|
| Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. | |
|
+89jabels sytrus Tonyno crystynyca tcm LanceR cfr500 Ony_x deconectat ferriviarius cata TonyCFR dan tm mielutu zburator NF1-800 bogdan.perejuc Cont.dezactivat Bobby_TM Simply18 Luca tgv Katalin4653 TEE601 xfiles daniel_c Dutzu AndreiStefan elm ANDU2100HP AndiCFR V3R Cont dezactivat Hurricane florin.lifticariu TVlad Balto membru dezactivat , The Legend xeonchv Marius Iulian M.I.C.I. Mihay LascuB_1980 nenuandrei Vlad srazvi didinul maus5 George redeme Polpot DUAL Caravelle_Zg cristi CFR Dr2005 Grigor lovekomotive Razvan mishu88 AlexD vilhelm 060-EA078 Gaby005 catalinu' Silver electrica675 djmk1988 Re6/6 Vitosa Amiralul Adrian78 ATM yoyoyonutz99 membru inactiv @ndrey roadster stegaru cont inactiv didi AlexCta Zoly87 avram PrisecaruFlorin sm-sulzer zenox4500 Codrut1985 discoid21 cortexedge pisti91 COSTACHE MIHAIL 93 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Mar 24 Ian 2012, 11:55 | |
| Si a functionat asa in sistemul ala tiristorizat si cu frina electrica, cu toate imbunatatirile alea aduse? |
| | | 060-EA078
Numarul mesajelor : 326 Reputatie : 5657 Data de inscriere : 04/05/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Mar 24 Ian 2012, 12:09 | |
| Din cate stiu a functionat asa, da ! Ultima oara era in stare destul de buna. Interiorul nu stiu in ce stare e! |
| | | M.I.C.I.
Numarul mesajelor : 541 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5320 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Mar 24 Ian 2012, 13:50 | |
| Cumva DF-ul este acelasi model ca cele exportate in Grecia? Sau acesta este diferit? |
| | | LascuB_1980
Numarul mesajelor : 48 Reputatie : 5462 Data de inscriere : 05/02/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Mar 24 Ian 2012, 14:33 | |
| - Mihay a scris:
- Este foarte interesanta numerotarea: 066-DD-002; in mod normal, codificarea trebuia sa fie urmatoarea:....
Deci nu exista nici un exemplar pentru operatorii industriali... Sa inteleg ca 066-DD-002 este fosta 67-0002-5 a Depoului Craiova?
Salut,locomotiva este cumparata de NOUA din Electroputere la sf.anilor 70 de termocentrala,cunosc personal delegatul intreprinderii care a adus-o(acum pensionar),nu stiu de ce nu apare locomotiva in evidente(066-DD-002 3000 CP pt.linii uzinale) Pozele se pot folosi de oricine,cum vrea dar nu prea sunt bune
Ultima editare efectuata de catre LascuB_1980 in Mar 24 Ian 2012, 14:38, editata de 1 ori |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Mar 24 Ian 2012, 14:35 | |
| Daca stiti detalii despre aceasta locomotiva poate stiti ceva si despre 060-DF -001, care a fost la TIB, unicat, despre care se spune pe aici pe forum ca nu a fost taiata asa cum e mentionat pe net ci a ajuns tot la Turceni. |
| | | LascuB_1980
Numarul mesajelor : 48 Reputatie : 5462 Data de inscriere : 05/02/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Mar 24 Ian 2012, 14:47 | |
| - dan tm a scris:
- Daca stiti detalii despre aceasta locomotiva poate stiti ceva si despre 060-DF -001, care a fost la TIB, unicat, despre care se spune pe aici pe forum ca nu a fost taiata asa cum e mentionat pe net ci a ajuns tot la Turceni.
La CFU Turceni asta este singura locomotiva tip 3000 CP,am avut ocazia in scurta ei viata sa fiu in postul de conducere odata,locomotiva avea un consum enorm de ulei iar cind intra in patinaj(linii cu praf de carbune) nu se mai putea redresa.Singura explicatie poate fii inlocuirea tablitelor de inmatriculare cu altele la cererea conducerii termocentralei |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Mar 24 Ian 2012, 14:51 | |
| Din ceea ce spuneti 60-DD-002 este de fapt 060-DF 001 tiristorizata dar cu placutele schimbate?
Am sunat chiar acum la Turceni insa nu mi-a raspuns nimeni. |
| | | 060-EA078
Numarul mesajelor : 326 Reputatie : 5657 Data de inscriere : 04/05/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Mar 24 Ian 2012, 15:17 | |
| DF-ul pe care l-am vazut eu, arata asa :
http://www.locopage.net/cfr-df.jpg
Daca cea din pozele d-lui Lascu este de 3000 atunci in mod normal trebuia sa fie inmatriculata DC, nu DD. DD este locomotiva de 4000. Dar in mod sigur nu este una si aceeasi cu DF-ul pe care l-am vazut eu, deci nu s-a schimbat nicio placuta. In toata zona aia sunt CEL PUTIN PATRU locomotive cu motoare Alco din cate cunosc eu. Posibil mai multe, eu stiu de patru, cu DF cu tot ! |
| | | LascuB_1980
Numarul mesajelor : 48 Reputatie : 5462 Data de inscriere : 05/02/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Mar 24 Ian 2012, 15:19 | |
| - dan tm a scris:
- Din ceea ce spuneti 60-DD-002 este de fapt 060-DF 001 tiristorizata dar cu placutele schimbate?
Am sunat chiar acum la Turceni insa nu mi-a raspuns nimeni. Nu stiu daca este aceeasi locomotiva,i-mi aduc aminte la o vizita in Electroputere in anii 1991,daca figurai ca client,i-ti faceau orice capriciu la locomotiva(vopsire iesita din tipar,instalatii s-au modificari ce nu existau in instructiile CFR)deci nu este imposibil sa fii facut alte placute.Ma indoiesc ca noua conducere de la Turceni are habar de OZN-ul din curte,totusi insistenta poate da roade |
| | | LascuB_1980
Numarul mesajelor : 48 Reputatie : 5462 Data de inscriere : 05/02/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Mar 24 Ian 2012, 15:24 | |
| - 060-EA078 a scris:
- DF-ul pe care l-am vazut eu, arata asa :
http://www.locopage.net/cfr-df.jpg
Daca cea din pozele d-lui Lascu este de 3000 atunci in mod normal trebuia sa fie inmatriculata DC, nu DD. DD este locomotiva de 4000. Dar in mod sigur nu este una si aceeasi cu DF-ul pe care l-am vazut eu, deci nu s-a schimbat nicio placuta. In toata zona aia sunt CEL PUTIN PATRU locomotive cu motoare Alco din cate cunosc eu. Posibil mai multe, eu stiu de patru, cu DF cu tot ! Atentie,nu este DF-ul din locopage.net,aceea este"nervurata"pe cind cea de la Turceni are tabla intinsa. |
| | | 060-EA078
Numarul mesajelor : 326 Reputatie : 5657 Data de inscriere : 04/05/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Mar 24 Ian 2012, 15:50 | |
| Haideti sa recapitulam ca ne-am incurcat de tot.
Ceea ce-am afirmat este ca ce-am vazut eu era vopsit identic cu DF-ul din locopage, de aia am si dat link-ul ca sa nu fie confuzie. DF-ul NU ESTE ACEEASI LOCOMOTIVA DIN POZELE DE MAI DEVREME (60-DD-002). Eu nu am afirmat nicaieri ca DF-ul este la Turceni, l-am vazut intr-o locatie din acea zona, dar NU la Turceni, si era nervurat ! Deci cred ca mai multe DF-uri 001 nu exista.
Cum am mai spus, reiau in toata zona miniera de la Turceni inspre Valea Jiului sunt mai multe astfel de locomotive. Personal stiam de existenta acestei locomotive inca demult. Mai exista si altele. DF-ul este una, DD-ul 002 de la Turceni alta, si mai sunt cateva, toate productie separata de cea pentru CFR, deci cum ati explicat bine mai sus, cu posibile inmatriculari preferentiale ! |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Mier 25 Ian 2012, 08:23 | |
| - 060-EA078 a scris:
- Haideti sa recapitulam ca ne-am incurcat de tot.
Ai dreptate ca ne-am incurcat. Asadar locomotiva de la Turceni nu este 060-DF-001 prototip care a fost la TIB ci o alta locomotiva DD care din auza formei cutiei a fost confundata cu DF. Totusi am aflat ca la Turceni sint locomotive pe care le credeam disparute odata cu taierea celor de la Oradea. |
| | | LascuB_1980
Numarul mesajelor : 48 Reputatie : 5462 Data de inscriere : 05/02/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Mier 25 Ian 2012, 09:06 | |
| - dan tm a scris:
Totusi am aflat ca la Turceni sint locomotive pe care le credeam disparute odata cu taierea celor de la Oradea.
Da,stii tu ceva,in statia Turceni au fost garate pe o linie secundara,mai mult de 20 locomotive 060-DA(insa nici una de tipul 3000/4000 CP)care au plecat la Strehaia la taiere,pe grupuri,disparind toate pina in anul 2000.Insa despre locomotivele tip DD,DF,etc.,afirm ca nu exista decit acest 066-DD-002 in zona,disparea si asta daca nu era propietatea Termocentralei |
| | | nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6392 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Mier 25 Ian 2012, 21:21 | |
| Daca nu era propietatea Termocentralei atunci a carei firme a fost? |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6640 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. Sam 28 Ian 2012, 00:30 | |
| dan tm vrea sa zica exact invers fata de ce ai inteles: A FOST (si este) proprietarea termocentralei, de-aia nu a disparut. Cat despre reutilizarea cutiilor care or mai exista pentru reconstructia/reechiparea unor noi locomotive, cu toata parerea de rau, nu o consider o idee fezabila dpdv economic. Nici in trecut, dar mai ales nici acum. Ce s-ar mai putea folosi de la ele dupa appx. 20 de ani de decadere si furt? cutia ruginita? o fi fost ea solida in 77 cand a fost construita, dar atatea ploi, oxidare (stiti si voi la fel de bine ca mine calitatea tablei romanesti)..nu cred ca mai au rezistenta mecanica din constructie. Altceva, ce putem folosi, boghiuri la fel de ruginite, care pe deasupra mai sunt si unicat/serie mica? de unde piese pentru asa ceva? de unde mecanici priceputi pentru asa ceva? motorul a fost vai de cozonacii lui "de nou", ca d-aia au si ajuns locomotivele astea cum au ajuns...dar'mite acuma sa-l reconstruiesti...iarasi de unde piese, cine mai stie sa repare un motor ca asta?... daca pui alt motor , Caterpillar, Volvo sau ce vreti voi, echivalent ca putere (ca doar nu s-o pune motor de Sulzer) iar trebuie banet, nu gluma...cablaje, electrica, sunt furate sau taiate...mai ales ca, pentru cineva interesat de achizitii/inchirieri locomotive, exista cateva variante de locomotive CFR, unele inca functionale, de exemplu clasa 60 de care CFR calatori tot se chinuie sa scape, diverse electrice in parc rece pe la Pascani sau aiurea...unele trase pe dreapta pentru ca au bandajele uzate... niscaiva frantuzisme care ar cere mult mai putini bani pentru a fi aduse la linia de plutire. Practic, sa faci o locomotiva buna, functionala, dintr-un DD/DF inseamna efectiv s-o reconstruiesti aproape de la 0 (hai sa zic totusi ochiometric ca ar porni de la 15-20%). Proiect nou, o gramada de operatiuni custom-made, executie cu sablare la sange, da totul jos de pe ea, s.a.m.d. Nu renteaza, parerea mea. Multi bani, serie mica, n-ai cum sa faci economii de scala nici in reconstructie nici in exploatare s.a.m.d. Daca macar erau conservate calumea...poate...dar asa, acum, nici vorba.
Mai viabil, dac-o interesa pe cineva, mi s-ar parea sa fie refolosita (daca mai exista?) unicatul clasei 50, cea transformata in 1994, care statea la Brasov. Tinand cont ca imparte destul de multe cu LE5100, poate ca ar costa mai putin sa fie reintrodusa in sistem. Mai exista? de pe forum se zicea ca ultima data a circulat in 1997...
LE. NIci acum nu inteleg cum au judecat cei de la EP in constructia DD. Era destul de des intalnit in economia comunista sa se foloseasca subansamble deja existente pentru proiecte noi, veche ciorba reincalzita. Si totusi, cand aveam un boghiu verificat drept bun, cel de LE5100, o caroserie la fel de buna, nu s-au folosit la DD, desi greutatea comparata tot cam aia e. De ce? Poate daca aveau piese mai multe in comun, poate aceeasi cutie, aceleasi boghiuri cu electricele, mai supravietuiau si acum. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. | |
| |
| | | | Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64. | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |