| | Revista presei (partea IV) | |
|
+88EuroNight Razvan Tudor IonutChircu stefanb.steff mishu88 The Legend Jürgen Habermas AndreiStefan riciu Raduku09 frank81 gugutaro 19jimmy84 bogdan.perejuc DAS 2011 revenge Warrior12 cont dezactivat . didinul Re6/6 M.I.C.I. Gaby005 TVlad Teodor Vale user dezactivat... lapsanszkitamas Cont dezactivat membru inactiv George33 Andrey_tm kasapis2007 Alex Avram costi_dumitru tudor_vl cristi CFR IonutCFR2009 ravers75 lifetec Rarau Amiralul Costin.H Norbi IR 1837 spiderpc andreikiki Goanga Adrian78 Gabry Gabriel Balto COSTACHE MIHAIL cristyadaX get. MariusM baiazid rizelgeorgel2004 cfr500 Vitosa Simply18 razvan - trenuri Tomi13leu adytm cnusi maris.constantin Luna Dr2005 Ciprian Adirmvl AlexD NicuS cstefan halmarius Florin C Radu Tudor DUAL allred AndiCFR DPS daniel_c @ndrey Spartan1948 Nesebar rich1974 cardinal kristi kkk ionutz72 nenuandrei Vlad 92 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8388 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Dum 25 Noi 2012, 13:04 | |
| Venea dinspre Lotru si cred ca s-a oprit in Rm. Valcea, probabil am avut impresia sa si-a continuat drumul. Presupun ca era garnitura IR-ului 1724, cel de Brasov. Oricum, chiar daca IR 1724 nu a trecut de Lotru, IR 1726 ( Sibiu - Brasov ) tot va circula, pentru ca acea rama urma sa fie cuplata in Podu Olt cu una din cele 2 AM venite de la Craiova, pentru ca una isi continua drumul pana la Sibiu ca IR 1727. Asadar, singura diferenta este ca de la Podu Olt pana la Brasov va circula un singur AM, in loc de doua. |
| | | Gabry Gabriel V.I.P Member
Numarul mesajelor : 491 Varsta : 46 Localizare : Peciu Nou.Jud Timis Reputatie : 6174 Data de inscriere : 06/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Dum 25 Noi 2012, 14:17 | |
| :shock: Este incredibil ca tot acolo a cazut si acest tir dupa ce a cazut pe linie unul incarcat cu fasole la inceputul lunii.Trenul era Regio 2066 Podu Olt - Piatra Olt.Astfel, IR 1720, care circula între Sibiu si Craiova, a fost anulat pe ruta Cornet - Craiova, IR 1724, între Craiova și Brașov, a fost anulat pe ruta Lotru - Brașov, R 13121, între Podu Olt și Piatra Olt, a fost anulat pe ruta Lotru - Podu Olt, R 2068, între Sibiu și Rm Valcea, a fost anulat pe ruta Cornet - Rm Valcea, iar R 2061,care circula între Piatra Olt și Sibiu, a fost anulat pe ruta Lotru – Sibiu, potrivit NewsIn.Potrivit purtătorului de cuvânt al IPJ Vâlcea, subinspector Alina Teodorescu, accidentul a avut loc în comuna Racoviţă, satul Tutuleşti, în apropierea staţiei CFR Cornetu.
O stire mai veche (23 noiembrie 2012). Un nou accident rutier s-a petrecut în jurul orelor 18.06, pe segmentul de cale ferată Călăraşi – Sipoteni, la km 1606, pichetul 8. Şoferul unei maşini marca Hunday Gets, a ignorat culoarea roşie a semaforului, dar şi coloana de 12 maşini, pe de o parte şi 10 maşini de cealaltă, care aşteptau deja la semafor venirea trenului marfar Chişinău – Ungheni, ieşind pe contrasens.
