|
| 302 : Ploiesti Sud - Targoviste | |
|
+69LanceR cosminhoratiu aris86 cristi ar Luca tgv dan tm impuls mielutu zburator NIKU24 marius664 alex.alexus.tm Katalyn phnegativ cristy79 DUAL yeu1 Balto Norbi apmatei ldh80 Costin.B ttavi Lumunita Stana vatmanul Jhonyla dorru Vale boldalexandru Adirmvl AlexandruC rich1974 Vlad ionutz85 Mihai-Aurel TVlad popovici DAS 2011 AndiCFR cortexedge Radu cristi CFR Radu Tudor Tomi13leu Axwell21 060-EA078 Luna M.I.C.I. Scoop tuborgtnp Adrian78 mihaiuc Dr2005 Teodor eu alliens nenuandrei rizelgeorgel2004 razvan - trenuri Stere Serban cont dezactivat . Vitosa decward liviulav33 Nesebar MariusM IonutCFR2009 COSTACHE MIHAIL Lde 2100 myster2008 73 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste Dum 04 Dec 2011, 14:27 | |
| Bucuresti Nord - Titu - Targoviste - Ploiesti Sud/ Slobozia Veche si retur ar fi posibil, chiar dupa actualul mers de tren prelungind trasele trenurilor IR 1883 pâna la Ploiesti Sud si al trenului IR 1887 pâna la Slobozia Veche |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste Dum 04 Dec 2011, 14:53 | |
| 1887 ma tem ca nu intra in calcul, ajunge la 18.45 in Targoviste, cine mai circula cu el la ora aia si pana la Slobozia ? |
| | | nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6390 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste Dum 04 Dec 2011, 15:25 | |
| Calatori sar gasi pentru ora 18:45 prblema e cu trenul sa fie la ora care trebuie in Targoviste |
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5430 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste Dum 04 Dec 2011, 17:27 | |
| un IR nu cred ca va avea prea mari sanse pe ruta Targoviste-Ploiesti Sud, la duba e 10 biletu, pleaca din ora in ora si face o ora...si nu par foarte aglomerate, poate se aglomereaza pe traseu...cat dspre trenurile Regio, nu mai au nici o sansa, modul cum a fost construita reteaua feroviara in multe zone pe vremea cand existau doar trenuri si trasuri se intoarce acum impotriva ei: in mult localitati rurale calea ferata trece pe la margine sau chiar la 2-3 km, in timp ce soseaua e chiar prin centrul localitatii... ce sanse are in acest conditii trenul in fata dubei care te lasa in "fata portii"? |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste Dum 04 Dec 2011, 21:20 | |
| La ce hârburi de microbuze folosesc dubarii pe ruta Ploiesti - Targoviste, trenul regio sau IR ar avea mai multi clienti. Pe acest traseu Ploiesti - Targoviste, dubele or fi ele din ora in ora bune, dar pentru transportat cartofi, ceapa si alte leguminoase, nu persoane. Dupa ce calatoresti cu duba pe acest traseu, data viitoare n-ai mai vrea, si totusi datorita faptului ca nu exista decat doua perechi de trenuri regio pe acest traseu, esti cumva captiv acelei oferte dubioase la 10 Lei... |
| | | eu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 408 Reputatie : 5729 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: dube Dum 04 Dec 2011, 22:45 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- La ce hârburi de microbuze folosesc dubarii pe ruta Ploiesti - Targoviste, trenul regio sau IR ar avea mai multi clienti. Pe acest traseu Ploiesti - Targoviste, dubele or fi ele din ora in ora bune, dar pentru transportat cartofi, ceapa si alte leguminoase, nu persoane. Dupa ce calatoresti cu duba pe acest traseu, data viitoare n-ai mai vrea, si totusi datorita faptului ca nu exista decat doua perechi de trenuri regio pe acest traseu, esti cumva captiv acelei oferte dubioase la 10 Lei...
Atata timp cat politica este de protejare a dubelor, si CFR-ul este jefuit in continuu situatia nu se va schimba. Transport cu duba supraaglomerata, stare tehnica jalnica, patroni plini de bani etc Iar la CFR, pachet minim social, cu trenuri la ore aiurea si fara legaturi. 21 de ani de jaf, interese, si oameni de rand care sunt la discretia smecherilor cu dube. De ce??? Pentru ca suntem o natie de frumosi, care tacem si acceptam sa fim saraci, sa muncim pe nimic la smeceri si sa ne resemnam. Daca eram greci macar, sa punem mana pe bolovani si pe bata, sa daramam dubele, sa ne aparam interesele, era altceva. Dar asta este specia noasta, daca nu suntem condusi de o mana de fier, suntem praf. Distrugem tot doar sa avem ce manca azi, ca maine vedem ce va fi. S-a distrus o tara in 21 de ani, s-au dus oamnenii in Europa sclavi la straini si noua ni se spune de tren de mare viteza care va traversa tara. Si ce este cel mai grav, e ca sunt multi care inca mai inghit astfel de gogosi si acum. Sunt oameni care merg cu dubele si se inghesuie acolo, cu bagaje, in loc sa mearga cu trenul doar pentru ca "nu-mi place sa merg cu trenul". Ma intreb ce va fi cand nu vor mai fi bani pentru subventia privatilor, pentru ca va veni si vremea aia destul de repede. Sa vedeti atunci sectii inchise , pentru ca majoritatea trenurilor se plimba goale. Viitorul suna bine !!!!! |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8442 Data de inscriere : 18/04/2011
| | | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste Dum 04 Dec 2011, 23:48 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- La ce hârburi de microbuze folosesc dubarii pe ruta Ploiesti - Targoviste, trenul regio sau IR ar avea mai multi clienti. Pe acest traseu Ploiesti - Targoviste, dubele or fi ele din ora in ora bune, dar pentru transportat cartofi, ceapa si alte leguminoase, nu persoane. Dupa ce calatoresti cu duba pe acest traseu, data viitoare n-ai mai vrea, si totusi datorita faptului ca nu exista decat doua perechi de trenuri regio pe acest traseu, esti cumva captiv acelei oferte dubioase la 10 Lei...
Acum vreo 2 ani erau (şi) nişte autocare bunicele de la Grup Atyc. Oricum, interesele sunt foarte mari... există dube şi, mai ales, există rechinii de la Pod Înalt, care te iau în primire cum cobori la troleu cu ,,La Târgovişte domnu'?". Sincer, mai bine cu duba decât cu ăia (merg ca sanatosii, doar doar fac cât mai multe curse). Mai e o altă problemă cu trenul... face cam mult. Ceva personale (cu automotor) cu mers de accelerat (mă rog, R cu mers de IR sau RE, după denumirire de săptămâna viitoare) ar putea să aducă clienţi. Şi mai frumos ar fi dacă trenul respectiv şi-ar continua drumul de la Târgovişte mai departe spre Titu - Piteşti tot ca Regio Expres. Apoi automotorul ar reveni la BC ca R Piteşti - Bucureşti. Dar noi n-avem nici voinţă, nici automotoare (că stau la gard cu tot felul de rahaturi), nici mecanici autorizaţi pe ele. _________________ :TTT:
|
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste Lun 05 Dec 2011, 10:11 | |
| Acele super autocare majoritatea Mercedes sunt tinute ( parcate ) la Podul Inalt sunt vreo 10-12 la numar si fac curse conventie ptr Petrom, angajatii Petrom pe care ai duc la Bucuresti si dupa-amiaza/seara ai aduc inapoi si invers ptr ca sunt si din Bucuresti care vin dimineata la Petrom si seara pleaca inapoi. Un astfel de autocar era vineri la cursa de 20:00 care pleca din Ploiesti ptr Targoviste probabil ca erau calatori la acea ora, elevii, sfarsit de saptamana etc... in rest cum ati zis si voi niste jafuri au cei de la ATYC, exceptie mai face Turquoasise-ul ala verde si BMC-ul alb.
Firma care are peste 50% din trasele din DAMBOVITA programe bune, microbuze asa si asa dar cel mai rau te enerveaza cand sare peste curse, am patito de n ori.
Tot la capitolul GRUP ATYC am batut si un record prin 2004 venind de la Targoviste la Ploiesti cu un sprinter intre Parcul Industrial Vest si Centura de Vest pe un drum destul de circulat, soferul care conducea duba s-a angajat intr-o depasire de vreo 7-8 masini atingand viteza record ptr mine 145 km/h ptr o duba pe un drum cu 2 benzii e destul de mult. Cand s-a oprit la bariera iesea fum din cauciucuri. |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5519 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste Lun 05 Dec 2011, 13:47 | |
| - eu a scris:
Atata timp cat politica este de protejare a dubelor, si CFR-ul este jefuit in continuu situatia nu se va schimba. Transport cu duba supraaglomerata, stare tehnica jalnica, patroni plini de bani etc.
Eu unul NU vad protectie a dubelor sau dubarilor din partea statului. Dubele nu primesc aproape 1 miliard de lei an de an ca CFR Calatori in subventii (o suma inimaginabila - gandeste-te ca tu, ca fiecare din noi, platim un bilet de rapid pe Bucuresti - Brasov fara sa-l folosim). Exista ARR si, din proprie experienta, isi face treaba, atat timp cat timp exista plangeri. Controalele inopinate sunt extrem de rare, din cauza lipsei de personal, dar, la o plangere, reactia este surprinzator de rapida. Daca conditiile de transport sunt sub standard, o plangere urmata de un control rezolva multe. In Romania, ne plangem pe la colturi, dar cand vine vorba de a face ceva pe cale oficiala, nimeni nu misca un deget. Ba chiar ne plangem inca si mai tare (ca e coruptie, ca nu face nimeni nimic, ca ...). Culmea, merge fara spagi, fara pile si fara nimic. Din 2006 pana acum am facut sa zboare un 'nas' CFR, sa fie anulata o licenta taxi in Bucuresti si sa fie scos un microbuz de pe traseu. - eu a scris:
21 de ani de jaf, interese, si oameni de rand care sunt la discretia smecherilor cu dube. De ce??? Pentru ca suntem o natie de frumosi, care tacem si acceptam sa fim saraci, sa muncim pe nimic la smeceri si sa ne resemnam. Daca eram greci macar, sa punem mana pe bolovani si pe bata, sa daramam dubele, sa ne aparam interesele, era altceva. Dar asta este specia noasta, daca nu suntem condusi de o mana de fier, suntem praf. Distrugem tot doar sa avem ce manca azi, ca maine vedem ce va fi. S-a distrus o tara in 21 de ani, s-au dus oamnenii in Europa sclavi la straini si noua ni se spune de tren de mare viteza care va traversa tara. Si ce este cel mai grav, e ca sunt multi care inca mai inghit astfel de gogosi si acum. Sunt oameni care merg cu dubele si se inghesuie acolo, cu bagaje, in loc sa mearga cu trenul doar pentru ca "nu-mi place sa merg cu trenul".
Este dreptul fiecarei persoane sa aleaga mijlocul de transport optim pentru sine. Daca o persoana considera ca microbuzul ofera un avantaj peste celelalte mijloace de transport, de ce ar merge cu trenul? 'Nu-mi place sa merg cu trenul' este decizia individuala, si ea trebuie respectata - intotdeauna omul stie cel mai bine ce-i trebuie lui. Omul poate fi convins ca nu e decizia cea mai buna (prin publicitate, de exemplu), dar nu i se pot baga lucruri pe gat. Si, pentru transport urban-rural, inteleg foarte bine de ce oamenii aleg sa mearga cu microbuzul din urmatoarele motive: - Prefera sa fie lasati intr-un loc convenabil, cat-de-cat aproape de casa, nu sa parcurga 1-2 km pe jos de la gara pana acasa prin coclauri sau margini de sat. Ne-am zgarcit sa facem caile ferate departe de localitati, normal ca vom avea probleme in a atrage clienti pentru ele, in conditiile in care exista concurenta care te lasa mult aproape de casa. - Prefera frecventa in fata confortului. Microbuzele ofera frecventa mult superioara trenurilor, permitand, de exemplu, chiar si 1-2 ore in oras. - In multe, multe cazuri confortul din tren nu este cu nimic superior confortului din microbuzul sac-de-cartofi. Nu vad ce mari avantaje de confort aduce un 21-47 sau un TE care scartaie, in care caldura de-abia functioneaza (si nu e reglabila), prin care bate vantul iarna (ca nu se inchid geamurile) si in care e baie turceasca vara, chiar si fata de un microbuz. P.S. Grecii si-au aparat 'bine' interesele (statul la soare, datul si luatul de spaga, nemunca). Atat de bine, incat au reusit performanta de a avea cam 15% din exporturile totale ale Romaniei. Atat de bine incat in unele orase, 80% din populatie lucra 'la stat'. Atat de bine incat serviciile cu clientii in Grecia au o reputatie incredibil de proasta (nu am vazut niciodata o atitudine in fata turistilor mai acra). Si-au aparat interesele atat de bine incat... au dat faliment. Ura (si la gara)! Acum 21 de ani era, paradoxal, mult, mult, mult, de un milion de ori mult mai rau. Nu, nu in ultimii 21 de ani s-a distrus o tara (ba chiar, in ultimii zece, sontac-sontac, s-a muncit la reconstructia ei - bine, rau, asa cum o fi fost, dar, fata de 2000, Romania a progresat, si inca mult), ci in perioada in care tara a fost condusa de un cizmar semi-analfabet, care ne-a dus la nivelul unei tari sub-sahariene, atat de trai, cat si de organizare a vietii economice si sociale. Iar pentru cei ce spun ca tara trebuie condusa cu o mana de fier - singura perioada in care tara asta a prosperat a fost sub regimuri democratice (asta e valabil pentru aproape toate tarile lumii). - eu a scris:
Ma intreb ce va fi cand nu vor mai fi bani pentru subventia privatilor, pentru ca va veni si vremea aia destul de repede. Sa vedeti atunci sectii inchise , pentru ca majoritatea trenurilor se plimba goale.
Privatii 'inghit' apx. 65 milioane de lei pe an (vezi contractele multi-anuale), sub 8% din cat inghite CFR Calatori. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste Lun 05 Dec 2011, 15:00 | |
| Mihaiuc de ce nu zici tot adevarul pana la capat!!Cati angajati are CFR-ul fata de alte companii similare din Europa ca eficienta muncii e aproape de zero ca nu se vrea restructurara de la directori in jos pentru ca sunt numai pile si cunostine ca s-au modernizat vagoane si LDH LE5100 in loc sa se cumpere rame electrice si vagoanele stau la gard fara revizii ca nasii iau spagi pentru ca ei nu pierd nimic ca daca vine privatul el are unde sa se duca .ca se spoiesc gari in loc sa bage banii in infrastructura ,in loc sa se cumpere utilaje mai bine muncesc 20 de oamenii din care efectiv lucra 2 pe rand ca trenurile opresc in halti la 2-3 km de sate si nu urca nimeni pentru ca sateanul alege duba din fata portii atuncea sa nu mai opreasca trenul pentru el ..
Mersul facut tot in batjocura legaturi proaste timpii foarte largi!!!OBB are datorii de 15 miliarde de euro in toate tarile transportul feroviar e subventionat si cei de la MAV primesc 1 mld de euro subventii de la stat partea cea mai proasta la noi e ca nu se vad niciunde banii aia
Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Lun 05 Dec 2011, 15:46, editata de 1 ori |
| | | tuborgtnp
Numarul mesajelor : 166 Varsta : 34 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5262 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste Lun 05 Dec 2011, 15:35 | |
| - adrian78 a scris:
- Mihaiuc de ce nu zici tot adevarul pana la capat!!Cati angajati are CFR-ul fata de alte companii similare din Europa ca eficienta muncii e aproape de zero ca nu se vrea restructurara de la directori in jos pentru ca sunt numai pile si cunostine ca s-au modernizat vagoane si LDH LE5100 in loc sa se cumpere rame electrice si vagoanele stau la gard fara revizii ca nasii iau spagi pentru ca ei nu pierd nimic ca daca vine privatul el are unde sa se duca .ca se spoiesc gari in loc sa bage banii in infrastructura ,in loc sa se cumpere utilaje mai bine muncesc 20 de oamenii din care efectiv lucra 2 pe rand ca trenurile opresc in halti la 2-3 km de sate si nu urca nimeni pentru ca sateanul alege duba din fata portii atuncea sa nu mai opreasca trenul pentru el ..
Mersul facut tot in batjocura legaturi proaste timpii foarte largi!!!OBB are datorii de 15 miliarde de euro in toate tarile tansportul feroviar e subventionat si cei de la MAV primesc 1 mld de euro subventii de la stat partea cea mai proasta la noi e ca nu se vad niciunde banii aia atata vreme cat se va merge cu nasul, pe blat(sunt trenuri unde sunt vazuti ca si blatisti cei cu bilet) , atata vreme cat vom cumpara masini de 200 km/h pentru a le folosi la puterea lor doar in inel, atata timp cat vom avea 'j'de directori care nu fac nimic, si inca ceva foarte important, Cfr Calatori, plateste "bir" la Cfr infrastructura.Aloooo, INFRA, ce-ati facut cu banii ????? Ar fi ok sa se dea bani la infra, de la caltori, daca s-ar si intretine. @mihaiuc - cum am progresat fata de 2000 ? prin faptul ca VS-urile au tot scazut, podurile din ce in ce mai subrede, si referitor la confort, eu unul ma simt legat in autocar, spatiu mic.in tren, e alta poveste.orice vagon ar fi. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste Lun 05 Dec 2011, 15:58 | |
| Am progresat mai ales CFR SA care in anul 2000 incasa 668 de milioane de lei din TUI si alte taxe din exploatare si avea cheltuieli de personal de 303 mil lei si din 2008 la un nivel venituri de 1.5 mld lei are cheltuieli de personal de 958 mil lei si per total pe anul 2010 se pregonizat pierderi de 800 de milioane de lei!!Mai are vaca lapte destul!! |
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5430 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste Lun 05 Dec 2011, 22:26 | |
| degeaba tipati impotriva dubelor care te duc ca un sac de cartofi...si eu sunt un adept al transportului feroviar, dar nu poti obliga oamenii sa mearga cativa km prin camp sau pe coclauri ca sa ia trenul, pus la o ora aiurea si care se taraie ca melcul, cand are ca varianta microbuzul/autobuzul care il ia de la cateva zeci/sute de metri de casa, distanta pe care o parcurge prin sat.....din pacate trebuie sa acdeptam ca la noi caile ferate au fost realizate gresit inca de la inceputuri....in timp ce in tari ca Austria/Germania/Elvetia gara se afla in centrul localitatii (chiar rurale), la noi din contra, e de multe ori departe de sat, in camp....si asta se intampla pe majoritatea liniilor, asa ca e explicabil de ce lumea prefera transportul auto, mai ales iin zona rurala....Singura solutie pe care o vad este o integrare a transportului auto cu cel feroviar, insa probabil ca nu ne va lasa UE pe motivul inteligent al deformarii concurentei....parerea mea e ca viitorul nu suna deloc bine pentru multe cai ferate secundare |
| | | Scoop
Numarul mesajelor : 112 Varsta : 35 Localizare : Constanta/Bucuresti Reputatie : 5263 Data de inscriere : 21/10/2010
| Subiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste Lun 05 Dec 2011, 22:34 | |
| Chestia care ai zis-o cu gara in camp m-a socat anul trecut cand am fost cu regiotrans-ul de la Berzovia la Oravita si la un punct trenul opreste la un peron pus asa in camp, cu un drum de pamant ca acces si o cladire daramata (chiar numai tin minte numele statiei) si l-am intrebat pe controlor ce statie e aici si unde e satul si mi-a zis foarte frumos "Nu ca satul e la 4km distanta pe drumul asta de pamant, aici e doar gara". N-am inteles de ce atunci cand s-a fct linia nu puteau sa o devieze putin cat sa treaca prin sat sau macar pe la marginea lui nu la 4KM!!!!!. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste | |
| |
| | | | 302 : Ploiesti Sud - Targoviste | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |