Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

  Compunerea trenurilor din România -2013

In jos 
+89
Vlad Singeorzan
norbert.laurb
Balto
billy752-istu
63-1143-5
Codrut1985
rizelgeorgel2004
cristy79
maris.constantin
florin29sv
luciaZ
Jhonyla
kasapis2007
cristi CFR
The Legend
Razvan Tudor
Lafont
frank81
ALEXCFR
Bobby_TM
didinul
IonutCFR2009
TVlad
Sabik
Karl
FeroFan97
Marius Iulian
Cont dezactivat
Norbi
Teodor
Sergiu rmn
cont dezactivat .
AlexD
dincarazvan49
pannonia express
Laur
TonyGFR
COSTACHE MIHAIL
riciu
bogdan srl
Amiralul
vanchorusebulgaria
Silver
cfr500
razwy
Vale
alex1987
ionutz85
mtk
Mihay
mihai_cfr_bacau
Warrior12
EuroNight
Ryan Anderson
membru inactiv
MariusM
NicuS
baiazid
Tomi13leu
Radu.B
Adirmvl
alex.alexus.tm
Adrian78
Luna
IR1822
halmarius
BL82
mureseanu_976
Alex Avram
DUAL
Rarau
Vitosa
Spartan1948
ATM
kristi kkk
Radu Tudor
Goanga
manuela
Dr2005
Katalin4653
92Dragos
huiu_goe
ravers75
Vlad
AndiCFR
allred
tudor_vl
Andrey_tm
Nesebar
93 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 34 ... 64, 65, 66, 67  Urmatorul
AutorMesaj
costi_dumitru

costi_dumitru


Numarul mesajelor : 118
Varsta : 34
Localizare : Giurgiu
Reputatie : 4995
Data de inscriere : 18/07/2011

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 65 Icon_minitimeMar 21 Mai 2013, 14:14

Mai nou pe Giurgiu - Videle exista RE, care se atașează în Videle la IR 1522. În ciuda schimbării, trenul de la Păuşa tot 2 minute staționează în Videle. Sunt suficiente? Care sunt avantajele acestei schimbări de rang?
Sus In jos
http://www.fotografdeocazie.blogspot.com
allred
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2058
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6605
Data de inscriere : 02/08/2012

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 65 Icon_minitimeMar 21 Mai 2013, 14:50

La cat intarzie 1522 uneori nici nu mai conteaza 5 minute Smile
Mutarea asta e buna, astfel ca cei care vin de mai departe cu 1522(printre carea aflu si eu) nu mai sunt sufocati de "CFR-isti" sau CFR-isti. Chit ca se urca ei in celalalt AM sau ma mut eu.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13106
Data de inscriere : 06/04/2012

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 65 Icon_minitimeMar 21 Mai 2013, 15:42

Desiro-urile au cupla automata (parca asa se numeste), deci ar trebui sa fie suficiente. Pe de alta parte nu stiu daca normele de siguranta feroviara permit ca pe linia pe care soseste un tren sa fie altul stationat sau la manevre. Mi se pare ca l-am vazut odata pe 2075 (Piatra Olt - Ramnicu-Valcea) sosint in Valcea cand era stationat 1737 (Valcea - Cluj), ambele pe linia II, deci presupun ca se poate. :-? In cazul in care se poate ar trebui sa fie suficienta o stationare de doua minute.

Totusi, in Valcea e mai complicat, fiind deschise doar primele doua linii.


Ultima editare efectuata de catre adirmvl in Mar 21 Mai 2013, 15:56, editata de 1 ori
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 65 Icon_minitimeMar 21 Mai 2013, 15:52

Se poate doar cu semnal de chemare... însă comenzile semnalului de chemare sunt sigilate, orice activare a lui trebuind trecută într-un registru şi, eventual, însoţită de o notă de justificare. Deci prea complicat, prin urmare, de regulă, se primeşte trenul la o linie liberă şi apoi se manevrează cu ajutorul semnalelor de manevră.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13809
Data de inscriere : 08/04/2009

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 65 Icon_minitimeMar 21 Mai 2013, 16:03

Primirea unui tren la linie ocupată nu se face niciodată cu semnal de chemare. Primirea trenului la linie ocupată se face numai în cazul în care nu ai unde să primeşti trenul şi se face pe baza ordinului de circulaţie dat de IDM (care trebuie să se deplaseze pâna la semnalul de intrare şi să însoţească trenul până în gară).

Se poate primi la o linie ocupată cu semnal pe liber dacă acea linie are semnal de parcurs iar trenul e după acel semnal (practic se primeşte trenul pe porţiunea de linie din-naintea semnalului de parcurs care e de fapt liberă)
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 65 Icon_minitimeMar 21 Mai 2013, 17:43

Hmm... Videle are şi semnale de parcurs.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Sabik




Numarul mesajelor : 341
Localizare : Cluj Napoca
Reputatie : 4695
Data de inscriere : 24/12/2012

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: R 4105    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 65 Icon_minitimeMar 21 Mai 2013, 21:16

Astazi R 4105 avea o alta compunere de ceea ce apare pe lista: 26-16, 26-16, 36-16, 26-16.
Sus In jos
costi_dumitru

costi_dumitru


Numarul mesajelor : 118
Varsta : 34
Localizare : Giurgiu
Reputatie : 4995
Data de inscriere : 18/07/2011

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 65 Icon_minitimeMar 21 Mai 2013, 23:00

Oare ce automotor mai face restul trenurilor, dacă 9346 (care era format dintr-un singur automotor), îl atașează la 1522. Ciudat.
Are cineva informații în privința asta?
Sus In jos
http://www.fotografdeocazie.blogspot.com
Vizitator
Vizitator




 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 65 Icon_minitimeMier 22 Mai 2013, 08:58

Eu am vazut in Arad un RGT primit pe o linie pe care era deja staionat alt RGT.

Inainte de Paste m-am intors de la Sighetu Marmatiei. In Cluj Napoca am urcat in 1833 iar in urma lui venea un motor TFC. Este adevarat ca era la manevra dar tot pe linie ocupata era.

Acuma intrebarea cred ca era daca instructia permite primirea a doua trenuri in circulatie(nu manevra) pe aceeasi linie.
Ar fi destul de nerentabil sa intre 2 sageti pe linii alaturate si apoi sa manevreze pentru cuplare.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13809
Data de inscriere : 08/04/2009

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 65 Icon_minitimeMier 22 Mai 2013, 09:05

Este strict interzisă primirea unui tren la linie ocupată chiar şi cu indicaţie de chemare.
Un tren poate intra la o linie ocupată când face mişcări de manevra, pe baza indicaţiei de manevra permisă dincolo de semnal (alb lunar) la semnalele de manevră sau ieşire/parcurs.
Primirea la o linie ocupată se face numai în cazuri excepţionale şi se face cum am zis mai sus.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 65 Icon_minitimeMier 22 Mai 2013, 09:29

IR 1582 de azi : Transmontana + 19-83, 20-83, 20-83, 20-83, 20-83. Fara biciclete si cu numai 15 min intarziere.
Sus In jos
Sabik




Numarul mesajelor : 341
Localizare : Cluj Napoca
Reputatie : 4695
Data de inscriere : 24/12/2012

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Cuplare Desiro    Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 65 Icon_minitimeMier 22 Mai 2013, 21:24

dan tm a scris:
Eu am vazut in Arad un RGT primit pe o linie pe care era deja staionat alt RGT.

Inainte de Paste m-am intors de la Sighetu Marmatiei. In Cluj Napoca am urcat in 1833 iar in urma lui venea un motor TFC. Este adevarat ca era la manevra dar tot pe linie ocupata era.

Acuma intrebarea cred ca era daca instructia permite primirea a doua trenuri in circulatie(nu manevra) pe aceeasi linie.
Ar fi destul de nerentabil sa intre 2 sageti pe linii alaturate si apoi sa manevreze pentru cuplare.

Anul trecut am calatorit cu IR 1819. Pe atunci Desiro care venea de la Tg Mures i-a fost atasat inca un AM care venea de la Sibiu. AM-rul de la Sibiu a ajuns primul la Vintu, dupa ce a intrat in gara a iesit, a asteptat ca AM-rul de la Tg Mures sa intre in gara iar dupa a intrat din nou in gara pentru cuplare.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13279
Data de inscriere : 05/01/2011

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 65 Icon_minitimeJoi 23 Mai 2013, 00:09

@Dantm .Nu cred.Pe vremuri cand Deva-Cluj circula combinat cu Sibiu-Cluj,era acelasi lucru!
Venea deveanu,intra pe galben la o llinie... Iar cand a venit sibianul,a primit rosu.Iar chemarea in gara a fost direct pe alb lunar!
Cazul astea a fost unic,cand era intarziere masiva.De regula se primea unul,normal,apoi se scotea pe alb lunar intra alalalt ,iar noi reintram la aceeasi linie pe alb lunar("noi" eram in automotorul de Deva).99% din cazuri automotorul din care se conducea era cel de Sibiu,pe directia VintudJos-Cluj Napoca.. Asta probabil pentru ca la intoarcere,sa nu le mai manevreze in depou,se mergea cu Cluj-Deva si in Vintu se lasa automotorul de Sibiu,care apoi pleca Vintu-Sibiu.Sibiul in general ajungea primul in Vintu ,la lo alta linie,manevra,intre timp venea Deva,il puneau in cap si agale..
Nu stiu cat de corecta a fost si probabil raspunsul da/nu nu-l poate un IDM activ.
Sus In jos
alex1987




Numarul mesajelor : 283
Reputatie : 4853
Data de inscriere : 28/05/2012

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 65 Icon_minitimeJoi 23 Mai 2013, 20:39

Salutare.
MA puteti ajuta cu compunerea catorva Regiouri.
4503
5214/5310
5431
5445
Pe scurt Brasov Iasi.Cred ca e interesant de stiut si pentru altii, mai ales de la trista anulare a trenurilor de Brasov spre moldova.
Multumesc
Sus In jos
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
NicuS


Numarul mesajelor : 1024
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5566
Data de inscriere : 23/07/2012

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 65 Icon_minitimeJoi 23 Mai 2013, 20:47

Ultimele doua au 2*26-16.
Sus In jos
Continut sponsorizat





 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 65 Icon_minitime

Sus In jos
 
Compunerea trenurilor din România -2013
Sus 
Pagina 65 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 34 ... 64, 65, 66, 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Compunerea trenurilor din România -2013
» Compunerea trenurilor din România - 2016
» Compunerea trenurilor Regio (2013)
» Compunerea trenurilor internaționale, IC si IR (2013)
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: