Numarul mesajelor : 26 Reputatie : 4508 Data de inscriere : 15/08/2012
Subiect: Re: MÁV-Ungaria Joi 23 Aug 2012, 01:43
Dr2005 a scris:
Văd că e transfer auto pe tronsonul închis.
Da, si de la Puspokladany se pot folosi IC-urile interne pentru a ajunge la Budapesta.
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3354 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8364 Data de inscriere : 26/05/2011
Subiect: Re: MÁV-Ungaria Vin 07 Sept 2012, 22:16
Iata cam ce numar de trenuri directe circula pe unele relatii din Ungaria in anul 2012 zilnic (le-am adunat eu) :
- Budapesta - Békéscsaba (196 km) = 11 perechi, Budapesta - Szolnok (100 km) = 70 perechi, Budapesta - Szeged (191 km) = 32 perechi, BUDAPEST - Győr (131 km) = 34 perechi doar ale MAV, BUDAPEST - Debrecen (221 km) = 28 perechi.
Un element negativ in Ungaria este ca intre marile localitati nu sunt trenuri directe ca la noi ci doar cu schimbare in Budapesta.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: MÁV-Ungaria Vin 07 Sept 2012, 22:47
Păi sunt cu schimbare pentru că gările mari ale Budapestei (Kelety şi Nyugaty) sunt gări terminale (ca Gara de Nord de la noi). Durează mai puţin să urce călătorii în altă garnitură decât să stai să manevrezi trenul, mai ales că rezervarea de locuri e obligatorie doar în trafic internaţional.
_________________ :TTT:
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3354 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8364 Data de inscriere : 26/05/2011
Subiect: Re: MÁV-Ungaria Sam 08 Sept 2012, 11:29
Dr2005 a scris:
Păi sunt cu schimbare pentru că gările mari ale Budapestei (Kelety şi Nyugaty) sunt gări terminale (ca Gara de Nord de la noi). Durează mai puţin să urce călătorii în altă garnitură decât să stai să manevrezi trenul, mai ales că rezervarea de locuri e obligatorie doar în trafic internaţional.
Am fost in Ungaria si Budapesta de cateva ori si cunosc foarte bine cum este. Cand ajungi in Budapesta deja trenurile si garile sunt ca in Europa de Vest.
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: MÁV-Ungaria Sam 08 Sept 2012, 13:01
razvan - trenuri a scris:
Dr2005 a scris:
Păi sunt cu schimbare pentru că gările mari ale Budapestei (Kelety şi Nyugaty) sunt gări terminale (ca Gara de Nord de la noi). Durează mai puţin să urce călătorii în altă garnitură decât să stai să manevrezi trenul, mai ales că rezervarea de locuri e obligatorie doar în trafic internaţional.
Am fost in Ungaria si Budapesta de cateva ori si cunosc foarte bine cum este. Cand ajungi in Budapesta deja trenurile si garile sunt ca in Europa de Vest.
... Ce-i drept ca unele vagoane MAV arata "extraordinar de bine" .. ca-n vest.In special By'urile de le ataseaza Daciei...
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: MÁV-Ungaria Sam 08 Sept 2012, 17:59
Dacia e RE prin Ungaria... la IC sunt vagoane mai ca lumea.
_________________ :TTT:
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: MÁV-Ungaria Sam 08 Sept 2012, 20:00
Stiu .. si atunci de ce te intrebi de ce ajunge intarziat la austrieci ?! Cand ungurii ISI BAT JOC DE EL ?! La austrieci macar are rang de IRE...chiar daca e trecut ca D.Mi-as bate si eu joc de Corona si l-as trimite numa intarziat,sa vedem ce ar zice ... Mai ales ca la ei is trenuri cadentate.
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: MÁV-Ungaria Sam 08 Sept 2012, 23:49
Sunt tare curios cum reactionezi DUAL daca de la noul mers dispare definitiv Dacia din peisaj si vagoanele 21-90 le vei vedea pe IR Bucuresti-Craiova sau cine stie ce alte rute , ca tare mult venerezi acest tren parca ar fi mai ceva ca Orient Expres cel de lux .
_________________
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: MÁV-Ungaria Dum 09 Sept 2012, 00:20
.. 21-90 se vor moderniza .. si de ajuns ,v-or ajunge in cel mai rau caz la Galati ,probabil o sa faca CT si BV pana le sar sigurantele. Nu venerez nimic, dar nu suport bataia de joc . PS azi Dacia a avut un 19-87 .
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: MÁV-Ungaria Lun 10 Sept 2012, 12:05
Cum se realizeaza tractiunea la unguri,datorita lipsei tensiunii in catenara ... In RO se baga diesel in fata ca sa mai pierdem timp si cu scoaterea lui din fata trenului..
Re6/6
Numarul mesajelor : 493 Reputatie : 5526 Data de inscriere : 11/02/2011
Subiect: Re: MÁV-Ungaria Lun 10 Sept 2012, 12:22
de fapt locomotiva diesel este impingatoare, nelegata la tren si frana si are rolul de a impinge trenul, pana la un sector de linie , unde este deja tensiune
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: MÁV-Ungaria Lun 10 Sept 2012, 14:44
Stai puţin... adică locomotiva aia practic tamponează trenul, fără să fie cuplată la el? La noi nu cred că e permis în instrucţie aşa ceva... şi nici mersul lansat cu pantografele jos (vezi izolata de la mijlocul filmării). La noi când cade curentul, de multe ori se închide complet linia, că nici diesele de rezervă nu mai avem
_________________ :TTT:
Re6/6
Numarul mesajelor : 493 Reputatie : 5526 Data de inscriere : 11/02/2011
Subiect: Re: MÁV-Ungaria Lun 10 Sept 2012, 21:29
Dr2005 a scris:
Stai puţin... adică locomotiva aia practic tamponează trenul, fără să fie cuplată la el? La noi nu cred că e permis în instrucţie aşa ceva... şi nici mersul lansat cu pantografele jos (vezi izolata de la mijlocul filmării). La noi când cade curentul, de multe ori se închide complet linia, că nici diesele de rezervă nu mai avem
asa se vede si in film.....vine dieselul din spate si impinge trenul(probabil pana la tronsonul sub tensiune din zona substatiei de tractiune) .Am prins si eu genul asta de manevre in statia Puspokladany. Nu e cazul sa comparam regulamentele de exploatare MAV si CFR, cu siguranta sunt multe diferente, mai ales in situatii deosebite.
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3354 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8364 Data de inscriere : 26/05/2011
Subiect: Re: MÁV-Ungaria Mar 18 Sept 2012, 12:24
IATA CATEVA DATE DESPRE COMPANIA "MAV" LUATE DE LA EI DE PE SITE SI VALABILE IN 2010 :
The most important figures of the operation of MÁV Group (2010) :
Name Unit of measurement Quantity Total length of railway line km : 7476 Length of international basic network km : 2641 Length of electrified railway line km : 2659 Number of stations pcs : 657 Number of stops (loading terminals included) pcs : 833 Number of locomotives running pcs : 900 Total number of passengers persons : 137,3 Million Total passenger kilometre km : 7548 Million
Warrior12
Numarul mesajelor : 157 Reputatie : 4706 Data de inscriere : 03/06/2012
Subiect: Re: MÁV-Ungaria Mar 18 Sept 2012, 15:48
Am avut niste probleme cu ei atunci cand am cumparat un bilet prin intermediul site-ului . Am fost la "customer service" si spre surpinderea mea se vorbea romaneste. Mi s-a spus sa depun o contestatie si ca o sa fiu contactat cu rezultatul acestuia. Dupa aproape 3 saptamni am primit un raspuns ca voi primii banii inapoi. Au trecut mai bine de 2 saptamani si nu am primit nimic... Oare ii voi mai primii ? A mai trecut cineva prin cazuri cu serviciul client ?