http://www.realitatea.net/accident-cumplit-o-masina-a-fost-spulberata-de-tren_1059259.html |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9003 Reputatie : 14376 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Dum 25 Noi 2012, 16:04 | |
| - baiazid a scris:
- Prea tari comentariile:
http://www.evz.ro/detalii/stiri/marele-zid-cfr-solutia-impotriva-furturilor-de-pe-calea-ferata-962736.html Are mintea odihnita d-l Stefan Roseanu cum sa pui gard pe langa CF? unde a mai vazut dumnealui asa ceva? carevasazica vom calatorii privilegiati de peisaj! ca la puscarie! Rusine! Huo! si-apoi te pomenesti ca hotii au rau de inaltime si nu-l escaladeaza? mare-i Gradina Ta Doamne! Pai cu banii cheltuiti pentru garduri se pot moderniza vagoane, repara linii, repara Desiro... Bun sa zicem ca fac ce-si propun dar daca dupa terminarea montarii gardurilor constatam cu stupoare ca trenurile intarzie incontinuare noi calatorii ce masuri am putea lua impotriva lor? sa-i destituim? sa dam in judecata Companiile CFR Calatori/Infrastructura? sau sa-i schingiuim in Piata Universitatii? |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6682 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Dum 25 Noi 2012, 16:32 | |
| - Marius 926 a scris:
- baiazid a scris:
- Prea tari comentariile:
http://www.evz.ro/detalii/stiri/marele-zid-cfr-solutia-impotriva-furturilor-de-pe-calea-ferata-962736.html Are mintea odihnita d-l Stefan Roseanu cum sa pui gard pe langa CF? unde a mai vazut dumnealui asa ceva? carevasazica vom calatorii privilegiati de peisaj! ca la puscarie! Rusine! Huo! si-apoi te pomenesti ca hotii au rau de inaltime si nu-l escaladeaza? mare-i Gradina Ta Doamne! Pai cu banii cheltuiti pentru garduri se pot moderniza vagoane, repara linii, repara Desiro... Bun sa zicem ca fac ce-si propun dar daca dupa terminarea montarii gardurilor constatam cu stupoare ca trenurile intarzie incontinuare noi calatorii ce masuri am putea lua impotriva lor? sa-i destituim? sa dam in judecata Companiile CFR Calatori/Infrastructura? sau sa-i schingiuim in Piata Universitatii? Exista cu siguranta inadvertente intre ce spunea Roseanu si ce cred ziaristii despre cum se mananca materia feroviara . Se pune gard insa nu chiar langa linie ci la o distanta mult mai mare iar gardul este similar celui de la autostrada , cel putin asa am vazut eu ca arata retea de mare viteza in unele tari insa chiar daca prin absurd s-ar face exproprieri si s-ar creea o astfel de zona de protectie la noi tot s-ar fura gardul ori s-ar sari . Roseanu se referea cu siguranta la gardurile de protectie fonica care trebuie instalate pe anumite sectiuni , daca s-ar instala garduri de genul asta (autorul vorbea despre asta) peste tot fara posibilitate de a intra-iesi in zona de protectie ar fi impotriva regulamentelor dar si sigurantei pasagerilor . Gandeste-te doar ce s-ar intampla in cazul unui accident feroviar in urma caruia trebuie sa evacuezi urgent ranitii , ce faci in cazul asta sari gardul cu targa sau ce face pasagerul ca nu poate sari gardul pentru a iesi din zona periculoasa ? Ca o parere personala cu exceptia panourilor fonoabsorbante a caror prezenta este necesara pe anumite tronsoane in rest nu se va instala absolut nici un gard, pana la urma nu este aceasta modalitatea de rezolvare a problemei . Apropo de peisaje si in Austria e plin de panouri fonoabsorbante chiar in zonele cu peisaje frumoase insa la 160-200 km/h si in apropiere de zonele populate chiar trebuie puse. |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3659 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9647 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Dum 25 Noi 2012, 17:19 | |
| Solutia este o armata de picheri inarmati cu pusti Munitie neletala pentru inceput. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18590 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24112 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Dum 25 Noi 2012, 17:22 | |
| - cristi CFR a scris:
- Solutia este o armata de picheri inarmati cu pusti
Munitie neletala pentru inceput. La ce salarii au aia ii mituieste Pedeapsa pentru aia care fura componente din infrastructura pedeapsa cu 10 ani munca la schimbat traverse manual |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3659 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9647 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Dum 25 Noi 2012, 17:48 | |
| O da, si vom avea iar tren la Nisipitu si pe Cordau - Holod. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6682 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Dum 25 Noi 2012, 18:05 | |
| http://www.telegrafonline.ro/1341349200/articol/204647/un_stol_de_pasari_impiedica_reabilitarea_a_doua_poduri_cfr.html
|
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8359 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Dum 25 Noi 2012, 19:04 | |
| N-ar fi exclus, am mai auzit cazuri din astea si din alte domenii. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3302 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8258 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Dum 25 Noi 2012, 19:23 | |
| Dupa finalizarea acestui tunel traficul de marfa pe calea ferata intre Turcia, tarile Orientului si restul Europei va creste mai ales ca se va deschide si traficul feroviar pe Calafat-Vidin. Iar o buna parte din el va trece prin Romania. Cred ca vor fii si trenuri de pasageri intre Rusia si Turcia dar si cu Budapesta. http://www.adevarul.ro/actualitate/travel/Marmaray_-_cel_mai_adang_tunel_submarin_contruit_vreodata-care_leaga_Europa_de_Asia_0_815318477.html |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9003 Reputatie : 14376 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Dum 25 Noi 2012, 20:05 | |
| @baiazid deja cand vorbim de garduri fonoabsorbante e cu totul alta discutie, cu ele sunt de acord si eu prin zona localitatilor dar daca domnii din chefereu cred ca asta e solutia de stopare a furturilor sunt de parere ca se inseala amarnic. Chiar asa de fraieri sa fie hotii sa nu "opereze" in alta zona unde nu exista gard? Cred ca solutia finala e sa se innaspreasca legile si sa fie aplicabile iar organele "competente" sa nu mai gaseasca portite de eliberare a acestor indivizi, si nu numai in domeniul feroviar, in absolut toate domeniile, au probe esti arestat judecat si executare pedeapsa. Ce ar fi sa vedem cativa infractori impuscati mortal si cazurile puternic mediatizate oare nu prind frica escrocii? Eu asa vad solutia. scuze pentru off |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8635 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Dum 25 Noi 2012, 21:18 | |
| http://www.realitatea.net/accident-feroviar-pe-valea-oltului-un-tren-a-lovit-un-tir-bulgaresc-update_1059722.html Sa dea , 2 trenuri trec toata ziua pe acolo cu 30km/h si unul din ele a facut accident... |
| | | Spartan1948 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2108 Varsta : 32 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6853 Data de inscriere : 15/03/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Dum 25 Noi 2012, 21:31 | |
| "Traficul feroviar între Sibiu şi Râmnicu Vâlcea a fost blocat, duminică dimineaţă, după ce un tren InterRegio a lovit un tir bulgăresc fără remorcă ajuns pe calea ferată, iar locomotiva garniturii feroviare a deraiat în uma impactului, şoferul bulgar fiind rănit uşor."
Mai apoi " Traficul rutier pe DN 7 Sibiu - Râmnicu Vâlcea, blocat după ce un tren Regio a lovit un tir bulgăresc, în dreptul localităţii vâlcene Racoviţă, a fost reluat duminică la prânz, după ce tirul a fost scos de pe calea ferată, transmite corespondentul MEDIAFAX."
Stiri a la Roumanie.
|
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8388 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Dum 25 Noi 2012, 22:19 | |
| - AlexD a scris:
- http://www.realitatea.net/accident-feroviar-pe-valea-oltului-un-tren-a-lovit-un-tir-bulgaresc-update_1059722.html
Sa dea , 2 trenuri trec toata ziua pe acolo cu 30km/h si unul din ele a facut accident... Si culmea, este aceelasi tren care a lovit si acel camion cu fasole la inceputul lunii. Asta-seara la ora 19 : 30 a trecut pin Rm. Valcea un tren format dintr-un LDH 82 ( probabil locomotiva ce a lovit TIR-ul ) si 4 vagoane 21 - 47. Banuiesc ca forma 2 trenuri, pentru ca obicei R-urile au cate 2 vagoane. Probabil forma R 2066 ( cu o intarziere uriasa ) si ... habar nu am ce tren ar mai fi putut forma. Ideea e sa ajunga la Piatra cu vagoanele. |
| | | allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6548 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Dum 25 Noi 2012, 22:24 | |
| 13124 cumva era acel tren "baza" ? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) | |
| |
| | | | Revista presei (partea IV) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |