|
| 304 : Ploiesti Sud - Maneciu | |
|
+75Nk11 tcm Andrey_tm mielutu zburator TonyCFR LanceR cata stefan_br Tomi13leu Norbi gabrielcr alex.alexus.tm cristi ar impuls NIKU24 marius664 spiderpc Radu161 dan tm Katalyn Alextasy Costin.B jay2012 Lumunita Stana cristy79 alliens Adirmvl KOSTYK baiazid vatmanul kido Rarau Ciprian Semafor cortexedge Katalin4653 kristi kkk Amiralul Czirjak Arpad Luna TVlad AlexD boldalexandru petcu.adrian popovici dan_dinca M.I.C.I. Radu Tudor Adrian78 Radu email2bav Dr2005 Teodor IonutCFR2009 Michael mishu88 Stere Serban razvan - trenuri adycfrbucuresti Jhonyla Nesebar mardaryroby cont dezactivat . Vitosa cristi CFR eu COSTACHE MIHAIL knd Vlad loryjonel srazvi tudor_vl KQQ Lde 2100 myster2008 79 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20638 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25583 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 304 : Ploiesti Sud - Maneciu Mar 03 Sept 2013, 16:30 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Katalyn a scris:
- In ultimile 3 zile s-au mai facut teste pe 304, in fiecare zi.
Sa de-a mita acolo unde trebuie si sa circule din nou trenurile. Daca ar fii sa dau 10 lei si sa porneasca din nou trenurile as da desi nu-mi place coruptia si cu mine altii. Fara mita le va fii imposibil... Unii au d-at mită ca să ia bacalaureatul la română... Cu 10 lei te poţi plimba pe Oraviţa - Anina, orice distanţă. _________________ :TTT:
|
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7659 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: 304 : Ploiesti Sud - Maneciu Mar 03 Sept 2013, 16:50 | |
| - Dr2005 a scris:
- razvan - trenuri a scris:
- Katalyn a scris:
- In ultimile 3 zile s-au mai facut teste pe 304, in fiecare zi.
Sa de-a mita acolo unde trebuie si sa circule din nou trenurile. Daca ar fii sa dau 10 lei si sa porneasca din nou trenurile as da desi nu-mi place coruptia si cu mine altii. Fara mita le va fii imposibil... Unii au d-at mită ca să ia bacalaureatul la română...
Cu 10 lei te poţi plimba pe Oraviţa - Anina, orice distanţă. @Dr2005, a(r) fii ar trebui sa fie marca inregistrata a forumului. Incepe demersurile. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3359 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8374 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: 304 : Ploiesti Sud - Maneciu Mar 03 Sept 2013, 17:55 | |
| Eu nu am dat mita la vreun examen pana in prezent dar am voie sa GRESESC. Daca se mai inchid linii in continuare unii CEFERISTI de pe forum vor pleca acasa (in somaj). La firmele private feroviare doar cei care isi dau interesul vor lucra de dimineata pana seara. Prefer sa lucrez cu unul = KARPATY care se gandeste zi si noapte la transportul feroviar decat cu altii care vor sa schimbam 2-3 trenuri pana la destinatie. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20638 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25583 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 304 : Ploiesti Sud - Maneciu Mar 03 Sept 2013, 19:30 | |
| Poţi oricând să îţi înfiinţezi o firmă de transport şi să pui tren de la Botoşani la Mangalia prin Vatra Dornei - Cluj - Simeria - Petroşani - Cărbuneşti, cu ramură de Calafat şi Turnu Măgurele. _________________ :TTT:
|
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5435 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: 304 : Ploiesti Sud - Maneciu Mar 03 Sept 2013, 23:26 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Eu nu am dat mita la vreun examen pana in prezent dar am voie sa GRESESC. Daca se mai inchid linii in continuare unii CEFERISTI de pe forum vor pleca acasa (in somaj). La firmele private feroviare doar cei care isi dau interesul vor lucra de dimineata pana seara. Prefer sa lucrez cu unul = KARPATY care se gandeste zi si noapte la transportul feroviar decat cu altii care vor sa schimbam 2-3 trenuri pana la destinatie.
nu inteleg de ce e asa o mare problema sa schimbi mai multe trenuri?Daca oferta de pret este avantajoasa, si mersul facut cu cap, sunt convins ca nu se vor pierde calatori din aceasta cauza...si in alte tari exista practica asta, sa schimbi mai multe trenuri pentru un traseu mai lung, mai ales daca vrei sa mergi cu un pret mic. In Germania spre exemplu, cu 50 de euro/zi(42 sambata si duminica) pot calatori pana la 5 persoane cu trenuri regio, regioexpress si s bahn in toata tara, si sa stii ca e foarte utilizata solutia, lumea nu se plange ca trebuie sa schimbe 2-3-4 trenuri ..e drept ca se merge cu 160 km/h pe multe portiuni chiar si cu trenuri regio. Si nu este singura tara in situatia asta... Conteaza in primul rand ca mersul sa fie facut bine (sa nu pierzi timp aiurea prin gari, 10-15 minute timp intre legaturi) si pretul sa fie atractiv... Si inca ceva, sa existe un sistem de taxare unitar indiferent de compania cu care calatoresti, sa poti calatori cu un bilet unic. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 304 : Ploiesti Sud - Maneciu Mar 03 Sept 2013, 23:45 | |
| Tocmai ca in Romania este o mare problema sa te trambalezi din tren in tren , sti ce zice lumea ? Pai vreau sa merg din A in B , nu am tren direct (pe vremuri era) stau dupa legatura cu orele prin gari , ma costa cat nu face , in final injura si se duce la alt mijloc de transport , eu am vazut cazurile astea pe viu de x ori , e usor sa vorbesti din fotoliu in fata calculatorului ca nu e greu sa schimbi trenul dar ia sa vedem pe viu in frig , in ploaie , pe canicula , copii , batrani , tocmai de asta fuge lumea de tren , trenuri directe nu prea mai exista , legaturile extrem de proaste si scumpe ca dracu . |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 304 : Ploiesti Sud - Maneciu Mier 04 Sept 2013, 00:06 | |
| Uite, eu am mers la Calafat de la Timisoara. 1696 soseste la 04.08 si trenul de legatura este la 07.52.
Bine, asta e doar un traseu mai ciudat insa sint cazuri in care asa se intimpla cum spune Karpaty. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 304 : Ploiesti Sud - Maneciu Mier 04 Sept 2013, 00:20 | |
| OFF-TOPIC : Am un vecin vineri la 15:00 trebuie sa fie in Giurgiu sa se imbarce pe un vapor.
I-am prezentat toate cele 3 variante :
A - 3002 + 9305 + 9343 de la 06:30 la 11:05 B - 1528 + 461 de la 11:10 la 14:30 C - tren Regio pana la Buc, apoi M2 + M3 apoi cu duba pana la Giurgiu.
Ce credeti ca varianta a ales ?? C, cu toate ca are bagaj si e mai scump decat varianta A si mai ieftina decat varianta B. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20638 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25583 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 304 : Ploiesti Sud - Maneciu Mier 04 Sept 2013, 10:27 | |
| Problema la noi e că legăturile sunt puse aiurea. Dar şi că românul e comod. Există o groază de grupe cu 1 vagon, maxim 2 (Buc. - Botoşani, Buc. - Reşiţa etc.), pentru că românul e prea comod să-şi mişte partea dorsală jos din tren, dar şi pentru că CFR Călători nu e în stare să îi pună legătura la 5 minute de la sosire sau să o ţină acolo dacă întârzie trenul principal. De fapt, asta e principala temere a oricui are tren cu legătură: ce fac dacă întîrzie trenul meu? Dacă nu aşteaptă legătura? Aici trebuie umblat. Trebuie luate următoarele măsuri: - renunţarea la toate grupele directe mai scurte de 3 vagoane şi înlocuirea lor cu automotoare (Malaxa 900, Malaxa 700, Desiro - în funcţie de numărul de călători) - asigurarea legăturilor cu plecare la 5 - 10 minute de la sosirea trenului principal - obligativitatea ţinerii trenului de legătură în staţie până la sosirea trenului principal; în cazuri excepţionale (de ex. întârzieri mai mari de 1 oră are trenului principal, defectări ale acestuia), când se cunoaşte întârzierea mare a trenului principal şi nu călătorilor nu li se poate asigura legătura cu alt tren, formarea unui tren suplimentar care să îi preia. Luarea tuturor măsurilor ca, la retur, trenul de pe secţia secundară să ajungă la timp, pentru a nu întârzia trenul principal. - pe cât posibil, tragerea garniturii de legătură la peronul alăturat, pentru a uşura transbordarea - integrarea, acolo unde e posibil, cu alte moduri de transport (de ex. la Sighişoara făcut peron pentru autobuze comun cu peronul liniei 1... te dai jos din tren, te sui în autobuz şi într-o oră eşti la Praid sau Tg. Mureş) şi corelarea orarelor de circulaţie (dacă te dai jos în Sighişoara la 10 şi autobuzul e la 15 nu ai făcut nimic). _________________ :TTT:
|
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6741 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: 304 : Ploiesti Sud - Maneciu Mier 04 Sept 2013, 11:03 | |
| CFR Calatori poate si maine, daca vrea, sa realizeze conexiuni la trenuri insa :
1. sunt sectii pe care nu exista vointa si pe care pentru 5'-15' legaturile nu se realizeaza din motivul ca e unul smecher cu dube in zona sau care trebuie sa dea rau la capitolul incasari pentru ca linia sa treaca pe lista neagra
2. sunt sectii pe care si daca ar vrea nu prea ar avea cum sa functioneze legaturile din cauza intarzierilor prea mari a trenurilor de pe principale.
Si asa ne invartim in jurul cozii si scoatem un mers neinchegat, haotic pe alocuri. Din punctul meu de vedere, de exemplu, nu ar trebui sa fie tren direct din Bucuresti spre Tulcea ci mai degraba tren spre Constanta cu schimb spre Tulcea in Medgidia, pentru ca astfel in primul rand asiguri legaturi mai multe cu orasul principal si in al doilea rand nu plimbi diesel pe linie electrica in care s-au bagat bani. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 304 : Ploiesti Sud - Maneciu Mier 04 Sept 2013, 11:54 | |
| Acum 3 zile ma suna un amic si ma intreaba cum ia si el bilet la tren mai ieftin , stie de la mine ca exista posibilitatea asta si il intreb unde vrea sa mearga la care el spune Baia Dobrogea , zic ok , ii prezit toate variantele de tarifare , la cea cu anticipatie nu se incadra ca a plecat ieri si ii spun ca cel mai ieftin este cu trenul 2801 pana la Medgidia si apoi schimba cu altul spre Tulcea , ce credeti ca a spus ? Nici nu vrea sa se gandeasca la varianta cu schimbare , daca e tren direct merge , daca nu , nu merge ! Asa gandesc multi , indiferent ca legatura este imediat , vor sa fie direct de asta am spus ca trenurile directe care au fost pe vremuri ar fi bine sa mai fie , trenul direct atrage mai multi calatori fata de un tren cu schimbare . |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8305 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: 304 : Ploiesti Sud - Maneciu Mier 04 Sept 2013, 12:13 | |
| Nici mie nu prea imi convin variantele cu schimbare trenuri. |
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6324 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: 304 : Ploiesti Sud - Maneciu Mier 04 Sept 2013, 12:44 | |
| |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 304 : Ploiesti Sud - Maneciu Mier 04 Sept 2013, 12:59 | |
| Asta e si aberatie, mergi o data pe an la Baia Dobrogea si vrei tren direct. Cu schimbare intr-un interval maxim de 15-30 de minute fara sa stai cu morcovu in *ur ca pierzi legatura e foarte in regula sa schimbi trenul. Sint diverse criterii care fac imposibila punerea in circulatiei a unui tren Vascau-Praid. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6741 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: 304 : Ploiesti Sud - Maneciu Mier 04 Sept 2013, 14:34 | |
| Sunt curios mai exact cati calatori merg cu trenul direct de la Bucuresti la Tulcea de este nevoie de o astfel de ruta fara schimbare. De fapt gasesti repede raspunsul deoarece este un singur tren pe zi , si ala tinut pe interese si cu interventii.
Dan tm zice bine ce zice, mai degraba prostul renume pe care si l-a facut CFRCalatori face omul sa nu se mai dea jos din tren, daca exista cat de cat o organizare si lipseau din intarzieri omul nu se mai gandea la un banal schimb de tren. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 304 : Ploiesti Sud - Maneciu | |
| |
| | | | 304 : Ploiesti Sud - Maneciu | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |