|
| 304 : Ploiesti Sud - Maneciu | |
|
+75Nk11 tcm Andrey_tm mielutu zburator TonyCFR LanceR cata stefan_br Tomi13leu Norbi gabrielcr alex.alexus.tm cristi ar impuls NIKU24 marius664 spiderpc Radu161 dan tm Katalyn Alextasy Costin.B jay2012 Lumunita Stana cristy79 alliens Adirmvl KOSTYK baiazid vatmanul kido Rarau Ciprian Semafor cortexedge Katalin4653 kristi kkk Amiralul Czirjak Arpad Luna TVlad AlexD boldalexandru petcu.adrian popovici dan_dinca M.I.C.I. Radu Tudor Adrian78 Radu email2bav Dr2005 Teodor IonutCFR2009 Michael mishu88 Stere Serban razvan - trenuri adycfrbucuresti Jhonyla Nesebar mardaryroby cont dezactivat . Vitosa cristi CFR eu COSTACHE MIHAIL knd Vlad loryjonel srazvi tudor_vl KQQ Lde 2100 myster2008 79 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 304 : Ploiesti Sud - Maneciu Mier 04 Sept 2013, 14:41 | |
| @baiazid , Bucuresti-Tulcea sunt 2 trenuri pe zi , unu pleaca dimineata la 6 si altu la 15 , cel de dimineata este cap-coada IR si cel de dupamasa este IR pana la Medgidia si apoi RE , asta imi spunea si amicul meu ca pe net a gasit doar 1 tren direct Bucuresti-Baia Dobrogea dar eu i-am spus ca de fapt sunt 2 si cu cel de dupamasa care este mai ieftin fata de cel de dimineata din cauza ca este RE din Medgidia se considera 2 trenuri dar in teren este unul singur . In concluzie lumea fuge de trenurile cu schimbare si un tren direct atrage mai multi calatori , asta e foarte clar si testat la publicul calator . Ca fapt divers eu am vazut motorul Bucuresti-Tulcea si era plin , acum nu stiu daca toti mergeau la Tulcea sau coborau pe traseu dar cel de dimineata stiu sigur ca duce multi turisti care merg in delta . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20638 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25583 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 304 : Ploiesti Sud - Maneciu Mier 04 Sept 2013, 15:04 | |
| - Karpaty a scris:
- In concluzie lumea fuge de trenurile cu schimbare si un tren direct atrage mai multi calatori , asta e foarte clar si testat la publicul calator .
Da, trenul direct atrage mai mulţi călători, din motivele pe care le-am scris cu câteva mesaje mai sus. Dar dacă, cu tot cu ăia mulţi, tot gol e, ce faci? Un Desiro are 120 de locuri. Dacă are doar 20 de călători ce faci? _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 304 : Ploiesti Sud - Maneciu Mier 04 Sept 2013, 15:13 | |
| @Dr2005 , pai ce sa faci , pui ceva oferte avantajoase la pret si asa atragi calatorii , deci trenurile directe si ofertele tarifare = succes , calatorii multumiti si CFR-ul e fericit ca are clienti .
Am spus la topicul cu tarifele ce oferte ar fi bine sa bage cat mai repede , daca oferte nu sunt , trenuri directe nu sunt atunci nici calatori nu ai . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20638 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25583 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 304 : Ploiesti Sud - Maneciu Mier 04 Sept 2013, 16:12 | |
| E complicat cu ofertele. În plus, sunt discriminatorii (avem situaţii când biletul redus costă mai mult decât cel întreg). Tariful de regio pentru 160 km mie mi se pare decent... ar trebui retrogradate la rang de R trenurile IR cu călători puţini. Dacă tot nu au călători, să fie anulate şi asta e. Dar un Desiro de Târgovişte, de exemplu, ar avea mai mult de 30 de călători dacă nu ar costa 25 RON biletul. _________________ :TTT:
|
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9710 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: 304 : Ploiesti Sud - Maneciu Mier 04 Sept 2013, 19:41 | |
| - Dr2005 a scris:
- Problema la noi e că legăturile sunt puse aiurea. Dar şi că românul e comod. Există o groază de grupe cu 1 vagon, maxim 2 (Buc. - Botoşani, Buc. - Reşiţa etc.), pentru că românul e prea comod să-şi mişte partea dorsală jos din tren, dar şi pentru că CFR Călători nu e în stare să îi pună legătura la 5 minute de la sosire sau să o ţină acolo dacă întârzie trenul principal. De fapt, asta e principala temere a oricui are tren cu legătură: ce fac dacă întîrzie trenul meu? Dacă nu aşteaptă legătura?
