Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea IV)

In jos 
+88
EuroNight
Razvan Tudor
IonutChircu
stefanb.steff
mishu88
The Legend
Jürgen Habermas
AndreiStefan
riciu
Raduku09
frank81
gugutaro
19jimmy84
bogdan.perejuc
DAS 2011
revenge
Warrior12
cont dezactivat .
didinul
Re6/6
M.I.C.I.
Gaby005
TVlad
Teodor
Vale
user dezactivat...
lapsanszkitamas
Cont dezactivat
membru inactiv
George33
Andrey_tm
kasapis2007
Alex Avram
costi_dumitru
tudor_vl
cristi CFR
IonutCFR2009
ravers75
lifetec
Rarau
Amiralul
Costin.H
Norbi
IR 1837
spiderpc
andreikiki
Goanga
Adrian78
Gabry Gabriel
Balto
COSTACHE MIHAIL
cristyadaX
get.
MariusM
baiazid
rizelgeorgel2004
cfr500
Vitosa
Simply18
razvan - trenuri
Tomi13leu
adytm
cnusi
maris.constantin
Luna
Dr2005
Ciprian
Adirmvl
AlexD
NicuS
cstefan
halmarius
Florin C
Radu Tudor
DUAL
allred
AndiCFR
DPS
daniel_c
@ndrey
Spartan1948
Nesebar
rich1974
cardinal
kristi kkk
ionutz72
nenuandrei
Vlad
92 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 45 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Teodor




Numarul mesajelor : 3305
Reputatie : 8388
Data de inscriere : 18/04/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 23 Icon_minitimeDum 25 Noi 2012, 13:04

Venea dinspre Lotru si cred ca s-a oprit in Rm. Valcea, probabil am avut impresia sa si-a continuat drumul. Presupun ca era garnitura IR-ului 1724, cel de Brasov. Oricum, chiar daca IR 1724 nu a trecut de Lotru, IR 1726 ( Sibiu - Brasov ) tot va circula, pentru ca acea rama urma sa fie cuplata in Podu Olt cu una din cele 2 AM venite de la Craiova, pentru ca una isi continua drumul pana la Sibiu ca IR 1727. Asadar, singura diferenta este ca de la Podu Olt pana la Brasov va circula un singur AM, in loc de doua.
Sus In jos
Gabry Gabriel
V.I.P Member
V.I.P Member
Gabry Gabriel


Numarul mesajelor : 491
Varsta : 46
Localizare : Peciu Nou.Jud Timis
Reputatie : 6174
Data de inscriere : 06/04/2009

Revista presei (partea IV) - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 23 Icon_minitimeDum 25 Noi 2012, 14:17

:shock: Este incredibil ca tot acolo a cazut si acest tir dupa ce a cazut pe linie unul incarcat cu fasole la inceputul lunii.Trenul era Regio 2066 Podu Olt - Piatra Olt.Astfel, IR 1720, care circula între Sibiu si Craiova, a fost anulat pe ruta Cornet - Craiova, IR 1724, între Craiova și Brașov, a fost anulat pe ruta Lotru - Brașov, R 13121, între Podu Olt și Piatra Olt, a fost anulat pe ruta Lotru - Podu Olt, R 2068, între Sibiu și Rm Valcea, a fost anulat pe ruta Cornet - Rm Valcea, iar R 2061,care circula între Piatra Olt și Sibiu, a fost anulat pe ruta Lotru – Sibiu, potrivit NewsIn.Potrivit purtătorului de cuvânt al IPJ Vâlcea, subinspector Alina Teodorescu, accidentul a avut loc în comuna Racoviţă, satul Tutuleşti, în apropierea staţiei CFR Cornetu.

O stire mai veche (23 noiembrie 2012).
Un nou accident rutier s-a petrecut în jurul orelor 18.06, pe segmentul de cale ferată Călăraşi – Sipoteni, la km 1606, pichetul 8. Şoferul unei maşini marca Hunday Gets, a ignorat culoarea roşie a semaforului, dar şi coloana de 12 maşini, pe de o parte şi 10 maşini de cealaltă, care aşteptau deja la semafor venirea trenului marfar Chişinău – Ungheni, ieşind pe contrasens.

http://www.realitatea.net/accident-cumplit-o-masina-a-fost-spulberata-de-tren_1059259.html
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9003
Reputatie : 14376
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 23 Icon_minitimeDum 25 Noi 2012, 16:04

baiazid a scris:
Prea tari comentariile:

http://www.evz.ro/detalii/stiri/marele-zid-cfr-solutia-impotriva-furturilor-de-pe-calea-ferata-962736.html
Are mintea odihnita d-l Stefan Roseanu cum sa pui gard pe langa CF? unde a mai vazut dumnealui asa ceva? carevasazica vom calatorii privilegiati de peisaj! ca la puscarie! Rusine! Huo! si-apoi te pomenesti ca hotii au rau de inaltime si nu-l escaladeaza? mare-i Gradina Ta Doamne!
Pai cu banii cheltuiti pentru garduri se pot moderniza vagoane, repara linii, repara Desiro...
Bun sa zicem ca fac ce-si propun dar daca dupa terminarea montarii gardurilor constatam cu stupoare ca trenurile intarzie incontinuare noi calatorii ce masuri am putea lua impotriva lor? sa-i destituim? sa dam in judecata Companiile CFR Calatori/Infrastructura? sau sa-i schingiuim in Piata Universitatii?
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6682
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 23 Icon_minitimeDum 25 Noi 2012, 16:32

Marius 926 a scris:
baiazid a scris:
Prea tari comentariile:

http://www.evz.ro/detalii/stiri/marele-zid-cfr-solutia-impotriva-furturilor-de-pe-calea-ferata-962736.html
Are mintea odihnita d-l Stefan Roseanu cum sa pui gard pe langa CF? unde a mai vazut dumnealui asa ceva? carevasazica vom calatorii privilegiati de peisaj! ca la puscarie! Rusine! Huo! si-apoi te pomenesti ca hotii au rau de inaltime si nu-l escaladeaza? mare-i Gradina Ta Doamne!
Pai cu banii cheltuiti pentru garduri se pot moderniza vagoane, repara linii, repara Desiro...
Bun sa zicem ca fac ce-si propun dar daca dupa terminarea montarii gardurilor constatam cu stupoare ca trenurile intarzie incontinuare noi calatorii ce masuri am putea lua impotriva lor? sa-i destituim? sa dam in judecata Companiile CFR Calatori/Infrastructura? sau sa-i schingiuim in Piata Universitatii?

Exista cu siguranta inadvertente intre ce spunea Roseanu si ce cred ziaristii despre cum se mananca materia feroviara . Se pune gard insa nu chiar langa linie ci la o distanta mult mai mare iar gardul este similar celui de la autostrada , cel putin asa am vazut eu ca arata retea de mare viteza in unele tari insa chiar daca prin absurd s-ar face exproprieri si s-ar creea o astfel de zona de protectie la noi tot s-ar fura gardul ori s-ar sari .

Roseanu se referea cu siguranta la gardurile de protectie fonica care trebuie instalate pe anumite sectiuni , daca s-ar instala garduri de genul asta (autorul vorbea despre asta) peste tot fara posibilitate de a intra-iesi in zona de protectie ar fi impotriva regulamentelor dar si sigurantei pasagerilor . Gandeste-te doar ce s-ar intampla in cazul unui accident feroviar in urma caruia trebuie sa evacuezi urgent ranitii , ce faci in cazul asta sari gardul cu targa sau ce face pasagerul ca nu poate sari gardul pentru a iesi din zona periculoasa ?

Ca o parere personala cu exceptia panourilor fonoabsorbante a caror prezenta este necesara pe anumite tronsoane in rest nu se va instala absolut nici un gard, pana la urma nu este aceasta modalitatea de rezolvare a problemei .

Apropo de peisaje si in Austria e plin de panouri fonoabsorbante chiar in zonele cu peisaje frumoase insa la 160-200 km/h si in apropiere de zonele populate chiar trebuie puse.
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3659
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9647
Data de inscriere : 02/11/2008

Revista presei (partea IV) - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 23 Icon_minitimeDum 25 Noi 2012, 17:19

Solutia este o armata de picheri inarmati cu pusti Smile
Munitie neletala pentru inceput.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18590
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24112
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea IV) - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 23 Icon_minitimeDum 25 Noi 2012, 17:22

cristi CFR a scris:
Solutia este o armata de picheri inarmati cu pusti Smile
Munitie neletala pentru inceput.

La ce salarii au aia ii mituieste Sad
Pedeapsa pentru aia care fura componente din infrastructura pedeapsa cu 10 ani munca la schimbat traverse manual
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3659
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9647
Data de inscriere : 02/11/2008

Revista presei (partea IV) - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 23 Icon_minitimeDum 25 Noi 2012, 17:48

O da, si vom avea iar tren la Nisipitu si pe Cordau - Holod.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6682
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 23 Icon_minitimeDum 25 Noi 2012, 18:05

http://www.telegrafonline.ro/1341349200/articol/204647/un_stol_de_pasari_impiedica_reabilitarea_a_doua_poduri_cfr.html

Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8359
Data de inscriere : 16/01/2010

Revista presei (partea IV) - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 23 Icon_minitimeDum 25 Noi 2012, 19:04

N-ar fi exclus, am mai auzit cazuri din astea si din alte domenii.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3302
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8258
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 23 Icon_minitimeDum 25 Noi 2012, 19:23

Dupa finalizarea acestui tunel traficul de marfa pe calea ferata intre Turcia, tarile Orientului si restul Europei va creste mai ales ca se va deschide si traficul feroviar pe Calafat-Vidin. Iar o buna parte din el va trece prin Romania. Cred ca vor fii si trenuri de pasageri intre Rusia si Turcia dar si cu Budapesta.

http://www.adevarul.ro/actualitate/travel/Marmaray_-_cel_mai_adang_tunel_submarin_contruit_vreodata-care_leaga_Europa_de_Asia_0_815318477.html

Smile
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9003
Reputatie : 14376
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 23 Icon_minitimeDum 25 Noi 2012, 20:05

@baiazid deja cand vorbim de garduri fonoabsorbante e cu totul alta discutie, cu ele sunt de acord si eu prin zona localitatilor dar daca domnii din chefereu cred ca asta e solutia de stopare a furturilor sunt de parere ca se inseala amarnic. Chiar asa de fraieri sa fie hotii sa nu "opereze" in alta zona unde nu exista gard? Cred ca solutia finala e sa se innaspreasca legile si sa fie aplicabile iar organele "competente" sa nu mai gaseasca portite de eliberare a acestor indivizi, si nu numai in domeniul feroviar, in absolut toate domeniile, au probe esti arestat judecat si executare pedeapsa. Ce ar fi sa vedem cativa infractori impuscati mortal si cazurile puternic mediatizate oare nu prind frica escrocii? Eu asa vad solutia.
scuze pentru off
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8635
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 23 Icon_minitimeDum 25 Noi 2012, 21:18

http://www.realitatea.net/accident-feroviar-pe-valea-oltului-un-tren-a-lovit-un-tir-bulgaresc-update_1059722.html

Sa dea Twisted Evil , 2 trenuri trec toata ziua pe acolo cu 30km/h si unul din ele a facut accident...
Sus In jos
Spartan1948
V.I.P Member
V.I.P Member
Spartan1948


Numarul mesajelor : 2108
Varsta : 32
Localizare : Cluj-Napoca
Reputatie : 6853
Data de inscriere : 15/03/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 23 Icon_minitimeDum 25 Noi 2012, 21:31

"Traficul feroviar între Sibiu şi Râmnicu Vâlcea a fost blocat, duminică dimineaţă, după ce un tren InterRegio a lovit un tir bulgăresc fără remorcă ajuns pe calea ferată, iar locomotiva garniturii feroviare a deraiat în uma impactului, şoferul bulgar fiind rănit uşor."

Mai apoi " Traficul rutier pe DN 7 Sibiu - Râmnicu Vâlcea, blocat după ce un tren Regio a lovit un tir bulgăresc, în dreptul localităţii vâlcene Racoviţă, a fost reluat duminică la prânz, după ce tirul a fost scos de pe calea ferată, transmite corespondentul MEDIAFAX."

Stiri a la Roumanie.
Sus In jos
Teodor




Numarul mesajelor : 3305
Reputatie : 8388
Data de inscriere : 18/04/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 23 Icon_minitimeDum 25 Noi 2012, 22:19

AlexD a scris:
http://www.realitatea.net/accident-feroviar-pe-valea-oltului-un-tren-a-lovit-un-tir-bulgaresc-update_1059722.html

Sa dea Twisted Evil , 2 trenuri trec toata ziua pe acolo cu 30km/h si unul din ele a facut accident...

Si culmea, este aceelasi tren care a lovit si acel camion cu fasole la inceputul lunii. Asta-seara la ora 19 : 30 a trecut pin Rm. Valcea un tren format dintr-un LDH 82 ( probabil locomotiva ce a lovit TIR-ul ) si 4 vagoane 21 - 47. Banuiesc ca forma 2 trenuri, pentru ca obicei R-urile au cate 2 vagoane. Probabil forma R 2066 ( cu o intarziere uriasa ) si ... habar nu am ce tren ar mai fi putut forma. Ideea e sa ajunga la Piatra cu vagoanele.
Sus In jos
allred
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2058
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6548
Data de inscriere : 02/08/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 23 Icon_minitimeDum 25 Noi 2012, 22:24

13124 cumva era acel tren "baza" ?
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea IV) - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 23 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea IV)
Sus 
Pagina 23 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 45 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: