| Compunerea trenurilor din România -2013 | |
|
+89Vlad Singeorzan norbert.laurb Balto billy752-istu 63-1143-5 Codrut1985 rizelgeorgel2004 cristy79 maris.constantin florin29sv luciaZ Jhonyla kasapis2007 cristi CFR The Legend Razvan Tudor Lafont frank81 ALEXCFR Bobby_TM didinul IonutCFR2009 TVlad Sabik Karl FeroFan97 Marius Iulian Cont dezactivat Norbi Teodor Sergiu rmn cont dezactivat . AlexD dincarazvan49 pannonia express Laur TonyGFR COSTACHE MIHAIL riciu bogdan srl Amiralul vanchorusebulgaria Silver cfr500 razwy Vale alex1987 ionutz85 mtk Mihay mihai_cfr_bacau Warrior12 EuroNight Ryan Anderson membru inactiv MariusM NicuS baiazid Tomi13leu Radu.B Adirmvl alex.alexus.tm Adrian78 Luna IR1822 halmarius BL82 mureseanu_976 Alex Avram DUAL Rarau Vitosa Spartan1948 ATM kristi kkk Radu Tudor Goanga manuela Dr2005 Katalin4653 92Dragos huiu_goe ravers75 Vlad AndiCFR allred tudor_vl Andrey_tm Nesebar 93 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
costi_dumitru
Numarul mesajelor : 118 Varsta : 34 Localizare : Giurgiu Reputatie : 4995 Data de inscriere : 18/07/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mar 21 Mai 2013, 14:14 | |
| Mai nou pe Giurgiu - Videle exista RE, care se atașează în Videle la IR 1522. În ciuda schimbării, trenul de la Păuşa tot 2 minute staționează în Videle. Sunt suficiente? Care sunt avantajele acestei schimbări de rang? |
|
| |
allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6605 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mar 21 Mai 2013, 14:50 | |
| La cat intarzie 1522 uneori nici nu mai conteaza 5 minute Mutarea asta e buna, astfel ca cei care vin de mai departe cu 1522(printre carea aflu si eu) nu mai sunt sufocati de "CFR-isti" sau CFR-isti. Chit ca se urca ei in celalalt AM sau ma mut eu. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mar 21 Mai 2013, 15:42 | |
| Desiro-urile au cupla automata (parca asa se numeste), deci ar trebui sa fie suficiente. Pe de alta parte nu stiu daca normele de siguranta feroviara permit ca pe linia pe care soseste un tren sa fie altul stationat sau la manevre. Mi se pare ca l-am vazut odata pe 2075 (Piatra Olt - Ramnicu-Valcea) sosint in Valcea cand era stationat 1737 (Valcea - Cluj), ambele pe linia II, deci presupun ca se poate. :-? In cazul in care se poate ar trebui sa fie suficienta o stationare de doua minute.
Totusi, in Valcea e mai complicat, fiind deschise doar primele doua linii.
Ultima editare efectuata de catre adirmvl in Mar 21 Mai 2013, 15:56, editata de 1 ori |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mar 21 Mai 2013, 15:52 | |
| Se poate doar cu semnal de chemare... însă comenzile semnalului de chemare sunt sigilate, orice activare a lui trebuind trecută într-un registru şi, eventual, însoţită de o notă de justificare. Deci prea complicat, prin urmare, de regulă, se primeşte trenul la o linie liberă şi apoi se manevrează cu ajutorul semnalelor de manevră. _________________ :TTT:
|
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13809 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mar 21 Mai 2013, 16:03 | |
| Primirea unui tren la linie ocupată nu se face niciodată cu semnal de chemare. Primirea trenului la linie ocupată se face numai în cazul în care nu ai unde să primeşti trenul şi se face pe baza ordinului de circulaţie dat de IDM (care trebuie să se deplaseze pâna la semnalul de intrare şi să însoţească trenul până în gară).
Se poate primi la o linie ocupată cu semnal pe liber dacă acea linie are semnal de parcurs iar trenul e după acel semnal (practic se primeşte trenul pe porţiunea de linie din-naintea semnalului de parcurs care e de fapt liberă) |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mar 21 Mai 2013, 17:43 | |
| Hmm... Videle are şi semnale de parcurs. _________________ :TTT:
|
|
| |
Sabik
Numarul mesajelor : 341 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 4695 Data de inscriere : 24/12/2012
| Subiect: R 4105 Mar 21 Mai 2013, 21:16 | |
| Astazi R 4105 avea o alta compunere de ceea ce apare pe lista: 26-16, 26-16, 36-16, 26-16. |
|
| |
costi_dumitru
Numarul mesajelor : 118 Varsta : 34 Localizare : Giurgiu Reputatie : 4995 Data de inscriere : 18/07/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mar 21 Mai 2013, 23:00 | |
| Oare ce automotor mai face restul trenurilor, dacă 9346 (care era format dintr-un singur automotor), îl atașează la 1522. Ciudat. Are cineva informații în privința asta? |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mier 22 Mai 2013, 08:58 | |
| Eu am vazut in Arad un RGT primit pe o linie pe care era deja staionat alt RGT.
Inainte de Paste m-am intors de la Sighetu Marmatiei. In Cluj Napoca am urcat in 1833 iar in urma lui venea un motor TFC. Este adevarat ca era la manevra dar tot pe linie ocupata era.
Acuma intrebarea cred ca era daca instructia permite primirea a doua trenuri in circulatie(nu manevra) pe aceeasi linie. Ar fi destul de nerentabil sa intre 2 sageti pe linii alaturate si apoi sa manevreze pentru cuplare. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13809 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mier 22 Mai 2013, 09:05 | |
| Este strict interzisă primirea unui tren la linie ocupată chiar şi cu indicaţie de chemare. Un tren poate intra la o linie ocupată când face mişcări de manevra, pe baza indicaţiei de manevra permisă dincolo de semnal (alb lunar) la semnalele de manevră sau ieşire/parcurs. Primirea la o linie ocupată se face numai în cazuri excepţionale şi se face cum am zis mai sus. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mier 22 Mai 2013, 09:29 | |
| IR 1582 de azi : Transmontana + 19-83, 20-83, 20-83, 20-83, 20-83. Fara biciclete si cu numai 15 min intarziere. |
|
| |
Sabik
Numarul mesajelor : 341 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 4695 Data de inscriere : 24/12/2012
| Subiect: Cuplare Desiro Mier 22 Mai 2013, 21:24 | |
| - dan tm a scris:
- Eu am vazut in Arad un RGT primit pe o linie pe care era deja staionat alt RGT.
Inainte de Paste m-am intors de la Sighetu Marmatiei. In Cluj Napoca am urcat in 1833 iar in urma lui venea un motor TFC. Este adevarat ca era la manevra dar tot pe linie ocupata era.
Acuma intrebarea cred ca era daca instructia permite primirea a doua trenuri in circulatie(nu manevra) pe aceeasi linie. Ar fi destul de nerentabil sa intre 2 sageti pe linii alaturate si apoi sa manevreze pentru cuplare. Anul trecut am calatorit cu IR 1819. Pe atunci Desiro care venea de la Tg Mures i-a fost atasat inca un AM care venea de la Sibiu. AM-rul de la Sibiu a ajuns primul la Vintu, dupa ce a intrat in gara a iesit, a asteptat ca AM-rul de la Tg Mures sa intre in gara iar dupa a intrat din nou in gara pentru cuplare. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 23 Mai 2013, 00:09 | |
| @Dantm .Nu cred.Pe vremuri cand Deva-Cluj circula combinat cu Sibiu-Cluj,era acelasi lucru! Venea deveanu,intra pe galben la o llinie... Iar cand a venit sibianul,a primit rosu.Iar chemarea in gara a fost direct pe alb lunar! Cazul astea a fost unic,cand era intarziere masiva.De regula se primea unul,normal,apoi se scotea pe alb lunar intra alalalt ,iar noi reintram la aceeasi linie pe alb lunar("noi" eram in automotorul de Deva).99% din cazuri automotorul din care se conducea era cel de Sibiu,pe directia VintudJos-Cluj Napoca.. Asta probabil pentru ca la intoarcere,sa nu le mai manevreze in depou,se mergea cu Cluj-Deva si in Vintu se lasa automotorul de Sibiu,care apoi pleca Vintu-Sibiu.Sibiul in general ajungea primul in Vintu ,la lo alta linie,manevra,intre timp venea Deva,il puneau in cap si agale.. Nu stiu cat de corecta a fost si probabil raspunsul da/nu nu-l poate un IDM activ. |
|
| |
alex1987
Numarul mesajelor : 283 Reputatie : 4853 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 23 Mai 2013, 20:39 | |
| Salutare. MA puteti ajuta cu compunerea catorva Regiouri. 4503 5214/5310 5431 5445 Pe scurt Brasov Iasi.Cred ca e interesant de stiut si pentru altii, mai ales de la trista anulare a trenurilor de Brasov spre moldova. Multumesc |
|
| |
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5566 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 23 Mai 2013, 20:47 | |
| Ultimele doua au 2*26-16. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din România -2013 | |
|