Aici trebuie umblat. Trebuie luate următoarele măsuri: - renunţarea la toate grupele directe mai scurte de 3 vagoane şi înlocuirea lor cu automotoare (Malaxa 900, Malaxa 700, Desiro - în funcţie de numărul de călători) - asigurarea legăturilor cu plecare la 5 - 10 minute de la sosirea trenului principal - obligativitatea ţinerii trenului de legătură în staţie până la sosirea trenului principal; în cazuri excepţionale (de ex. întârzieri mai mari de 1 oră are trenului principal, defectări ale acestuia), când se cunoaşte întârzierea mare a trenului principal şi nu călătorilor nu li se poate asigura legătura cu alt tren, formarea unui tren suplimentar care să îi preia. Luarea tuturor măsurilor ca, la retur, trenul de pe secţia secundară să ajungă la timp, pentru a nu întârzia trenul principal. - pe cât posibil, tragerea garniturii de legătură la peronul alăturat, pentru a uşura transbordarea - integrarea, acolo unde e posibil, cu alte moduri de transport (de ex. la Sighişoara făcut peron pentru autobuze comun cu peronul liniei 1... te dai jos din tren, te sui în autobuz şi într-o oră eşti la Praid sau Tg. Mureş) şi corelarea orarelor de circulaţie (dacă te dai jos în Sighişoara la 10 şi autobuzul e la 15 nu ai făcut nimic). Ce spui tu aici nu se poate aplica decat partial. Sectiile secundare sunt intretinute de catre calatorii de naveta, calatorii de lung parcurs sunt un adaos la acesta care in foarte multe cazuri repezinta 15% sau mai putin din traficul total de calatori. Trenurile trebuie sa fie la orele convenabile pentru navetisti, acest lucru de multe ori nu se potriveste cu trenurile de lung parcurs din motive cum ar fi viteza de circulatie, lungimea sectiei, existenta punctelor de sectionare pentru incrucisari. Prioritate au navetistii care sunt abonati si nu calatori de lung parcurs care sunt ocazionali. Pentru acestia exista cateva variante: 1. Legaturi daca se potrivesc la trenurile de naveta, dar acestea nu pot astepta mai mult de 15 minute deoarece abonatii vor intarzia la serviciu pentru cativa calatori de legatura. 2. Trenuri separate pentru traficul de legatura de lung parcurs, care poate fi format din automotoare, rame electrice sau din grupe de vagoane. Trenuri separate pentru traficul de legatura de lung parcurs au un dezavantaj fata de cele de naveta, aceste trenuri au un flux de calatori oscilant , astazi pot sa fie 50 , maine 20, poimaine 10 s.a. pe cand trenul de naveta are un numar de x calatori abonati +/- x calatori neabonati. Desigur si trenul de naveta are un dezavantaj, pe parcursul de inapoiere au un flux de calatori oscilant compus din calatori neabonati printre care pot fi si de lung parcurs. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18770 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24351 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 304 : Ploiesti Sud - Maneciu Mier 04 Sept 2013, 20:05 | |
| Pai rezolvarea ar fi ca pe sectiile secundare trenurile de navetisti sa die diferentiate fata de cele de legatura si sa penduleze intre cele doua statii de plecare si sosire iar cele pentru calatorii ocazionali sa lege cel putin statia terminus de un oras mai important |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13108 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: 304 : Ploiesti Sud - Maneciu Mier 04 Sept 2013, 20:13 | |
| E si boierie mare pe capul unora. Ziua e cald, noaptea poate intra unu peste mine in compartiment, daca sint singur, imi pune cutitul la gat si ma lasa fara nimic. Daca e salon si merge noaptea circula cu becu-n ochi. Daca e aglomerat n-are loc, daca e gol vezi partea cu singur in compartiment noaptea. Daca vine unu' cu o geanta in plus nu cumva sa fie el deranjat, dar daca el are sapte saci dupa el sa te fereasca sfantu' sa ii zici ceva de ele, etc. Chiar nu e mare lucru un amarat de schimb de trenuri, mai ales daca nu ai de stat noaptea prin te miri ce gara dubioasa si nici nu ai bagaj sanatos.
Dar na, macar la fudulie sintem nambar uan. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 304 : Ploiesti Sud - Maneciu Dum 15 Sept 2013, 20:07 | |
| De la noul mers TFC va intra pe aceasta sectie cu cateva trenuri pe zi pe distanta PLoiesti.Sud-Valeni.De.Munte-Teisani, nu se stie daca va merge si de la Teisani la Maneciu. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5873 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: 304 : Ploiesti Sud - Maneciu Dum 15 Sept 2013, 22:39 | |
| Iata niste vesti bune, Katalyn - multumim pt informatii Deci este posibil sa ajung cu TFC de la Bucuresti la Targoviste si retur? Privitor la Maneciu, de ce s-ar circula doar pana la Teisani? Este o problema cu linia? |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 304 : Ploiesti Sud - Maneciu Dum 15 Sept 2013, 22:43 | |
| Nu stiu ce se intampla intre Teisani si Maneciu dar in nici un caz nu este vorba de vreun pod care sta sa cada. O fi din cauza ca s-a furat din componente cum spuneau unii mai demult pe aici, o fi de la panta, nu s-or descurca DH2-urile sa urce panta de la Homoraciu sau altele nu stiu despre ce e vorba vom afla la momentul potrivit. Important este sa circule trenuri de calatori chiar si pana la Teisani, poate mai tarziu va ajunge si la Maneciu. |
| | | Michael V.I.P Member
Numarul mesajelor : 228 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5041 Data de inscriere : 15/12/2011
| Subiect: Re: 304 : Ploiesti Sud - Maneciu Mier 23 Oct 2013, 13:25 | |
| Salutari, Si s-a lasat linistea pe V. Crasnei......octombrie 2013: In gara Teisani sinele arata ca ar mai fi trecut ceva pe acolo: Mihai |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18770 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24351 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 304 : Ploiesti Sud - Maneciu Mier 23 Oct 2013, 18:07 | |
| Da se incarca piatra sparta |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20638 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25583 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 304 : Ploiesti Sud - Maneciu Mier 23 Oct 2013, 18:41 | |
| - Michael a scris:
- Si s-a lasat linistea pe V. Crasnei......octombrie 2013:
Acum aproape 4 ani nu era aşa linişte: _________________ :TTT:
|
| | | Michael V.I.P Member
Numarul mesajelor : 228 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5041 Data de inscriere : 15/12/2011
| Subiect: Re: 304 : Ploiesti Sud - Maneciu Mier 23 Oct 2013, 21:26 | |
| @adrian78 - interesanta informatia ta, multumesc, de urmarit acele trenuri....
@Dr2005 - ehe vremuri....poate vor mai fi sperante de TFC. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 304 : Ploiesti Sud - Maneciu Joi 05 Dec 2013, 14:49 | |
| In mersul tiparit scrie ca trenurile vor circula din 06.01.2014 , eu unu nu cred , ramane de vazut . |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 304 : Ploiesti Sud - Maneciu | |
| |
| | | | 304 : Ploiesti Sud - Maneciu | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |