|
| Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. | |
|
+89jabels sytrus Tonyno crystynyca tcm LanceR cfr500 Ony_x deconectat ferriviarius cata TonyCFR dan tm mielutu zburator NF1-800 bogdan.perejuc Cont.dezactivat Bobby_TM Simply18 Luca tgv Katalin4653 TEE601 xfiles daniel_c Dutzu AndreiStefan elm ANDU2100HP AndiCFR V3R Cont dezactivat Hurricane florin.lifticariu TVlad Balto membru dezactivat , The Legend xeonchv Marius Iulian M.I.C.I. Mihay LascuB_1980 nenuandrei Vlad srazvi didinul maus5 George redeme Polpot DUAL Caravelle_Zg cristi CFR Dr2005 Grigor lovekomotive Razvan mishu88 AlexD vilhelm 060-EA078 Gaby005 catalinu' Silver electrica675 djmk1988 Re6/6 Vitosa Amiralul Adrian78 ATM yoyoyonutz99 membru inactiv @ndrey roadster stegaru cont inactiv didi AlexCta Zoly87 avram PrisecaruFlorin sm-sulzer zenox4500 Codrut1985 discoid21 cortexedge pisti91 COSTACHE MIHAIL 93 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6988 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Lun 16 Mar 2015, 00:42 | |
| - redeme a scris:
- djmk1988 a scris:
- 1 buc DG- Dep. Galati.
Din câte știu, industriala 022 se afla în curtea unei fabrici din Galați, pe locul căreia se află acum un hypermarket. Soarta locomotivei e clară. Dacă ai orice detaliu legat de poziția rămășiței, spune-mi, te rog, și voi vedea ce pot face pentru a o fotografia. |
| | | xfiles
Numarul mesajelor : 84 Reputatie : 5420 Data de inscriere : 21/04/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Lun 16 Mar 2015, 08:40 | |
| - djmk1988 a scris:
- In capitalism niciodata nu au existat astfel de valori de conservare... daca se pot scoate bani, se trece peste orice..
In Romania, caci sunt destule tari capitaliste care trag si cu dintii, numai sa aiba in picioare niste valori ! Marlanii si nesimtitii astia de aici atata au stiut sa strice tot, tare sper ca o sa se schimbe niste lucruri odata ! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Lun 16 Mar 2015, 09:01 | |
| Interes guvernamental nu prea a existat pe nicăieri. Şi prin afară, o bună parte din vehiculele istorice sunt reparate din donaţii sau sunt concesionate unor ONG-uri. Din păcate, la noi şi legislaţia e aiurea, şi interesul publicului e redus. S-a încercat cu un troleibuz la Sibiu... fără succes. _________________ :TTT:
|
| | | TonyCFR
Numarul mesajelor : 419 Varsta : 24 Localizare : Alba Iulia Reputatie : 4041 Data de inscriere : 25/02/2015
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Lun 16 Mar 2015, 18:56 | |
| Am vrut sa intreb, oare stie cineva de ce DG-urile erau poreclite "Mula"? Multam! |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Lun 16 Mar 2015, 23:18 | |
| Pentru ca erau lente in sens de lenes si urate . Cauta "mulă" in dex. Regionalism ardelenesc folosit in special in partea de nord si centru, atribuit doamnelor |
| | | TonyCFR
Numarul mesajelor : 419 Varsta : 24 Localizare : Alba Iulia Reputatie : 4041 Data de inscriere : 25/02/2015
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Mar 17 Mar 2015, 00:09 | |
| Stiam ce insemna Mula, de aceea am intrebat, ca eram unpic surprins ca o primit numele ala. Multumesc mult! |
| | | cata
Numarul mesajelor : 282 Varsta : 46 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5767 Data de inscriere : 01/02/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Mar 07 Apr 2015, 16:01 | |
| In baza Sudarec, acum 10 ani: |
| | | djmk1988
Numarul mesajelor : 41 Varsta : 36 Localizare : Cardiff- UK Reputatie : 4944 Data de inscriere : 05/07/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Mier 08 Apr 2015, 10:37 | |
| Asta nu e DG-ul care a sfarsit in dep. Craiova acum 3-4 ani ? |
| | | ferriviarius
Numarul mesajelor : 28 Reputatie : 5406 Data de inscriere : 10/03/2010
| Subiect: DF-001 în EM Jilţ Joi 11 Iun 2015, 23:55 | |
| - Mihay a scris:
- - 060-DF-001 (industriala Termo Turceni)
Am văzut o locomotivă gri 060–DF–001 în 2012 în Drăgoteşti, în depoul lui EM Jilţ Nord–Mătăsari, nefunctionabilă, închisă. Povesteau şi despre TIB. De atunci n-am mai trecut pe acolo. Locaţia exactă: https://www.google.hu/maps/place/44°50'02.9"N+23°06'47.3"E/@44.83414,23.113144,206m/ Se văd locomotive şi pe Street View: https://goo.gl/maps/ZWfmX
Ultima editare efectuata de catre ferriviarius in Vin 12 Iun 2015, 00:01, editata de 1 ori (Motiv : Locaţia exactă) |
| | | deconectat
Numarul mesajelor : 584 Reputatie : 4120 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Lun 15 Iun 2015, 23:44 | |
| - ferriviarius a scris:
- Mihay a scris:
- - 060-DF-001 (industriala Termo Turceni)
Am văzut o locomotivă gri 060–DF–001 în 2012 în Drăgoteşti, în depoul lui EM Jilţ Nord–Mătăsari, nefunctionabilă, închisă. Povesteau şi despre TIB. De atunci n-am mai trecut pe acolo. Locaţia exactă: https://www.google.hu/maps/place/44°50'02.9"N+23°06'47.3"E/@44.83414,23.113144,206m/ Se văd locomotive şi pe Street View: https://goo.gl/maps/ZWfmX Ai idee cat de aproape de ea se poate ajunge? |
| | | ferriviarius
Numarul mesajelor : 28 Reputatie : 5406 Data de inscriere : 10/03/2010
| Subiect: Distanţă Joi 18 Iun 2015, 18:04 | |
| - Alex_G a scris:
- Ai idee cat de aproape de ea se poate ajunge?
1 m. : ) Dar nu ne-au lăsta să facem poze. Din curtea, care vezi pe GStreer, poate fi mai uşor. |
| | | Ony_x
Numarul mesajelor : 297 Reputatie : 4502 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Vin 25 Sept 2015, 17:22 | |
| Hello,
Desi sunt nou pe acest forum am urmarit cu mare atentie acest subiect, fiind unul foarte interesant. Se mai stie ceva de soarta celor cateva locomotive din aceste clase care mai existau inca acum cativa ani ? Toate care au ramas, daca au mai ramas, ar merita daca nu reparate macar reconditionate si transformate in obiecte de muzeu. Aceste locomotive au fost totusi o realizare remarcabila a celor de la Electroputere cu toate problemele inerente epocii Ceausescu, unde mai ales in ultimii ani era imposibil de fabricat ceva calitativ. Cu exceptia mulei care intradevar nu era prea reusita, didinele ar fi meritat modernizate si dotate cu um motor nou mult mai eficient pe modelul claselor 63/65 Intradevar nevoia de locomotive DE puternice nu este foarte mare in acesti ani in Romania unde majoritatea liniilor principale sunt electrificate iar pe liniile neelectrificate rar mai vezi un tren de marfa cu o lungime mai decenta. Dar cu toate acestea un parc redus de DE puternice cum erau didinele ar fi meritat mentinut mai ales pe sectiile mari unde mai pot aparea cazuri unde este nevoie de ceva diesel muscle-power. Spre exemplu, mi se pare mai logic iarna sa te duci sa recuperezi un tren blocat in camp cu reteaua electrica cazuta cu o didina modernizata de 4000 CP decat cu doua Sulzer. |
| | | elm
Numarul mesajelor : 78 Varsta : 42 Localizare : Craiova Reputatie : 5208 Data de inscriere : 08/11/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Lun 28 Sept 2015, 12:48 | |
| Vise, taică, vise... Dacă se păstrează ceva măcar pentru muzeu, zicem săr'mîna.... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18754 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24332 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Lun 28 Sept 2015, 13:31 | |
| Didinele au fost un esec din constructie acum sunt locomotive moderne de 4000cp economice si fiabile |
| | | V3R
Numarul mesajelor : 49 Varsta : 32 Localizare : Cluj - Napoca Reputatie : 5975 Data de inscriere : 04/09/2008
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Lun 28 Sept 2015, 19:39 | |
| - Adrian78 a scris:
- Didinele au fost un esec din constructie acum sunt locomotive moderne de 4000cp economice si fiabile
Nici vorba. Cine zice asta nu cunoaste istorie tehnica. Motoarele cu care erau dotate erau printre cele mai fiabile din lume (ALCo).. ca la noi s-au construit cu licenta si s-a intervenit la calitatea materialelor si se mai stricau, e partea a doua, asa era sistemul. Dar design-ul era foarte bun, in principiu. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. | |
| |
| | | | Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |