|
| Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. | |
|
+89jabels sytrus Tonyno crystynyca tcm LanceR cfr500 Ony_x deconectat ferriviarius cata TonyCFR dan tm mielutu zburator NF1-800 bogdan.perejuc Cont.dezactivat Bobby_TM Simply18 Luca tgv Katalin4653 TEE601 xfiles daniel_c Dutzu AndreiStefan elm ANDU2100HP AndiCFR V3R Cont dezactivat Hurricane florin.lifticariu TVlad Balto membru dezactivat , The Legend xeonchv Marius Iulian M.I.C.I. Mihay LascuB_1980 nenuandrei Vlad srazvi didinul maus5 George redeme Polpot DUAL Caravelle_Zg cristi CFR Dr2005 Grigor lovekomotive Razvan mishu88 AlexD vilhelm 060-EA078 Gaby005 catalinu' Silver electrica675 djmk1988 Re6/6 Vitosa Amiralul Adrian78 ATM yoyoyonutz99 membru inactiv @ndrey roadster stegaru cont inactiv didi AlexCta Zoly87 avram PrisecaruFlorin sm-sulzer zenox4500 Codrut1985 discoid21 cortexedge pisti91 COSTACHE MIHAIL 93 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
florin.lifticariu
Numarul mesajelor : 757 Reputatie : 5150 Data de inscriere : 09/11/2012
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Lun 28 Sept 2015, 19:58 | |
| Producatorul cred ca mai recomanda un anumit ulei, o anumita motorina....baga-i acum la ER20 CTV alt ulei decit cel recomandat de MTU....si sa vedem cit rezista... |
| | | Re6/6
Numarul mesajelor : 493 Reputatie : 5528 Data de inscriere : 11/02/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Lun 28 Sept 2015, 20:10 | |
| V3R a scris [/quote] Nici vorba. Cine zice asta nu cunoaste istorie tehnica. Motoarele cu care erau dotate erau printre cele mai fiabile din lume (ALCo).. ca la noi s-au construit cu licenta si s-a intervenit la calitatea materialelor si se mai stricau, e partea a doua, asa era sistemul. Dar design-ul era foarte bun, in principiu.[/quote]
...de fapt nu e chiar asa.Locomotivele seria 060-DD si 060-DC, au fost introduse in perioada cand electrificarea era in expansiune, cele mai dificile sectii de remorcare aprope ca erau electrificate si deja nu mai era necesara locomotive cu putere asa de mare. Cat despre tehnica, ALCO a vandut licenta acestor motoare pentru ca ele erau deja depasite(aveau deja in teste noi motoare mai performante), motoarele de pe 060DD si 060DC respectiv 060 DB s-au dovedit mari consumatoare de ulei, probleme mari la instalatia hidrostatica si la exhaustor. Locomotivele au avut in timpul exploatarii mari probleme la dinamica, din cauza suspensiei secundare, de aceea s-a si montatat motorul ALCO cu 12 cilindri pe vechea caroserie si sasiu SULZER rezultand cele doua exemplare 060 DB 001 si 002 utilizate la depoul Cluj. Despre calitatea materialelor folosite la fabricarea reperelor, era deja stiut ca in anii "80, era de proasta calitate , general valabila si pentru reperele altor vehicule rulante. |
| | | daniel_c
Numarul mesajelor : 476 Reputatie : 5046 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Lun 28 Sept 2015, 21:33 | |
| - Re6/6 a scris:
- Cat despre tehnica, ALCO a vandut licenta acestor motoare pentru ca ele erau deja depasite(aveau deja in teste noi motoare mai performante)
astea sunt povesti, motoarele Alco, cat si locomotivele, au fost intotdeauna in umbra GM, cel mai mare succes l-au avut in India care mai noi si performante, ca inca se mai fabrica Alco251(1951) de catre Fairbanks-Morse care au cumparat Alco (fabrica de motoare) de la GEC, care au cumparat-o de la White Industrial Power etc, motoare utilizate predominant la nave si generatoare - Re6/6 a scris:
- motoarele de pe 060DD si 060DC respectiv 060 DB s-au dovedit mari consumatoare de ulei, probleme mari la instalatia hidrostatica si la exhaustor.
nu se trage un motor pe linie moarta pentru probleme la instalatia hidrostatica sau "exhaustor"(o fi vorba de turbosuflanta?), in India sunt inca mii de motoare Alco in exploatare la calea ferata motoarele in 2 timpi consuma (ard) in general ulei, daca partile componente (cilindru/piston/segmenti) nu sunt de calitate, uleiul nu este de calitate si dupa specificatii, avem intradevar o mare problema calitatea slaba le-a dat gata la noi, plus ca motorul Sulzer deja era consacrat si Alco fiind in numar mic nu prea s-au preocupat cu ameliorari |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6988 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Lun 28 Sept 2015, 23:39 | |
| O locomotivă DD de 4000 CP înlocuia nevoia de triplă tracțiune pe 205, de exemplu. Didinele ar fi fost bune dacă s-ar fi încercat remedierea defectelor inițiale, dacă nu ar fi fost date la o parte odată cu anii 1990. Cu mici ajustări, ar fi fost ceva de ele. Erau apte de 140 km/h, ceea ce ar fi fost un câștig poate pe anumite secții, în plus, nu ar fi avut nicio problemă cu sezoniere formate din 14-15 26-16 și 36-16. |
| | | daniel_c
Numarul mesajelor : 476 Reputatie : 5046 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Mar 29 Sept 2015, 00:45 | |
| poate daca ar fi fost o cerere mare s-ar fi cautat solutii, dar la cate masini de 4000CP au nevoie operatorii feroviari, nu se justifica efortul |
| | | Ony_x
Numarul mesajelor : 297 Reputatie : 4502 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Mar 29 Sept 2015, 12:49 | |
| Cerere mare intradevar nu are cum sa fie dar 2-3 exemplare de 4000 CP ar fi foarte suficiente pentru sectiile mari. Ar fi eliminate astfel cazurile unde este necesara dubla si chiar tripla tractiune. |
| | | V3R
Numarul mesajelor : 49 Varsta : 32 Localizare : Cluj - Napoca Reputatie : 5975 Data de inscriere : 04/09/2008
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Mar 29 Sept 2015, 21:59 | |
| - Re6/6 a scris:
Cat despre tehnica, ALCO a vandut licenta acestor motoare pentru ca ele erau deja depasite(aveau deja in teste noi motoare mai performante), motoarele de pe 060DD si 060DC respectiv 060 DB s-au dovedit mari consumatoare de ulei, probleme mari la instalatia hidrostatica si la exhaustor. Locomotivele au avut in timpul exploatarii mari probleme la dinamica, din cauza suspensiei secundare, de aceea s-a si montatat motorul ALCO cu 12 cilindri pe vechea caroserie si sasiu SULZER rezultand cele doua exemplare 060 DB 001 si 002 utilizate la depoul Cluj. Subscriu la ce spune daniel. Depasite erau in ideea in care nu s-au plafonat americanii pe un design la motoarele 251, caci in fiecare an sau odata la doi ani scoteau inca o versiune mai buna ca precedenta, dar motorul de baza era acelasi, un design foarte bun si fiabil. Apropo daniel, 251 e in 4 timpi, nu in 2, ca de altfel aproape toate motoarele ALCo. GM/EMD si Fairbanks-Morse s-au specializat pe 2 timpi |
| | | daniel_c
Numarul mesajelor : 476 Reputatie : 5046 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Mier 30 Sept 2015, 09:20 | |
| |
| | | Re6/6
Numarul mesajelor : 493 Reputatie : 5528 Data de inscriere : 11/02/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Joi 01 Oct 2015, 13:50 | |
| - daniel_c a scris:
- Re6/6 a scris:
- Cat despre tehnica, ALCO a vandut licenta acestor motoare pentru ca ele erau deja depasite(aveau deja in teste noi motoare mai performante)
astea sunt povesti, motoarele Alco, cat si locomotivele, au fost intotdeauna in umbra GM, cel mai mare succes l-au avut in India
care mai noi si performante, ca inca se mai fabrica Alco251(1951) de catre Fairbanks-Morse care au cumparat Alco (fabrica de motoare) de la GEC, care au cumparat-o de la White Industrial Power etc, motoare utilizate predominant la nave si generatoare
- Re6/6 a scris:
- motoarele de pe 060DD si 060DC respectiv 060 DB s-au dovedit mari consumatoare de ulei, probleme mari la instalatia hidrostatica si la exhaustor.
nu se trage un motor pe linie moarta pentru probleme la instalatia hidrostatica sau "exhaustor"(o fi vorba de turbosuflanta?), in India sunt inca mii de motoare Alco in exploatare la calea ferata
motoarele in 2 timpi consuma (ard) in general ulei, daca partile componente (cilindru/piston/segmenti) nu sunt de calitate, uleiul nu este de calitate si dupa specificatii, avem intradevar o mare problema
calitatea slaba le-a dat gata la noi, plus ca motorul Sulzer deja era consacrat si Alco fiind in numar mic nu prea s-au preocupat cu ameliorari daniel_c nu ai spus de fapt nimic, doar ai confirmat ceea ce am scris, ca motoarele erau de proasta calitate.... ....subscriu ce spunea Adrian_78 ca locomotivele au fost un esec . Intamplator am lucrat in depou la Cluj in perioada DD-urilor, asa ca nu veni tu cu povesti despre motoare in 2 timpi din India .. pentru cultura ta generala motoarele ALCO de la noi erau in 4 timpi, iar inspatele consumului exagerat de ulei se ascundeau probleme tehnice constructive. Locomotive 060 DD,poate nu stii , s-au vandut la OSE (Grecia ), unde deasemenea au dat ortu". Si in perioada aceea comunista calitatea pentru export era supraveghetata , ceea ce denota ca in general locomotivele aveau probleme..... printre altele ....coroborat cu partea de racire(instalatia hidrostatica) respectiv partea de evacuare a gazelor din carter (exhaustor) le-a pus deoparte pe aceste motoare. |
| | | daniel_c
Numarul mesajelor : 476 Reputatie : 5046 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Joi 01 Oct 2015, 19:53 | |
| uita-te putin pe datele on-line, sunt inca o gramada de motoare Alco in functie in prezent, la calea ferata cel mai multe sunt in India
inca se mai fabrica si astazi pentru nave si generatoare de catre Fairbanks Morse, cum de la ei inca lucreaza si nu au probleme cu "exhaustorul"? |
| | | Re6/6
Numarul mesajelor : 493 Reputatie : 5528 Data de inscriere : 11/02/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Joi 01 Oct 2015, 21:18 | |
| - daniel_c a scris:
- uita-te putin pe datele on-line, sunt inca o gramada de motoare Alco in functie in prezent, la calea ferata cel mai multe sunt in India
inca se mai fabrica si astazi pentru nave si generatoare de catre Fairbanks Morse, cum de la ei inca lucreaza si nu au probleme cu "exhaustorul"? ....putin conteaza, aici era vorba de locomotivele de la noi. |
| | | daniel_c
Numarul mesajelor : 476 Reputatie : 5046 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Joi 01 Oct 2015, 22:12 | |
| - Re6/6 a scris:
daniel_c nu ai spus de fapt nimic, doar ai confirmat ceea ce am scris, ca motoarele erau de proasta calitate.... de acord, motoarele de la locomotivele romanesti erau de proasta calitate - Re6/6 a scris:
- pentru cultura ta generala motoarele ALCO de la noi erau in 4 timpi
am fost corectat mai sus dar multumesc oricum pentru atentie, imi asum confuzia - Re6/6 a scris:
- printre altele ....coroborat cu partea de racire(instalatia hidrostatica) respectiv partea de evacuare a gazelor din carter (exhaustor) le-a pus deoparte pe aceste motoare.
din moment ce in alte zone mai calde inca lucreaza, problema a fost la instalatia hidrostatica si "exhaustorul" (cum il chemati voi la Cluj) romanesc - Re6/6 a scris:
- ....putin conteaza, aici era vorba de locomotivele de la noi.
este vorba despre motoarele Alco pe care le dadeai depasite pe pagina anterioara, citez: "ALCO a vandut licenta acestor motoare pentru ca ele erau deja depasite(aveau deja in teste noi motoare mai performante)", lucru neadevarat, aceste motoare se fabrica si utilizeaza si astazi, neavand nici un motor mai performant in test, Alco 251 fiind ultimul model creat sub numele/firma Alco, daca ai informatii pe care eu nu le am fa-le cunoscute in alta ordine de idei, faptul ca le-ai auzit/vazut functionand nu-ti da autoritatea (tehnica) sa dai cu motoarele Alco de pamant pentru ca nu au functionat la inaltime cateva zeci construite de romani, cand sunt inca sute sau mai mult care functioneaza si astazi |
| | | Re6/6
Numarul mesajelor : 493 Reputatie : 5528 Data de inscriere : 11/02/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Vin 02 Oct 2015, 12:04 | |
| ...hai sa terminam cu polemica despre motoare, probabil ca ai "autoritatea" si te-ai documentat mai mult despre utilizarea acestora in India (probabil ca inca nu cunosti cu ce probleme se confrunta ei, in exploatarea lor), oricum putin imi pasa.
subiectul era ca locomotivele 060 DD respectiv 060 DC nu au fost o serie prea reusita.
Cat despre motorul ALCO, cand vinzi licenta unui motor, tot asa pentru cultura ta generala, cu siguranta ai altele deja in teste care il poate inlocui si cu siguranta cu performante superioare.
|
| | | daniel_c
Numarul mesajelor : 476 Reputatie : 5046 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Vin 02 Oct 2015, 20:34 | |
| - Re6/6 a scris:
- subiectul era ca locomotivele 060 DD respectiv 060 DC nu au fost o serie prea reusita.
Cat despre motorul ALCO, cand vinzi licenta unui motor, tot asa pentru cultura ta generala, cu siguranta ai altele deja in teste care il poate inlocui si cu siguranta cu performante superioare.
pai tu ai spus asta cu o pagina in urma, citez: "ALCO a vandut licenta acestor motoare pentru ca ele erau deja depasite(aveau deja in teste noi motoare mai performante)", lucru neadevarat, dupa parerea mea, argumentul este ca Alco 251 fabricat din anii '50 se mai fabrica si astazi, sigur cu ameliorari care romanii nu s-au preocupat sa le mai faca in alta ordine de idei, nu inteleg de ce te irita asa tare cultura mea generala, este un forum liber de discutii, suntem intr-o lume libera si ne putem exprima parerile, nu suntem la concurs, iar daca sustinem ceva este bine sa fie corect si echidistant |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Vin 02 Oct 2015, 20:50 | |
| Inseamna ca americanii de la ALCO au dat ceva prost, fiind ei mai bulangii ca doar Romania a facut tot felul de motoare sub licenta si au mers.
Plus ca au luat licente pentru locomotive de la europeni, bine ca nu au luat de la americani de la inceput ca mai eram si acuma cu aburoasele.
Cite motoare disesel a produs Resita? citeva mii inclusiv pentru celebra flota.( 5.600 de bucăţi. http://www.infocs.ro/ucm-resita-54-de-ani-de-la-construirea-primului-diesel-la-resita-si-10-ani-de-declin-si-faliment/)
Cum de Alco nu au fost bune?Ca esenta asta este ALCO nu au fost bune dar DA-urile construite paralel cu DD -urile poate mai merg si acuma.
http://www.ucmr.ro/comments2e6c.html?id=P199_0_1_0_C |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. | |
| |
| | | | Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |