|
| Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. | |
|
+89jabels sytrus Tonyno crystynyca tcm LanceR cfr500 Ony_x deconectat ferriviarius cata TonyCFR dan tm mielutu zburator NF1-800 bogdan.perejuc Cont.dezactivat Bobby_TM Simply18 Luca tgv Katalin4653 TEE601 xfiles daniel_c Dutzu AndreiStefan elm ANDU2100HP AndiCFR V3R Cont dezactivat Hurricane florin.lifticariu TVlad Balto membru dezactivat , The Legend xeonchv Marius Iulian M.I.C.I. Mihay LascuB_1980 nenuandrei Vlad srazvi didinul maus5 George redeme Polpot DUAL Caravelle_Zg cristi CFR Dr2005 Grigor lovekomotive Razvan mishu88 AlexD vilhelm 060-EA078 Gaby005 catalinu' Silver electrica675 djmk1988 Re6/6 Vitosa Amiralul Adrian78 ATM yoyoyonutz99 membru inactiv @ndrey roadster stegaru cont inactiv didi AlexCta Zoly87 avram PrisecaruFlorin sm-sulzer zenox4500 Codrut1985 discoid21 cortexedge pisti91 COSTACHE MIHAIL 93 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
060-EA078
Numarul mesajelor : 326 Reputatie : 5657 Data de inscriere : 04/05/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Vin Iul 08, 2011 12:20 am | |
| Depoul Pascani a detinut locomotive cu motorizare ALCO, insa doar din seriile 66/67, adica locomotive de 3000 de cai putere. Locomotive din seriile 70/71 a detinut depoul Iasi, fiind utilizate indeosebi la remorcarea trenurilor pe linia 600. Locomotivele de la Pascani au fost 66-0011, 66-0012, 67-0013 si 66-0017. Ultimul servici la Depoul Pascani a fost efectuat in vara lui 1994, cu locomotiva 66-0011, iar la Iasi cu locomotiva 70-0015, in iarna aceluiasi 1994. Ultima locomotiva ALCO in servici la CFR a fost 71-0005, in anul 1995, la Cluj ( vazuta remorcand tren de calatori inspre Oradea - retrasa din circulatie in urma unei defectiuni majore).
In prezent exista pastrate 4 locomotive, la Brasov, cu urmatoarele observatii :
- 71-0001, a apartinut depoului Cluj, transferata in gestiunea SAAF si pastrata La Rimnicu Valcea din 1998 pana in 2003 - 70-0017, a apartinut depoului Rosiori, transferata in gestiunea SAAF, pastrata in parcul SAAF de la Strehaia din 1999 pana in 2003 - 71-0024, a apartinut depoului Cluj Napoca, transferata in gestiunea SAAF, pastrata in parcul rece SAAF de la Baciu Triaj din 1998 pana in 1999, si in parcul SAAF Strehaia din 1999 pana in 2003 - 70-0029, a apartinut depoului Iasi, transferata in gestiunea SAAF, pastrata in parcul rece SAAF Marasesti tin 1998 pana in 2000 si in parcul rece SAAF Strehaia din 2000 pana in 2003.
Au existat alte 3 locomotive cu intentia de a fi pastrate, la Oradea, cu numerele 70-0013, 70-0027 si 70-0028, dar care s-au taiat si ele din pacate, in 2003. Am fost la cateva saptamani distanta de a prinde cateva poze cu ele. O alta locomotiva care s-a dorit pastrata a fost 70-0020, in uzina Electroputere, dar care s-a taiat si ea.
Din seriile de locomotive cu motorizare de 3000 CP nu se mai pastreaza niciun exemplar. Nici macar cele doua prototipuri de 2640 CP, construite pe platforma 060-DA, inmatriculate 060-DB ( varianta CFR) , nu se mai pastreaza.
|
| | | djmk1988
Numarul mesajelor : 41 Varsta : 36 Localizare : Cardiff- UK Reputatie : 4944 Data de inscriere : 05/07/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Dum Iul 10, 2011 11:43 am | |
| Pai si soarta celor 4 existente in prezent care ar fi ? Le paste primejdia si pe ele sau exista o mica sansa sa fie 'donate' unui grup de pasionati feroviari dispusi sa imi omoare ceva timp cu ele sa le cosmetizeze ? Ar fi pacat sa dispara definitiv aceasta mica parte a istoriei feroviare autohtone chiar daca nu are prea mare relevanta . Poate intr-o zi ne vom strange cativa membrii ai forumului sa vizitam relicvele |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6640 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Dum Iul 10, 2011 9:04 pm | |
| CFR nu este renumit pentru astfel de cadouri, deci foarte probabil "niet" donatie. In scriptele lor, probabil ca figureaza ca material valorificant (fier vechi). Cum de au scapat inca de la taiere? Poate ca exista pe undeva prin CFR o minte luminata care mai considera inca aceste carcase de constructie speciala drept un punct de plecare pentru (re)construirea a locomotive de mare putere, fie electrice sau diesel. Sau poate ca pur si simplu locomotivele astea , dpdv contabil n-or fi inca amortizate integral. Daca nu ma-nsel, locomotivele se amortizau prin anii aia in vreo 40 de ani - sau poate or fi 30? nici nu stiu exact... |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15506 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Mier Aug 10, 2011 11:45 pm | |
| O didina in Ploiesti la rafinarie. Se vede in plan secund. |
| | | 060-EA078
Numarul mesajelor : 326 Reputatie : 5657 Data de inscriere : 04/05/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Joi Aug 11, 2011 4:36 pm | |
| Mihail, aia nu este o didina ci un DG. Are numarul 024 si apartine Rafinariei. S-a renuntat la folosirea ei incepand cu anul 2003. |
| | | vilhelm
Numarul mesajelor : 56 Reputatie : 5078 Data de inscriere : 24/02/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Joi Aug 11, 2011 5:15 pm | |
| Putina istorie nu strica totusi. LDE150-urile , deci cele cu seriile industriale , sau construit intr-un numar de 22 de bucati. Cea care se afla la Cartierul Telejean e LDE150-006. Ei ei ei...... |
| | | djmk1988
Numarul mesajelor : 41 Varsta : 36 Localizare : Cardiff- UK Reputatie : 4944 Data de inscriere : 05/07/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Joi Aug 11, 2011 8:02 pm | |
| - COSTACHE MIHAIL a scris:
- O didina in Ploiesti la rafinarie. Se vede in plan secund.
O poza mai detaliata? Este functionala ? :shock: |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15506 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Joi Aug 11, 2011 10:30 pm | |
| Poza o am de la o prietena, multumesc pentru corectura. Daca acea locomotiva este un LDE-150, inseamna ca este aceeasi ca cea de la Euroest din Constanta http://forum.transira.ro/viewtopic.php?t=3056. Acestea sunt la fel cu cele din seria 64 care noi le spunem MULA? |
| | | 060-EA078
Numarul mesajelor : 326 Reputatie : 5657 Data de inscriere : 04/05/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Vin Aug 12, 2011 12:32 am | |
| Da, constat ca forumul asta este unul plin de iluminati care le stiu pe toate si cauta sa-ti dea peste nas cu orice. Unul dintre ei este chiar stimabilul Vilhelm, care la fel ca si d-l bostanescu gigel este plin de mesaje interesante cu un plus de informatii substantiale aduse forumului.
Legat de locomotiva din rafinarie, daca n-as fi fost acolo si n-as fi vazut-o acceptam o corectura. De obicei cand vad ceva, cred ce vad nu ce mi se zice, sau nu vad ce cred. Prin urmare n-am niciun motiv sa-l cred pe cuvant pe acest domn, mai ales cu ineptia conform careia s-au produs doar 22 de masini de 1500 CP cu motorizare ALCO.
O scurta consultare a prospectelor de fabricatie de la Faur ar confirma acest lucru. Va rog sa terminati in a sustine normalitate atunci cand nu stiti, nu de alta dar citesc de multe ori niste tampenii pe care nu mi-as fi imaginat ca le voi citi vreodata. Pana ce mai creste nitel nivelul de bun simt si de cultura, si mai scade putin aroganta si aerul de superioritate care ii domina pe multi, pentru mine acest forum ramane strict pentru amuzament, si voi renunta sa mai postez sau sa mai iau in serios lucrurile care se scriu aici.
Va rog sa nu luati in nume de rau ce-am scris mai sus si va urez o seara frumoasa tuturor ! |
| | | vilhelm
Numarul mesajelor : 56 Reputatie : 5078 Data de inscriere : 24/02/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Vin Aug 12, 2011 12:41 am | |
| Multumim de urare stimabile! Dar , e usor de zic ca ''apii , am fost eu acolo langa ea'' Sa fim seriosi , cine te lasa intr-o rafinarie??.....aaaa , am uitat , tu esti ''Jorje Tofan'' , cel care are acces peste tot. Ok , nu contest , nu te cunosc.....daca ai fost langa ea , ia arata-ne si noua o poza , doar oricum , de vazut , am vazut-o , acum .....arata-ne o poza mai de aproape cu ea . Scuzati-mi offul , nu zic in nume de rau.......probabil mi-e somn :-?. Noapte buna! |
| | | 060-EA078
Numarul mesajelor : 326 Reputatie : 5657 Data de inscriere : 04/05/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Vin Aug 12, 2011 1:04 am | |
| - vilhelm a scris:
- Multumim de urare stimabile! Dar , e usor de zic ca ''apii , am fost eu acolo langa ea'' Sa fim seriosi , cine te lasa intr-o rafinarie??.....aaaa , am uitat , tu esti ''Jorje Tofan'' , cel care are acces peste tot. Ok , nu contest , nu te cunosc.....daca ai fost langa ea , ia arata-ne si noua o poza , doar oricum , de vazut , am vazut-o , acum .....arata-ne o poza mai de aproape cu ea .
Scuzati-mi offul , nu zic in nume de rau.......probabil mi-e somn :-?. Noapte buna! Ok pa |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Vin Sept 30, 2011 6:44 pm | |
| O scurta concluzie la care am ajuns astazi dupa ce am stat de vorba cu cativa mecanici super de treaba: toata lumea plange dupa didine si mule la marfa, pe langa sulzere mutau muntii din loc . |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6640 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Sam Oct 01, 2011 1:41 am | |
| Da, din punct de vedere al conducatorului utilajului or avea dreaptate, dar daca e sa-ntrebam un contabil, probabil c-o sa zica din prima ca ele consumau ca nesatulele si costa intretinerea zdravan...acuma deh, daca toata lumea vrea sa fenteze TUI, probabil ca lungesc trenu' cat se poate, daca s-ar putea toate vagoanele zilnice sa fie puse intr-o singura garnitura , sa platesti o singura taxa...dar cat sa traga si un Sulzer? ...si-apoi, daca e sa planga dupa putere, sa planga exclusiv dupa Didine...Mula e mai slaba decat un Sulzer, de fapt, luand in calcul tonajul/putere, poate fi comparata sau considerata un pic mai sus decat un LDH1250...
|
| | | djmk1988
Numarul mesajelor : 41 Varsta : 36 Localizare : Cardiff- UK Reputatie : 4944 Data de inscriere : 05/07/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Dum Oct 02, 2011 7:30 pm | |
| La momentul cand au fost trase la gard, didinele si mule-le erau iremediabil defecte? Sau pur si simplu au fost retrase din circulatie din cauza costului ridicat al intretinerii ? Daca nu pun o intrebare idioata, cam care era media de consum a unei didine ( lde 4000 ) ? Dispune cineva de schema lor electrica ? |
| | | djmk1988
Numarul mesajelor : 41 Varsta : 36 Localizare : Cardiff- UK Reputatie : 4944 Data de inscriere : 05/07/2011
| Subiect: up Mier Dec 07, 2011 11:20 pm | |
| By djmk1988 at 2011-12-07 |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. | |
| |
| | | | Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |