o concluzie: trenurile (de orice fel) ar trebui, în cazul în care circulă pe magistralele feroviare, să aibă capete de linii 2 localităţi cu remiză de locomotive, revizie de vagoane şi dormitor pentru personal. Însă anumite localităţi pur şi simplu nu îşi mai justifică aceste facilităţi (de ex. Roşiori, Mărăşeşti, Racoş, Medgidia, Titu ş.a.). Aceste staţii nu ar trebui să mai formeze trenuri, ţinând cont că nici numărul de călători pentru ele nu e foarte mare, iar importanţa de ,,nod feroviar" nu mai există nici ea, ţinând cont că liniile s-au închis sau închiriat la privaţi.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mersul trenurilor 2012-2013 (2) - Pagina 9 Icon_minitime

Sus In jos
 
Mersul trenurilor 2012-2013 (2)
Sus 
Pagina 9 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 38 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Mersul trenurilor 2012-2013 (3)
» Mersul trenurilor 2013-2014
» Mersul trenurilor 2013-2014
» Mersul trenurilor 2012-2013 (1)
»  Compunerea trenurilor din România -2013

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: